Sari la conținut

Accident neacordare prioritate, Piata Dorobanti


Adrian C
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 210
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:crack: Continuati, continuati...

 

 

AgresivRider, continua in felul asta si iti vei lua un suspend cat mobra aia de 1000 de la profil. Inainte de a pune mana pe oala cu rahat, citeste, citeste si...citeste. ;)

 

 

Da?! Suspend pentru ce? Ca am indraznit sa cer unui Stoner de pe forum (care arunca jigniri si isi manifesta superioritatea prin sfaturi ironice fata de un user care a postat un filmulet cu patania lui) sa arate muritorilor de rand cum merge un mobrist cu experienta? Poti da sfaturi si fara a jigni, asa cum au facut majoritatea userilor care au postat inaintea lui.

Daca asta e motivul, be my guest! Daca e altul, te rog sa mi`l spui si mie - daca nu e prea mare deranjul - apoi, acelasi "Be my guest!".

Editat de AgresivRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din regulile bune este sa nu te inhami cu agresivi doritori de demonstratii eventual video, care daca nu te darama la prima frana stai sa-i culegi de pe jos sau de sub masini.

daca se aude ceva despre tine si daca este interesant, poate o sa ne uitam la un filmulet unde tie iti sare inima din piept crezand ca mergi tare cu motoreta, noi stand in pat cu laptopul in brate, in chiloti..

in rest si deranjul lui coxanelu a fost prea mare(ptr ca a fost degeaba) pentru capacitatea voastra de perceptie motociclistica

 

Ai spus exact ce vroiam si eu sa spun...Coxu a fost totusi prea cuminte in exprimare fata de cum il stiu :) ....si nu-i doar cazul baiatului care s-a filmat singur cazand in fund degeaba la prima sperietura.....mai sunt si cei"agresivi" care isi inchipuie ca sunt zmei pe strada...bineinteles...pana la prima curba!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-ati dovedit pe asta micu, priceputilor.

fac pariu ca nici rossi cu stoner laolalta nu-s atat de zeflemisti ca gasca de 'vechi' de mai sus.

daca ai ceva de explicat omului, zi-i cu frumosul si gata. fara sa te dai rotund chiar nu merge?

 

 

nivelul de experienta si cunoasterea in toate cele ar trebui sa vina la pachet si cu rabdarea si diplomatia...parerea mea.

daca esti miezu de la gogoasa dar stii ca nu poti da o replica fara sa jignesti mai bine te abtii, s-or gasi altii in masura sa dea sfaturi si destinatarul o sa priceapa mai bine...in loc sa inceapa o porcaiala specifica forumului asta.

 

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai naibii ei stau si se distreaza pe aici si nu zic nimic! :rolleyes:

 

Adrian, accidentul nu numai ca putea fi evitat, este o faza banala in Bucuresti. Reactiile si reflexele tale sunt foarte adormite pentru un oras aglomerat si plin de grabiti ca Bucurestiul.

Du-te si exerseaza franare de urgenta, fandare, ocolire a unui obstacol, daca ai timp (bine ar fi sa-ti faci timp) du-te la Amkart si inscrie-te la cursul de perfectionare care se preda acolo.

 

Orasul o sa-ti arunce in fata situatii mult mai nasoale decat asta, nu te vad bine la nivelul de pricepere si perceptie actual.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar..pana nu mergi cativa zeci de mii de km pe motor sa nu indraznesti sa-ti faci cont pe aici.Dupa ce iti faci cont ai grija ca la avatar sa pui ori o poza cu Stalone in Rocky 2 sau de ce nu Badr Hari,ori scrii ceva sa creada lumea ca esti super bad boy.

Sa inteleg ca toti cei care si-au facut cont aici aveau ani de zile de motociclism,sau nu au postat comenturi decat dupa cativa ani ?

