Sari la conținut

YAMAHA YFZ R125 vs APRILIA RS 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lasa 125-u, nu te complica ca sunt bani aruncati aiurea. Mai asteapta 2 ani, ia-ti A-u si iati un YZF - R6.. alias YAMAHA R6 :lol:

Ce tot atata 600 RR si 954 (hondele sunt puturoase) ia-ti nenica o motocicleta ca lumea. Ori suntem Rideri ori numai suntem.

 

 

On topic: Te-ai axat si tu ca ceilalti pusti de pe aici, cum am fost eu, zvastic si altii care si-au luat 125 si au dat intre 2500 - 4000 de euro pe un motor nou nout, ca deh... sa dam bine la pixde. Ma, ideea e ca merge o perioada (una destul de buna) dar dupaia cand intra in tine adevaratul spirit motociclist si stai la semafor si vine o dacie langa tine (sau cine stie ce masina) si vezi cum te face tataie cu dacia, deja ti-e tie jena de tine.

 

 

Asa ca ai doua variante. Ori ia-ti un 49 cc, gen yamaha tzr 49 sau aprilia rs 49, fa cursu de legislatie si iesi si ieftin cu banii si mai deprinzi una alta. Sicer, daca ar fi sa reiau povestea de la capat, exact asa as face. Nu se merita 125 never ever :)

 

Si a doua varianta, daca te stii un kamikaze si cazi chiar si inainte sa te pui pe motor si daca pleci cu motoru si pana acasa cazi de 3 ori, renunta. Mai degraba motocicleta e o moda decat o pasiune cum era inainte, dar moda asta nu este pentru oricine.

 

 

Si ca ultima chestie, daca are tati si cu mami bani de dat, in ciuda celor spuse mai sus.. ia-ti un R125, ca nah.. e YAMAHA! :moron:

Editat de Alynush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa 125-u, nu te complica ca sunt bani aruncati aiurea. Mai asteapta 2 ani, ia-ti A-u si iati un YZF - R6.. alias YAMAHA R6 :lol:

Ce tot atata 600 RR si 954 (hondele sunt puturoase) ia-ti nenica o motocicleta ca lumea. Ori suntem Rideri ori numai suntem.

 

 

On topic: Te-ai axat si tu ca ceilalti pusti de pe aici, cum am fost eu, zvastic si altii care si-au luat 125 si au dat intre 2500 - 4000 de euro pe un motor nou nout, ca deh... sa dam bine la pixde. Ma, ideea e ca merge o perioada (una destul de buna) dar dupaia cand intra in tine adevaratul spirit motociclist si stai la semafor si vine o dacie langa tine (sau cine stie ce masina) si vezi cum te face tataie cu dacia, deja ti-e tie jena de tine.

 

 

Asa ca ai doua variante. Ori ia-ti un 49 cc, gen yamaha tzr 49 sau aprilia rs 49, fa cursu de legislatie si iesi si ieftin cu banii si mai deprinzi una alta. Sicer, daca ar fi sa reiau povestea de la capat, exact asa as face. Nu se merita 125 never ever :)

 

Si a doua varianta, daca te stii un kamikaze si cazi chiar si inainte sa te pui pe motor si daca pleci cu motoru si pana acasa cazi de 3 ori, renunta. Mai degraba motocicleta e o moda decat o pasiune cum era inainte, dar moda asta nu este pentru oricine.

 

 

Si ca ultima chestie, daca are tati si cu mami bani de dat, in ciuda celor spuse mai sus.. ia-ti un R125, ca nah.. e YAMAHA! :moron:

deci u tiai luat motor sa fii la moda si sa dea bine la p**de?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci u tiai luat motor sa fii la moda si sa dea bine la p**de?

 

 

cand mi-am luat 125-u ala intr-un fel da... dar cu timpu m-am plictisit de pixde si mi-a placut mai mult sa ma plimb decat sa ma uit dupa pixde.

