Sari la conținut

pornire grea la cald


Postări Recomandate

e vorba de un Dr350 starter electric care mai nou porneste f f bine la rece dar la cald ma apuca toate spumele pina o ia.

Totul a coincis si nu-mi dau seama de legatura cu completarea uleiului, care din cauza sistemului de mega kko de la motorul asta este foarte usor sa-i faci overfill. Practic in momentul asta am pe joja vreo 3-4 mm peste nivel, estimez eu undeva la 200ml ulei in plus.

Comportamentul motorului e foarte bun in rest, trage, nu scoate fum (putin pe decelerare daca o tin inainte peste 5000), doar ca daca e fierbinte porneste f greu, nici cu gaz, nici fara gaz, si dupa vreo 3-4-5 reprize de 3-5 secunde porneste perfect iarasi indiferent daca o tin accelerata sau cu acceleratia inchisa, pur si simplu porneste.

Pina acum am verificat aprindere OK, carburatie OK

Ce ar putea sa faca uleiul ala pus in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzeam dar nu stiu cat o fi de adevarat ...

 

La kawasaki zx6r 98-99 pornea mai greu cand era calda din cauza bujiilor. Suna aiurea dar ... asa auzeam.

 

Dar ... incearca sa extragi putin ulei ca sa fie la nivel.

 

La diesel daca are ulei peste masura .. " o ia pe ulei" ... si se tureaza tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fie de la bujii...sau poate sa fie pierdere de compresie la cald. dupa ce porneste, merge totusi bine?sau simti o pierdere de putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge bine dupa ce porneste, trage de rupe si nici nu scoate fum. cind era cu uleiul sub limita pornea "la sfert" fie calda fie rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema la un Aprilia pegaso 650 din 95 si nu i-am dat de cat inca. Porneste greu doar la cald in special cand circul cu ea prin oras si se incinge. Am schimbat bujia dar nimic. Dupa ce reusesc sa o pornesc (asta dupa ce dau de vreo 4-5 ori la automat) merge si trage bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bun amestecul, un pic spre bogat dar asta poate fi si din cauza ca e bujie standard dar nu merg in ture cu ea si poate nu ajunge la temperatura normala de lucru. Ma gindesc sa iau o bujie mai calda.

Totusi, ce ma intriga e de ce "acum" dupa completarea cu ulei?

 

si socul functioneaza, la rece se simte bine cum merge iar la cald daca trag socul in mers o opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune uleiul la nivel,verifica atunci cand nu porneste daca ai scintee,sa stii daca este de parte electrica problema,daca ai mai verifica shocul,sa inchida perfect si regleza amestecul normal.

Din ce spui tind sa cred ca ai amestec bogat(reglaj incorect,shoc blocat,cui care nu inchide,plutitor defect,tot ce poate imbogati amestecul trebuie verificat,si pune o bujie recomandata de constructor.

Bafta!

PS. un test foarte bun de verificat amestecul bogat este,daca la rece porneste fara shoc si isi tine relantiul.

Daca da in procent mai mare de 70% ai amestec bogat!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rece nu porneste fara soc, indiferent de temperatura de afara, porneste cu socul full, dupa aprox 10 sec se tureaza trebuie bagat jumate, dupa inca 30 sec pot sa-l bag tot dar are ralantiul cam jos si ar muri daca-i dau acceleratie.

Cuiul zic ca inchide ca are robinet normal (nu vacumatic) si nu sunt probleme daca-l las pe ON.

O sa dau totusi carbul jos sa-l curat si sa-l reglez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Unele mobre (WR pare-mi-se) au atat soc de pornit la rece, cat si soc de pornire la cald. Studiaza un pic functionarea socului de pornit la cald. Vezi ce face el si fa niste analogii cu mobra ta. Poate asa ii depistezi buba. Zic si eu, pt ca nu mam confruntat cu problema asta. Doar la KTM cand il culcam si se ineca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema oarecum elucidata, se ineaca cind e fierbinte, dar pe moment e ok asa prefer sa o repar la toamna cind iese din productie :)

 

ce nu am reusit sa inteleg totusi e de ce se ineaca mai tare cind are ulei mai mult si nu se ineaca atunci cind are uleiul la limita sau sub...

 

merci tuturor pt sfaturi

 

@andrei e cu electrostart, nu am decompresor si nici soc de cald (care din cite stiu eu e tot un fel de decompresor pentru aerisirea pistonului cind e fierbinte si se ineaca usor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele mobre (WR pare-mi-se) au atat soc de pornit la rece, cat si soc de pornire la cald. Studiaza un pic functionarea socului de pornit la cald. Vezi ce face el si fa niste analogii cu mobra ta.

 

La LC4 socul de cald salta putin shuberu sa traga mai mult aer deci la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am problema asta la motor dintotdeauna si am decis s-o las in pace.

 

din ce-am studiat pot sa fie prea multe cauze ca sa merite sa-ti bati capul. de exemplu poa' sa fie si fisele imbatrinite.

 

la mine nivelul la carburi e corect, amestecul corect, porneste f usor la rece si nu sta fara soc, compresie peste 10, trage bine, face la fel si cu normale si cu Iridiu, face la fel si daca incerc s-o pornesc cu gaz sau fara. ce ajuta intotdeauna e sa astept suficient de mult intre incercari. in general problema e mult mai pronuntata daca incerc s-o repornesc imediat (la ~30 secunde sau mai putin, sa zicem). daca stau citeva minute intotdeauna o ia din prima si usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine o ia dupa 2-3 incercari, fara nici o regula uneori o ia cu acceleratia trasa alte ori o ia fara sa ating acceleratia, pur si simplu trebuie sa incerc 2-3 variante si o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un Dr350 din 1991 cu pornire la kick starter, exact cu aceias problema ca a ta... adica cu pornirea la cald. Daca opresc motorul dupa 20-30min de mers mai porneste dupa o ora de stat sa se raceasca. Mare rugaminte cum ai rezolavat tu cu pornirea? sau la cine ma pot duce pt. o constatare, eventual reparatie?

Merci

problema oarecum elucidata, se ineaca cind e fierbinte, dar pe moment e ok asa prefer sa o repar la toamna cind iese din productie :)

 

ce nu am reusit sa inteleg totusi e de ce se ineaca mai tare cind are ulei mai mult si nu se ineaca atunci cind are uleiul la limita sau sub...

 

merci tuturor pt sfaturi

 

@andrei e cu electrostart, nu am decompresor si nici soc de cald (care din cite stiu eu e tot un fel de decompresor pentru aerisirea pistonului cind e fierbinte si se ineaca usor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o prin ignorare :) a mea e cu electrostart asa ca-mi e un pic mai usor dar din ce am studiat e fie vorba de carburatie cu probleme, fie reglaj de supape fie compresie pe duca. (sau combinatii intre ele)

Unde sa te duci cu ea? la service si daca ai scrie in profil din ce oras esti ar fi mai usor sa te ajute cineva.

Ia si tu cauzele pe rind si vezi ce si cum. cel mai simplu e sa vezi cu compresia cu un test de compresie si cu carburatia vezi cum arata bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Si eu am probleme cu pornirea la cald si coincide cu schimbarea uleiului, este posibil sa fie prea mult ulei? Problema este majora pt ca pot consuma bateria dand la automat si tot nu vrea sa porneasca, dar impinsa o ia imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...