Sunt de acord ca incepatorii ar trebui mai intai sa faca niste km (multi) si dupa aia sa-si dea cu parerea despre chestii ce tin de manevre delicate ,frane pe curba,abordari de viraje la viteza..etc,dar pana la a desconsidera un om doar ca nu prea le are cu nickname-uri si isi pune la avatar poza ca la buletin!!!! penibil.

As fi de acord cu atitudidea asta superioara a unora, daca as vedea pe forum posturi ale unor tipi precum ALEX DE ANGELIS, JOHN HOPKINS, TONI ELIAS, CASEY STONER, MARCO MELANDRI,MIKA KALLIO, VALENTINO ROSSI (scuzati copy/paste-ul :) ).Cu siguranta ei daca ar scrie pe aici ar adopta un ton bland,intelept ca e normal ca cei experimentati sa-i invete pe cei fara experienta.

Sa-mi fie scuzata indrazneala de a fi postat si eu un biet incepator (pe deasupra fara SS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E gravatarul meu. Apare pe toate forumurile pe care scriu. Majoritatea sunt profesionale (da, am o profesie si sunt competent in ea, de obicei raspund, nu pun intrebari). Din acest motiv n-o sa-mi schimb avatarul fiindca ii deranjeaza pe unii. N-au decat sa nu se uite. Pe de alta parte, am vreo 40.000 facuti pe doua roti, din care vreo 35.000 in Bucuresti. Si uite ca n-am murit si nici nu m-am intins pe jos. Dar fiindca am constatat ca discutia era inutila am preferat sa ma retrag.

 

Este ultima mea interventie in acest thread. Va doresc o zi buna. (Si va astept, pe astia "vitejii si experimentatii", sa puneti un ban in contul politistului.)

Editat de Grigore Dolghin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de apreciat formatiunea de oi nepricepute care fac front comun cu una de-a lor...mai rar asa ceva pe la noi, felicitari domnilor, sincer :)

 

acum, trecand peste frumusetea acestui tablou...a citit cineva din linkurile postate? sau doar stati la behaiala pana vine urmatoarea masina?

 

agresiv, esti pregatit pentru cele 10 intrebari care te vor aduce mai aproape de dorinta ta?

 

l-ati dovedit pe asta micu, priceputilor.

fac pariu ca nici rossi cu stoner laolalta nu-s atat de zeflemisti ca gasca de 'vechi' de mai sus.

daca ai ceva de explicat omului, zi-i cu frumosul si gata. fara sa te dai rotund chiar nu merge?

 

 

nivelul de experienta si cunoasterea in toate cele ar trebui sa vina la pachet si cu rabdarea si diplomatia...parerea mea.

daca esti miezu de la gogoasa dar stii ca nu poti da o replica fara sa jignesti mai bine te abtii, s-or gasi altii in masura sa dea sfaturi si destinatarul o sa priceapa mai bine...in loc sa inceapa o porcaiala specifica forumului asta.

 

 

:friends:

 

In teorie ai dreptate insa practica ne indica total reversul iar timpul ne-a dat noua dreptate si nu voua care incurajati prostia si ignoranta dupa care ii plingeti la RIP forum. In sportul asta nu e timp si loc de DIPLOMATIE ca-ti moare subiectul la prima acceleratie.

 

Vai ce bun motociclisti suntem noi si ce comunitate frumoasa, uite citi s-au dus la inmormintarea aluia. Gresit, trebuie facut in asa fel, indiferent de metode, sa nu se ajunga acolo, sa identificati potentialele victime si sa actionati in consencinta. Consider ca este mai bine sa fi mai dur in exprimare in virtual decit baiat bun, "baiat de gasca", dar cu rubrica forumului plina de accidente.

 

De cele mai multe ori, responsabile de tragediile in sportul asta nu sunt masinile, semafoarele, cauciucurile ci ATITUDINEA riderului. Orgoliul, prostia si ignoranta guvernind viata multora dintre noi.

 

Sa sti ca acest tip de comunicare nu face placere nimanui, adevarul doare al dracu, insa este necesar pentru ca ataca direct tocmai si numai pe cei din categoria mentionata mai sus.

