Fazeru Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Acum sa fim un pic realisti...vina e a petonilor,da? Dar daca mobristul circula cu 40 ,50 la ora putea sa evite ,sunt convins...hai sa o mai lasam dracu de viteza in oras...daca vrei omoara mobra afara nu pe strazile din oras...si eu sunt calare pe mobra zilnic, in oras, dar merg dracu cum se merge ,incet si cu calm, nu trag de gaz sa ma dau mare la pitzipoancele de pe trotuar...de multe ori mi or aparut copii in fata dintre masini pe stradutele din oras...daca ai 100 cum dracu sa i mai eviti...cu toate ca ei ar fi de vina...sa fim seriosi ,si ,multi de pe aci or sa imi dea replici taioase dar asta e...imi sustin parerea in oras nu e de alergat,daca acolo pe trecere ar fi fost unul din copii vostrii ,nu ati mai gandi la fel, va garantez...oricum insanatosire grabnica mobristului si celor accidentati, si data viitoare mai multa atentie si grija! Cum spunea si dl. Moldovan, asta e o situatie mai mult gri decat alba sau neagra. Cert este ca exista niste reguli de circulatie si norme de conducere preventiva care prescriu o conduita ce ar trebui urmata si nu dezbatuta si interpretata: art Art. 48, OUG 195/2002: "Conducatorul de vehicul trebuie sa respecte regimul legal de viteza si sa o adapteze in functie de conditiile de drum, astfel incat sa poata efectua orice manevra in conditii de siguranta." Art. 56 "La apropierea de o intersectie conducatorul de vehicul trebuie sa circule cu o viteza care sa ii permita oprirea, pentru a acorda prioritate de trecere participantilor la trafic care au acest drept." (Nu zice daca e vorba de o intersectie dirijata sau nedirijata => e vb. de amandoua...daca il coroboram cu art. 48 => exact ce iti spune instructorul si grilele din testul de carnet cu privire la subiect, adica redu viteza inainte de trecerile de pietoni care printre altele se mai intalnesc si in intersectii) Concluziile, in mare: 1. Cand nu ai vizibilitate, redu viteza; 2. Cand esti inaintea unei treceri de pietoni nesemaforizata, redu viteza; 3. Cand esti in fata unei treceri de pietoni semaforizata si ai verde, daca nu ai vizibilitate redu viteza; 4. Cand circuli cu mobra pe strada si ai impresia ca dupa curba foarte stransa un tampit poate stationa neregulamentar si ai risca sa intri in el, redu viteza...e acelasi lucru, conducere preventiva. Sincer mie mi se rupe in 14 cum circula altii, fix treaba lor. Oricum, selectia naturala functioneaza dar e destul de nasol cand bagi ghiuleaua in alte persoane care pe de-o parte poate comit o greseala...pe de alta ele n-au dat examen de carnet, examen pe care se presupune ca tu motociclistule l-ai luat (fiind mai breaz ca aia care se dau fara carnet, in scheme) si deci ar trebui sa stii mai bine sa-ti indeplinesti responsabilitatile pe care le implica plimbatul cu cele 200 kg< de fier de sub posteriorul tau. (Ca intr-un exemplu de mai sus, as dori sa vad cum i se poate explica unui parinte ca i-ai despicat capul, ca o nuca de cocos, copilului sau de clasa a 4a pe trecerea de pietoni pentru ca "N-a invatat la scoala ca nu se trece pe rosu?") Numai bine si sanatate. P.S. In afara legitimei aparari (si in acel caz nu e chiar asa simplu), in Romania uciderea unei alte persoane nu poate justificata prin nici o ("nicio", whatever...) prevedere normativa, asa ca NU "poti sa-l calci daca trece pe rosu, da-l dreaku de sinucigas". Nici macar statul nu isi rezerva dreptul de a ucide asa ca nu vad de ce o persoana ar face-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Incredibil,tocmai a apurut stirea asta pe Prost TV,la stirile de la ora chici. Dotontologii lu` peste prajit au prezentat-o de parca s-a intamplat adineauri. In curand au sa vina cu stiri de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seri Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Cunosc bine intersectia si este un accident stupid care putea fi evitat foarte usor daca motociclistul nu incerca sa faca 0-100km/h in 3 secunde. Mai intai este acest semafor, de unde motoristul accelereaza rapid cand se face verde. Probabil s-a incadrat ca si Audi-ul negru. Streetview cu primul semafor. La 75m in fata este un alt semafor care se face verde cu o intarziere de 2-3 secunde fata de primul, dar motociclistul stie asta si vine lansat. Aici se incadreaza pe banda de dreapta, unde sunt BMW-ul si Vectra, care de obicei e libera fiind verde intermitent. Pe a doua banda de obicei sunt autobuze care merg inainte. Streetview cu al II-lea semafor. Trece in viteza prin intersectie si surprinde pietonii pe trecere, precum cei din plan indepartat in aceasta imagine. Streetview cu intersectia. Motorul cred ca este o Honda Hornet din cartierul Marasti. Editat Iulie 11, 2011 de seri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Eu as pune sub fiecare indicator de trecere pt pietoni un alt "indicator" pe care sa scrie "Atentie ,nu toate autovehiculele au frane",sau "Atentie ,nu toti conducatorii auto vad bine" Pana la urma ,mai usor opresti din mers un om decat un autovehicul.Si privitul stanga dreapta nici nu impune un mare efort ,inainte de a calca pe carosabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seri Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Da, ai dreptate, dar in cazul acesta femeile mai aveau vreo 3 metri ca sa-si termine traversarea cand a aparut racheta lansata din spatele unui grup de 10 masini oprite. Puteau ele sa se asigure inainte ca nu vine nimic si ca au destul timp ca sa efectueze traversarea, tot le-ar fi luat prin surprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Nu am scris ce am scris ,referindu-ma strict la accidentul prezentat,ci doar la modul general .Ideal ar fi sa avem grija unii de altii (automobilisti de pietoni si pietoni de automobilisti).Nici unii, nici altii nu stralucim prin amabilitate si atentie. Stau la cate o trecere nesemaforizata si ma uit cum trec cate unul ca oile ,cand ar putea sa astepte 1 min si sa treaca in grup fara sa intrerupa traficul ,dar ma rog ,poate cer prea mult. ps. prea des Cand traversez o strada cu trecere,prefer sa stau putin sa se rareasca coloana decat sa pasesc si sa stiu ca 15 picioare calca frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 (editat) Asta e genul de accident unde din punct de vedere tehnic motociclistul sta beton (semaforul era deja rosu pentru pietoni, sa treci prin dreapta trolebuzului pe banda de mers numai la dreapta ca sa mergi inainte nu e depasire prin dreapta ci incadrare gresita pe banda) stai ca pe mine m-ai pierdut la fel cum ma pierdut si politistul care a dat interviu care a spus ca sa incadrat gresit pe banda de dreapta dar el a mers inainte. de cand e gresita treaba asta? io stiu clar ca ai voie si este legal daca esti pe banda din dreapta sa mergi inainte. asa am invatat eu la scoala , de pe banda din dreapta se poate merge la dreapta sau inainte. Editat Iulie 12, 2011 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Din pozele puse de un coleg mai sus, banda era marcata ca fiind pt viraj la dreapta. Deci s-a incadrat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.