Sari la conținut

Accident neacordare prioritate, Piata Dorobanti


Adrian C
 Share

Postări Recomandate

Daca aia se cheama evitare....eu sunt Rossi. Scoala nu te invata decat cum pornesti motorul, cum schimbi treptele de viteza (adica pe ce sa apesi...), sa faci un 8 si sa mergi printre jaloane cu viteza melcului si ATAT!

Instructor moto as putea fi si eu si orice alt motociclist care are 2,3 ani la activ. Ii arat elevului unde e frana, acceleratia, etc, apoi il pun sa mearga 3 sedinte in linie dreapta cu franari si opriri, timp in care io ma scarpin la o0 si vorbesc cu alti instructori, inca 4 sedinte de jaloane si 8-uri, vreo 3 de evitari si pe urma poligoane. Omul ia A-ul, iese in trafic si isi rupe capul pt ca nu tu franari, nu tu luat curbe, nu tu adaptare viteza curba, nu tu evitare la viteza mare and so on.

Le inveti cu ajutorul amicilor mai batrani in breasla sau pe propria piele, in functie de noroc.

 

 

 

 

Cu aruncat de pe motor si tot tacamul,nu?

La mine odata a mers stransul din buci, a doua oara ...n-a mai mers....

 

Gresit omule...ii arati ,,franele" nu ,,frana"...pentru ca majoritatea se infige in fata uitand complet ca mai este o pedala pe partea dreapta care il ajuta foarte mult..Multi,da multi care gasesc pedala aia se infig in ea si nu mai iau picioarul pana nu au culcat-o (nici cand s-a indreptat motorul singur) ca au citit ei undeva ,,niste sfaturi" cum ca mobra te arunca daca dai drumul la frana spate ,fara sa mentioneze omul ca poti sa-i dai drumul daca vaca este cat de cat ,,dreapta"..

 

Ca altii nu-i vad utilitatea si nici macar nu pot gandi sa ,,calce pe ea"cu piciorusul..asta este .Vor continua sa blocheze fata si se vor duce pe burta xca papadiile.Evitarea aia din poligon care spui tu ca este ,,rahat"...va fi de rahat cand vei reusi sa o faci tu la 50 km/h cum scrie in legislatie.La examen nu cred sa existe mai mult de 3-4 procente care sa abordeze evitarea cu mai mult de 40 ..restul o fac la pas.Asa ca ce pretentii poti avea?

 

Colegu cu accidentu,nu te supara dar nu ai ce face.Aveai o multime de posibilitati sa iesi frumos din situatia aia dar te-ai pierdut.I-ao si tu pe un drum pustiu ,trage doua linii si exerseaza franarea pana iti intra in reflex ..Alta solutie nu exista .soferii nu vor fi mai atenti pt ca eu,tu sau y avem probleme cu franarea si manevrarea mobrei.Asta este .Scoate-ti din cap ideea cu politia,imagini..etc ...nu de alta dar te faci de rahat singur .Las-o cum a fost ..vezi poate-l intalnesti si alta data pe omul cu masina ..te duci la el si i-o tragi.Simplu.Sunt sigur ca nu esti genul care sa faci asta ...dar vaitatul pe forum chiar nu ajuta.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Gresit omule...ii arati ,,franele" nu ,,frana"....

 

Tocmai aici bateam....ca se arata doar "FRANA". Mie personal mi-a spus ca spatele nu prea se foloseste. Am invatat singur ce minuni face pe prundis.

 

ca este ,,rahat"...va fi de rahat cand vei reusi sa o faci tu la 50 km/h cum scrie in legislatie

 

 

Nu cred ca imi cunosti atat de bine aptitudinile de pilotat motocicleta incat sa faci afirmatia asta. Chiar refuz sa iti raspund la jignire, pentru ca ar iesi o discutie penibila.

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am inteles pe toti ca sunteti buni si evitati si gloantele care nu va dau prioritate, dar cand esti oprit la trecerea de pietoni sau la semafor si auzi scrasnet de frane in spate ce te invata Amckart sa faci ?

 

SIMPLU. cand esti la semafor, te asezi frumos cat mai aproape de bordura! ! si te asiguri sa nu stai langa vreun stalp sa nu ti cada in cap!..etc..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai aici bateam....ca se arata doar "FRANA". Mie personal mi-a spus ca spatele nu prea se foloseste. Am invatat singur ce minuni face pe prundis.

