Jump to content

CBR F2 - nu mai porneste


Recommended Posts

Ciao,

Am o problema cu un CBR F2, l-am oprit acum 3 sapt si pana ieri nu l-am mai miscat si nici pornit, ultima oara a mers perfect.

Ieri dimineata am avut nevoie de el si am incercat sa-l pornesc, a pornit dar s-a terminat benzina din rezervor (mai ramansese putina), i-am pus alta benzina si am incercat din nou sa-l pornesc cu cabluri de la bateria de la masina, a pornit in 3 pistoane si mergea cam tare prost, i-am scos cablurile si s-a oprit dupa care nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare.

Benzina vine, scanteie la fisa are, la un moment dat era innecat bine pentru ca se simtea miros de benzina nearsa pe evacuare. Bujiile nu am reusit sa le desfac din cauza ca n-am avut o cheie calumea. L-am lasat vreo 6-7 ore fara sa mai umblu la el dar tot nu vrea sa porneasca. Nu da nici cel mai mic semn cum ca ar vrea sa porneasca, doar invarte. Am incercat la inceput cu socul la maxim si fara pic de acceleratie, dupaia am incercat toate variantele posibile.. nici o schimbare.

La 3:30 ies de la lucru si ma apuc sa vad ce pot sa-i fac, poate reusesc sa scot bujiile. Mi-ar prinde bine niste sfaturi/idei. Multumesc :huh:

Edited by Bosolanu
Link to comment
Share on other sites

Incearca varianta asta, si-ti garantez pornirea: lasa socul netras, acceleratia la maxim si asa sa incremeneasca. Dai la "automat" pana iti porneste. iti garantez ca dupa 2-3 invarteli ale motorului, va porni. Deci: socul netras si dai la automat cu acceleratia la maxim, nu cu spituri. Asta e metoda garantata de a porni un motor pe benzina inecat, indiferent daca e pe carburatie sau pe injectie. Deci, e simplu: acceleratia blana si asa sa incremeneasca, socul netras si ""contact""

Bafta

Edited by Shepard
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit la fel cu F3-ul meu, drept care am schimbat bujiile si a pornit din prima, dupa care am curatat si reglat+sincronizat carburatoarele.

N-ar fi rau sa pui bateria pe redresor.

Edited by Sharky66
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut probleme la F3 a pornit cu cabluri de la bateria masinii dar cand luam cablurile -mort,am schimbat bateria si e ok.Oricum la mine plecarea dupa perioade lungi e cu tam-tam:socul la maxim ,automat,bagat socul la jumatate,accelerat,pornit,tras iar socul deci imi trebuie trei maini :laugh: dar rezultatul garantat(ca la Dacia fiecare cum o invata)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut probleme la F3 a pornit cu cabluri de la bateria masinii dar cand luam cablurile -mort,am schimbat bateria si e ok.Oricum la mine plecarea dupa perioade lungi e cu tam-tam:socul la maxim ,automat,bagat socul la jumatate,accelerat,pornit,tras iar socul deci imi trebuie trei maini :laugh: dar rezultatul garantat(ca la Dacia fiecare cum o invata)

 

da. asa e.

oricum cbr-urile mai vechiute ( pe carburatie) sunt sensibile la "innec":)

nu conteaza ca sunt de 600, 900, 1100.. daca bateriuta e slaba si nu o "ia " din prima sau a II a ..se cam inneaca

varianta cu gazul la maxim da rezultate ( insa cea mai sfanta metoda e aia cu scosul bujiei, dar e de munca )

Link to comment
Share on other sites

eu oricat am incercat nu am reusit niciodata sa imi inec F3-ul si are carburatia nefacuta de 4 ani si bujiile tot de pe atunci.

 

dar in preincipiu trebuie verificat:

bujii curatate si reglate cu lera( 0.9)

bateria incarcata vreo 6 ore (daca mai tine curent)

verificata pompa de benzina

verificate mufele la relee,in special cel de reincarcare

Link to comment
Share on other sites

eu oricat am incercat nu am reusit niciodata sa imi inec F3-ul si are carburatia nefacuta de 4 ani si bujiile tot de pe atunci.

 

dar in preincipiu trebuie verificat:

bujii curatate si reglate cu lera( 0.9)

bateria incarcata vreo 6 ore (daca mai tine curent)

verificata pompa de benzina

verificate mufele la relee,in special cel de reincarcare

Spune-mi Âşi mie unde-i pompa de benzină la f3.

Link to comment
Share on other sites

la mine daca-i dau cu socul netras si accelaratia la maxim nu porneste neam , la mine trag socul la maxim si dau la automat , o ia la sfert , indiferent cat a stat .

Am patit si eu sa mi se inece , cat am tinut-o iarna inauntru toata lumea care intra tragea de manere , ca sa nu-ti faci viatza grea , mergi cumpara o cheie de bujii de 16 (nu de 19-16) ii tai "T"-ul de sus ca sa-ti incapa si o indoi . Dai bujiile jos si le cureti sau le schimbi , si o sa porneasca sigur !

Link to comment
Share on other sites

Multam de sfaturi.

Am reusit sa o pornesc cu gazu la maxim si fara soc, numai ca mergea cam in 3 cilindrii, am incercat sa curat putin bujiile pe metoda forja :P dar fara rezultate satisfacatoare... asa ca mi-am facut timp si am dat radiatorul jos(nu-mi permite cheia de bujii altfel si nici sa o tai cu bomfaierul nu prea am cum ca e foarte tare otelul) si am curatat bujiile care se pare ca trebuiesc schimbate.

Edited by Bosolanu
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...