 

acum sta cu totu altfel treaba, imi place sa ma plimb.. una alta. sa nu crezi sunt TIR-ist dala sau cocalar care sa claxoneze dupa pixde sau ceva de genu' ca nu imi sta in fire, dar ma simteam bine cand intorcea lumea capul dupa mine. ce vrei eram si eu mic :)

 

Chiar n-ai inteles?! Da.. :banana:

 

 

NU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa 125-u, nu te complica ca sunt bani aruncati aiurea. Mai asteapta 2 ani, ia-ti A-u si iati un YZF - R6.. alias YAMAHA R6 :lol:

Ce tot atata 600 RR si 954 (hondele sunt puturoase) ia-ti nenica o motocicleta ca lumea. Ori suntem Rideri ori numai suntem.

 

 

On topic: Te-ai axat si tu ca ceilalti pusti de pe aici, cum am fost eu, zvastic si altii care si-au luat 125 si au dat intre 2500 - 4000 de euro pe un motor nou nout, ca deh... sa dam bine la pixde. Ma, ideea e ca merge o perioada (una destul de buna) dar dupaia cand intra in tine adevaratul spirit motociclist si stai la semafor si vine o dacie langa tine (sau cine stie ce masina) si vezi cum te face tataie cu dacia, deja ti-e tie jena de tine.

 

 

Asa ca ai doua variante. Ori ia-ti un 49 cc, gen yamaha tzr 49 sau aprilia rs 49, fa cursu de legislatie si iesi si ieftin cu banii si mai deprinzi una alta. Sicer, daca ar fi sa reiau povestea de la capat, exact asa as face. Nu se merita 125 never ever :)

 

Si a doua varianta, daca te stii un kamikaze si cazi chiar si inainte sa te pui pe motor si daca pleci cu motoru si pana acasa cazi de 3 ori, renunta. Mai degraba motocicleta e o moda decat o pasiune cum era inainte, dar moda asta nu este pentru oricine.

 

 

Si ca ultima chestie, daca are tati si cu mami bani de dat, in ciuda celor spuse mai sus.. ia-ti un R125, ca nah.. e YAMAHA! :moron:

 

 

ce sa fac ???????.............. sa mai asrept doi ani !

anul trecut mi-am luat atv ..... dar dupa ce am mers cu o motocicleta , mi-am dat seama ca nici nu se compara un atv cu o motocicleta .

deci , nu pot sa mai astept atat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac ???????.............. sa mai asrept doi ani !

anul trecut mi-am luat atv ..... dar dupa ce am mers cu o motocicleta , mi-am dat seama ca nici nu se compara un atv cu o motocicleta .

deci , nu pot sa mai astept atat .

 

 

ti-am zis parerea mea... nu-ti lua un 125 de nou ca nu se merita :) si nici nu se merita sa dai banii aiurea pe A1. Mai bine iti iei un 50... si inveti si cu ala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa 125-u, nu te complica ca sunt bani aruncati aiurea. Mai asteapta 2 ani, ia-ti A-u si iati un YZF - R6.. alias YAMAHA R6 :lol:

Ce tot atata 600 RR si 954 (hondele sunt puturoase) ia-ti nenica o motocicleta ca lumea. Ori suntem Rideri ori numai suntem.

 

 

On topic: Te-ai axat si tu ca ceilalti pusti de pe aici, cum am fost eu, zvastic si altii care si-au luat 125 si au dat intre 2500 - 4000 de euro pe un motor nou nout, ca deh... sa dam bine la pixde. Ma, ideea e ca merge o perioada (una destul de buna) dar dupaia cand intra in tine adevaratul spirit motociclist si stai la semafor si vine o dacie langa tine (sau cine stie ce masina) si vezi cum te face tataie cu dacia, deja ti-e tie jena de tine.

 

 

Asa ca ai doua variante. Ori ia-ti un 49 cc, gen yamaha tzr 49 sau aprilia rs 49, fa cursu de legislatie si iesi si ieftin cu banii si mai deprinzi una alta. Sicer, daca ar fi sa reiau povestea de la capat, exact asa as face. Nu se merita 125 never ever :)

 

Si a doua varianta, daca te stii un kamikaze si cazi chiar si inainte sa te pui pe motor si daca pleci cu motoru si pana acasa cazi de 3 ori, renunta. Mai degraba motocicleta e o moda decat o pasiune cum era inainte, dar moda asta nu este pentru oricine.