 

 

 

 

Nu cred ca imi cunosti atat de bine aptitudinile de pilotat motocicleta incat sa faci afirmatia asta. Chiar refuz sa iti raspund la jignire, pentru ca ar iesi o discutie penibila.

Sanatate!

 

Ete maciuci acum ,,te-am jignit"...Unde dracu vezi tu jignire?? !! Simplu ..vii in Ilioara ..eu aduc ,,instrumentul" de masurat viteza si tu faci evitarea.Ai trei incercari.Oricat ai fi tu de bun pe sosea sau pe circuit ..nu o sa faci trei din trei...la 50 sau peste ..Cine pierde da o lada de bere si i9si pune cenusa in cap pe forum evident si cu filmuletul de rigoare.Daca tu iei asta ca jignire ce pot sa spun de afirmatia ta in care pledai de conditionarea obtinerii categorii B de existenta categoriei A..!!??? Logica de fier ,nu?!! Mai are rost sa ne ,,combatem"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bun topicul, felicitari initiatorului pentru 'materialul didactic' si pentru curajul de a fi sincer, in primul rand cu el si apoi si cu noi, the others.

Anticiparea ar fi ajutat mult, aici. Capacitatea ca, scanand continuu traficul, sa prevezi miscarile viitoare, cu cateva secunde in avans, si sa actionezi din timp. Desigur, calculand scenariile posibile in varianta pesimista, defavorabila bikerului. Aceasta este conduita preventiva, in acceptiunea mea. Cu atat mai mult cu cat, in acest caz, lucrurile nu s-au intamplat 'din scurt' ci au avut o 'faza de incubatie'...

Eu m-am obisnuit atat de mult sa tin, tot timpul, doua degete pe maneta de ambreiaj si un deget pe cea de frana incat nu mai pot altfel. La modul serios. Mi-am impus asta de la inceput, pentru a castiga timp si viteza de reactie atunci cand trebuie sa 'lucrez' cu cele doua comenzi si pentru a reduce riscul accelerarilor accidentale. Asta ma enerveaza, acum, in interurban, insa e greu sa schimb un obicei deja format... :rusinica:

Bine zici .Luati aminte. Ce pot sa zic, este ca soferul ca sa nu zic conservarul a intrat pe banda 2 pare-se fara semnal, in loc sa intre pe banda 1 mai intai si cu semnal sa treaca apoi pe a doua, dar si motociclistul e vinovat deoarece avea ceva viteza, apreciez la un 80. Nu ar fi fost mult totusi, dar omul nu are reflexe si nu a anticipat. In primul rand daca reducea viteza din timp cand a vazut de departe ca ala intra si la ce unghi intra (era vizibil ca intra nu numai pe prima banda) totul era ok. In oras doua degete pe frana neaparat puse. Apoi frana se poate patina, nu neaparat bloca de tot, se poate apasa progresiv totul e de finete si exercitiu. Ce spuneam eu mai demult, ca sa se produca un accident trebuie sa se intalneasca doi indivizi care fac greseli ca in cazul de fata. Situatia a fost destul de simpla, in trafic sunt chestii mult mai complexe. Cand l-ai vazut ca intra, puteai foarte bine sa ii bagi o faza mare, nu flash si sa reduci viteza sau sa schimbi pe banda trei si o data ajuns in dreptul lui sa ii bagi un claxon de zile mari, sa vada ca e bou.Daca aveai viteza 50 sau 60 nu era problem si daca aveai peste 80 la strategia ta intrai sigur in el. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are rost sa ne combatem, intr-adevar . Afirmatia ta cu privire la capabilitatea mea de a evita un obstacol la 50 km/h este echivalenta cu cea pe care as face-o eu cu privire la abilitatea ta de a lua o curba stransa cu viteza X sau de a pleca pe o roata schimband vitezele si atingand 150km/h. Te-am vazut in actiune? Nu. Am facut vreo plimbare impreuna pe Transfagarasan? Nu. Atunci, nu as fi eu (cuvant urat) daca as indrazni sa afirm asta, fara nici o dovada?