 

Daca cineva este atit de "imatur" incit sa-si piarda cumpatul intr-un mediu virtual NU ARE CE SA CAUTE IN TRAFIC PE MOTOCICLETA pentru ca-si face rau fara a-si da seama de acest lucru. Pe motocicleta, sa eviti accidentele, trebuie sa fi in control, sa ai mintea limpede indiferent de circumstante si de presiunile din exterior.

 

Si ca sa conchid, tu esti ori prost, ori ignorant ori prea orgolios. Ia fi tu draguta papusa si lumineaza-ne.

 

p.s.Daca te-a deranjat ceea ce ti-am scris inseamna ca emotiile te-au coplesit iar asta ar trebuii sa te puna pe ginduri.

Nu te cunosc, nu am nimic personal cu tine, iti respect opinia si iti inteleg nedumerirea. Nu vreau sa te simti jigint ci doar sa incerci sa intelegi cauzele care stau in spatele multor tragedii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valeu in ce a degenerat discutia. Parca ati fi in

 

http://www.youtube.c...h?v=WacwJ1Fg8mE

 

Daaa si astia au si ochelari.

Bafta.

 

ahahahah !!!!!

 

de apreciat formatiunea de oi nepricepute care fac front comun cu una de-a lor...mai rar asa ceva pe la noi, felicitari domnilor, sincer :)

 

acum, trecand peste frumusetea acestui tablou...a citit cineva din linkurile postate? sau doar stati la behaiala pana vine urmatoarea masina?

 

agresiv, esti pregatit pentru cele 10 intrebari care te vor aduce mai aproape de dorinta ta?

 

 

 

In teorie ai dreptate insa practica ne indica total reversul iar timpul ne-a dat noua dreptate si nu voua care incurajati prostia si ignoranta dupa care ii plingeti la RIP forum. In sportul asta nu e timp si loc de DIPLOMATIE ca-ti moare subiectul la prima acceleratie.

 

Vai ce bun motociclisti suntem noi si ce comunitate frumoasa, uite citi s-au dus la inmormintarea aluia. Gresit, trebuie facut in asa fel, indiferent de metode, sa nu se ajunga acolo, sa identificati potentialele victime si sa actionati in consencinta. Consider ca este mai bine sa fi mai dur in exprimare in virtual decit baiat bun, "baiat de gasca", dar cu rubrica forumului plina de accidente.

 

De cele mai multe ori, responsabile de tragediile in sportul asta nu sunt masinile, semafoarele, cauciucurile ci ATITUDINEA riderului. Orgoliul, prostia si ignoranta guvernind viata multora dintre noi.

 

Sa sti ca acest tip de comunicare nu face placere nimanui, adevarul doare al dracu, insa este necesar pentru ca ataca direct tocmai si numai pe cei din categoria mentionata mai sus.

 

Daca cineva este atit de "imatur" incit sa-si piarda cumpatul intr-un mediu virtual NU ARE CE SA CAUTE IN TRAFIC PE MOTOCICLETA pentru ca-si face rau fara a-si da seama de acest lucru. Pe motocicleta, sa eviti accidentele, trebuie sa fi in control, sa ai mintea limpede indiferent de circumstante si de presiunile din exterior.

 

Si ca sa conchid, tu esti ori prost, ori ignorant ori prea orgolios. Ia fi tu draguta papusa si lumineaza-ne.

 

p.s.Daca te-a deranjat ceea ce ti-am scris inseamna ca emotiile te-au coplesit iar asta ar trebuii sa te puna pe ginduri.

Nu te cunosc, nu am nimic personal cu tine, iti respect opinia si iti inteleg nedumerirea. Nu vreau sa te simti jigint ci doar sa incerci sa intelegi cauzele care stau in spatele multor tragedii.

