univet Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) Organizat de FRM si inimosul Dan Popescu. De la anul va include toata Dobrogea, adica si cea bulgareasca Weekend-ul asta incep antrenamentele pentru a va obisnui cu "solul dobrogean".....Se baga cineva? Pardon 16 - 18 nov dar din pacate nu mai pot modifica.....poate admin...... oricum www.trofeuldobrogei.ro Editat Octombrie 18, 2006 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Organizat de FRM si inimosul Dan Popescu. De la anul va include toata Dobrogea, adica si cea bulgareasca Weekend-ul asta incep antrenamentele pentru a va obisnui cu "solul dobrogean".....Se baga cineva? Pardon 16 - 18 nov dar din pacate nu mai pot modifica.....poate admin...... oricum www.trofeuldobrogei.ro Incordati-va si voi sa luati aprobari sa bagam macar o superspeciala pe plaja? Sa ne visam si noi la Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 (editat) Se face sefu, cred ca intre Mamaia si Navodari. Trebuie sa mergem la Apele Romane si sa aflam daca mai sunt valabile concesiunile peste iarna....Daca da, trebuie sa vb cu concesionarii, ceea ce e mai simplu. Cred ca parcul rece il vom face intr-un camping pe la Mamaia Nord.....Sa vedem... Editat Octombrie 19, 2006 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Se face sefu, cred ca intre Mamaia si Navodari. saru' mana boierule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Salutari! Ma intereseaza participarea la aceasta cursa. Am citit regulamentul cursei(atasat). Printre conditiile prealabile obligatorii participarii se numara si existenta licentei de concurent/pilot. Cum se poate obtine aceasta licenta? Multumesc, Aky rp_TrofeulDobrogei_2006.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 ...licenta se poate plati si acolo in momentul in care te inscri..atat ca se plateste un pic mai mult decat ai platio inainte cu ceva timp.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 ...licenta se poate plati si acolo in momentul in care te inscri..atat ca se plateste un pic mai mult decat ai platio inainte cu ceva timp.. Multumesc. M-am informat intre timp. Atasat si cererea de licentiere si asigurare, scoasa de frm.ro. In alta ordine de idei, pentru raid e absolut necesar derulatorul de road-book sau te poti descurca si fara el, doar cu harta? Multumesc, Aky cerere_licentiere_asigurare_2006.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Multumesc. M-am informat intre timp. Atasat si cererea de licentiere si asigurare, scoasa de frm.ro. In alta ordine de idei, pentru raid e absolut necesar derulatorul de road-book sau te poti descurca si fara el, doar cu harta? Multumesc, Aky Este necesar roadbook-ul ptr ca dupa el te orientezi. Daca ai partener cu roadbook tu nu trebuie sa mai ai. Conditia este sa mergeti in acelasi ritm si sa terminati impreuna. Organizatorii nu te obliga sa ai derulator de roadbook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Multumesc. M-am informat intre timp. Atasat si cererea de licentiere si asigurare, scoasa de frm.ro. In alta ordine de idei, pentru raid e absolut necesar derulatorul de road-book sau te poti descurca si fara el, doar cu harta? Multumesc, Aky Mergi intr-o zi la federatia de moto (e in interiorul patinoarului 23 august) si fa-ti licenta de o cursa (10E) si asigurare (2-300,000 lei, nu mai stiu exact). Ideal ar fi sa ai si o vizita medicala, insa asta cred ca poti sa o rezolvi in ziua cursei (trebuie sa verifici acest detaliu cu organizatorii). Trebuie sa te inscrie la un club afiliat la federatie. Daca nu ai alt club, poti sa te inscri la noi - Clubul Sportiv Motoadventure (spune-le ca ai vorbit cu mine, Ionut Mosteanu, ma stiu cei de acolo). La raid se merge dupa rooadbook (nu dupa harta). Teoretic, daca