Daca tu ma provoci la un "duel" in poligon la ilioara, accept cu draga inima atata timp cat dam o raita impreuna si in trafic. Esti invitatul meu special. Duminica, 8:30 a.m. plec cu inca doi amici intr-o raita pana la Brasov. Ajungem, bem un suc, mancam o pizza, ne cunoastem si pe urma facem afirmatii cu privire la calitatile de motorist ale fiecaruia. Daca esti interesat, PM.

 

Apropo...Si unde e jignirea la faza cu conditionarea B-ului de catre A? Este doar o metoda de responsabilizare . E dovedit stiintific ca un lucru se asimileaza si ramane mai mult timp impregnat, daca il faci cu mana ta. Gigi a vazut o pata suspecta pe asfalt, nu a incetinit, pata era o groapa, Gigi a luat`o si s-a proiectat in primul stalp, stand apoi 3 saptamani la spital. Trist, saracu` Gigi... Dupa 2 luni uiti de patania lui Gigi, vezi si tu ceva suspect pe drum, nu iti iei masurile necesare si il plagiezi pe Gigi. Dupa ce iesi din spital, oare nu vei fi de 1000 de ori mai precaut? Dupa ce vezi cat de usor poti sa cazi cu un motor, nu vei fi mai atent si mai protector cu motociclistii? Cand o sa te doara curu` de la tranta luata in poligon la 20 la ora, nu o sa te gandesti cat il va durea pe motociclistul care iti vine din dreapta cu 80 la ora daca tu nu respecti legea?Daca raspunsul e nu, atunci esti un animal si nici macar cu biciul nu poti fi dresat.

(nota: desi am vorbit la persoana a doua singular, nu ma refeream la tine. Tine de retorica, dupa cum bine stii de la orele de literatura din liceu.... pentru a exprima si nuanta mai bine un aspect)

Editat de AgresivRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar si motociclistul e vinovat deoarece avea ceva viteza, apreciez la un 80.

Domnu', nu trebuie sa apreciati viteza, pentru ca se vede destul de clar pe bord. Avea 40 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu', nu trebuie sa apreciati viteza, pentru ca se vede destul de clar pe bord. Avea 40 km/h.

 

 

:crack:

Bai, tre` sa recunosc...mi-e o ciuda pe astia ca tine care "are" vedere buna, de nu iti inchipui. Da` nu`mi pun ochelari nici mort!! Ma gandesc la niste lentile...dar trebuie sa imi fac curaj serios sa imi bag draciile alea in ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Bai, tre` sa recunosc...mi-e o ciuda pe astia ca tine care "are" vedere buna, de nu iti inchipui. Da` nu`mi pun ochelari nici mort!! Ma gandesc la niste lentile...dar trebuie sa imi fac curaj serios sa imi bag draciile alea in ochi.

Nu ma lauda inca, pentru ca e posibil sa fie mile, nu km (ceasul are gradatii si in unitati imperiale, si in metrice). :rusinica:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va spun si eu patania mea de azi...

plec de la semafor din piata montreal, pe prima banda, spre piata presei libere, imi tin banda si prin dreptul hotelului sofitel, un nene taximetrica vine de pe banda 3 direct pe 1, in fata mea, frana brusca, eu franez si spate, pana a incercat sa fuga stanga-dreapta si ma opresc la mai putin de o jumatate de metru de el.

 

dar de ce credeti ca a oprit boul? nu, nu avea client, dar pe bordura erau doi pustani care imparteau doze de bere si a oprit sa ia si milogul, ca na, era moka...

 

pleaca si la semafor prindem rosu, eu in stanga lui, geamul il avea lasat jos si ce credeti ca-mi spune?! "Nu ai luat si tu bere, ca mie mi-au dat doua doze?!" Eu ii explic ca abia m-am oprit si imi era frica sa nu vina si vreunul din spate peste mine, dar el: "Lasa ca ai motor ca lumea si il opresti repede". M-a lasat mut. Il durea in p..a de ce se putea intampla.

