Sari la conținut

CBR 600 F 3 probleme


Postări Recomandate

Salut .Incerc cu o intrebare Un CBR 600 F3 stat peste iarna,a pornit in 2 , 3 bujii sau cel putin asa parea Am schimbat bujii pus noi.A pornit mergand ca un V 8 .Fara a se tura instant,cu un consum enorm,fara a merge cu mai mult de 120 130km pe ora.Benzina se pare ca a ajuns in baie ,nivelul uleiului nu a crescut,insa miroase,Dat jos carburatoare,suflat curatat,sincronizat,nu era diferenta la sincronizare intrucat au fost facute anul trecut. Fara succes insa .Motorul are acelasi mers de motor in V fara acea cursivitate a mersului ,nu stiu daca ma fac inteles,fara pic de repriza la accelerare,cu un lag de inceput,fara putere.Porneste usor.Ce poat sa aiba ca ma dispera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa nu mai faca compresie, sa se fi uzat simeringurile de la piston... dar chiar asa dupa iarna nu ar avea dece, adica inteleg sa fie nevoie schimbate bujiile, dar zici ca le-ai schimbat oricum si tot asa merge

Din descrierea ta (urca lent in turatii, are consum mare, lag la inceput) as zice clar ca nu face compresie corecta, iar asta poate fi de la supape sau de la piston, dar daca zici ca ai benzina in ulei pare a fi de la simeringurile de la piston.

Sau varinata 2: s-a intamplat ceva cu aprinderea si nu mai da scanteie puternica si/sau la timpul potrivit, dar asta nu explica benzina din baia de ulei (legandu-ma de faptul ca sigur miroase a benzina si nu ti s-a parut doar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa nu mai faca compresie, sa se fi uzat simeringurile de la piston... dar chiar asa dupa iarna nu ar avea dece, adica inteleg sa fie nevoie schimbate bujiile, dar zici ca le-ai schimbat oricum si tot asa merge

Din descrierea ta (urca lent in turatii, are consum mare, lag la inceput) as zice clar ca nu face compresie corecta, iar asta poate fi de la supape sau de la piston, dar daca zici ca ai benzina in ulei pare a fi de la simeringurile de la piston.

Sau varinata 2: s-a intamplat ceva cu aprinderea si nu mai da scanteie puternica si/sau la timpul potrivit, dar asta nu explica benzina din baia de ulei (legandu-ma de faptul ca sigur miroase a benzina si nu ti s-a parut doar)

 

 

dar vai ce mecanic minunat! auzi tu la el... semeringuri la piston :lol: , nu face compresie (nu pornea usor daca nu avea compresie)

 

@initiator: verifica traseul de benzina, imi suna a (mult) prea multa benzina. posibil unul dintre cuiele pontou blocate. sau mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica motorul V merge naspa sau cum?

 

Benzina se pare ca a ajuns in baie ,nivelul uleiului nu a crescut,insa miroase,

Si atunci de unde stii ca a ajuns in baie? Uleiul miroase a benzina oricum.

 

Problema ta e de carburatie, e a mia oara cand ma intreb cum dracu reglati voi carburatoarele alea. .daca habar nu aveti. Pana la sincronizare si alte cacaturi se verifica TRASEUL CIRCUITULUI DE BENZINA sa nu existe obturari, strangulari, filtre murdare... apoi NIVELUL de BENZINA din carburatoare, apoi restul.. Sincronizarea e un reglaj de finete, motorul ori merge ori nu merge fie sincronizat fie nu.

 

Bre oameni, un motor ca sa mearga trebe sa "benzineasca si sa scanteiasca" si daca are multi cinlindri se verifica asta pe fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica daca ai scanteie la fiecare bujie .

 

scoate-le pe toate , baga o bugie pe fiecare fisa ( pe rand) si lipeste-le de cadru , apoi dai la automat . vezi de unde ti bujia sa nu te curentezi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa-ti mearga toti cilindrii. Din ce spui tu mie mi se pare ca cel putin un cilindru nu functioneaza.