 

de cand decizi tu cine are ce cauta in trafic pe motocicleta si cine nu?

s-a scos noul cod rutier editia coxanelu ?.... ai dat cu bata in balta rau la faza asta ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu ma deranjeaza lectiile astea primite gratuit pe forum de la orisicine :)

inteleg ca te pricepi si ai experienta la mers pe vitezane - bravo tie. dar si restul, astia mai prosti, pot sa mearga bine-mersi pe strazi si fara acceptul tau. cand o sa vad un pilot cunoscut - Pascota, Mistode, Keith Code(desi cred ca o sa realizeze toti in cateva zile ca-i faceti praf la absolut orice capitol :) ) - ca ne face incompetenti...da frate. ala sigur stie ce vorbeste.

 

adevarat ca ignoranta duce de multe ori la accidente, da' e alegerea fiecaruia cu ce frane/cauciucuri/superstitii/doza de bulan si prioritate de smecher merge.

io nu conchid nimic, prefer chizdele in locul baieteilor, noi sa fim sanatosi :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar..pana nu mergi cativa zeci de mii de km pe motor sa nu indraznesti sa-ti faci cont pe aici.Dupa ce iti faci cont ai grija ca la avatar sa pui ori o poza cu Stalone in Rocky 2 sau de ce nu Badr Hari,ori scrii ceva sa creada lumea ca esti super bad boy.

Sa inteleg ca toti cei care si-au facut cont aici aveau ani de zile de motociclism,sau nu au postat comenturi decat dupa cativa ani ?

Sunt de acord ca incepatorii ar trebui mai intai sa faca niste km (multi) si dupa aia sa-si dea cu parerea despre chestii ce tin de manevre delicate ,frane pe curba,abordari de viraje la viteza..etc,dar pana la a desconsidera un om doar ca nu prea le are cu nickname-uri si isi pune la avatar poza ca la buletin!!!! penibil.

As fi de acord cu atitudidea asta superioara a unora, daca as vedea pe forum posturi ale unor tipi precum ALEX DE ANGELIS, JOHN HOPKINS, TONI ELIAS, CASEY STONER, MARCO MELANDRI,MIKA KALLIO, VALENTINO ROSSI (scuzati copy/paste-ul :) ).Cu siguranta ei daca ar scrie pe aici ar adopta un ton bland,intelept ca e normal ca cei experimentati sa-i invete pe cei fara experienta.

Sa-mi fie scuzata indrazneala de a fi postat si eu un biet incepator (pe deasupra fara SS)

Uita-te la data inscrierii mele,uita-te la mobrele detinute (stiu,ma dau mare) apoi la numarul de posturi.O sa intelegi ca nu pe forumuri devii motociclist,in afara de asta daca ma apuc sa dau un sfat sunt luat la misto de "cei care nu au ss" si "au indrazneala" si la fel ca mine muuuulti altii care au preferat sa taca si sa se "amuze" de pataniile astea demne de funny forum.Imi place sa va citesc,sunteti un experiment fantastic si continuati sa ma surprindeti mereu.

Imi cer scuze categorie neincadrate in postul meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

agresiv, esti pregatit pentru cele 10 intrebari care te vor aduce mai aproape de dorinta ta?

 

 

 

 

 

Tu chiar crezi ca respectiva carte citita echivaleaza cu experienta si reflexele, cu modul in care simti motocicleta, cu capacitatea de a reactiona prompt si corect intr-o situatie critica (poate situatia nu este critica in realitate, dar nu stii cum o percepe creierul)? Nu te obosi sa imi raspunzi.

 

Nu am citit pdf-urile "Cunoasterii", nu am citit alte articole de pilotaj, nu am nici un fel de bagaj teoretic, exceptandu-l pe cel rudimentar care este cunoscut oricarui mobrist, indiferent de experienta.

Sunt inginer de meserie si ma axez pe "potriveala cu mana", pe ce imi dicteaza spiritul practic in acel moment. Pana acum nu mi-a dictat prostii prea mari, chiar am fost uimit de originalitatea lui in anumite situatii.