 

asa ca, ia aminte, nu degeaba au pus astia frana si pe spate...FOLOSESTE-O, dar cu grija!!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are rost sa ne combatem, intr-adevar . Afirmatia ta cu privire la capabilitatea mea de a evita un obstacol la 50 km/h este echivalenta cu cea pe care as face-o eu cu privire la abilitatea ta de a lua o curba stransa cu viteza X sau de a pleca pe o roata schimband vitezele si atingand 150km/h. Te-am vazut in actiune? Nu. Am facut vreo plimbare impreuna pe Transfagarasan? Nu. Atunci, nu as fi eu (cuvant urat) daca as indrazni sa afirm asta, fara nici o dovada?

Daca tu ma provoci la un "duel" in poligon la ilioara, accept cu draga inima atata timp cat dam o raita impreuna si in trafic. Esti invitatul meu special. Duminica, 8:30 a.m. plec cu inca doi amici intr-o raita pana la Brasov. Ajungem, bem un suc, mancam o pizza, ne cunoastem si pe urma facem afirmatii cu privire la calitatile de motorist ale fiecaruia. Daca esti interesat, PM.

 

Apropo...Si unde e jignirea la faza cu conditionarea B-ului de catre A? Este doar o metoda de responsabilizare . E dovedit stiintific ca un lucru se asimileaza si ramane mai mult timp impregnat, daca il faci cu mana ta. Gigi a vazut o pata suspecta pe asfalt, nu a incetinit, pata era o groapa, Gigi a luat`o si s-a proiectat in primul stalp, stand apoi 3 saptamani la spital. Trist, saracu` Gigi... Dupa 2 luni uiti de patania lui Gigi, vezi si tu ceva suspect pe drum, nu iti iei masurile necesare si il plagiezi pe Gigi. Dupa ce iesi din spital, oare nu vei fi de 1000 de ori mai precaut? Dupa ce vezi cat de usor poti sa cazi cu un motor, nu vei fi mai atent si mai protector cu motociclistii? Cand o sa te doara curu` de la tranta luata in poligon la 20 la ora, nu o sa te gandesti cat il va durea pe motociclistul care iti vine din dreapta cu 80 la ora daca tu nu respecti legea?Daca raspunsul e nu, atunci esti un animal si nici macar cu biciul nu poti fi dresat.

(nota: desi am vorbit la persoana a doua singular, nu ma refeream la tine. Tine de retorica, dupa cum bine stii de la orele de literatura din liceu.... pentru a exprima si nuanta mai bine un aspect)

 

Este clar ..hai sa vedem car o are mai mare .In cazul asta eu recunosc ..esti tare pe sosea..hai sa vedem si pe pista cum esti (dirt track )....Fierace este capabil si potent in ,,ceva nume"..Pe ,,vremea mea " faceam Transfgarasanul cu un CZ de 175 fara permis..De ce ? Pentru ca imi permiteam..Si stii care este partea misto ? Ca dupa ani si ani de condus fara permis ..sunt inca aici cu voi si pe sosea tot cu voi.Inca ,,sunt".

 

Eu am incheiat ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva trebuie sa inceapa un topic "Cine o are mai lunga? (distanta de franare)", clar, pentru ca orgoliile nu mai au loc in topic-urile unde oamenii cer sfaturi. Uneori cred ca sunt oameni care abia asteapta sa vina vreun incepator sa ceara un sfat ca sa aiba motiv sa scoata rigla si sa puna pe.ni.sul pe masa pentru masuratorile de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva trebuie sa inceapa un topic "Cine o are mai lunga? (distanta de franare)", clar, pentru ca orgoliile nu mai au loc in topic-urile unde oamenii cer sfaturi. Uneori cred ca sunt oameni care abia asteapta sa vina vreun incepator sa ceara un sfat ca sa aiba motiv sa scoata rigla si sa puna pe.ni.sul pe masa pentru masuratorile de rigoare.

 

Pai ce sfat sa ceri mai omule??

