servant.1980 Postat Iulie 28, 2011 Autor Share Postat Iulie 28, 2011 am uitat sa mentionez faptul ca drumul bucuresti suceava a fost facut pe ploaie ...abia pe la Roman a stat ploaia si ce-i drept de la Roman pana la Suceava mi-a terminat plinul de gaz facut la bacau poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 pai de ce nu ai zis ma vere de la inceput ca esti un troll rautacios si ipocrit ?! tu esti sigur ca te bucuri pe deplin si storci 100% din ce stie motorul tau ? daca raspunsul este negativ de ce nu-l vinzi sa iei un maxi scuter, sa mearga si la drum lung ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 in afara de servant,care a mai explicat una ,alta, voi restu, bateti campii: pualynos: ce l-am intrebat eu pe servant ma interesa pe mine,nu trebuia sa aiba sens/logica si pentru tine. Daca tu esti lamurit cu toate cele, multa bafta. florynn: replica ta imi aminteste de o reclama la BMW (era un R1150 GS sau ceva de genu), in care motociclistul intra cu tot cu mobra intr-un rau, iar lozinca era ceva de genu: "some men spend all their weekend polishing their bike, I just wash mine". Intelegi ? unii se dau cu ele,altii le admira si juiseaza cum le-ar lustrui mai bine in sufragerie langa mobila cu iz comunist. servant: te cred ca esti un tip documentat si ca internetul ofera o gramada de informatii. Ce mi-ai spus tu se gaseste si pe web. Nu ai motivat totusi cu-adevarat achizitia ta si nu ai spus la ce o vei folosi. O sa fiu rautacios poate si ipocrit, dar cumperi un SP2 ca sa mergi cu el la consum cu 110-120 km/h? C'mon. Nu faceam asta nici eu cu VTR F ul meu,desi eram rupt in gura. Daca vrei sa mergi la consum iei o mobra 'de consum'. Un SP2 e bine sa te bucuri de el, de ce stie,de ce poate, nu doar sa-i fac poze si sa-l lustruiesti. Oricum sper ca tu intelegi ca nu sunt rautacios si is doar niste dileme (altii,aparent nu prea inteleg si trag tot felu de concluzii). Eu zic sa te bucuri cat mai mult de motorul ala,in loc sa-l bibilesti.. PS: mai baga niste poze, stiu sigur ca mai ai cateva,macar sa ne clatim ochii... da se dau cu ele intrantaia turata maxim sal vada lumea. nu mas da cu ea pt ca mi se pare ca sint facute sa se implante in ceva non stop. prea nervoase pt mine. prefer alt gen. aia nu inseamna ca nu imi plac fatarau ce esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 ce ti-e si cu talentul romanilor sa se ia la hartza din orice !? in opinia mea exista motoare deosebite care merita doar lustruite, privite si scoase ocazional la parada(desi nu cred ca asta are in minte initiatorul topicului). hai sa nu mai trolluim topicul omului si sa-l lasam sa se bucure de achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 28, 2011 Autor Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) in oras mie mi-a iesit un consum in jur de 8 iar in afara la 160-180 mi-a iesit undeva peste 7 Editat Iulie 28, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Felicitari de achizitie! O motocicleta de suflet! Eu am scris articolul din Motociclismo si, desi sunt foarte convins ca trebuie sa-ti iei o motocicleta care sa-ti satisfaca nevoile cu minim de batai de cap (de-asta am si dat un Fireblade pe un Dominator), daca mi-as permite mi-as lua un SP2 si maine. Nu pentru drumuri prin oras, ci pentru iesiri pana la Sighisoara sau pe oriunde cu viraje, eventual cate un Serres asa, la misto, din cand in cand. Cu SP2 mi se pare ca Honda a inchis gura tuturor care ziceau pana atunci "da, japonezele sunt bune, performante, dar Ducati are caracter, uite ce motor, ce sunet, ce componente, ce finisari". Clar nu e de oras si nici de drumuri proaste, dar, atunci cand esti pe un drum misto, face toti banii. Una dintre cele mai impresionante motociclete cu care m-am dat vreodata (si cred ca s-au adunat peste o suta in total). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Felicitari pentru achizitie. Este chiar foarte frumoasa motoreta si sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 multumesc in continuare de aprecieri Felicitari de achizitie! O motocicleta de suflet! Eu am scris articolul din Motociclismo si, desi sunt foarte convins ca trebuie sa-ti iei o motocicleta care sa-ti satisfaca nevoile cu minim de batai de cap (de-asta am si dat un Fireblade pe un Dominator), daca mi-as permite mi-as lua un SP2 si maine. Nu pentru drumuri prin oras, ci pentru iesiri pana la Sighisoara sau pe oriunde cu viraje, eventual cate un Serres asa, la misto, din cand in cand. Cu SP2 mi se pare ca Honda a inchis gura tuturor care ziceau pana atunci "da, japonezele sunt bune, performante, dar Ducati are caracter, uite ce motor, ce sunet, ce componente, ce finisari". Clar nu e de oras si nici de drumuri proaste, dar, atunci cand esti pe un drum misto, face toti banii. Una dintre cele mai impresionante motociclete cu care m-am dat vreodata (si cred ca s-au adunat peste o suta in total). am cumparat deja revista si nu pot decat sa zic :"It`s a keeper" atat revista cat si motocicleta ....abia astept ziua in care sa inceapa sa creasca pretul VTR-urilor SP la adevarata lor valoare (...acum vad ca au un grad relativ mic de devalorizare) ...cat despre faza ca nu ar fi o motocicleta de oras...ma abtin..dar pot sa spun ca motorul asta cel putin cu evacuarea asta intoarce cateva capete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 multumesc in continuare de aprecieri am cumparat deja revista si nu pot decat sa zic :"It`s a keeper" atat revista cat si motocicleta ....abia astept ziua in care sa inceapa sa creasca pretul VTR-urilor SP asta ca sa nu imi iau eu niciodata ) , sa creasca si la F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 nu bufonule, dar incepe sa-ti mai curga ulei pe la semeringuri la furca, mai trebe inlocuit cate un rulment la ghidon,la roti etc.. sau daca ti se pare ca fabulez, te rog sa ma contrazici cu argumente,nu cu mistouri de 2 lei... La primul VTR cand l-am luat erau fara probleme furcile,semering-urile, iar dupa 4 luni de uzura zilnica prin oras inevitabil mai iei cate o groapa,cate o denivelare,incepuse sa se vada un strat fin de ulei pe furca stanga,scapa pe la semering.. cand ai luat tu VTR-ul probabil ca avea multi kilometri, probabil foarte multe ierni au fost in strada, probabil erau semeringurile originale, poate unul dintre fosti proprietari o mai dadea pe-o roata da nu stia sa o lase jos, poate au fost schimbate la coltul blocului de un meserias, s.a.m.d. altfel, nu poti compara ever motoreta ta cu SP2 - din nici un punct de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 tobele intorc aproape toate priviriele...iar la intruniri doar cunoscatorii stiu ce-i ala VTR SP ...nu conteaza ca e 1 sau 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Chiar vreau sa-mi spui de ce nu poti compara VTR ul meu cu SP2 'din nici un punct de vedere'? Stiu ca are alt sasiu (cadru), alte frane,alte roti, alt motor, alte rapoarte, e FI ,nu e carb, stiu ca tehnic DIFERA. Daca la asta te referi,ai dreptate... exact la asta ma refeream. Dar esti tu asa sigur ca daca luam un VTR SP2 si un VTR 1000 F (sa zicem din acelasi an,ca sa fim fairplay) si pui un pilot experimentat sa dea niste ture pe-o pista, esti tu sigur ca SP2 ul va iesi de 3 ori mai bine? faptul ca VTR-ul nu este gandit de pista il face o mobra foarte obositoare & obosita intr-un stil RACE depinde foarte mult de circuit/cursa, este tehnic ? este de viteza ? este de anduranta ? 