 

Eu ti-am facut o invitatie la o plimbare. Nu era o intrecere intre mine si tine. Scopul acestei invitatii era sa inteleg si eu, cat si initiatorul topicului, cat si alti useri la fel de paraleli cu motociclismul ca noi, CUM face fata unul cu experienta si talent traficului bucurestean. Era chiar un mod interesant de a prinde cei mai noi cate un pont.

Intentia mea nu era sa ma "duelez" cu tine in trafic.

Tu imi propui un test teoretic si pe urma accepti oferta mea. Eu iti spun atat : sunt varza la teorie. La practica mai misc ceva. Iar in trafic cred ca orice mobrist foloseste practica. Eu imi recunosc nestiinta, nu mi-e jena si spun de pe acum ca NU voi citi minunata biblie.

Nu am nimic de ascuns, nu pozez in cine nu sunt.

"Eschiva" ta, tehnica asta a tergiversarii pe care ai aplicat-o a spus multe, atat mie, cat si altora.

In rest, ce sa zic... te rog sa ma ierti ca am indraznit sa ma adresez unui motociclist atat de calit si intelept ca tine.

 

@ prostimea de pe forum:

Eu cred in continuare ca ar fi o metoda buna asta ca unul cu experienta sa-si monteze o camera ceva cand merge la munca si apoi sa posteze filmuletul. Imposibil sa nu-ti taie calea un prost sau sa nu iti intre altul in fata. E parca mai usor de prins cand vezi cum a reactionat altul intr-o situatie asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu cred in continuare ca ar fi o metoda buna asta ca unul cu experienta sa-si monteze o camera ceva cand merge la munca si apoi sa posteze filmuletul. Imposibil sa nu-ti taie calea un prost sau sa nu iti intre altul in fata. E parca mai usor de prins cand vezi cum a reactionat altul intr-o situatie asemanatoare.

 

 

Uite o idee foarte buna. Se baga cineva sa o puna in aplicare? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate ba mobra si fa curse cu "racerii" sa intelegi fenomenul,da asa gaina esti sa nu pui boticu' la "provocare" Sau stinge lumina si doar priveste si lasa can-can si libertate ca sunt dominate de userii de aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite o idee foarte buna. Se baga cineva sa o puna in aplicare? :bigstar:

 

Daca imi imprumuti mie o camera ma bag eu la un mic tutorial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la data inscrierii mele,uita-te la mobrele detinute (stiu,ma dau mare) apoi la numarul de posturi.O sa intelegi ca nu pe forumuri devii motociclist,in afara de asta daca ma apuc sa dau un sfat sunt luat la misto de "cei care nu au ss" si "au indrazneala" si la fel ca mine muuuulti altii care au preferat sa taca si sa se "amuze" de pataniile astea demne de funny forum.Imi place sa va citesc,sunteti un experiment fantastic si continuati sa ma surprindeti mereu.

Imi cer scuze categorie neincadrate in postul meu!

Omule nu-ti inteleg reply-ul....cu mine ai treaba?....nu m-am adresat tie sub nicio forma...

Citeste inca odata postul si te vei lumina.

 

Omule nu-ti inteleg reply-ul....cu mine ai treaba?....nu m-am adresat tie sub nicio forma...

Citeste inca odata postul si te vei lumina.

Si mie imi place sa citesc in speranta ca ceea ce citesc imi va fi de folos,(petrec cel putin 2 ore pe zi pe forum) dar nu suport ingamfarea si sentimentul de atotstiutori al unora, chiar daca sunt superexperimentati,asta tine de educatie iar unii de pe aici au mari carente la acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu chiar crezi ca respectiva carte citita echivaleaza cu experienta si reflexele, cu modul in care simti motocicleta, cu capacitatea de a reactiona prompt si corect intr-o situatie critica (poate situatia nu este critica in realitate, dar nu stii cum o percepe creierul)? Nu te obosi sa imi raspunzi.

 

Nu am citit pdf-urile "Cunoasterii", nu am citit alte articole de pilotaj, nu am nici un fel de bagaj teoretic, exceptandu-l pe cel rudimentar care este cunoscut oricarui mobrist, indiferent de experienta.

