Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi-am vandut de curand motorul ( un KTM 450 din 2009 ) si vreau sa trec la 2 timpi

Am intrebat pe la dealeri din tara si nu au 300 din 2012...Stiti cumva cand apar oficial modele 2012 spre comercializare?

ce ar fi mai bun : 250 sau 300 EXC ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu au acum dar pot aduce.

păi nu te muți, husaberg e tot ktm

dpmdv, te 250/300 sunt exc 250/300 dar cu suspensii mai bune.

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dexter, lamurmatorul mesaj de tip "flame" , cum este cel de mai sus,primesti suspendare.

 

OT - daca diferenta de pret e suficient de convingatoare, sau nu as gasi ktm, si eu as lua husa, e 95% ktm dar cu furca fata pe cartush

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dexter, lamurmatorul mesaj de tip "flame" , cum este cel de mai sus,primesti suspendare.

 

ok, mersi de atentionare. voi face tot posibilul sa ma abtin.

 

observatia de mai sus nu am facut-o insa cu rautate ci din experienta personala.

aceeasi experienta care atunci cand am trecut spre partea mai hard si a trebuit sa renunt la drz400e m-a determinat sa aleg wr450f in loc de ktm.

 

sunt primul care recunoaste ca :unsure: ktm este motor de competitie dar care necesita intretinere...de competitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de curiozitate, despre ce experienta vorbesti daca n-ai avut?

Compari modele similare sau iara e vorba de XT600 vs EXC250?

 

pai in grup majoritatea au ktm numai cativa suntem mai ortodox decat papa :scratch:

si intotdeauna - dar intotdeauna, fara exceptie - problemele apar la ktm. niciodata la celelalte.

 

probleme care strica ziua:

incepand cu faptul ca mereu se dezcicolateaza piesele si cade ba o maneta, ba o protectie ba codita ( cadrul de aluminiu, nu plasticul ) ba toba de esapament ba etc.

trecand prin faptul ca intinde lantul intr-o veselie ba chiar il rupe, ca rupe dintii de la pinioane si ca mananca crampoanele sau rupe valva indiferent de cat de tare sunt stranse chestiile alea ce nu permit rotatia gumei pe janta :scratch:

si terminand cu faptul de cate ori speli motocicleta se strica ceva la ea :bounce: si ca trebuie sa ai mereu cu tine o trusa de scule, soricei, powertape si altele.

 

in rest e motor de competitie cu toate cele bune ce tin de asta dar si toate cele rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca iti poti face motorul ca nou cu vreo 800 de euro nu cred ca e problema asta...la 4 timpi intradevar era scump sa mi-l intretin...dar la 2 timpi nu vad ce ar fi asha greu de intretinut...

Totusi eu tot KTM vreau dar problema e daca 250 sau 300 2012...am mers cu 250 2009 si 3000 2008 iar 300 mi se pare mult prea puternic....din cate am inteles modelele dupa 2009 de 300 sunt mai "cuminti"...Deaia nu vreau sa ma arunc sa-mi iau 250 daca 300-le ar fi mai bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costine, asculta-i pe baieti - 250/300 husaberg/ktm sunt aceleasi motoare de anul asta (cu un usor avantaj la husa - suspensia fata si 1l in lus la rezervor). Asa ca eu zic sa-l iei pe cel care are pret mai bun.

 

Cat despre 250 vs 300, s-a tot discutat. Doar tu poti sa decizi. Amandoua au avantaje si eu cunosc oameni care nu ar schimba niciodata un 250 e un 300 si invers. Trebuie sa mergi cu ambele si sa decizi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in grup majoritatea au ktm numai cativa suntem mai ortodox decat papa :scratch:

si intotdeauna - dar intotdeauna, fara exceptie - problemele apar la ktm. niciodata la celelalte.

 

probleme care strica ziua:

incepand cu faptul ca mereu se dezcicolateaza piesele si cade ba o maneta, ba o protectie ba codita ( cadrul de aluminiu, nu plasticul ) ba toba de esapament ba etc.

trecand prin faptul ca intinde lantul intr-o veselie ba chiar il rupe, ca rupe dintii de la pinioane si ca mananca crampoanele sau rupe valva indiferent de cat de tare sunt stranse chestiile alea ce nu permit rotatia gumei pe janta :scratch:

si terminand cu faptul de cate ori speli motocicleta se strica ceva la ea :bounce: si ca trebuie sa ai mereu cu tine o trusa de scule, soricei, powertape si altele.

 

in rest e motor de competitie cu toate cele bune ce tin de asta dar si toate cele rele.

 

Problemele apar de obicei la proprietari, nu la motociclete.

Manetele se rup si penele se fac absolut identic la orice motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele apar de obicei la proprietari, nu la motociclete.

 

asta asa e: omul conteaza nu fierul. deci se poate face enduro si cu drz-ul... :peace:

 

pe de alta parte multi proprietari de ktm si-au luat motocicletele respective gandindu-se asa:

ktm castiga in linie la toate competitiile, inclusiv dakarul unde conditiile de utilizare sunt inumane.

inseamna ca pe mine ( care merg mai copacel-copacel ) o sa ma tina o viata.

 

nu tin cont ca la competitiile alea exista staf de asistenta care demonteaza-remonteaza toata motocicleta dupa fiecare mansa.

si nici nu isi imagineaza ca si ei ar trebui sa-si bibileasca motorul dupa fiecare iesire si sa mai stranga un surub pe ici-colo ca altfel isi pierd toba de esapament prin padure...

 

parerea mea este ca :huh: ktm este un motor de competitie dar necesita e intretinere mai pretentioasa decat alte modele...mai japoneze, chiar si in conditii de utilizare mai domoale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici modele mai japoneze la ce te referi? DRZ? DRZ e dual sport. Compara-l cu LC4 daca vrei. Lasa EXC-urile in pace ca sunt alta mancare de peste. Vad ca ai un WR. La cat ii faci schimbul de ulei? La 5000 Km? Lui nu-i cad manetele, tobele, plasticele, coditele, pedalele?

PS Crezi ca Yamaha de pe locul 3 de la Paris-Dakar 2011 a avut nevoie de reparatii mai putine decat KTM-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am vandut de curand motorul ( un KTM 450 din 2009 ) si vreau sa trec la 2 timpi

Am intrebat pe la dealeri din tara si nu au 300 din 2012...Stiti cumva cand apar oficial modele 2012 spre comercializare?

ce ar fi mai bun : 250 sau 300 EXC ?

 

daca mai conteaza si eu am exact o mobra cum ai avut si tu iar urmatoarea

va fi mai mult ca sigur tot KTM dar 300 in 2T!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...