nu stii zona, habar nu ai pe unde esti si in ce directie mergi - trebuie sa tii drumul din roadbook. Pentru prima cursa nu merita insa sa dai banii pe un roadbook. Vino sa vezi cu ce se mananca si daca iti place iti iei la iarna si te pregatesti pentru sezonul urmator. Cum poti sa navighezi: - lipesti roadbookul pe rezervor cu scotch sus si jos; pe masura ce inaintezi in cursa rupi foile. E bine sa le pastrezi in caz ca gresesti drumul si trebuie sa te intorci - pentru masurarea distantelor folosesti tripul partial de la Kilometraj (e OK si un GPS - insa trebuie sa gasesti unul cu suport special pentru off road). Oricum, pe anumite bucati din cursa, aproape sigur o sa gasesti pe cineva (moto, ATV, auto) care navigheaza si de pe care o sa te poti tine. Insa cel mai important este sa vii cu cauciucuri bine cramponate. Vaca ta e mare si daca sunt zone cu noroi nu o scoti la capat. Daca mai ai intrebari poti sa ma suni oricand - 0722 666 802 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 (editat) Mergi intr-o zi la federatia de moto (e in interiorul patinoarului 23 august) si fa-ti licenta de o cursa (10E) si asigurare (2-300,000 lei, nu mai stiu exact). Ideal ar fi sa ai si o vizita medicala, insa asta cred ca poti sa o rezolvi in ziua cursei (trebuie sa verifici acest detaliu cu organizatorii). Trebuie sa te inscrie la un club afiliat la federatie. Daca nu ai alt club, poti sa te inscri la noi - Clubul Sportiv Motoadventure (spune-le ca ai vorbit cu mine, Ionut Mosteanu, ma stiu cei de acolo). La raid se merge dupa rooadbook (nu dupa harta). Teoretic, daca nu stii zona, habar nu ai pe unde esti si in ce directie mergi - trebuie sa tii drumul din roadbook. Pentru prima cursa nu merita insa sa dai banii pe un roadbook. Vino sa vezi cu ce se mananca si daca iti place iti iei la iarna si te pregatesti pentru sezonul urmator. Cum poti sa navighezi: - lipesti roadbookul pe rezervor cu scotch sus si jos; pe masura ce inaintezi in cursa rupi foile. E bine sa le pastrezi in caz ca gresesti drumul si trebuie sa te intorci - pentru masurarea distantelor folosesti tripul partial de la Kilometraj (e OK si un GPS - insa trebuie sa gasesti unul cu suport special pentru off road). Oricum, pe anumite bucati din cursa, aproape sigur o sa gasesti pe cineva (moto, ATV, auto) care navigheaza si de pe care o sa te poti tine. Insa cel mai important este sa vii cu cauciucuri bine cramponate. Vaca ta e mare si daca sunt zone cu noroi nu o scoti la capat. Daca mai ai intrebari poti sa ma suni oricand - 0722 666 802 Multumesc frumos pentru raspunsuri. Punctual: - pontul cu clubul este util, o sa fac o vizita la sediul federatiei; - orientarea o consider extrem de importanta si de-asta am pus intrebarea legata de roadbook, timpul castigat pe o portiune de traseu in care ai mers bine se duce pe apa sambetei in cazul unei erori de orientare; - fiind o prima cursa, vreau sa iau pulsul, cum se spune, si sa vad ce achizitii se impun a fi facute in aceasta iarna; - pe de alta parte, pe forestier se merge repede. Din punctul meu de vedere rally-raidul e cel mai spectaculos, dar si cel mai periculos dintre sporturile moto (viteze de peste 100km/h in teren accidentat), astfel ca nu vreau sa merg singur; - cauciucurile le am cramponate, mitas c-02 pe spate si bridgestone pe fata, tot cu crampoane, nu stiu modelul - vaca e mare, dar o prefer la raid pentru plusul de greutate si, implicit, stabilitate pe care-l ofera la viteze mari. Am mers in off pe EXC-ul unui prieten si mi se parea instabil la 100-110 pe forestier, pe trasee mai dure fiind o placere, nebunie curata. Imi crea impresia ca danseaza fata. In alta ordine de idei si saua mai lata este un avantaj, personal nu pot sa merg zeci de km numai in