Sunt inginer de meserie si ma axez pe "potriveala cu mana", pe ce imi dicteaza spiritul practic in acel moment. Pana acum nu mi-a dictat prostii prea mari, chiar am fost uimit de originalitatea lui in anumite situatii.

 

Eu ti-am facut o invitatie la o plimbare. Nu era o intrecere intre mine si tine. Scopul acestei invitatii era sa inteleg si eu, cat si initiatorul topicului, cat si alti useri la fel de paraleli cu motociclismul ca noi, CUM face fata unul cu experienta si talent traficului bucurestean. Era chiar un mod interesant de a prinde cei mai noi cate un pont.

Intentia mea nu era sa ma "duelez" cu tine in trafic.

Tu imi propui un test teoretic si pe urma accepti oferta mea. Eu iti spun atat : sunt varza la teorie. La practica mai misc ceva. Iar in trafic cred ca orice mobrist foloseste practica. Eu imi recunosc nestiinta, nu mi-e jena si spun de pe acum ca NU voi citi minunata biblie.

Nu am nimic de ascuns, nu pozez in cine nu sunt.

"Eschiva" ta, tehnica asta a tergiversarii pe care ai aplicat-o a spus multe, atat mie, cat si altora.

In rest, ce sa zic... te rog sa ma ierti ca am indraznit sa ma adresez unui motociclist atat de calit si intelept ca tine.

 

@ prostimea de pe forum:

Eu cred in continuare ca ar fi o metoda buna asta ca unul cu experienta sa-si monteze o camera ceva cand merge la munca si apoi sa posteze filmuletul. Imposibil sa nu-ti taie calea un prost sau sa nu iti intre altul in fata. E parca mai usor de prins cand vezi cum a reactionat altul intr-o situatie asemanatoare.

 

Nu am citit pdf-urile "Cunoasterii", nu am citit alte articole de pilotaj, nu am nici un fel de bagaj teoretic, exceptandu-l pe cel rudimentar care este cunoscut oricarui mobrist, indiferent de experienta.

Sunt inginer de meserie si ma axez pe "potriveala cu mana", pe ce imi dicteaza spiritul practic in acel moment. Pana acum nu mi-a dictat prostii prea mari, chiar am fost uimit de originalitatea lui in anumite situatii.

 

Foarte rau ca nu ai facut-o. Daca tii la sanatatea ta, la cea a celor dragi tie si la prieteni ar trebuii sa o faci neaparat.

Pe linga partea de safety este vorba de tine ca motociclist, nu-ti doresti sa mergi mai bine, mai corect ?

Ai o meserie frumoasa insa putin rigida, poate de aici si reticenta ta de a intelege la ce ma refer si de ce folosesc acest ton.

 

 

Tu chiar crezi ca respectiva carte citita echivaleaza cu experienta si reflexele, cu modul in care simti motocicleta, cu capacitatea de a reactiona prompt si corect intr-o situatie critica (poate situatia nu este critica in realitate, dar nu stii cum o percepe creierul)?

 

Ce-ti pot spune cu certitudine este ca experienta si reflexele formate pe un calapod gresit poate duce la accidente. Iti dau un singur exemplu sa poti intelege la ce ma refer, daca pe un super sport, nu ai pozitia corecta de mers si cunostinte de teorie + practica intr-un mediu sigur ( circuit, parcare, etc) o simpla plimbare cu prietenii la munte se poate transforma intr-o tragedie.

Ipotetic, intrii intr-o curba de dreapta care urmeaza sa se inchida un pic mai mult si din cauza entuziasmului o faci un pic mai tare decit normal. Cind vezi ca se inchide te panichezi iar atunci ori pui frina prea tare, blochezi fata si intrii pe contrasens sub rotile unui tir, o indrepti si se intimpla acelalasi lucru ori o apleci si mai tare dai cu scarita/ laba piciorului de asfalt si pivoteaza roata spate cu acelasi deznodamint.