 

,,_sunt incepator ,m-am pierdut ..inca nu stiu sa franez..CE SA FAC ? "////

 

Raspunde-i tu daca tot o ai mai lunga...NU!? Crezi ca baiatul s-a dus in parcare sau poligon sa exerseze franarea cand ii arunca un prieten mingea in fata?? NU.Ai comis-o ai comis-o..nu este o rusine.Rusine este daca refuzi sa iti corectezi apucaturile.Ca din sfaturi de pe forum mare rahat nu vei invata ..pana nu o faci tu de 100 de ori ca sa iti intre in reflex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am citit tot topicul. Nu am avut rabdare. Dar pot sa spun atata: BANDA 3 ERA LIBERAAAAAAAAAAA. DACA AI VAZUT CA EL INTRA CA BOUL DIRECT PE BANDA 2, TU CE DRACU MAI CAUTAI PE BANDA AIA? Din pacate faptul ca ai culcat motorul este din vina ta, pentru ca in loc sa te uiti in locul in care sa te duci ca sa eviti "orice" tu ai ramas cu ochii la masina. Adica ai fixat punctul. La politie nu o sa rezolvi nimic. Mai bine "acumuleaza" acest episod si transforma-l in experienta. Si ca un mic sfat pe care sper sa-l iei in considerare, pune mana si documenteaza-te, macar teoretic, despre cum se conduce motocicleta. Existe nenumarate topicuri aici pe forum si carti despre motociclism. Mie mi-au prins bine. Vorba cuiva, e mult mai bine sa inveti din greselile altora decat din ale tele (si cel mai avantajos lucru este ca nu te doare).

Bafta.

Editat de slabutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Si stii care este partea misto ? Ca dupa ani si ani de condus fara permis ..sunt inca aici cu voi si pe sosea tot cu voi.Inca ,,sunt".

 

Eu am incheiat ..

 

 

Mai intai noroc, apoi experienta datorata norocului initial si , nu in ultimul rand, abilitatea de a profita de experienta acumulata.Tot respectul! Sper sa ramai in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai noroc, apoi experienta datorata norocului initial si , nu in ultimul rand, abilitatea de a profita de experienta acumulata.Tot respectul! Sper sa ramai in continuare.

 

 

Acum am permis ..ca doar nu am imbatranit degeaba..Multam .Chiar daca peste 20 de ani ne-am injura in loc de salutari, sper sa o facem tot de pe mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Serghei42

Cauta mai sus si o sa vezi ca i-am dat omului niste sfaturi. De fapt, uite, ca sa nu fie prea multa munca pentru tine, gasesti postul meu aici. Si cred ca i-am sugerat cam ce i-ai sugera si tu, doar ca fara sa-l privesc de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaaaai ce topic :D

Point fixation, gume proaste, tehnica slaba de franare, lipsa de experienta.

Sau, ca sa ai constiinta impacata, soferul nu are nici o scuza plus cireasa de pe tort - ghinion :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Adriane, bine ca ai scapat ieftinescu!

2. Baga niste exercitii, sa te obisnuiesti cu mobra.. franare de urgenta, evitari, curbe in franare.. gasesti informatii ca.calau, da' mai bine vorbesti cu un nene mai cunoscator sa stea cu tine si sa-ti spuna unde gresesti.

3. Puteai frana, puteai evita (stanga sau dreapta).

4. Foloseste frana spate - daca blochezi spatele, derapajul este mult mai usor de controlat decat crezi! Cum zicea nushcine mai sus, daca eliberezi pedala de frana spate, te arunca, dar doar daca mobra nu e dreapta (de-asta e ideal sa nu o eliberezi pana nu incetinesti suficient incat sa nu mai constituie o problema)

5. Poti folosi frana spate FARA sa blochezi roata (ceea ce pare sa-i surprinda pe foarte multi din comentatorii ce m-au precedat)

 

 

Off-topic: "Care o are mai lunga" este extraordinar de irelevant. Pentru ca totul depinde de skill-uri conducatorului. Daca franezi blana cu/fara ABS, o sa vezi ca ABSul franeaza in distanta mai scurta, in timp ce nonABSul se duce in balonasu' muma-sii (daca nu se imprastie) - e logic sa nu fie eficienta franarea cand ai blocat rotile.. Daca franezi EFICIENT, nici nu intra ABS-ul, si in Proficient Motorcycling (si nu numai) se recomanda insistent invatarea franarii eficiente, chiar se pune accentul ca motociclistul sa NU se bazeze pe ABS! (atentie! nu zic ca ABS-ul e inutil, ci, dimpotriva! insa franarea EFICIENTA este.. well, mai EFICIENTA! ABS-ul te ajuta sa nu blochezi roata, dar nu franeaza mai bine decat ai putea-o tu face!)

