Sari la conținut

Problema Suzuki Gsxr K5


Postări Recomandate

Salut baieti. Am si eu motocicleta in service si nu reusesc sa ii dau de cap. ideea e ca a avut o mica tranta proprietarul cu ea si codita s-a cam spart. Nimic grav , rezervorul a fost indoit si releul de pa pompa de benzina a era spart. Acum i-am comandat altul original si am schimbat si rezervorul. Cand ii dau contact , nu imi porneste pompa. Ea merge daca ii fac contact pe direct cu cel vechi, dar nu primeste impulsul necesar la prima pornire si cand incerci sa ii dai la electromotor, cu cel nou. sigurantele sunt verificate si cablurile. In schimb mi se aprinde becul rosu, intermitent, in bord. Ce imi sugerati sa mai verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Tu esti mecanic si nu stii sa repari o mobra? Nu de alta dar piese stiu si eu sa comand,iar de schimbat inlocuit carene...o face orice afon

 

Nu e de mirare ca duci mobra la service si o repara oamenii,atat de bine.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am si eu motocicleta in service si nu reusesc sa ii dau de cap. ideea e ca a avut o mica tranta proprietarul cu ea si codita s-a cam spart. Nimic grav , rezervorul a fost indoit si releul de pa pompa de benzina a era spart. Acum i-am comandat altul original si am schimbat si rezervorul. Cand ii dau contact , nu imi porneste pompa. Ea merge daca ii fac contact pe direct cu cel vechi, dar nu primeste impulsul necesar la prima pornire si cand incerci sa ii dai la electromotor, cu cel nou. sigurantele sunt verificate si cablurile. In schimb mi se aprinde becul rosu, intermitent, in bord. Ce imi sugerati sa mai verific?

releu de pe pompa de benzina??? nu stiu sa aiba asa ceva. nu se aprinde si FI? fai o autodiagnoza si vezi ce cod iti da. daca zici ca codita a fost praf ,verifica releul pt cazaturi sa fie pus in pozitia corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a pus bine intrebarea aici ,majoritatea de pe aici sunt in situatia lui. Vai de mobrele din Romanica,parca ar fi daciile din anii 80.Tot asa se reparau ,in asa zise servisuri cu tot felul de mecanici autodenumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti mecanic si nu stii sa repari o mobra? Nu de alta dar piese stiu si eu sa comand,iar de schimbat inlocuit carene...o face orice afon

 

Nu e de mirare ca duci mobra la service si o repara oamenii,atat de bine.....

 

Eu nu sunt mecanic. Si nici nu am spus asta. Va rog sa interveniti daca imi puteti sa imi dati un sfat. Daca sunteti doar buni de gura , nu aici este topicul de barfe.

 

releu de pe pompa de benzina??? nu stiu sa aiba asa ceva. nu se aprinde si FI? fai o autodiagnoza si vezi ce cod iti da. daca zici ca codita a fost praf ,verifica releul pt cazaturi sa fie pus in pozitia corecta.

 

Am verificat si ala , si e ok, in pozitie corespunzatoare. Este un releu cu 4 pini care coordoneaza impulsul si dozajul de benzina in injectoare. daca ii pun pompa pe direct, imi porneste doar pentru cateva secunde. Cum anume se face autodiagnoza? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt mecanic. Si nici nu am spus asta. Va rog sa interveniti daca imi puteti sa imi dati un sfat. Daca sunteti doar buni de gura , nu aici este topicul de barfe.

 

 

 

Am verificat si ala , si e ok, in pozitie corespunzatoare. Este un releu cu 4 pini care coordoneaza impulsul si dozajul de benzina in injectoare. daca ii pun pompa pe direct, imi porneste doar pentru cateva secunde. Cum anume se face autodiagnoza? Mersi.

Pe bord sau pe tester.

 

De unde esti?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am verificat si ala , si e ok, in pozitie corespunzatoare. Este un releu cu 4 pini care coordoneaza impulsul si dozajul de benzina in injectoare. daca ii pun pompa pe direct, imi porneste doar pentru cateva secunde. Cum anume se face autodiagnoza? Mersi.

ai o mufa sub sa (de obicei alba cu o caciulita de cauciuc)trebuie sa faci punte cu un conductor (sarma ,agrafa etc )intre 2 fire ,acum nu ne-ai spus ce k5 e ,1000? sau 600- 750? , cu contactul pus si cand fi e aprins ,atuci va aparea un cod de ex: C 24

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome de imobilizator blocat. La fel si la un GSR 600 dupa ce s-a "asezat" bordul desfacut in cu totul alta pozitie decat ce spunea cartea de service!Dai la demaror,invarte dar nu se intampla nimic!Asta se rezolva la service autorizat sau la un "hecher" bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K5 are diagnoza seriala,asa ca mufa are 6 pozitii .Asigura-te ca stii bine care sunt cele doua fire ca pe acolo mai ai si un minus si un plus...intelegi despre ce vorbesc....