 

Daca ai fi citit teorie ai fi stiut ca nu se merge pe strada niciodata 100%, ca tot timpul trebuie sa lasi loc pentru acel imprevizibil, ca nu mergi pe strada cu viteza mai mare decit poti vedea in fata, ca pe scarite trebuie sa stai cu virful cizmei iar corcpul trebuie sa fie pozitionat la interiorul curbei in cazul in care trebuie sa faci o manevra in acea directie sa nu apleci motoreta sa pierzi aderenta ci sa schimbi directia motocicletei cu corpul + inclinare si tot asa.

 

Eu imi recunosc nestiinta, nu mi-e jena si spun de pe acum ca NU voi citi minunata biblie.

 

De dragul apropiatilor tai si a motociclismului, chimba-ti aceasta atitudine. IGNORANTA, superficialitatea si suficienta este dusmanul Nr.1

 

Intentia mea nu era sa ma "duelez" cu tine in trafic.

 

Incerc sa ma abtin in a comenta insa prietenii mei, care citesc aceste rinduri, sigur se tavalesc de ris pe seama mea :)

 

Tu imi propui un test teoretic si pe urma accepti oferta mea. Eu iti spun atat : sunt varza la teorie. La practica mai misc ceva. Iar in trafic cred ca orice mobrist foloseste practica.

 

Propunerea mea este valabila in continuare.

 

 

Eu cred in continuare ca ar fi o metoda buna asta ca unul cu experienta sa-si monteze o camera ceva cand merge la munca si apoi sa posteze filmuletul. Imposibil sa nu-ti taie calea un prost sau sa nu iti intre altul in fata. E parca mai usor de prins cand vezi cum a reactionat altul intr-o situatie asemanatoare.

 

O idee foarte buna care ar putea ajuta multi motociclisti :ok:

 

 

Si ca sa nu ne imprietenim prea tare si sa fiu consecvent in tonul pe care l-am abordat de la inceput, iti spun ca nu esti altceva decit o gaina ciufulita, una din multele care populeaza acest spatiu virtual.

post-131-0-75144200-1311435185_thumb.jpg

Editat de Coxanelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte rau ca nu ai facut-o. Daca tii la sanatatea ta, la cea a celor dragi tie si la prieteni ar trebuii sa o faci neaparat.

Pe linga partea de safety este vorba de tine ca motociclist, nu-ti doresti sa mergi mai bine, mai corect ?

Ai o meserie frumoasa insa putin rigida, poate de aici si reticenta ta de a intelege la ce ma refer si de ce folosesc acest ton.

 

 

 

 

Ce-ti pot spune cu certitudine este ca experienta si reflexele formate pe un calapod gresit poate duce la accidente. Iti dau un singur exemplu sa poti intelege la ce ma refer, daca pe un super sport, nu ai pozitia corecta de mers si cunostinte de teorie + practica intr-un mediu sigur ( circuit, parcare, etc) o simpla plimbare cu prietenii la munte se poate transforma intr-o tragedie.

Ipotetic, intrii intr-o curba de dreapta care urmeaza sa se inchida un pic mai mult si din cauza entuziasmului o faci un pic mai tare decit normal. Cind vezi ca se inchide te panichezi iar atunci ori pui frina prea tare, blochezi fata si intrii pe contrasens sub rotile unui tir, o indrepti si se intimpla acelalasi lucru ori o apleci si mai tare dai cu scarita/ laba piciorului de asfalt si pivoteaza roata spate cu acelasi deznodamint.

 

Daca ai fi citit teorie ai fi stiut ca nu se merge pe strada niciodata 100%, ca tot timpul trebuie sa lasi loc pentru acel imprevizibil, ca nu mergi pe strada cu viteza mai mare decit poti vedea in fata, ca pe scarite trebuie sa stai cu virful cizmei iar corcpul trebuie sa fie pozitionat la interiorul curbei in cazul in care trebuie sa faci o manevra in acea directie sa nu apleci motoreta sa pierzi aderenta ci sa schimbi directia motocicletei cu corpul + inclinare si tot asa.