Ca sa-ti dai seama vezi daca toate coturile de evacuare sunt la fel de fierbinti, dar ai grija cum verifici sa nu te frigi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar vai ce mecanic minunat! auzi tu la el... semeringuri la piston :lol: , nu face compresie (nu pornea usor daca nu avea compresie)

 

 

deh... ar trebui sa mai invatam de la el ;) de ex cum se completeaza electrolitul din baterie cu acid sulfuric... si tot asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ia da-ti ma voi telefon la un service bun si vortibi cu aia... intradevar la chesti cu bateria am gresit ca nu se completeaza cu acid, ci electrolit... da o moto cu compresie incorecta poate sa porneasca usor, mai ales ca are 4 pistoane si problema poate este doar la 1 sau 2 pistoane (daca compresia nu se face deloc, atuni nu posteste deloc)... vad ca voi care aveti experienta de 15sute de ani pe motor, inseamna ca si stiti mecanica de la A la Z

 

Si cam da, pacat ca sunt eu un prost, care nu stie nimic si am un F3 care merge asa bine, iar voi aveti tot felul de probleme da macar le stiti pe toate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ia da-ti ma voi telefon la un service bun si vortibi cu aia... intradevar la chesti cu bateria am gresit ca nu se completeaza cu acid, ci electrolit... da o moto cu compresie incorecta poate sa porneasca usor, mai ales ca are 4 pistoane si problema poate este doar la 1 sau 2 pistoane (daca compresia nu se face deloc, atuni nu posteste deloc)... vad ca voi care aveti experienta de 15sute de ani pe motor, inseamna ca si stiti mecanica de la A la Z

 

Si cam da, pacat ca sunt eu un prost, care nu stie nimic si am un F3 care merge asa bine, iar voi aveti tot felul de probleme da macar le stiti pe toate...

 

 

mai putzifer, n-avem nici o problema, tu in schimb duci lipsa de bagare in seama si de afirmare! un motor cu compresie mica porneste usor doar daca o are mica din fabrica, exemplu m72 (de fapt degeaba iti spun de m ca nici n-ai auzit de ele, esti prea mic) care are mai putin de 7.

 

electrolitul este acid diluat. se completeaza cu apa distilata. pistoanele n-au semeringuri ci segmenti si dupa minunatele tale cunostinte f3-ul ala al tau de zici ca merge bine sa stii ca merge bine ca ai avut noroc sa cumperi un motor bun, nu ca ai stii tu ce sa-i faci... mai cresti, sterge-ti mucii de la nas si mai vorbim peste vreo 5 ani! haidi pa!

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai putzifer, n-avem nici o problema, tu in schimb duci lipsa de bagare in seama si de afirmare! un motor cu compresie mica porneste usor doar daca o are mica din fabrica, exemplu m72 (de fapt degeaba iti spun de m ca nici n-ai auzit de ele, esti prea mic) care are mai putin de 7.

 

electrolitul este acid diluat. se completeaza cu apa distilata. pistoanele n-au semeringuri ci segmenti si dupa minunatele tale cunostinte f3-ul ala al tau de zici ca merge bine sa stii ca merge bine ca ai avut noroc sa cumperi un motor bun, nu ca ai stii tu ce sa-i faci... mai cresti, sterge-ti mucii de la nas si mai vorbim peste vreo 5 ani! haidi pa!

 

 

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam cum sa incep.. da am zis sa nu injur.. imi zici mie ca duc lipsa de bagare in seama, da tu (fesu) te-am vazut pe o gramada de topicuri, fice ca aveai ce cauta acolo fie ca nu, da ma rog

la 25 ani ai experienta de viata mult mai mare ca mine, probabil ca tu ai dat cu mucii prin fasole si dabia recent ti i-ai sters (iar la vechitura aia zici ca sunt eu mic sa nu fi auzit de ea, parca tu ai fi trait in acelasi timp cu ea)

 

motocicleta mea cand am luat-o a crapat dupa putin timp, drept care am mers la service (ca eu nu aveam scule) am platit si am lucrat la ea

 

cand ma enervez scriu si prostii in sensul ca incurc denumirile, da asta e... (vezi ca e simeringuri nu semeringuri)