 

 

Si ca ultima chestie, daca are tati si cu mami bani de dat, in ciuda celor spuse mai sus.. ia-ti un R125, ca nah.. e YAMAHA! :moron:

Cand ai 200 de kile la hyosung cred :laugh: La RS nu am avut probleme dastea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu iti iei nici una nici alta.R125, ciclistica proasta, tre sa franezi de la 100 la 20 ca sa poti sa abordezi un viraj ca R'ul are probleme cu aplecatul, daca nu ma crezi intreaba p'aici in special pe Zvastic. RS'ul, cica tre sa schimbi setul dupa o perioada si consuma mult, dar asta depinde de cum ai grija de el si de cum mergi cu el. vezi si CBR125 modelul 2011, arata bine si ciclistica e buna iar viteza maxima e aceeasi ca la R125 si consumul e mic. La bani daca iti iei R125 sau CBR125 2011, tot acolo iesi plus ca se stie vorba aia cu Honda'i Honda.

 

Ba astia care si-au luat motoare de 200kg cu motor de 125 cu 9 cai care se tureaza la maxim 5000 de ture, ciocu' mic si nu mai dati sfaturi ca nu a'ti fost in stare sa va luati motoare pentru voi si le ziceti altora ce sa isi ia....

 

 

Viteza maxima e irelevanta, nu o sa dai liniute cu nimeni si nici nu o sa atingi vreo viteza astronomica. Era o vorba ceva de genu Straights are for fast cars but corners are for fast drivers, vezi cum se poate aplica in motociclism asta, mai ales la 125. Drumuri in afara orasului, mai mult de 60 km nu se merita cu nici un motor de 125.

Editat de Ionutz2oo0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate si alynush nu se merita noua o sa cazi sau o zgarii dupa iti pare rau,si un SH e bun ca sa vezi cum e treaba ,si eu regret ca am luato noua si am trantito

 

chiar are dreptate ; si eu m-am gandit si nu merita sa dau cateva mii de euro pentru o motocicleta de 125, si in plus , cum ai spus si tu acolo , pot sa o zgarii si sa-mi para rau.

o sa-mi iau una SH , cat se poate de buna .

 

Iti recomand sa nu iti iei nici una nici alta.R125, ciclistica proasta, tre sa franezi de la 100 la 20 ca sa poti sa abordezi un viraj ca R'ul are probleme cu aplecatul, daca nu ma crezi intreaba p'aici in special pe Zvastic. RS'ul, cica tre sa schimbi setul dupa o perioada si consuma mult, dar asta depinde de cum ai grija de el si de cum mergi cu el. vezi si CBR125 modelul 2011, arata bine si ciclistica e buna iar viteza maxima e aceeasi ca la R125 si consumul e mic. La bani daca iti iei R125 sau CBR125 2011, tot acolo iesi plus ca se stie vorba aia cu Honda'i Honda.

 

Ba astia care si-au luat motoare de 200kg cu motor de 125 cu 9 cai care se tureaza la maxim 5000 de ture, ciocu' mic si nu mai dati sfaturi ca nu a'ti fost in stare sa va luati motoare pentru voi si le ziceti altora ce sa isi ia....

 

 

Viteza maxima e irelevanta, nu o sa dai liniute cu nimeni si nici nu o sa atingi vreo viteza astronomica. Era o vorba ceva de genu Straights are for fast cars but corners are for fast drivers, vezi cum se poate aplica in motociclism asta, mai ales la 125. Drumuri in afara orasului, mai mult de 60 km nu se merita cu nici un motor de 125.

 

Ok ....... chiar daca mi se pare ca este mai bun R'ul , o sa am in vedere si ce mi-ai spus tu , referitor la CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu iti iei nici una nici alta.R125, ciclistica proasta, tre sa franezi de la 100 la 20 ca sa poti sa abordezi un viraj ca R'ul are probleme cu aplecatul, daca nu ma crezi intreaba p'aici in special pe Zvastic.

Nu-i chiar aÂşa negru dracul precum îl faci tu. Se apleacă ceva mai greu dar nu-i chiar cine Âştie ce. Te obiÂşnuieÂşti uÂşor cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu countersteering se lasa imediat..

