Jump to content

eric cartman

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About eric cartman

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda cbr 929, Honda Cbx 650 Nighthawk.
  • Numar Moto
    ct si ceva

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda f3,honda 919,929,cbx 650
  1. Salut.Nu vreau sa mai deschid alt topic asa ca cer aici o parere.Detin o Honda Cbx 650 Nighthawk pe care doresc sa o transform in cafe racer.Proprietarul anterior a ciopartit-o un pic cum se vede in poza.Acum ITP ul este expirat.Cine s-a lovit de lucrul acesta:dupa modificarile ce vor urma motocicleta va mai obtine ITP ul?Sau este mai bine sa incerc sa montez piesele originale pe care le am,sa obtin ITP si apoi sa ma apuc de modificari?Motocicletei i se va schimba far,sa,rezervor,cauciucuri..ma rog cam tot ce trebuie pentru a iesi un proiect frumos.Va multumesc
  2. Topic deschis aiurea,fiecare e liber sa mearga la intrunire cu 5 lei berea sau sa o bea la terasa cu 15 sau sa nu bea nimic,sa conduca scuter sau sportive,dar un singur lucru trebuie sa il intelegem si sa nu il uitam niciodata din toata discutia asta;baaaaaaa...sunt potent financiar!!! si eu ca boul vroiam sa ma duc sa fac credit la Q7 sau X6 dar nu mai mai trebuie baaaaaa..ca am SS.
  3. Daca ai motor cu "R" nu mai e valabil.Una peste alta sa dus dreaq visurile lui Biancocelleste.Face ce face tot Srad vrea.
  4. Un amortizor de voblaj isi face toti banii pe 919.Da atentie se ridica destul de repede pe o roata fara sa mai umbli la pinioane si intradevar unii vind modelul 97 ca fiind 98-99.
  5. Salut biancocelleste,eu am un 919 din 98 si sunt foarte incantat de el.Greutatea este de 185 kg cat un 600cc.consumul in afara este de 5.3-5.5 la suta viteza 120 -130 probat.In oras depinde cum mergi 8-9.M-am urcat inapoi pe f3 si mi se parea ca e scuter.Pozitia un pic obositoare la inceput dar te obisnuiesti repede mai ales ca esti mai scund si ai loc pentu picioare care mie imi mai amortesc la drum lung.Te sperie un pic rezervorul mare da nici la srad nu poti sa zici ca e micut insa e f bine desenat,la viteza mainile iti stau perfect pe el..Daca tie bun prieten sa iti dea voie sa mergi o zi
  6. Avea "geam" negru +ochelari de soare?coooool.
  7. http://www.louis.de/_10ab2daf06583484c965d103151ffe931e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=323&list_total=37&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10027134 sper sa te ajute.
  8. Multumesc Costi,din pacate acum cateva zile cu bunavointa unui batran expermientat taximetrist constantean fara licenta motorul a fost "tunat' pe partea dreapta.Pagube:oginda,maneta frana rupte,carena fata sparta,suport far rupt,suport bord indoit,carena dreapta zgariata,carburatie dereglata.A scapat toba.Daca o indoia cred ca ii tunam si eu dintii.Cu toate ca trebuia pentru ca surpriza a venit astazi:ax roata spate si ax bascula strambate(lovitura a fost in roata spate stanga)Acum stau si ma uit la el asteptand toate piesele si stau cu sufletul indoit ca daca nu o sa mai fie ce a fost.Asta-i
  9. Salut.Eu am de o luna un 919 model 98-99.Am plecat sa iau un F4 si m-am intors cu 919.Motorul a costat un pic mai mult dar isi merita toti banii.L-am luat de la un prieten maniac si este impecabil tehnic.Are pe el cam tot ce se poate pune pe un motor:rizoma,puig,yoshimura(asta isi merita toti banii)aripa carbon,xenon,leduri,amortizor voblaj,motul 300v,iridium.Felul in care trage si cum sta in curbe ma face sa nu vreau sa il schimb cu nici un 600 de generatie mai noua.Un mare plus este consumul de 5% la drum lung la 120 la ora si pozitia pe care mi-am gasit-o pe babanul rezervor.
  10. eric cartman

    Vopsire

    Nu te speria daca se matuieste,smirghel de 1500 apoi polish,merge dat si la manuta,si o sa fi surprins de luciu.La mine a mers belea,fara lac.Am fost asa multumit ca apoi am luat toata motocicleta la polish
  11. Imi vine sa urlu de furie,in curand vor declara ca de fapt motociclistul era in coma de cateva zile dar mai iesea sa se dea cu celofanul pe langa motor la vale pe bulevarde.Am ajunsi neputinciosi in incercarea unora de a ne indobitoci,o lume care abia asteapta sa vada un nou episod din circul irinel,pepe sau vreun tigan borat.Ne vom intreba copii ce vor sa devina si ne vor raspunde:tigan manelist,smecher sau pitipoanca. TREZESTE-TE ROMANE. Multa sanatate motociclistului si putere familiei si prietenilor.
  12. Constantenii stiu intersectia,daca vii pe blv Mamaia ai prioritate si cei care coboara pe Str Nicolae Iorga (cum e masina rosie lovita ),sau se opresc un metru in bulevard sau iti taie calea sa traverseze bulevardul.Martora aia a spus ca s-a lovit intai de botul masinii rosii si apoi s-a dezechilibrat. Este cam greu sa cazi pe portiune aia din senin.Raman la parerea ca masina rosie nu a dat prioritate,a iesit mult in bulevard si a acrosat motociclistul.Multa sanatate motociclistului.
  13. Eu am inceput cu cbr f3 si ne-am inteles nu m-as mai da jos de pe ea acum(initial vroiam zx4r dar cum sunt mai rare si mai vechiute am ales cbr-ul)insa depinde foarte mult de tine si cum te intelegi cu ea .Era bine daca ai ocazia sa mergi cu cateza modele de la un prieten,unde se poate, sa vezi cum te simti.Oricum e un subiect despre care o sa gasesti material la greu pe forumuri.Multa bafta in alegere. Daca te intereseaza e de vanzare /index.php?/topic/661974-vand-cbr-f3/ eu am arvunit deja un R6 la oferta .Motorul merge impecabil si nu-i trebuie decat benzina.
  14. Multumesc de informatie,oricum cred ca ceva nu e in regula am mers cu el in jos pe rezervor,am ramas fara benzina ,am schimbat in sus pe rezerva si surpriza,nimic.Multumesc inca o data.Bafta si vreme buna.
  15. salut baieti,va deranjez cu o intrebare:spuneti-mi si mie pozitiile la robinetul de benzina,la un cbr f3.S-a jucat cineva si acum nu mai stiu pozitia sagetii pentru on si rezerva.Va multumesc
×
×
  • Create New...