La dacia 1300 am pus si acid direct in baterie si n-a avut nici pe dracu, a mers 27ani fara probleme, acum bateriile vad ca se fac pe gel (dar mai sunt si baterii cu mediu acid)... tot la cacatul ala de dacie tot eu i-am facut resegmentarea de unul singur si a mea prindea 160km/h cu motorul ala standard si de (cuvant urat) (in panta prindea si mai mult, dar incepea sa vibreze tare, oricum pistoanele erau aftermarket), altele dabea prindeau 135-140km/h

segmenti de la piston pot fi 3 sau 4 (depinde de cum a fost conceput), eu ii stiu care sunt si ce rol au, tu sti?, banuiesc ca sti ca se pun cu gaura la 90 de grade sau 0-90-180

la motociclete se intalneste si cu 2 segmenti pt ca nu trebuie sa mute tot atata greutate ca la masina si drept care nu lucreaza in aceeasi sarcina

simeringurile sunt alta poveste

eu macar fac o facultate in profil, defapt in domeniul in care studiez nu e loc de a gresi, mai ales la motor, tu faci laba la purici

daca am mai gresit ceva asta e, imi cer scuze, dar in romania, toata lumea se da desteapta (printe care si eu, evident), dar macar incerc sa ajut din experienta proprie nu din auzite

Si mai oameni buni cand un motor incepe sa faca ca toti draci nu intrebati pe un forum, daca oricum nu aveti experienta s-o rezolvati singuri (ca daca exista experienta aia, se pune si un diagnostic si se dezbate, nu astepti sa-l puna altii, care nu au vazut motocicleta respectiva in viata lor). Iar la service nu inseamna la un prieten si nici la nea' Gigi in garaj, la service inseamna un service autorizat si complet echipat.

 

Daca eu spun prostii si nu va ajut de loc, sper sa gasiti pe cineva care sa va ajute, si pastrez cunostintele eronate pt mine, ca vad ca daca pun "acid in baterie", "simeringuri la pistoane" si mai stiu eu ce alte prosti, motoarele mele merg mai bine ca ale altora... de fie care data cond o sa aveti probleme, o sa stau sa ma uit si o sa fiu cel mai fericit, ca o sa aveti ocazia ca le faceti singuri... spor la treaba

Editat de Sharky66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ca a ajuns de flame

 

Mai apoi noi astia reglam carburatoarele ca in cartea tehnica ...adica documentat .

Problema a fost rezolvata,si ca putini de pe forum am sa termin topicul cu rezolvarea Respectiv cuiul pontou de la unul din carburatoare nu inchidea suficient,benzinea chiar daca scanteia(din fericire am facut ucenicia pe comunista inca din 1985)insa in exces.In cilindrul cu pricina statea banzina bine mersi de cateva zile.Bujia se uda.mergea in 3 bujii si-un pic si deh asta e cauza.Abrax pasta,frecat scaune cui,etansare facuta si gaz...om vedea cat o tine

 

Si DA V8 suna demential dar nu pe CBR :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bla bla bla

 

eu spre deosebire de tine chiar si cand ma enervez nu dau alte denumiri componentelor din motor. eu am facut 2 facultati, una din ele este mecanica. mai si lucrez ca mecanic moto, am atelierul meu. si acum uita-te jos la urmatoarele doua citate:

 

dar vai ce mecanic minunat! auzi tu la el... semeringuri la piston :lol: , nu face compresie (nu pornea usor daca nu avea compresie)

 

@initiator: verifica traseul de benzina, imi suna a (mult) prea multa benzina. posibil unul dintre cuiele pontou blocate. sau mai multe...

 

 

 

No ca a ajuns de flame

 

Mai apoi noi astia reglam carburatoarele ca in cartea tehnica ...adica documentat .

Problema a fost rezolvata,si ca putini de pe forum am sa termin topicul cu rezolvarea Respectiv cuiul pontou de la unul din carburatoare nu inchidea suficient,benzinea chiar daca scanteia(din fericire am facut ucenicia pe comunista inca din 1985)insa in exces.In cilindrul cu pricina statea banzina bine mersi de cateva zile.Bujia se uda.mergea in 3 bujii si-un pic si deh asta e cauza.Abrax pasta,frecat scaune cui,etansare facuta si gaz...om vedea cat o tine

 

Si DA V8 suna demential dar nu pe CBR :what:

 

 

Q.E.D ;) asa ca mai bine razi tu in sinea ta (ca doar stii ce faci) si abtine-te de la posturi inutile pe sectiunea service. este aproape singura sectiune careia ii gasesc rostul, chiar poate ajuta. in rest caterinca cat cuprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...