hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 buna la o honda cbr f4 din 2000 sunt probleme cu sistemu de racire.in oras la viteza mica apa urca foarte mult astfel incat mobra nu mai sta la relantiu.la drum intins nu sunt probleme cu sistemu de racire.relantiu variaza foarte mult dupa o tura de oras.termocupla porneste dar nu reuseste sa raceasca lichidu. p.s. are cineva o schema cu circuitu de racire la acest model si ceva explicatii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 cu ce trepte de viteze mergi prin oras? trebuie luat in considerare ca lichidul de racire trece prin intreg motorul ("acoperind" in acelasi traseu si cutia de viteze) incearca sa golesti lichidul si pune-i altul proaspat - 50% apa demineralizata (se gaseste in benzinarii sau la magazinele de piese auto) si 50% antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 nu e vb cu ce treapta mergi ca doar intr-un oras aglomerat nu poti sa il turezi iar lichidul de racire este de apoape 1 an.... si asa a facut tot timpu si cand am bagat lichid nou... alta explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 nu e vb cu ce treapta mergi ca doar intr-un oras aglomerat nu poti sa il turezi iar lichidul de racire este de apoape 1 an.... si asa a facut tot timpu si cand am bagat lichid nou... alta explicatie Eu presupun ca nu deschide termostatu' (supapa care face legatura dintre circuitul apei in motor cu circuitul extern din radiator). Initial, pentru a se incalzi mai repede supapa este inchisa, apa se plimba doar in motor (circuit mic). Pe masura ce se incalzeste apa, spapa se deschide pentru a face legatura cu circuitul mare (din radiator). Degeaba iti merge ventilatorul dak apa nu circula prin prin radiator. La viteze mari,in afara localitatii, motoru se raceste doar cu aer. Parerea mea e sa verifici daca radiatorul se incalzeste la fel de tare ca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Eu presupun ca nu deschide termostatu' (supapa care face legatura dintre circuitul apei in motor cu circuitul extern din radiator). Initial, pentru a se incalzi mai repede supapa este inchisa, apa se plimba doar in motor (circuit mic). Pe masura ce se incalzeste apa, spapa se deschide pentru a face legatura cu circuitul mare (din radiator). Degeaba iti merge ventilatorul dak apa nu circula prin prin radiator. La viteze mari,in afara localitatii, motoru se raceste doar cu aer. Parerea mea e sa verifici daca radiatorul se incalzeste la fel de tare ca motorul. chestia asta o banuia si un prieten de al meu...dar radiatoru dupa 3 minute se incalzeste.....(si este pe circuitu mare) cum este posibil???. se poate sa se incalzeasca radiatoru din cauza motorului???? Editat Iunie 27, 2011 de hadiadrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 chestia asta o banuia si un prieten de al meu...dar radiatoru dupa 3 minute se incalzeste.....(si este pe circuitu mare) cum este posibil???. se poate sa se incalzeasca radiatoru din cauza motorului???? Poate se incalzeste doar putin deoarece acea supapa este deschisa f putin (blocata). Si se poate incalzi din cauza motorului, a cadrului.. Trebuie sa verifici daca radiatorul frige, nu trebuie se fie cald. El trebuie sa aiba aproape aceeasi temp ca si motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Nici nu mi se pare normal ca sa incalzeste in 3 minute radiatorul. Motor asta are soc automat? Ceva care ridica turatie cand motor e rece? Ai termometru de apa ca sa sti sigur ca sa urca prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 Nici nu mi se pare normal ca sa incalzeste in 3 minute radiatorul. Motor asta are soc automat? Ceva care ridica turatie cand motor e rece? Ai termometru de apa ca sa sti sigur ca sa urca prea mult? nu are soc automat....iar apa nu ii este indicata...ca nu stiu la cat ajunge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Dupa ce cupleaza termocuplu si merge ventilaotr, la un moment dat sa opreste? Adica, reuseste o scadere de temperatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 Dupa ce cupleaza termocuplu si merge ventilaotr, la un moment dat sa opreste? Adica, reuseste o scadere de temperatura? nu cred ca reuseste sa scada temperatura...poate doar foarte putin......dar cand se incalzeste asa tare in oras incepe sa oscileze relantiu si chiar sa moara mobra in realantiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 nu cred ca reuseste sa scada temperatura...poate doar foarte putin......dar cand se incalzeste asa tare in oras incepe sa oscileze relantiu si chiar sa moara mobra in realantiu.... scoate i termostatul si vezi cum se comporta fara el (in mers) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 scoate i termostatul si vezi cum se comporta fara el (in mers) ok....si la ce te gandesti....cum crezi ca ar cam trebui sa se comporte???? sa ascada ca merge pe deschis direct pe circuitu mare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ok....si la ce te gandesti....cum crezi ca ar cam trebui sa se comporte???? sa ascada ca merge pe deschis direct pe circuitu mare??? poti sa l "masori" vezi manualul.desi nu cred ca motorul ala are doar aceasta problema. da .fara termostat ajunge mai greu la temp mare dar,functionarea optima a unui motor este intre 80-95 grade celsius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 poti sa l "masori" vezi manualul.desi nu cred ca motorul ala are doar aceasta problema. da .fara termostat ajunge mai greu la temp mare dar,functionarea optima a unui motor este intre 80-95 grade celsius. ma gandeam sa il pun in