Sari la conținut

ultima achizitie


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de faptul asta m-am mirat si eu.... si anume ca au fost fabricate pana in 2006 fara a folosi vreun amortizor de directie..(..poate asa au considerat cei de la honda ca e mai bine ....cine stie....) pot doar sa spun ca pe cand aveam honda vtr sp1 , intr-o curba pe care am luat-o cam cu 90-100 la ora , am luat o groapa destul de mare...motocicleta a intrat in voblaj si pana la urma s-a redresat de la sine...oricum a fost un pic de sperietura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot doar sa spun ca pe cand aveam honda vtr sp1 , intr-o curba pe care am luat-o cam cu 90-100 la ora , am luat o groapa destul de mare...motocicleta a intrat in voblaj si pana la urma s-a redresat de la sine...oricum a fost un pic de sperietura

 

imi permit sa te rog sa iti amintesti daca ai facut ceva anume.

cred ca ar fi constructiv, nu imi pot da seama cum a iesit o mobra fara amortizor dintr-un voblaj pe curba (aplecat ?) la 100 la ora, fie ea oricat de HONDA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa intru in amanunte era vorba de un sens giratoriu pe care l-am traversat mergand tot inainte....

intrarea in sens se face pe doua benzi iar sensul giratoriu are tot 2 benzi.....

....am incercat sa iau sensul cat mai in viteza pentru ca se poate nefiind un sens foarte larg.....intrarea facand-o mai mult spre banda 1....m-am aplecat dreapta si imediat dupa ce am schimbat usor directia de mers spre stanga am nimerit in groapa ...iesirea din sens facand-o in voblaj .....pe moment m-am speriat pentru ca toata iesirea din sensul giratoriu am facut-o in voblaj si ma indreptam spre bordura ......eu nu am intervenit cu nimic , stiu doar ca pe masura ce ma apropiam de bordura s-a linistit si am apucat sa redresez motorul....

 

im orice caz sensul ala nu l-am mai luat in viteza de atunci....un singur lucru imi amintesc sa-l fi facut si anume ,nu am accelerat-o

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu des cu celalalt vtr, care n-avea amortizor, fix in situatii de genu asta, curbe care le iei cu viteza nu neaparat mare,suficient de largi,dar care-ti starnesc un fel de voblaj/wobble la roata fata, face ca un mic dans.

Nu se pierde controlul,doar cresc niste frunze de morcov la c.u.r.

De obicei la orice groapa in asfalt sau denivelare, indiferent ca-i curba sau drum drept, imi smucea ghidonu putin din mana,sau incepea fata sa danseze putin stanga dreapta, dar nu cu oscilatii mari,din care sa n-o poti recupera..

 

in general in situatii de genu ala incercam sa NU incetinesc, pt ca simteam ca-i amplifica miscarea, ci foarte foarte vag acceleram...

 

 

asa a fost si la mine...nu a fost un voblaj irecuperabil dar la c.u.r. aparuse pe langa frunze si iepurele si vanatorul :laugh:

 

servant, urata casa :))..dar cine se lauda cu sp2?!!! :P

 

 

cu motorul asta nu cred ca are rost sa te lauzi :D :bigstar:

 

cam neclara poza dar ies in evidenta rim strip-urile ;)

post-17059-0-85958300-1312999141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu des cu celalalt vtr, care n-avea amortizor, fix in situatii de genu asta, curbe care le iei cu viteza nu neaparat mare,suficient de largi,dar care-ti starnesc un fel de voblaj/wobble la roata fata, face ca un mic dans.

Nu se pierde controlul,doar cresc niste frunze de morcov la c.u.r.

De obicei la orice groapa in asfalt sau denivelare, indiferent ca-i curba sau drum drept, imi smucea ghidonu putin din mana,sau incepea fata sa danseze putin stanga dreapta, dar nu cu oscilatii mari,din care sa n-o poti recupera..

 

in general in situatii de genu ala incercam sa NU incetinesc, pt ca simteam ca-i amplifica miscarea, ci foarte foarte vag acceleram...

 

poate avea vtr-ul ala o problema. eu nu am avut niciodata parte de voblaj cu vtr-ul , si am luat o denivelare naspa pe A2 la 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate avea vtr-ul ala o problema. eu nu am avut niciodata parte de voblaj cu vtr-ul , si am luat o denivelare naspa pe A2 la 200.

 

 

avea rulmentul de la jugul superior dus...dar asta am aflat-o dupa incident...

 

gusturile nu se discuta, nu? dar mie nu-mi place cum ii sta....ce-oi fi acut cu ea nu stiu!

:(

 

 

 

motocicleta este stock...numai finalele au fost schimbate si are aplicate rim stripes....

singurul lucru care n-ar trebui sa-ti placa e calitatea pozei

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avea rulmentul de la jugul superior dus...dar asta am aflat-o dupa incident...

 

 

 

 

 

 

se mai explica asa , pt ca si din experietnta si din auzite , vtr-ful sta destul de bine la partea asta , adica nu ii trebuie musai amortizor de ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mai explica asa , pt ca si din experietnta si din auzite , vtr-ful sta destul de bine la partea asta , adica nu ii trebuie musai amortizor de ghidon

 

 

stiu asta..si tocmai de aceea tot o sa-l echipez cu un amortizor de directie :smoke: ...just to be sure :)

 

poze noi

post-17059-0-88973000-1313143381_thumb.jpg

post-17059-0-17109800-1313143400_thumb.jpg

post-17059-0-49245400-1313143435_thumb.jpg

post-17059-0-40469100-1313143450_thumb.jpg

post-17059-0-10396600-1313143469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E strict o chestie de gust.

 

Mie mi se pare de k.k.t tobele alea scurtate, care arata ca dracu.

 

Tobele astea confera un aspect intreg motocicletei,ar arata aiurea cu ele scurtate.

 

Intr-adevar, cele scurtate in prostie, sunt mai urate decat lungi cum au fost initial. Insa vezi intr-o poza de mai sus GSXR-ul acela are toba stock, scurtata cu bun simt. Si arata extraordinar de bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, cele scurtate in prostie, sunt mai urate decat lungi cum au fost initial. Insa vezi intr-o poza de mai sus GSXR-ul acela are toba stock, scurtata cu bun simt. Si arata extraordinar de bine ;)

 

 

 

stiu asta...l-am ajutat pe baiat sa o scurteze...dar nu prea tare ;)

 

ala e unu din cazurile in care intr-adevar arata bine.

 

@Servant: tu tii neaparat sa faci poze la mobra aia doar cu telefonu' ?

 

 

 

pana fac rost de o camera profesionala ..telefonul ramane singura optiune....si oricum e un nokia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...