 

Simptome de imobilizator blocat. La fel si la un GSR 600 dupa ce s-a "asezat" bordul desfacut in cu totul alta pozitie decat ce spunea cartea de service!Dai la demaror,invarte dar nu se intampla nimic!Asta se rezolva la service autorizat sau la un "hecher" bun!

Se rezolva si la service neautorizat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invarte electromotorul si nu pleaca pompa de bnzina?

Senzorul de inclinare a fost verificat?

Da mai multe detalii sa te poata ajuta lumea!!!

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome de imobilizator blocat. La fel si la un GSR 600 dupa ce s-a "asezat" bordul desfacut in cu totul alta pozitie decat ce spunea cartea de service!Dai la demaror,invarte dar nu se intampla nimic!Asta se rezolva la service autorizat sau la un "hecher" bun!

daca e k5 1000 are imobilizator ,dar daca e 600-750 nu are imobilizator ,dar oricum nu e problema de imobilizator din moment ce zice ca daca a pus pompa pe direct a pornit pentru putin timp ,imobilizatorul taie si pompa si injectoarele si scanteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o mufa sub sa (de obicei alba cu o caciulita de cauciuc)trebuie sa faci punte cu un conductor (sarma ,agrafa etc )intre 2 fire ,acum nu ne-ai spus ce k5 e ,1000? sau 600- 750? , cu contactul pus si cand fi e aprins ,atuci va aparea un cod de ex: C 24

 

Este un k5 de 600cc

Care sunt cele 2 fire unde trebuie facuta puntea?

 

Invarte electromotorul si nu pleaca pompa de bnzina?

Senzorul de inclinare a fost verificat?

Da mai multe detalii sa te poata ajuta lumea!!!

Respect!

 

 

Releul s-a spart de la impact. Cand apasam manual pe acele lamele metalice, imi porneste pompa, deci pana acolo e ok si porneste motocicleta pentru cateva secunde, si se opreste, orice as face, ca si cum ar ramane fara benzina, cu toate ca pompa merge continuu. Acum chestia e ca nu primeste impulsul pentru a transmite pompei cand sa porneasca si cum sa dozeze la injectoare.

Am pus un altul cu care sta intotdeauna pompa pornita, din momentul in care ii pun bornele pe baterie.

ii voii desface si instalatia in acea zona, sa ma asigur ca nu e vreun fir rupt. Nu am ajuns inca acolo.

Va multumesc de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K5 are diagnoza seriala,asa ca mufa are 6 pozitii .Asigura-te ca stii bine care sunt cele doua fire ca pe acolo mai ai si un minus si un plus...intelegi despre ce vorbesc....

 

 

Se rezolva si la service neautorizat!

Sigur ca da ! Dar eu l-am numit "hecher". La fel si la autoturisme, se poate apela la asa zise service-uri neautorizate,unde este adevarat ca se pot rezolva tot felul de probleme de soft(mai bine sau mai rau) dar se cam intampla si altceva dupa astfel de interventii:de exemplu imposibilitatea de a mai stabilii kilometrajul real al masinii,pentru-ca de obicei aceste softuri de service sunt putin"hecherite" . Eu nu spun asta din rautate,Doamne fereste,ci doar ca exemplu la cam ce se poate intampla.Desigur,cei care fac astfel de operatii cam stiu "cat este ceasul" si le pot spune clientilor:" da, rezolv,dar s-ar putea intampla asta si asta" dandule clientilor posibilitatea sa aleaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa intri in dealer mode ( sau service mode) nu este nici un fel de smecherie sau risc , pur si simplu faci ce spune in manualul de reparatii si afli un cod de eroare si vezi ce este in neregula si iei masurile necesare.

Dar cum a spus si TNG acolo( in mufa care trebuie sa faci strap) mai sunt si alte fire si exista anumite riscuri.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa cu fata la tine pinul de blocare in sus pinul 1 de la stg la dreapta randul de sus si tot 1 randul de jos .pui contact,butonul rosu on.si pe bord apare un cod eroare. asteptam codul..

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca da ! Dar eu l-am numit "hecher". La fel si la autoturisme, se poate apela la asa zise service-uri neautorizate,unde este adevarat ca se pot rezolva tot felul de probleme de soft(mai bine sau mai rau) dar se cam intampla si altceva dupa astfel de interventii:de exemplu imposibilitatea de a mai stabilii kilometrajul real al masinii,pentru-ca de obicei aceste softuri de service sunt putin"hecherite" . Eu nu spun asta din rautate,Doamne fereste,ci doar ca exemplu la cam ce se poate intampla.Desigur,cei care fac astfel de operatii cam stiu "cat este ceasul" si le pot spune clientilor:" da, rezolv,dar s-ar putea intampla asta si asta" dandule clientilor posibilitatea sa aleaga.

daca taceai macar pareai mai inteligent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...