SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Am luat azi ultimul numar din Univers Moto si am vazut duelul dintre 999R si Yamaha R1 ,la final castigand 999R cu o diferenta de 0,8sec in fata lui R1. Sincere felicitari ,desi sansa sa intalnesti un 999R pe strada sunt aproape nule. Ps:si ca sa fiu putin carcotas(dar o zic foarte sincer )cand am vazut 25000euro CIP pt 999R mi s-a facut parul in cap chiar daca a castigat cu 0,8 sec in fata lui R1,din diferenta de 10000euro cred ca imi puteam tuna motorul mult peste acel 999R ,dar ma rog ,EXCLUSIVITATEA se plateste. Inca odata sincere felicitari pt victorie ,iar ceea ce am spus mai sus este pur PAREREA MEA si alegerea mea(sper sa nu se simta nimeni ofensat) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 ... si parerea mea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 mai... sincer eu acum n-as da bani pe un ducati 999r... pt. ca nu-i am! dar daca as avea nu m-as uita la cei 10.000 de euro! imi place sa fiu exclusivist! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Dar sa ai o Honda cbr 1000rr cap coada HRC la aceiasi bani ,oare nu ai fi exclusivist? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) Dar sa ai o Honda cbr 1000rr cap coada HRC la aceiasi bani ,oare nu ai fi exclusivist? io...DA... oh...HONDA...HRC... Editat Octombrie 17, 2006 de sebi77 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Si cand te gandesti ca e 5000 euro kitul HRC pt motor pt o putere de PESTE 200cp ...bracio iti poate confirma caci a vorbit personal cu Erimia de la Honda pt un kit HRC .Mai pui 4-5000 de euroi pt vopsea ,jante ,frane ,discuri si alte cele ,totul HRC si chiar ai o moto SUPER-EXCLUSIVISTA Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Si cand te gandesti ca e 5000 euro kitul HRC pt motor pt o putere de PESTE 200cp ...bracio iti poate confirma caci a vorbit personal cu Erimia de la Honda pt un kit HRC .Mai pui 4-5000 de euroi pt vopsea ,jante ,frane ,discuri si alte cele ,totul HRC si chiar ai o moto SUPER-EXCLUSIVISTA Pacat ca nu renteaza deloc sa faci asta in Romania...nush unde testam noi kitul HRC, probabil pe DN1 si murim ca prostii ca da vreun nebun peste noi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Asa ,nici un S600 nu isi are rostul in Romania ,dar cate sunt?....destule Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 dap atata timp cat nu avem un circuit k lumea discutiile astea nu au nici o finalitate.ati vazut ca roli,care avea 999r mergea pe circuitele din afara.cand a mers pe strazile din romania...a imbulinat-o Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Asa ,nici un S600 nu isi are rostul in Romania ,dar cate sunt?....destule Comparatia e irelevanta deoarece confortul interior dintr-un S600(si tot din gama lui) este deosebit..piele, lemn scump, navigatie, dvd in tetiere, etc...999R-ul ce ofera? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Comparatia e irelevanta deoarece confortul interior dintr-un S600(si tot din gama lui) este deosebit..piele, lemn scump, navigatie, dvd in tetiere, etc...999R-ul ce ofera? EXCLUSIVITATE ...atunci sa fac comparatia cu un M5 .Hei ,dar si pretul este mult mai mic.Oare iti iei 999 ca sa ii pui dvd in ...saua pasagerului . Eu am dat acest exemplu,pt ca si un S600 mi se pare un NON-SENS la noi in tara ,dar uite ca se CUMPARA si se cumpara in draci....exact la fel este si cu super-sportivele,e bine sa te poti baza in anumite momente pe puterea mai mare ,te poate scapa intr-o depasire aproximata aiurea ,dar la fel te poate da cu dosul de pamant....sunt cu dus si intors ,dar asta ce ar insemna?!...sa ne plafonam si sa ne luam toti dacii si minsk?!...eu unul ,nu sunt de acord Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Comparatia e irelevanta deoarece confortul