20-30 tururi ? ce relaxat vorbesc eu de zeci de tururi... si pe amckart daca dau 15 legate ma ia cu ameteli. in esenta un VTR 1000 F (bunicel) se gaseste de pe la 1700 eur. Iar un SP2 sare de 5000 lejer. o evacuare cap-coada race & harta personalizata pe dyno ajunge la 1700 eur. Eu am pretentia de diferenta de multe secunde pe un circuit intre 2 motoare dintre care unu e aproape de 3 ori mai scump. de trei ori mai scump este fix ...a cat costa un 1198R ? cat costa desmosedici GP 11.1 ? cate secunde diferenta pe un circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 (editat) exista site-ul bikez.com daca vrei sa faci comparatie intre modele de motociclete Editat August 2, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 cateva VTR-uri modificate dupa gustul meu ....la care sper sa ajunga si a mea in curand parerea mea este folosesti banii in alta directie, mai bine iti faci cateva vacante pe circuite si faci si cursuri de pilotaj.din ce stiu baietii din vestul tarii pleaca frecvent si te poti combina cu ei la remorca/cazare/boxa. altfel, sa o stapanesti sanatos si sa aveti parte de multe drumuri virajate. PS: sa nu venim cu comparatii cu 1198R si alte SF uri,ca nu rasfoim o revista si nu avem 15 ani sa vorbim despre motoare de genu' ala,in conditiile in care noi n-avem un circuit normal in tara asta si nici strazi/autostrazi. incearca sa intelegi la ce se refera comparatia aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 1. pt titularul topicului: Felicitari pt achizitie; s-o stapanesti sanatos si fericit , dar nu te complica la investitii aiurea(sfatul meu); 2. performantele fac dif. intre F si SP; ambele merg perfect pe circuit; greutatea asemanatoare, ciclistica dedicata circuitului la SP, dar cu o furca buna si o carena adecvata pe F, s-ar putea sa fiti uimiti ce poate sa faca F-ul.Prin afara este destul de folosit pe pista. 3. 1198 sau alte variante recente nu-si au rostul in acest topic- cam mare dif de varsta; parerea mea; Oricum, Vtr-ul in general a fost mult mai apreciat in Vest decat prin Est. Sp-ul a facut istorie doar perioadata de inceput a anilor 2000 cu Edwards, dar apoi a fost abandonat- model initiat si dezvoltat tot de Shuhei Nakamoto, actualul conducator HRC. Servant, ai grija de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 1. pt titularul topicului: Felicitari pt achizitie; s-o stapanesti sanatos si fericit , dar nu te complica la investitii aiurea(sfatul meu); 2. performantele fac dif. intre F si SP; ambele merg perfect pe circuit; greutatea asemanatoare, ciclistica dedicata circuitului la SP, dar cu o furca buna si o carena adecvata pe F, s-ar putea sa fiti uimiti ce poate sa faca F-ul.Prin afara este destul de folosit pe pista. 3. 1198 sau alte variante recente nu-si au rostul in acest topic- cam mare dif de varsta; parerea mea; Oricum, Vtr-ul in general a fost mult mai apreciat in Vest decat prin Est. Sp-ul a facut istorie doar perioadata de inceput a anilor 2000 cu Edwards, dar apoi a fost abandonat- model initiat si dezvoltat tot de Shuhei Nakamoto, actualul conducator HRC. Servant, ai grija de ea! deja am inceput sa am grija de ea ....numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Cred ca o sa fiu injurat pt ce urmeaza sa postez, DAR: (in primul rand felicitari pt achizitie , presupun ca-i mobra pe care se chinuia freeman s-o vand cu 6500 euro). Ce poate face un roman in tara asta cu un motor ca SP2 prin oras? Asta nu inteleg romanii nostri,motoarele astea se simt in largu lor pe circuit. Eu am avut 2 VTR uri 1000F, ultima din '97, am dat 1800 eur cam pe ea. Sunt curios si eu daca SP2 ul asta care sigur a costat peste 5000 euro,sau oricum,peste tot pe net, SP2 din 2005 este peste 5 mii euro, sunt curios daca e intr-adevar de 3 ORI mai bun ca un VTR 1000 F. Stiu ca desi se cheama la fel,sunt 2 motocicleta