 

On-topic: Semnalul dreapta al motociclistului se poate sa-i fi sugerat soferului ca acesta vrea sa schimbe banda, nu sa faca dreapta, caz in care soferul s-a gandit ca are timp sa treaca, eliberandu-i banda - intr-adevar, in acest caz, soferul ar fi un idiot, pentru ca ii taie constient fata, dar stim cu totii cat de des se intampla astfel de faze, asa ca acest scenariu este extrem de probabil..

 

Tot ce am spus in acest comment vin din prisma logicii MELE si a experientei proprii. Nu sunt nici pe departe expert, nu sunt nascut motociclist, am facut 1 milion de greseli pana acum, si sunt sigur ca o sa mai fac.

Aveti liber la spurcaciuni, poate si din asta voi avea ceva de invatat.

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea:

DPDV legal:

 

Daca mie imi trebuie ca sa franez de la 50 km/h la 0 km/h 100 metri, pentru ca asa stiu eu sa franez de urgenta, pot totusi sa trec examenul din poligon pentru obtinerea permisului. Cu aceasta limitare a mea am voie sa circul pe strazi. Asa sunt eu, mai incompetent in a frana. Cand ma apropii de o intersectie unde imi pierd prioritatea, franez din timp. Daca tu, participant la trafic, franezi in 2 metri nu trebuie sa te bazezi pe faptul ca si eu sunt capabil de acest lucru. Daca eu am prioritate eu nu trebuie sa franez cand drumurile ni se intersecteaza (repet, dpdv legal). Ma doare fix in pix pe mine (si mai repet:dpdv legal) de aceasta limitare a mea atunci cand eu am prioritate.

 

DPDV logic cumulativ (legal, autoconservare, bun simt, realism) lucrurile nu prea stau asa decat daca conduc un Panzer.

Nu trebuie neaparat Amkart, experienta vine usor usor, trebuie doar sa ai tiump sa o asimilezi. Nu contest insa utilitatea respectivului curs, ba chiar imi doresc si eu sa particip, dar nu este imperios necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care v-ati dat pe doua roti (sau 4) prin tari unde sunt foarte multe motoare si scutere, gen Franta, Italia, Grecia, etc. stiti ca faze de genul asta sunt la ordinea zilei si toti le iau ca atare.

Dupa ce mergi prima prin sudul Italiei de exemplu o sa te bucuri c-ai ajuns intreg acasa si spui ca-s cei mai mari idioti si inconstienti, atat motociclistii cat si soferii, la cum conduc, nu acorda prioritate, nu semnalizeaza, taie fatza si multe altele ...

Dar in a 2-a zi o sa intelegi ca in mega-haosul ala toti sunt super-atenti si nu-ti vine sa crezi ca nu se intampla accidente la fiecare 10 minute. In faza din film motociclistul ar fi depasit pe stanga si si-ar fi continuat drumul fara prea mare stres.

Concluzia mea personala este ca din punct de vedere al shoferiei (auto sau moto) aia sunt destepi si noi suntem prosti. Punct. Chiar daca circula haotic, traficul e fluent si nu se bubuie unul pe altul in nestire.

Sau sa vezi in Paris sensuri de cate 6 benzi in care singura regula e prioritate de dreapta, indiferent ca esti in sens sau nu, si sa vezi cum pe la 40-60 km/h isi fac loc unii printre altii, motoare, maxi-scootere, masini, etc.

Ca sa nu mai vorbesc de pietoni pe trecere ... prioritate aproape inexistenta .... (aici in principal italia si grecia).

Ce-mi zicea un amic din Italia care s-a dat o vreme cu motorul si pe aici: inafara de respectarea pietonilor pe trecere, soferii nostrii conduc foarte prost ...

 

http://www.youtube.com/watch?v=cS8YyDp47pc

 

http://www.youtube.com/watch?v=HjmODgu8sRQ

 

 

 

Just my two cents ...

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai blambecule, dupa ce ca nu esti in stare sa eviti o masina la 15kmh ti-ai mai montat si camera....ramaneti dracu in casa/masina/metrou corporatistilor

 

autorul moral al acestui accident este persoana care ti-a dat bani sa-ti iei motoreta ( chiar si cel care iti plateste un eventual salariu se pune ) si ar trebui sa ti se ia carnetul pentru ca esti un pericol public

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...