[/quotee

eu zic ca nu se lasa imediat si am incercat vreo 3 R'uri...si cred ca stiu sa fac si countersteering destul de bine.pur si simplu fata de toate celalalte 125'uri are o ciclistica de tot rahatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu iti iei nici una nici alta.R125, ciclistica proasta, tre sa franezi de la 100 la 20 ca sa poti sa abordezi un viraj ca R'ul are probleme cu aplecatul, daca nu ma crezi intreaba p'aici in special pe Zvastic. RS'ul, cica tre sa schimbi setul dupa o perioada si consuma mult, dar asta depinde de cum ai grija de el si de cum mergi cu el. vezi si CBR125 modelul 2011, arata bine si ciclistica e buna iar viteza maxima e aceeasi ca la R125 si consumul e mic. La bani daca iti iei R125 sau CBR125 2011, tot acolo iesi plus ca se stie vorba aia cu Honda'i Honda.

 

Ba astia care si-au luat motoare de 200kg cu motor de 125 cu 9 cai care se tureaza la maxim 5000 de ture, ciocu' mic si nu mai dati sfaturi ca nu a'ti fost in stare sa va luati motoare pentru voi si le ziceti altora ce sa isi ia....

 

 

Viteza maxima e irelevanta, nu o sa dai liniute cu nimeni si nici nu o sa atingi vreo viteza astronomica. Era o vorba ceva de genu Straights are for fast cars but corners are for fast drivers, vezi cum se poate aplica in motociclism asta, mai ales la 125. Drumuri in afara orasului, mai mult de 60 km nu se merita cu nici un motor de 125.

ai baut apa la caine prietene , cum sa zici ca mai mult de 60 de km inafara orasului nu se merita , atunci eu iti recomand sa te plimbi numai in oras dar nu mai mult de 59 de km ca iesim de la regula ;) sincer iti zic din 12000 de km ai mei pana acuma am 8000 facuti in afara orasului , si pertotal s-au " meritat " kilometrii astia ;)

 

[/quotee

eu zic ca nu se lasa imediat si am incercat vreo 3 R'uri...si cred ca stiu sa fac si countersteering destul de bine.pur si simplu fata de toate celalalte 125'uri are o ciclistica de tot rahatul.

trebuie sa-ti facem statuie , esti foarte intelept in ale 125-ului mai ales la r125 , eu zic sa te angajezi la reprezentata sa dai din gura poate faci si un ban pentru asta :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu zic ca nu se lasa imediat si am incercat vreo 3 R'uri...si cred ca stiu sa fac si countersteering destul de bine.pur si simplu fata de toate celalalte 125'uri are o ciclistica de tot rahatul.

asta e parerea ta :P o fii R-u de rahat cum zici u dar face cbr-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Lasa 125-u, nu te complica ca sunt bani aruncati aiurea. Mai asteapta 2 ani, ia-ti A-u si iati un YZF - R6.. alias YAMAHA R6 :lol:

Ce tot atata 600 RR si 954 (hondele sunt puturoase) ia-ti nenica o motocicleta ca lumea. Ori suntem Rideri ori numai suntem.

 

 

On topic: Te-ai axat si tu ca ceilalti pusti de pe aici, cum am fost eu, zvastic si altii care si-au luat 125 si au dat intre 2500 - 4000 de euro pe un motor nou nout, ca deh... sa dam bine la pixde. Ma, ideea e ca merge o perioada (una destul de buna) dar dupaia cand intra in tine adevaratul spirit motociclist si stai la semafor si vine o dacie langa tine (sau cine stie ce masina) si vezi cum te face tataie cu dacia, deja ti-e tie jena de tine.

 

 

Asa ca ai doua variante. Ori ia-ti un 49 cc, gen yamaha tzr 49 sau aprilia rs 49, fa cursu de legislatie si iesi si ieftin cu banii si mai deprinzi una alta. Sicer, daca ar fi sa reiau povestea de la capat, exact asa as face. Nu se merita 125 never ever :)

 

Si a doua varianta, daca te stii un kamikaze si cazi chiar si inainte sa te pui pe motor si daca pleci cu motoru si pana acasa cazi de 3 ori, renunta. Mai degraba motocicleta e o moda decat o pasiune cum era inainte, dar moda asta nu este pentru oricine.