complet diferite, dar TOTUSI. Mie mi se pare ca F ul este MULT mai potrivit pt drumurile noastre si pt ce stim sa facem noi,majoritatea 'riderilor'. Acu' daca esti ultra innebunit dupa SP2, inteleg motivatia de a cumpara unul. Stii cum e,cand i se pune pata unui om pe ceva, nu poti sa-l scoti din joc. Altfel,ne-am lua toti doar mobre ce consuma 3 % si n-ar mai fi diversitate. Nu vreau sa fie inteles gresit ceea ce scriu, Nu sunt genul de raton care judeca si trage concluzii gen (ce o sa faci ba cu SP2 ul prin traficul infernal, o sa ti sara acu la temperatura din bord, o sa mori de cald, are suspensia prea rigida pt drumurile astea bla bla). Nu, eu pur si simplu is curios ce a dus la achizitionarea sa si la ce va fi folosit,daca mi-e permisa curiozitatea.. Mereu m-a ros o intrebare, cum ar fi o comparatie intre SP2 ul asta si un RSV Mille R de prin 2005 2006, care e de la 4000 euro in sus,care vine si el echipat frumos cu jante usoare O.Z., suspensii ohlins,amortizor ghidon ohlins,frane radiale brembo,etc.. N-am apucat sa merg vreodata pe-un SP. Imi pare mai manevrabila ca un F, imi place enorm bordul 2D, trage dintr-o plaja de turatii ceva mai sus ca F ul (presupun). Sunt curos cat papa la % (oras, afara, si la ce regim de mers..) Sa o stapanesti sanatos. salutare amsaincerc sa-ti dau un raspuns... am mers cu ambele motociclete, de fapt am un VTR1000FIRESTORM de 4 ani si aproape de 50000km facuti de mine pe el. Firestormul e SPORT TOURING e facut pt strada, a fost facut de Honda pt. a aduce bani(in special de pe piata SUA). Spui sa faci comparatie pe un circuit...nu are rost! 1.ciclistica- nu stie sa ia curbe, furca e una de CBR F3 sau F4 fara reglaj la revenire..telescopul spate la fel. 2.frana-e slaba, vb.de echiparea de serie strict,nu de tuning sau modificari. 3.motorul - e cu 25 cp mai slab decat cel de pe SP2, clar, conteaza asta. 4.greutatea-ceva mai mare decat SP2. SP2 se poate compara pe circuit cu 1000rr 2006. Plusuri fata de SP2? e mai comoda.. Sa nu intelegi gresit, VTR-ul meu are aproape 70000km si nu l-as dapt nimic (poate doarpt. un SP2, dar trebuie sa ma gandesc bine inainte...) Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori! A-r fi frumos daca s-ar infiinta un club VTR in Ro...in SUA sunt destule http://www.superhawkforum.com/forums/ Gasesti acolo o gramada de chestii interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 salutare amsaincerc sa-ti dau un raspuns... am mers cu ambele motociclete, de fapt am un VTR1000FIRESTORM de 4 ani si aproape de 50000km facuti de mine pe el. Firestormul e SPORT TOURING e facut pt strada, a fost facut de Honda pt. a aduce bani(in special de pe piata SUA). Spui sa faci comparatie pe un circuit...nu are rost! 1.ciclistica- nu stie sa ia curbe, furca e una de CBR F3 sau F4 fara reglaj la revenire..telescopul spate la fel.- corect ref la furca si telescop spate, de-asta am si spus si eu ca cere ceva imbunatatiri; dar chiar si standard tot se comporta bine pe viraje 2.frana-e slaba, vb.de echiparea de serie strict,nu de tuning sau modificari.- corect, dar se poate remedia 3.motorul - e cu 25 cp mai slab decat cel de pe SP2, clar, conteaza asta.-corect, dar daca nu te inscrii la SBk, nu cred ca-si au rostul caii 4.greutatea-ceva mai mare decat SP2.- sunt la fel, chiar mai greu sp-ul cu 1Kg. SP2 se poate compara pe circuit cu 1000rr 2006.-corect Plusuri fata de SP2? e mai comoda.. Sa nu intelegi gresit, VTR-ul meu are aproape 70000km si nu l-as dapt nimic (poate doarpt. un SP2, dar trebuie sa ma gandesc bine inainte...) Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori! A-r fi frumos daca s-ar infiinta un club VTR in Ro...in SUA sunt destule http://www.superhawkforum.com/forums/ Gasesti acolo o gramada de chestii interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 bun asa, imi place mobra, dar si discutia felicitari posesorului....dar sunt putin invidios ca n-am avut material sa o iau eu, scump domne scump ref la dr. mengele si propunerea unui forum, hai sa nu "afumam" postul omului si sa intram pe: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page__st__320__gopid__2918450#entry2918450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 bun asa, imi place mobra, dar si discutia felicitari posesorului....dar sunt putin invidios ca n-am avut material sa o iau eu, scump domne scump ref la dr. mengele si propunerea unui forum, hai sa nu "afumam" postul omului si sa intram pe: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page__st__320__gopid__2918450#entry2918450 multumesc pentru apreciere ...si sa speram ca o sa ramana tot scumpa....ca asa e ea ...o "scumpica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori! doctore mare dreptate ai. 2. performantele fac dif. intre F si SP; ambele merg perfect pe circuit; greutatea asemanatoare, ciclistica dedicata circuitului la SP, dar cu o furca buna si o carena adecvata pe F, s-ar putea sa fiti uimiti ce poate sa faca F-ul.Prin afara este destul de folosit pe pista. steve cu tot respectul dar consider ca esti intr-o eroare. F-ul merge perfect pe pista pentru un habarnist sau pentru un incepator. modificarile de care vorbesti tu vor incerca sa se apropie de STOCK-ul unui supersport, performanta nu se obtine din mediocritate. faptul ca tu imi spui ca este folosita prin afara te cred, o stiu, am vazut-o si eu, dar nu este greu sa faci profilul utilizatorului de F pe pista. Nu pot sa-ti citesc gandurile si sa 'inteleg' la ce se referea. Daca poti sa-mi explici bine,altfel,nu e asa evident pt mine,cum te-ai fi asteptat sa fie.. adriane e posibil sa ma fi inselat, am banuit ca te pricepi mult mai bine la google avand in vedere ca la motorete nu prea ai deschidere. daca vrei sa afli ce am zis, cauti. daca vrei sa cauti cum trebuie verifici contextul in care ti-am facut acea comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 doctore mare dreptate ai. steve cu tot respectul dar consider ca esti intr-o eroare. F-ul merge perfect pe pista pentru un habarnist sau pentru un incepator. modificarile de care vorbesti tu vor incerca sa se apropie de STOCK-ul unui supersport, performanta nu se obtine din mediocritate. faptul ca tu imi spui ca este folosita prin afara te cred, o stiu, am vazut-o si eu, dar nu este greu sa faci profilul utilizatorului de F pe pista. adriane e posibil sa ma fi inselat, am banuit ca te pricepi mult mai bine la google avand in vedere ca la motorete nu prea ai deschidere. daca vrei sa afli ce am zis, cauti. daca vrei sa cauti cum trebuie verifici contextul in care ti-am facut acea comparatie. parerea ta...o respect...nimic de zis. dar cred ca nu ai citit bine mai sus, am spus ca dif intre cele 2 modele o face performanta; nu am spus ca F-ul e mai performant decat Sp-ul; dar cu ceva imbunatatirii se simte si mai bine; dc nu ruleaza F-ul perfect pe pista? asa e, nu e dedicat circuitului, dar, daca toti tampitii aia din afara care folosesc F-uri pe circuit sunt habarnisti sau incepatori inseamna ca toti suntem dusi cu capul. Sunt multe alte modele supersport fara furca USD sau alte rahaturi si se dau pe circuit cu ele. Nu am zis nimic de performanta. aaa...ca vrei performanta, e altceva...te duci , bagi un sac de bani in mobra si faci performanta . Dar noi nu cred ca vb de performanta aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) @ Adrian B Cred ca nu ai inteles ideea cu SP2. Intr-adevar, timpul pe tur nu e neaparat atat de mult mai bun ca la 1000F incat sa justifice atatia bani in plus. Asta vorbind strict