Sari la conținut

upgrade enduro


douaroti
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Pedalez de vre-o 3 ani un DRZ400 E si ma gandesc ca ar fi vremea de o schimbare. Ca stil, imi plac traseele medii de enduro, nu ma dau indarat nici de la cele mai hard.

 

Ce as vrea sa schimb: mai usoara, mai multa putere, poate o ciclistica inbunatatita, suspensi mai bune.

 

Ce nu as vrea sa schimb: calitatea DRZ-ului, fiabilitatea acestuia, costurile de intretinere, sa fie inmatriculata/inmatriculabila.

 

 

Astept cu interes sfaturile voastre avizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as vrea sa schimb: mai usoara, mai multa putere, poate o ciclistica inbunatatita, suspensi mai bune. - ENDURO EUROPEAN 250,300 2T: KTM, GAS-GAS, HUSA, HUSKY

 

Ce nu as vrea sa schimb: calitatea DRZ-ului, fiabilitatea acestuia, costurile de intretinere, sa fie inmatriculata/inmatriculabila. - HONDA (SHADOW), BMW (SERIILE R SI K)

 

 

ADICA NU VEI GASI PUTERNICA, USOARA SI SA AIBA COSTURI DE INTRETINERE MICI. VA TREBUI SA AI DOUA MOBRE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-as baga la 2T, asta doar in varianta in care nu este 4T inmatriculabila, mai tare si mai usoara!

 

Eu recunosc, nu am studiat modelele altor marci la nivel de greutate/performante, gandindu-ma ca pareri avizate din feeling-ul personal al vostru e mai la obiect.

 

Ma gandesc ca sunt si altii in aceasta situatie, asa ca poate devenii un subiect de interes general acest topic.

 

 

Astept pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei 4T, mai puternica, inmatriculabila nu vei gasi mult mai usoara, poate mai scazi 20-25kg fata de DRZ dar cam atit (ktm exc450, gg fse450, etc. care se invirt pe la 115kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'douaroti', nu ai ce face: daca vrei o mobra mai inspre hard enduro decat DRZ, va trebui sa renunti la "intretinerea ieftina" cu care te-ai obisnuit. Daca aveai orice alta mobra si veneai cu cerintele de la inceputul topicului ti-as fi recomandat DRZ.

Toate modelele hard enduro (4T sau 2T) europene si Yamaha sunt inmatriculabile. Nu cunosc situatia la Honda, Suzuki si Kawasaki. La astea trei, mobrele de hard enduro sun mobre de motocross modificate. S-ar putea sa nu fie inmatriculabile. Cum ar fi DRZ-E, RMX, CRF-X, KX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Pedalez de vre-o 3 ani un DRZ400 E si ma gandesc ca ar fi vremea de o schimbare.

 

eu am schimbat saptamana trecuta drz400e - urile (2)pe un wr450f.

daca vrei detalii pentru schimb da-mi pm ca dealerul facut buy-back la propriu + diferenta de la mine.

 

ca prima impresie: exact ca dupa armata.

dupa ce alergi ani de zile in bocanci si echipament complet incepi sa alergi in bascheti + maieu si chiloti...negri.

incepe sa-mi fie frica pentru pregatirea mea fizica...probabil o sa incep sa ma ingras si sa fac burta.

 

ca intretinere:

cand am luat drz primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa a fost sa arunc trusa de scule

ma plimbam toata ziua prin munti cu 1 plin de rezervor si un tub de silicon rosu in buzunar ( daca trantesc rau motorul si incepe sa curga uleiul sa-l pot sigila )

 

la wr...nu am primit drept trusa de scule o cheie de bujie.

citez dealerul " pai tu mergi la competitii in regim de competitii? adica cu gazul la maxim si reglezi viteza din schimbator?" daca nu - schimba uleiul cand trebuie si ne vedem sanatosi cand te decizi sa o schimbi..."

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta optiunea wr-ului, cu toate ca cel putin din scripte nu pare mult mai usoara decat drz-ul 122kg vs 140kg, daca compar mere cu mere...nu stiu la exc cum stau lucrurile exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta optiunea wr-ului, cu toate ca cel putin din scripte nu pare mult mai usoara decat drz-ul 122kg vs 140kg, daca compar mere cu mere...nu stiu la exc cum stau lucrurile exact

 

WR45 F are 112.5 kg la gol, 123 la plin.

DRZ400E are 119 la gol, xxx la plin.

problema e ca...e altfel etajata - are centrul de greutate mult mai sus si pare mult mai grea.

e din alt film.

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR45 F are 112.5 kg la gol, 123 la plin.

pune-o pe cantar prietene....

o sa fii dezamagit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pune-o pe cantar prietene....

o sa fii dezamagit

 

sorry,

nu sunt in categoria celor care isi cumpara motor comparand fisele tehnice si performantele declarate, eventual care motor a castigat de mai multe ori nu stiu ce concurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astea trei, mobrele de hard enduro sun mobre de motocross modificate

Doar CRF-X-u si RMZ-X-u sunt derivate din MX!Daca ma gandesc mai bine la XR de 400,250 si la KLX(inca din cele mai vechi timpuri) de 250,300 si asta nou de 450,lucrurile stau altfel,pt ca nu au nici o treaba cu motocross-u!Chiar si XR-u de 650 dupa parerea mea,a fost o replica la WR-u 400+ dar din pacate sare de cele 125 de kg sustinute si nu e optima pt hard enduro(dar e cea mai faina mobra de enduro care am vazut-o in viata mea! :bigstar: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...