Bosolanu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Ciao, Am o problema cu un CBR F2, l-am oprit acum 3 sapt si pana ieri nu l-am mai miscat si nici pornit, ultima oara a mers perfect. Ieri dimineata am avut nevoie de el si am incercat sa-l pornesc, a pornit dar s-a terminat benzina din rezervor (mai ramansese putina), i-am pus alta benzina si am incercat din nou sa-l pornesc cu cabluri de la bateria de la masina, a pornit in 3 pistoane si mergea cam tare prost, i-am scos cablurile si s-a oprit dupa care nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. Benzina vine, scanteie la fisa are, la un moment dat era innecat bine pentru ca se simtea miros de benzina nearsa pe evacuare. Bujiile nu am reusit sa le desfac din cauza ca n-am avut o cheie calumea. L-am lasat vreo 6-7 ore fara sa mai umblu la el dar tot nu vrea sa porneasca. Nu da nici cel mai mic semn cum ca ar vrea sa porneasca, doar invarte. Am incercat la inceput cu socul la maxim si fara pic de acceleratie, dupaia am incercat toate variantele posibile.. nici o schimbare. La 3:30 ies de la lucru si ma apuc sa vad ce pot sa-i fac, poate reusesc sa scot bujiile. Mi-ar prinde bine niste sfaturi/idei. Multumesc Editat Mai 7, 2011 de Bosolanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Incearca varianta asta, si-ti garantez pornirea: lasa socul netras, acceleratia la maxim si asa sa incremeneasca. Dai la "automat" pana iti porneste. iti garantez ca dupa 2-3 invarteli ale motorului, va porni. Deci: socul netras si dai la automat cu acceleratia la maxim, nu cu spituri. Asta e metoda garantata de a porni un motor pe benzina inecat, indiferent daca e pe carburatie sau pe injectie. Deci, e simplu: acceleratia blana si asa sa incremeneasca, socul netras si ""contact"" Bafta Editat Mai 7, 2011 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bosolanu Postat Mai 7, 2011 Autor Share Postat Mai 7, 2011 Am mai incercat aseara.. dar probabil deja avea balta de benzina in el. Ms de sfat, o sa fie primu lucru pe care il incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Si eu am patit la fel cu F3-ul meu, drept care am schimbat bujiile si a pornit din prima, dupa care am curatat si reglat+sincronizat carburatoarele. N-ar fi rau sa pui bateria pe redresor. Editat Mai 7, 2011 de Sharky66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Si eu am avut probleme la F3 a pornit cu cabluri de la bateria masinii dar cand luam cablurile -mort,am schimbat bateria si e ok.Oricum la mine plecarea dupa perioade lungi e cu tam-tam:socul la maxim ,automat,bagat socul la jumatate,accelerat,pornit,tras iar socul deci imi trebuie trei maini dar rezultatul garantat(ca la Dacia fiecare cum o invata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Incearca sa iti verivici bujiile si robinetul de vacuum de la rezervor.Am patit si eu la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Si eu am avut probleme la F3 a pornit cu cabluri de la bateria masinii dar cand luam cablurile -mort,am schimbat bateria si e ok.Oricum la mine plecarea dupa perioade lungi e cu tam-tam:socul la maxim ,automat,bagat socul la jumatate,accelerat,pornit,tras iar socul deci imi trebuie trei maini dar rezultatul garantat(ca la Dacia fiecare cum o invata) da. asa e. oricum cbr-urile mai vechiute ( pe carburatie) sunt sensibile la "innec" nu conteaza ca sunt de 600, 900, 1100.. daca bateriuta e slaba si nu o "ia " din prima sau a II a ..se cam inneaca varianta cu gazul la maxim da rezultate ( insa cea mai sfanta metoda e aia cu scosul bujiei, dar e de munca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 eu oricat am incercat nu am reusit niciodata sa imi inec F3-ul si are carburatia nefacuta de 4 ani si bujiile tot de pe atunci. dar in preincipiu trebuie verificat: bujii curatate si reglate cu lera( 0.9) bateria incarcata vreo 6 ore (daca mai tine curent) verificata pompa de benzina verificate mufele la relee,in special cel de reincarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 eu oricat am incercat nu am reusit niciodata sa imi inec F3-ul si are carburatia nefacuta de 4 ani si bujiile tot de pe atunci. dar in preincipiu trebuie verificat: bujii curatate si reglate cu lera( 0.9) bateria incarcata vreo 6 ore (daca mai tine curent) verificata pompa de benzina verificate mufele la relee,in special cel de reincarcare Spune-mi Âşi mie unde-i pompa de benzină la f3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Spune-mi Âşi mie unde-i pompa de benzină la f3. e undeva inspre coditza ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 e undeva inspre coditza ceva de genu. sub poponeata pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 la mine daca-i dau cu socul netras si accelaratia la maxim nu porneste neam , la mine trag socul la maxim si dau la automat , o ia la sfert , indiferent cat a stat . Am patit si eu sa mi se inece , cat am tinut-o iarna inauntru toata lumea care intra tragea de manere , ca sa nu-ti faci viatza grea , mergi cumpara o cheie de bujii de 16 (nu de 19-16) ii tai "T"-ul de sus ca sa-ti incapa si o indoi . Dai bujiile jos si le cureti sau le schimbi , si o sa porneasca sigur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bosolanu Postat Mai 10, 2011 Autor Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Multam de sfaturi. Am reusit sa o pornesc cu gazu la maxim si fara soc, numai ca mergea cam in 3 cilindrii, am incercat sa curat putin bujiile pe metoda forja dar fara rezultate satisfacatoare... asa ca mi-am facut timp si am dat radiatorul jos(nu-mi permite cheia de bujii altfel si nici sa o tai cu bomfaierul nu prea am cum ca e foarte tare otelul) si am curatat bujiile care se pare ca trebuiesc schimbate. Editat Mai 10, 2011 de Bosolanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Bravo! Acum nu ai decat sa-i shimbi bujiile, si sa nu uiti cum se porneste inecata. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bumby Postat Iunie 27, 2020 Share Postat Iunie 27, 2020 Buna am și eu o Honda f2 și nu îmi mai da curent deloc am încercat și cu fire săi dau curent și tot nu da nimic ce ar putea avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.