scarite. Multumesc inca o data pentru raspunsuri, Aky Editat Octombrie 23, 2006 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Povestea cu motocicletele mai grele pentru rally e doar teoretica. Poate conteaza daca mergi in ritm de Dakar, sute de kilometri pe zi cu peste 100km/h. In raliurile de la noi motoarele usoare de hard enduro sunt mult mai potrivite. Sunt f manevrabile, puternice si suficient de stabile la 100km/h. Iei mult mai usor si mai sigur o curba la 80km/h cu un EXC decat cu un motor de peste 160kg. Oricum, nu sunt multi care merg cu mai mult de 100 (si asta pe zone scurte). Primul raliu de anul asta a fost castigat de Many pe un motor de 100 kg si 300 cmc in 2 timpi. Daca reusesti sa nu te ratacesti, nu cazi, nu faci pana si nu strici motorul iesi sigur in prima jumatate a clasamentului. Asta e retzeta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Povestea cu motocicletele mai grele pentru rally e doar teoretica. Poate conteaza daca mergi in ritm de Dakar, sute de kilometri pe zi cu peste 100km/h. In raliurile de la noi motoarele usoare de hard enduro sunt mult mai potrivite. Sunt f manevrabile, puternice si suficient de stabile la 100km/h. Iei mult mai usor si mai sigur o curba la 80km/h cu un EXC decat cu un motor de peste 160kg. Oricum, nu sunt multi care merg cu mai mult de 100 (si asta pe zone scurte). Primul raliu de anul asta a fost castigat de Many pe un motor de 100 kg si 300 cmc in 2 timpi. Daca reusesti sa nu te ratacesti, nu cazi, nu faci pana si nu strici motorul iesi sigur in prima jumatate a clasamentului. Asta e retzeta mea "4. DESCRIERE TRASEU 4.1 Lungimea totala a raliului: 410 Km 4.2 Numarul Probelor Speciale: 3 4.3 Lungimea totala a Probelor Speciale: 310 Km 4.4 Suprafata de rulare: macadam + asfalt +drumuri agricole + forestiere 4.5 Procentaj probe: 75 %" La faza cu motocicleta mai grea, nu contest ca Mani a batut tot un 2T de 300, dar personal, pentru 200km pe aratura prefer un off-roader mai maricel, sa zicem un 640 LC4 Enduro. In afara de asta, eu chiar ma inteleg de minune cu vaca mea "Daca nu te ratacesti"... Imi cer scuze pentru lipsa de informare care ma determina sa pun anumite intrebari.. Cate motociclete participa de obicei la un astfel de raid?...Stiu ca nu foarte multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 cam 2 - 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 La faza cu motocicleta mai grea, nu contest ca Mani a batut tot un 2T de 300, dar personal, pentru 200km pe aratura prefer un off-roader mai maricel, sa zicem un 640 LC4 Enduro. In afara de asta, eu chiar ma inteleg de minune cu vaca mea Vino, vezi si decizi dupa aia. Si eu am mers la primul rally cu LC4 Adventure. As fi preferat sa am o scula mare doar pentru Transcarpat (2000 km in 6 zile), insa pentru raliurile de 3-400km in 2 zile mi se pare mult mai potrivit EXC-ul. Insa vezi ca DR 750 nu e LC4. E mare diferenta. Inca ceva: probele speciale au 60 - 100 km, dupa care sunt neutralizari sau etape de legatura. Ai timp sa te odihnesti Cate motociclete participa de obicei la un astfel de raid?...Stiu ca nu foarte multe. Din pacate nu sunt f multe. Daca tin bine minte, anul asta au fost asa: - Bucuresti - 16-18 moto - Satu Mare - 12 moto - Bistrita - 10 moto - Transcarpat - 3 moto - Timisoara - 3 moto La C-ta cred ca vor fi approx 10 moto. In plus, de anul asta au inceput sa apara multe ATV/ Quad. Cel mai adevarat raliu moto de la noi e Carpat Expressul. In fiecare an vin approx 40 - 50 de concurenti de afara (Majoritatea italieni si nemti). Anul asta nu m-au tinut oolele , insa la anul sper sa merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 (editat) cam 2 - 3 Mamaaa, asa pot sa scot podium la prima cursa @The BD>Multam pt sprijinul