interior dintr-un S600(si tot din gama lui) este deosebit..piele, lemn scump, navigatie, dvd in tetiere, etc...999R-ul ce ofera? NU cred ca se pot compara motivele pentru care cumperi un S600 (ca tot s-a dat acest exemplu) cu cel pentru care cumperi un model de Ducati amintit mai sus. Chiar si asa, exclusivitatea la motociclete este mai greu de demonstrat publicului larg, sti tu vorba aia, "MULTI STIU, DAR PUTINI CUNOSC" EXCLUSIVITATE ...atunci sa fac comparatia cu un M5 .Hei ,dar si pretul este mult mai mic.Oare iti iei 999 ca sa ii pui dvd in ...saua pasagerului . Eu am dat acest exemplu,pt ca si un S600 mi se pare un NON-SENS la noi in tara ,dar uite ca se CUMPARA si se cumpara in draci....exact la fel este si cu super-sportivele,e bine sa te poti baza in anumite momente pe puterea mai mare ,te poate scapa intr-o depasire aproximata aiurea ,dar la fel te poate da cu dosul de pamant....sunt cu dus si intors ,dar asta ce ar insemna?!...sa ne plafonam si sa ne luam toti dacii si minsk?!...eu unul ,nu sunt de acord De acord cu don senator aici de fata Motive , motive, la acelasi pret ai putea achizitona un 911 Turbo , depinde de ceea ce doresti. Tot la aceasi bani, sincer, nici prin cap nu as achizitona un Ducati (modelul amintit) ci daca vreau EXCLUSIVITATE, atunci imi achizitionez un Vyrus Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Scuze pt off-topic: am eu ceva virusi ,vrei? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Scuze pt off-topic: am eu ceva virusi ,vrei? Nostim Este vorba de acest "virus" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) Nostim Este vorba de acest "virus" Nu e TESI 2?... futureal...ah...mi-as si trage-o cu o mobra d`atsa... NB sunt normal la mansarda Editat Octombrie 18, 2006 de odhin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Felicitari si lui Siviu.C. In sfarsit accepta si recunoaste ca si Ducati e motor. Dar a trebuit sa apara asta intr-o revista. Sa stii ca eu mai am un test comparativ unde Ducati ii da 1 secunda la R1. Si prietenii mei au zis ca astia de la Ducati au pile. Hi hi hi. O sa-ti spun in ce revista este amintitul test, numa s-o gasesc. Sincere felicitari Siviu.C! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Nu e TESI 2?... futureal...ah...mi-as si trage-o cu o mobra d`atsa... NB sunt normal la mansarda NU, ma tem ca te inseli, poate doar aspectul, este vorba de un Vyrus 984 V2. Uite mai multe detalii: BIKEZ.com SITE OFICIAL General information Model: Vyrus 984 C3 V2 Year: 2006 Category: Naked bike Rating: 62.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 982.00 ccm (59.92 cubic inches) Engine type: V2 Stroke: 4 Compression: 10.0:1 Fuel control: Desmodromic valve control Lubrication system: Forced by pump at gear Gearbox: 6-speed Clutch: Dry multiple disk Starter: Electric Physical measures Dry weight: 150.0 kg (330.7 pounds) Wheelbase: 1,365 mm (53.7 inches) Chassis and dimensions Frame type: Double omega design Front suspension: Progressive link. Double system fully adjustable. Rear suspension: Direct Double system fully adjustable. Front brakes: Double disc Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches) Rear brakes: Double disc Rear brakes diameter: 210 mm (8.3 inches) Speed and acceleration Other specifications Fuel capacity: 16.00 litres (4.23 gallons) Pentru cine mai este interesat de testul anual (intalnire in acelasi timp) pentru Ducati-uri din intreaga lume, este in lb. germana, dar uite aici link-ul: DUCATI speed test Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 @MVTart din pacate Vyrus este doar un producator sub licenta Bimota si guess what, motorul este Ducati, asa ca nu vad exclusivitatea in a rejecta Ducati pentru a lua un motor care te va intepa vesnic la buzunar, doar daca nu-l tii in sufragerie, pentru a lua un alt cadru (intradevar, ce cadru ) dar cu motor tot de ducati. vezi aici detalii http://www.rubbermag.com/bikes/05_BIM_TESI2D.html Bimota moare, a mai murit si inainte, nu cine stie cati vor o motocicleta care e facuta din bucati, motor de Ducati, oglinzi de Benelli Tornado, la DB5 au mers si mai departe, pe langa cele amintite, rezervor de Benelli TNT, Ansamblu semnalizare suport numar Benelli Tornado, stop Benelli Tornado. Vyrus pentru mine nici nu exista. Facem pariu ca in cinci ani e disparut? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 o fi honda tare..... ii faci tunning.....dar degeaba nu e ducati. dar pretul ii opreste pe multi. eu unu m-as prea multumi cu un 749. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Felicitari si lui Siviu.C. In sfarsit accepta si recunoaste ca si Ducati e motor. Dar a trebuit sa apara asta intr-o revista. Sa stii ca eu mai am un test comparativ unde Ducati ii da 1 secunda la R1. Si prietenii mei au zis ca astia de la Ducati au pile. Hi hi hi. O sa-ti spun in ce revista este amintitul test, numa s-o gasesc. Sincere felicitari Siviu.C! Dar ,am RECUNOSCUT mereu ca imi sunt TOATE la fel de dragi.MosCraciun a aruncat cu cacao in stanga si in dreapta ,iar cand am spus ca a castigat Aprilia in fata lui zx10 a zis ca e de cacao(am si citate ,doar stii ca imi place sa vb pe dovezi ) ,asa ca ,POT RECUNOASTE cand e ceva mai bun ,dar la fel recunosc ca pt acele 0,8sec mi se pare o nebunie sa platesti DUBLU .Sunt curios ,MosCraciun (banuiesc ca te mai uiti pe forum) recunosti ca 999R e mai bun ca zx10? o fi honda tare..... ii faci tunning.....dar degeaba nu e ducati.Si nici Ducati nu e Honda Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Dar ,am RECUNOSCUT mereu ca imi sunt TOATE la fel de dragi.MosCraciun a aruncat cu cacao in stanga si in dreapta ,iar cand am spus ca a castigat Aprilia in fata lui zx10 a zis ca e de cacao(am si citate ,doar stii ca imi place sa vb pe dovezi ) ,asa ca ,POT RECUNOASTE cand e ceva mai bun ,dar la fel recunosc ca pt acele 0,8sec mi se pare o nebunie sa platesti DUBLU .Sunt curios ,MosCraciun (banuiesc ca te mai uiti pe forum) recunosti ca 999R e mai bun ca zx10? Un Ducati nu il iei pentru acele 0,8 secunde. Intr-un Ducati bagi atatia bani pentru ca esti fan. Pentru ca-ti place. Pentru ca te unge pe suflet. Las la o parte faptul ca unii isi iau Ducati (si nu numai) pentru ca sunt snobi. Si daca faci un mic calcul diferenta nu e asa de mare. In revista sunt date urmatoarele preturi: Pentru R1: 15.608 euro CIP (la care adaugi taxa vamala si TVA) Pretul final este: [15.608 + (15.608 x 30 %)] x 1,19 = 24.145 euro Pentru Ducati: 25.210 euro fara TVA Pretul final este: 25.210 x 1,19 = 30.000 euro Diferenta: 5.855 euro deci nu fatal. Aderenta maxima! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 (editat) vorbesti de 999R nu? Editat Octombrie 19, 2006 de aquilla Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 @MVTart din pacate Vyrus este doar un producator sub licenta Bimota nu stiam asta, dar prea arata a Tesi 2...k sa fie altceva...motorul e acelasi de pe ducati 100DS...cumintzel, de fo 90 CP... PS Bimota a folosit si motore de Suzi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 vorbesti de 999R nu? Da. De preturile aparute in Univers Moto. Pentru 999R si R1 SP. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 Iar de la anul cand (cica) or sa scada taxa vamala o sa fie diferenta si mai mare. Tu ai facut calculul la "banii jos" ,dar 99% cumpara japonezele in leasing ceea ce mai scade taxa vamala ,deci e o diferenta zic eu si plus de asta mi se parea normal sa fie comparat cu 999s ,ca sa fie CAM la aceiasi categorie de pret ,desi si 999 e MAI scump ca acel R1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate