Sari la conținut

releu incarcare Honda CBR 600F


Postări Recomandate

Mie releul mi-a busit si bateria sau bateria releul naiba sa le ia ca pana nu le-am schimbat pe amandoua nu am scapat de belele.

Daca ai bateria busita e posibil ca ambele relee sa fie bune? :D

Posibil.... si totusi de ce permite releul o incarcare mai mare decat cea prevazuta, chiar si la o baterie descarcata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bateria este folosita si ca filtraj al tensiunii de iesire din releu;o baterie care isi pierde din capacitate,nu va mai filtra corespunzator,crescandu-i rezistenta interna.

Simplu spus,desi ma repet,cauta o baterie de proba si vezi daca tensiunea iti scade,revenind la normal.

Am inteles, o sa vad de unde fac rost.

Am gasit si topicul de mai jos, se pare ca tot cu bateria au fost probleme. Desi a mea porneste motorul si dupa 2 zile de stationare cu alarma activa.

 

/index.php?/topic/638630-releu-de-incarcare-regulator-reloaded/page__st__10

 

Se poate face o diagnoza a bateriei astfel incat sa vad daca are probleme, chiar daca aparent nu are nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat pana la urma, bateria era de vina. Dupa aprox 300 km de "teste" (timp in care am simtit lipsa unui voltmetru montat pe bord) incarcarea se mentine in parametri.

Releul vechi cred ca e functional pentru ca am verificat rezistentele de la contactele sale si corespund manualului, cel putin la rece.

Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Evident am si eu o Honda CBR 600F An:1990, acum un an a murit releul original si nu imi mai incarca deloc, am cumparat alt releu doar ca nu e de CBR 600, la montare am cumparat si baterie noua, Incarcarea era de 14,2 relantiu si 14,8 turat cam la 5-6 mii, deci incarca bine. Peste iarna nu am dat bateria jos de pe motor pentru ca l-am tinut in garaj iar dupa 2 luni cand am vrut sa-l pornesc nimic, mort. am pus bateria pe redresor dar degeaba, moarta, de abia imi invartea electromotorul l-am pornit cu chiu cu vai si constat ca imi incarca cateodata normal adica 14,2 pana in 14,8 la turatii, dau niste ture si masor din nou incarcarea la relanti 14,3 iar in turatii 17-18v cand incarca bine cand nu, am curatat toate contactele si mufele si tot asa imi face, saptamana trecuta mi-am luat o Yuatsa pe acid, pun batria pe motor dau cheie si masor, 14,2 14,3 la relanti si in turatii 17-18V ????? toate becurile ardeau foarte tare iar cand scade lumina atunci imi incarca normal, Releul numa ce l-am schimbat anul trecut si l-am montat sub codita din spate sa aiba si racire buna, cel vechi era pe blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire:

 

 

pai da sa-l f..t in gura, iaca o sa imi iau o plasa de relee si le schimb in fiecare an :angryfire:

 

 

e o boala honda, zi merci ca nu ai patit si altceva... intinzatoare de lant de distributie, rulmenti de oala de presiune, mancat de ulei si alte "distractii" legate de minunata, fabuloasa, miroboloanta firma "honda". asta ca sa nu mai spun de lipsa hondei de putere, cuplu si pana la urma chiar si de fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o boala honda, zi merci ca nu ai patit si altceva... intinzatoare de lant de distributie, rulmenti de oala de presiune, mancat de ulei si alte "distractii" legate de minunata, fabuloasa, miroboloanta firma "honda". asta ca sa nu mai spun de lipsa hondei de putere, cuplu si pana la urma chiar si de fiabilitate...

motoru de din 1990, inafara de consumabile nu am schimbat nimic, doar incarcarea asta ma omoara :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am schimbat trei releuri OEM, am trecut pe aftermarket. Cred ca asta ar fi o solutie si pt tine. Gasesti pe internet firme(Ignitech, Electrosport, etc) care fabrica releuri cu care nu o sa mai ai probleme pe viitor.

 

O alta solutie e releul de incarcare cu mosfet. Asta - din linkul de mai jos - are protectie la supraincalzire> cand se incinge ia o pauza.

 

http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSFET-FH012AA-REGULATOR-RECTIFIER-KIT-/360358573656?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e70b7658&vxp=mtr#ht_1648wt_952

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...