pisica matache Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Am postat aici,avand o nelamurire.. Cum se poate masura nivelul benzinei in camera de nivel constant,la motorul din semnatura ? In manualul Jawei,referirea la nivelul benzinei in CNC,este foarte sumara..nivelul benzinei trebuie sa fie cu 10-11mm,sub nivelul superioar al CNC. CNC nu are prevazut nimic pentru a facilita aceasta masuratoare,gen dop filetat,fereastra de control;nu sunt specificate nici distante intre plutitor si corpul carbului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Am postat aici,avand o nelamurire.. Cum se poate masura nivelul benzinei in camera de nivel constant,la motorul din semnatura ? In manualul Jawei,referirea la nivelul benzinei in CNC,este foarte sumara..nivelul benzinei trebuie sa fie cu 10-11mm,sub nivelul superioar al CNC. CNC nu are prevazut nimic pentru a facilita aceasta masuratoare,gen dop filetat,fereastra de control;nu sunt specificate nici distante intre plutitor si corpul carbului.. Scrie la Coltul comunistelor la Jawa precis te ajuta careva Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 Scrie la Coltul comunistelor la Jawa precis te ajuta careva Numai bine Discutia acolo a inceput,dar nu prea s-a bagat nimeni cu pareri. Cineva spunea ca nivelul (cei 10-11mm ) se referea la nivelul benzinei ramase,dupa demontarea carburatorului si detasarea CNC de restul carbului;de aici a aparut nedumerirea.. Eu stiu ca nivelul benzinei trebuie masurat cu carbul asamblat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Pai diferenta intre carb montat si carb demontat e destul de mica(cu carbul montat nivelul cred ca e un pic mai mare din cauza plutitorului care se scufunda un pic + ceva jigleor sau ce mai ai pe acolo). Cred ca are dreptate la faza cu demontatul altfel nu vad cu ai putea masura..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 Pai diferenta intre carb montat si carb demontat e destul de mica(cu carbul montat nivelul cred ca e un pic mai mare din cauza plutitorului care se scufunda un pic + ceva jigleor sau ce mai ai pe acolo). Cred ca are dreptate la faza cu demontatul altfel nu vad cu ai putea masura..... Diferenta nu-i chiar mica,din cauza volumului plutitorului..sunt 7mm diferenta,ceea ce nu e putin. Eu am modificat o CNC,caruia i-am facut o fereastra transparenta de control,putand astfel masura nivelul cu carbul montat;nelamurirea mea ramane...cum se masoara corect nivelul,la modul general,nu doar in cazul Jawei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) La sărăciile de carburatoare fără posibilitate de măsurare a nivelului benzinei (apropo, carburile de Moskvici aveau o fereastră transparentă), constanta se dă, plecând de la premiza că cuiul pontou își face treaba, pe poziția plutitorului. Fiecare constructor dă distanțele dintre plutitor și, de regulă, marginea de etanșare a bazinului de benzină, cu plutitorul aplicat pe cui (vertical) sau apăsat pe cui (plutitor orizontal). Amu', cată-n cărțile sfinte de service...dacă ei zic 10-11mm, atunci se referă la bazinetul de benzină demontat. Editat Mai 25, 2011 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 La japoneze, la carburatoarele mikuni sau keihein... este dat in manual cum se masoara, se demonteaza, se pune cu capul in jos si se masoara cat este distanta dintre plutitor (suspendat cu lamela in cuiul pontou) si marginea CNC - unde vine capacul. Distanta e data in manual. uite un exemplu, in ultima poza se vede ce masori: http://transalp.ta-deti.de/fcv.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 La japoneze, la carburatoarele mikuni sau keihein... este dat in manual cum se masoara, se demonteaza, se pune cu capul in jos si se masoara cat este distanta dintre plutitor (suspendat cu lamela in cuiul pontou) si marginea CNC - unde vine capacul. Distanta e data in manual. uite un exemplu, in ultima poza se vede ce masori: http://transalp.ta-deti.de/fcv.html ACEEASI NELAMURIRE la gsxf600 din 95 cu carb mikuni bst32 care e pozitia in care trebuie tinut carbul la masurare? un tutorial video daca stie careva ar fi ceva... am tot cautat dar parerile sunt impartite vad de la mecanic la mecanic. Astept un raspuns care trebuie sa fie pozitia si inclinarea carburatorului etc... la reglarea plutitoarelor ,cu subleru ,ca maine vreau sa reglez plutitoarele si mii sa nu fac vreo isprava . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.