 

 

Si ca ultima chestie, daca are tati si cu mami bani de dat, in ciuda celor spuse mai sus.. ia-ti un R125, ca nah.. e YAMAHA! :moron:

 

Bine ca e yamaha r6 motocicleta :lol: cea mai stricacioasa de la clasa mare si cea mai penala . Apropo eu cu puturoasa mea dar si zvastic cu a lui iti dam fum la orice ora , mai departe nici nu citesc ce ai scris ca sigur dai cu batu-n balta ca la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e parerea ta :P o fii R-u de rahat cum zici u dar face cbr-ul

sunt amadoua la acelasi nivel, nush ce vrei sa zici tu ca R'ul face CBR"ul, fiindca sunt relativ egale, daca e sa o iau asa, CBR pleaca de pe loc mai repede si pe distante scurte face R'ul, dupaia prinde R'ul si sunt egale.

 

:crack: mi-a placut asta, claR si la obiect :D

tu sa inteleg ca esti motociclist nu?am auzit de tine, asta de ai cazut de 3 ori intr-o zi si ai dat vina pe altii...ah tu nici macar nu stiai sa ajungi de la pta. alba iulia la unirii, parca asa zicea lumea despre tine.

 

ai baut apa la caine prietene , cum sa zici ca mai mult de 60 de km inafara orasului nu se merita , atunci eu iti recomand sa te plimbi numai in oras dar nu mai mult de 59 de km ca iesim de la regula ;) sincer iti zic din 12000 de km ai mei pana acuma am 8000 facuti in afara orasului , si pertotal s-au " meritat " kilometrii astia ;)

 

tu plm, vorbesti ca sa nu taci, ai cazut in prima zi dupa ce ti-ai luat motorul. nu zic ca eu nu am cazut dar drumurile mele cu moto si km facuti, imi cam dau dreptul sa vb. sa te vad pe tine ca faci Bucuresti-Atena pe 125. eu am facut in 2 luni km cat nu o sa faci tu in 2 ani.

Editat de Ionutz2oo0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu iti iei nici una nici alta.R125, ciclistica proasta, tre sa franezi de la 100 la 20 ca sa poti sa abordezi un viraj ca R'ul are probleme cu aplecatul, daca nu ma crezi intreaba p'aici in special pe Zvastic. RS'ul, cica tre sa schimbi setul dupa o perioada si consuma mult, dar asta depinde de cum ai grija de el si de cum mergi cu el. vezi si CBR125 modelul 2011, arata bine si ciclistica e buna iar viteza maxima e aceeasi ca la R125 si consumul e mic. La bani daca iti iei R125 sau CBR125 2011, tot acolo iesi plus ca se stie vorba aia cu Honda'i Honda.

 

Ba astia care si-au luat motoare de 200kg cu motor de 125 cu 9 cai care se tureaza la maxim 5000 de ture, ciocu' mic si nu mai dati sfaturi ca nu a'ti fost in stare sa va luati motoare pentru voi si le ziceti altora ce sa isi ia....

 

 

Viteza maxima e irelevanta, nu o sa dai liniute cu nimeni si nici nu o sa atingi vreo viteza astronomica. Era o vorba ceva de genu Straights are for fast cars but corners are for fast drivers, vezi cum se poate aplica in motociclism asta, mai ales la 125. Drumuri in afara orasului, mai mult de 60 km nu se merita cu nici un motor de 125.

Si de ce ai plecat in Grecia cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce ai plecat in Grecia cu el?

Fiindca aveam nevoie de motor aici si pana sa fac drumul ala, cu toate ca facusem o mare, un munte, plm drumuri d'astea la noi, nu mi-am dat seama cat de infect e sa faci un drum lung cu un 125.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru e ca ai facut si tu 6000 km de cand ai cbr-u ala , bine , dauna totala tot de 3 ori dar oricum.. Nu se merita sa iti iei 125 la 16 ani , e un moft , eu asa gandesc acum , poate daca aveam mintea de acum atunci , nu imi luam . Eram pustani si visam si noi , cat ne-am plimbat noi , nu s-au plimbat jumatate din forumu asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...