rational. Dar gandind asa, ce rost mai are sa existe motociclete ca Ducati (de la 916 la 1198), Aprilia RSV sau MV Agusta F4? E vorba si de placerea de a avea o "rara avis", de senzatia pe care ti-o da pilotajul, de cum arata si cum e finisata o motocicleta. Altfel te simti cand deschizi usa garajului si iti cade privirea pe un SP2, chiar si fara sa-l pilotezi. @servant Multumesc si eu de aprecieri. Cand ziceam ca nu e de oras, faceam si o comparatie involuntara cu Dominatorul meu. Deh, am imbatranit, simtul practic primeaza. Te invidiez oricum pentru SP-2. S-o stapanesti sanatos. Editat August 3, 2011 de kriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 Pe circuit lupta se da in TIMPI, nu se da in SHOWA,in OHLINS, in "evacuare full" si alte kkturi. Ca-si au astea un aport, ok, dar sa vedem ce aport au anumite gadget uri si anumite tuning-uri de mii de euro in timpii scosi pe un circuit. pai timpii de unde crezi ca vin? lasand la o parte iscusinta riderului ....eu pot sa pun pariu ca daca dai unui singur pilot ... pe rand , un RSV mile (poate sa fie si factoryR) si apoi un SP2 cel mai bun timp va fi al SP-ului ...cu toate ohlins-urile si brembo-urile si oz-urile RSV-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut. Nu m-ai inteles. Contrele mele cu 'baetii' se bazeaza pe ratiuni tehnice. Nu discutam nici o secunda de stil,estetica, placere etc. Eu daca as avea bani,mi-as lua maine un S4R,chiar daca acelasi lucru il face cu brio si un SV650N din '99. Evident ca fiecare pune,in masura in care-si permite,accent pe stil,design ,look, sound. De aia,recunosc,niciodata n-as putea sa-mi iau un BMW F650 GS ,oricat de tare exceleaza motorul ala la unele capitole. Dar mica noastra cearta pe topicu' omului se axa pe latura tehnica. Mi s-a spus ca SP2 ul nu se compara deloc cu F ul,ca si performante etc...iar eu de aia m-am luat la contrazis.. Daca e pana acolo,chiar si dpdvd ESTETIC nu are sens sa le compari,pt ca e vorba de gusturi. Pana la urma cred ca si F ul meu era destul de ochios, pt o mobra de '97: Corect si ce zici tu, dar tot e mult loc de interpretare. Adica. Dpdpv tehnic, intr-adevar SP-2 e in cu totul alta liga: suspensii, cadru, motor, frane - toate mult mai performante si mai scumpe decat pe 1000F. Apoi vii si zici ca "da, dar cate secunde castigi pe pista cu astea?". Pai depinde foarte mult de pilot, de pista, de gume etc. Avand in vedere ca m-am invartit si eu un pic pe piste cu tot felul de motorete, m-as hazarda sa zic cam asa: un pilot foarte bun (gen Mistode), pe o pista cum e Serres, spre exemplu, cred ca ar scoate un 1.26 cu SP-2 stock cu gume bune si nu ar cobori sub 1.30 cu 1000F stock cu aceleasi gume. Pe langa deficitul de putere, suspensiile de pe F sunt mai slabe, ciclistica nu e gandita pentru utilizare extrema, scaritele ating mult prea usor asfaltul si limiteaza inclinarea, franele sunt mai slabe si au fading mai mare, etc. Si 4-5 secunde pe tur pe o pista scurta, cum e Serres, nu inseamna deloc putin. Dar mai mult decat asta, senzatiile ar spune totul. Pilotul respectiv s-ar da jos de pe SP-2 zambind si zicand ceva in genul "Foarte interesant. Super ciclistica, cuplu bun. Limitata fata de supersportivele moderne, dar placut de pilotat" si de pe 1000F complet neimpresionat - "Mda, nu e groaznica, dar n-are putere, cand intri in viraj pe frane face in toate felurile, se unduieste urat la schimbarile de directie, m-am cam luptat cu ea". Sigur, la nivelul unui pilot mediu/slab pe pista, cum suntem majoritatea dintre noi, diferenta de timp nu ar fi asa de mare din simplul fapt ca nu putem ajunge la limitele motocicletelor si ale gumelor atat de usor. Dar senzatia clar ar favoriza puternic SP-2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.