 

 

 

De dragul apropiatilor tai si a motociclismului, chimba-ti aceasta atitudine. IGNORANTA, superficialitatea si suficienta este dusmanul Nr.1

 

 

 

Incerc sa ma abtin in a comenta insa prietenii mei, care citesc aceste rinduri, sigur se tavalesc de ris pe seama mea :)

 

 

 

Propunerea mea este valabila in continuare.

 

 

 

 

O idee foarte buna care ar putea ajuta multi motociclisti :ok:

 

 

Si ca sa nu ne imprietenim prea tare si sa fiu consecvent in tonul pe care l-am abordat de la inceput, iti spun ca nu esti altceva decit o gaina ciufulita, una din multele care populeaza acest spatiu virtual.

Da ma,am inteles,ti-e frica de el.... :))

Si ca sa-l cunosti mai bine uite ce posteaza el la alt accident in care un "viteaz" se rupe bucati ca nu poate evita un mosneag care traverseaza (iuti mosnegii in ziua de azi :) )

"Posted 20 July 2011 - 08:52 PM

Aici nu imi pare deloc ca a fost vina motociclistului. Mergea tare? Foarte frumos....daca mosneagul nu trecea prin loc nepermis, nu se intampla nenorocirea. Din punctul meu de vedere, singura lui vina e ca a depasit viteza legala, fapt care constituie CONTRAVENTIE si se sanctioneaza ca atare.

Din pacate, nu il ajuta cu nimic punctul meu de vedere... pacat, pacat, pacat! Orice altceva e de prisos.

21 de ani bai, nene.... "

Editat de R3Kin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti vitejii din ziua de azi nu inteleg ca atitudinea e una din principalele motive pentru care se imprastie pe jos la primul obstacol...

Singura atitudine potrivita pentru motociclistii stradali este ca singurii vinovati pentru orice eveniment suntem noi insine...si nimeni altcineva...nu trebuie sa astept sa ma fereasca nimeni...nu trebuie sa astept ca cei din masini sa verifice mereu oglinda retrovizoare....ci doar trebuie sa anticipez traficul cu mult inainte de a se intampla ceva...orice intersectie mica fara nici-o masina in ea poate deveni brusc pericol....orice masina parcata lateral poate deveni brusc pericol....si multe asemanatoare....

De-alungul anilor cel putin pana sa renunt complet acum 3 ani sa mai merg pe strada cu vitezana pe care o folosesc numai pentru circuite....am avut ceva accidente urate....inclusiv cu 2 masini de politie peste care am zburat de fiecare data...chiar si cand mergeam pe drum cu sens unic si mi-au aparut in cale tot eu am fost vinovat...pentru ca trebuia sa belesc ochii mai bine si sa prevad orice....si la orice tranta luata numai eu am fost vinovat indiferent de ce spuneau altii.....si datorita modului in care privesc traficul si cum imi pazesc pielea a trecut ceva timp de cand m-a mai surprins cineva in trafic...

Nu as fi intervenit in acest topic daca baiatul care a cazut nu se grabea sa puna filmarea pe forum(o greseala mare camera pe motor...mai ales la incepatori!!!)...si sa spuna ca cel care conducea masina e vinovatul pentru incident....

Vinovatul e doar el....si poate in timp cu o alta atitudine va scapa lejer de astfel de incidente minore....experienta se acumuleaza in timp...nu se cumpara de pe forum....

Amckart reprezina o solutie foarte buna pentru toata lumea...nu doar pentru incepatori....exista oameni care ajuta invatarea abc-ului motociclistic...trebuie doar vointa si renuntarea la orgoliu...nimeni nu s-a nascut invatat....si nu-i o rusine sa spui ca esti la inceput si nu stii dar vrei sa inveti....e primul pas care trebuie facut!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...