apa sa il fierb sa vad daca se deschide si daca se inchide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 exact.daca ai si un termometru vezi si cand deschide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Mai gandeste-te odata - cei care merg in orasele aglomerate tind sa mearga pe trepte inferioare iar turatia pinioanelor din cutia de viteze este mai mare si creaza caldura! - insa cum au zis si colegii verifica contactele electrice ale termocuplei curata-le bine de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 28, 2011 Autor Share Postat Iunie 28, 2011 Mai gandeste-te odata - cei care merg in orasele aglomerate tind sa mearga pe trepte inferioare iar turatia pinioanelor din cutia de viteze este mai mare si creaza caldura! - insa cum au zis si colegii verifica contactele electrice ale termocuplei curata-le bine de tot! in primu rand: toate motoarele se incalzesc in oras dar eu vb de apa care se incalzeste excesiv in al doilea rand:nu am mentionat de trepte inferioare sau superioare....oricum ar fi s-ar incalzi in al treilea rand:nimeni nu vb de curatare a contactelor electrice ale termocuplei ci se vorbea de termostat..... deci iti multumesc pentru nimic...nu e nimic ce sa se lege cu topicu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 in primu rand: toate motoarele se incalzesc in oras dar eu vb de apa care se incalzeste excesiv in al doilea rand:nu am mentionat de trepte inferioare sau superioare....oricum ar fi s-ar incalzi in al treilea rand:nimeni nu vb de curatare a contactelor electrice ale termocuplei ci se vorbea de termostat..... deci iti multumesc pentru nimic...nu e nimic ce sa se lege cu topicu meu un prieten de-al meau a patit chestia urmatoare: a fost la spalatorie, baiatu spalator a dat cu jetul de aproape si pe radiator, si s-au indoit cativa elementi, apoi tot se incalzea foarte tare, termocupla mergea in continuu. pana la urma a descoperit ce s-a intamplat, si a rezolvat problema cu fffff multa rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 28, 2011 Autor Share Postat Iunie 28, 2011 un prieten de-al meau a patit chestia urmatoare: a fost la spalatorie, baiatu spalator a dat cu jetul de aproape si pe radiator, si s-au indoit cativa elementi, apoi tot se incalzea foarte tare, termocupla mergea in continuu. pana la urma a descoperit ce s-a intamplat, si a rezolvat problema cu fffff multa rabdare. deci tu zici sa nu fi infundat din cofragu radiatorului.....pai e o chestie si asta....trebuie sa ma uit multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Încinge motorul Âşi pune mâna pe radiator. Dacă nu te frige destul de tare înseamnă că zeama nu circulă Âşi de acolo îți da Âşi tu seama care-i treaba. Asta ar trebui să fie prima chestie pe care s-o verifici înainte să întrebi pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 28, 2011 Autor Share Postat Iunie 28, 2011 Încinge motorul Âşi pune mâna pe radiator. Dacă nu te frige destul de tare înseamnă că zeama nu circulă Âşi de acolo îți da Âşi tu seama care-i treaba. Asta ar trebui să fie prima chestie pe care s-o verifici înainte să întrebi pe forum. te referi ca asa pot sa verific daca apa merge pe circuitu mare???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 apa care se incalzeste excesiv Nu stiu ce inseamna excesiv - cat timp nu fierbe, trebuie sa fie ok. Chiar daca are peste 100 de grade. Dupa ce cupleaza termocuplu si merge ventilaotr, la un moment dat sa opreste? Adica, reuseste o scadere de temperatura? N-ai raspuns la intrebarea asta inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 28, 2011 Autor Share Postat Iunie 28, 2011 Nu stiu ce inseamna excesiv - cat timp nu fierbe, trebuie sa fie ok. Chiar daca are peste 100 de grade. N-ai raspuns la intrebarea asta inca. pai nu stiu cate grade scade si daca scade.....dar poate sa porneasca termocupla sa mearga non stop ca tot oscileaza la relantiu si moare.... pai nu stiu cate grade scade si daca scade.....dar poate sa porneasca termocupla sa mearga non stop ca tot oscileaza la relantiu si moare.... si asta se intampla doar in oras.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 nu cred ca reuseste sa scada temperatura...poate doar foarte putin......dar cand se incalzeste asa tare in oras incepe sa oscileze relantiu si chiar sa moara mobra in realantiu.... exact aceeasi problema o am si eu. insa indicatorul meu de temperatura nu se ridica mai mult de 2/3, nu ajunge pe rosu. insa dupa ce se incinge tare si porneste termocupla, nu mai sta la relanti, porneste foarte greu de pe loc sau chiar moare...am mai primit variante de solutionare a problemei, sa schimb bujiile, sa reincarc bateria...fara rezultat. am sa o duc curand sa ii verifice releul de incarcare, termocupla, firele...daca rezolv prima, iti spun de unde a fost... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Iunie 29, 2011 Autor Share Postat Iunie 29, 2011 exact aceeasi problema o am si eu. insa indicatorul meu de temperatura nu se ridica mai mult de 2/3, nu ajunge pe rosu. insa dupa ce se incinge tare si porneste termocupla, nu mai sta la relanti, porneste foarte greu de pe loc sau chiar moare...am mai primit variante de solutionare a problemei, sa schimb bujiile, sa reincarc bateria...fara rezultat. am sa o duc curand sa ii verifice releul de incarcare, termocupla, firele...daca rezolv prima, iti spun de unde a fost... bafta pai cand sti ce se intampla cu al tau sa imi dai si mie un semn... asa o sa fac si eu cand stiu ce se intampla cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.