acordat la Zarnesti la deznoroire ! @Ionut73 "Insa vezi ca DR 750 nu e LC4. E mare diferenta." Stiu, nene, vreo 45kg Editat Octombrie 23, 2006 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Stiu, nene, vreo 45kg Pe langa kg mai conteaza mult: - rigiditatea si rezistenta cadrului - amortizarea - e critic sa tii motorul "lipit" de tzarana la viteze mari (de ex cand iei un bolovan ) - rezistenta la tavaleala - e f important sa nu se faca franjuri la prima cazatura. PS: nu te mai lua dupa BD-ul, si in general, dupa cei care comenteaza de pe margine. Vino macar o data sa te dai (costurile nu sunt mari deloc) si decizi dupa aia daca iti place sau nu. BD-ul ar veni si el dar nu are tupeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 bre, io nu comentez aiurea ci numai dupa informatii exacte, cand spuneam 2-3 ma refeream la ultimele 2 raliuri iar cat despre tupeu.. stai sa termin ratele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 iar cat despre tupeu.. stai sa termin ratele vino cu DR-ul!! E suficient pentru prima cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 (editat) Pentru cei interesati de costurile obligatorii aferente unei participari la un raid, un mic rezumat din informatiile adunate pana acum: - licenta pt o cursa 10 Euro; - asigurare 20 RON; - taxa participare - 200 RON/persoana; - carburant ~ 30 Euro; ------ Total aproximativ 360 RON La acestea se adauga cheltuielile cu masa, transportul la cursa si cazarea. Eu zic ca se merita pentru 400 de km de competitie, distractie si adrenalina O alta intrebare, sper sa nu devin agasant:inspectia tehnica ce presupune in concret? Unde pot gasi un regulament cu specificatii ce trebuiesc indeplinite de motorete(pe site-ul FRM am gasit regulamente particulare, nu si pe cel general• Regulamentul Campionatului Naţional de Raliuri Tot-Teren FRM, ediţia 2006 )? Eu m-am hotarat, ma bag cu Big-ul, singura problema fiind legata de lipsa de 2 zile de la birou, dar sper ca se va rezolva. O seara excelenta tuturor, Aky Editat Octombrie 23, 2006 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Eu m-am hotarat, ma bag cu Big-ul, singura problema fiind legata de lipsa de 2 zile de la birou, dar sper ca se va rezolva. Buna decizie Ne vedem acolo. Cere la federatie un document legat de inspectia tehnica. Insa nu-ti face probleme, la rally e mai mult formala. Nu o sa-ti faca nimeni probleme. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Referitor la inspectia tehnica,la enduro e obligatoriu sa ai bumbii intacti de la manetele de frana si ambreiaj.Probabil ca si la raliu e aceeasi regula. Mai pune pe lista si vizita medicala fo 20 lei. Asigurarea sportiva stiam ca e 40 de lei. Poate o fi mai ieftin pt. raliu bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Asigurarea sportiva stiam ca e 40 de lei. Poate o fi mai ieftin pt. raliu bafta! 40 lei pentru tot anul. Pentru o cursa e mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Referitor la inspectia tehnica,la enduro e obligatoriu sa ai bumbii intacti de la manetele de frana si ambreiaj.Probabil ca si la raliu e aceeasi regula. Mai pune pe lista si vizita medicala fo 20 lei. Asigurarea sportiva stiam ca e 40 de lei. Poate o fi mai ieftin pt. raliu bafta! Daca e asa mai pun pe lista si 2 manete, pt ca bulbii sigur nu-i mai gasesc prin padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Daca e asa mai pun pe lista si 2 manete, pt ca bulbii sigur nu-i mai gasesc prin padure la rally merge si fara bumbi, stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Octombrie 28, 2006 Autor Share Postat Octombrie 28, 2006 Dobrogea e ideala pentru Rally Raid. am facut cateva ture in zilele astea si a fost excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.