Sari la conținut

Cine repara un electromotor ?


Postări Recomandate

Salut. Am o problema cu pornirea la un Kawasaki zxr-750 din 2000. Cel mai probabil este electromotorul, pe care l-am desfacut si am vazut ca unul din carbuni este mult mai consumat decat celalalt ... probabil nu mai atince cum trebuie. Stie cineva de unde se pot cumpara carbuni ... sau sa mi-l repare ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista ateliere specializate pentru asa ceva, da un gugle. Daca ai carbunii cat de cat (ii mai poti si pasui sa calce) mai degraba nu de acolo e problema. Mai intai fi sigur ca nu e bateria degradata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am exact aceeasi problema la ZZR. Cand ramane rotorul in anumite pozitii se aude doar tacanitul de la releu si nu se intampla nimic. Daca misti putin motorul in a 6-a si incerci iar merge perfect. O sa-l schimb in weekend si o sa ma duc sa vad daca se pot scoate si schimba carbunii de pe platou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carbunii se pot schimba.

Pana acum, eu si 3 prieteni ne-am schimbat carbunii. Am cumparat speciali pentru moto, pentru ca am vrut sa fim siguri ca va merge din prima. Dar daca ai rabdare si indemanare, poti sa iei si niste carbuni din targ de la Obor (10 lei sacul :laugh: ) si ii faci pe dimensiunea care iti trebuie tie. Nu stiu cat de buna este metoda, dar nu vad de ce nu ar merge...

Daca nu, poti lua de aici: http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/ZR-7_ZR_750_F1/99-00/picture/Starter_Motor_Carbon_Brush/

Daca vrei sa cauti si pe alte site-uri, produsul este <Starter Motor Carbon Brush>.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am exact aceeasi problema la ZZR. Cand ramane rotorul in anumite pozitii se aude doar tacanitul de la releu si nu se intampla nimic. Daca misti putin motorul in a 6-a si incerci iar merge perfect. O sa-l schimb in weekend si o sa ma duc sa vad daca se pot scoate si schimba carbunii de pe platou

In cazul tau cred ca mai degraba ai infasurari intrerupte in rotor sau placute de pe colectorul rotorului cu probleme decat carbunii uzati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e, a mai facut asa si acum 2 ani, am curatat contactele de la rotor si am mai tensionat lamelele care imping carbunii si a mers bine pana acum cateva luni. Carbunii sunt uzati si lasa depuneri.

 

Multumesc Beatrice pentru informatii, o sa o pun de o comanda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa comanzi pentru ZZR, nu din link-ul pe care l-am trimis. :P

Si eu cand mi l-am desfacut aveam numai negreala p-acolo de la carbunii tociti... Unul din ei, era intr-adevar mai tocit, nu stiu de ce.

Aveam aceleasi simptome, se auzea doar tacanitul, dar electromotorul nu invartea. Trebuia sa trag tare de ea si s-o misc, in viteza a 2-a (ca mai sus nu se duce la mine), chinul dracului ce era pe mine... :laugh:

Carbunii trebuie fixati cu pistol de lipit cu fludor. Probabil o sa fie putin de munca, pana ii fixezi.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in cladirea unde lucrez este si un atelier de electrica auto.

in general "nea Marian" lucreaza doar marci germane de masini dar a mai resuscitat si ceva motoare(din pct de vedere electric)

doritorii PM sa nu fac reclama aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema cu pornirea la un Kawasaki zxr-750 din 2000. Cel mai probabil este electromotorul, pe care l-am desfacut si am vazut ca unul din carbuni este mult mai consumat decat celalalt ... probabil nu mai atince cum trebuie. Stie cineva de unde se pot cumpara carbuni ... sau sa mi-l repare ?

 

Multumesc.

Poti sa treci pe la noi la atelier.

Suntem in Colentina, str. Gherghitei 62.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Vezi sa comanzi pentru ZZR, nu din link-ul pe care l-am trimis. :P

Si eu cand mi l-am desfacut aveam numai negreala p-acolo de la carbunii tociti... Unul din ei, era intr-adevar mai tocit, nu stiu de ce.

Aveam aceleasi simptome, se auzea doar tacanitul, dar electromotorul nu invartea. Trebuia sa trag tare de ea si s-o misc, in viteza a 2-a (ca mai sus nu se duce la mine), chinul dracului ce era pe mine... :laugh:

Carbunii trebuie fixati cu pistol de lipit cu fludor. Probabil o sa fie putin de munca, pana ii fixezi.

Iete ia,ce se pricep fumeile la mecanica.Bravo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...