servant.1980 Postat August 8, 2011 Autor Share Postat August 8, 2011 ma gandesc si eu la un hyperpro sau un GPR ....oricum ma astept sa platesc vreo 400 de euro ... pe tine cat te-a ajuns hyperpro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 9, 2011 Autor Share Postat August 9, 2011 de faptul asta m-am mirat si eu.... si anume ca au fost fabricate pana in 2006 fara a folosi vreun amortizor de directie..(..poate asa au considerat cei de la honda ca e mai bine ....cine stie....) pot doar sa spun ca pe cand aveam honda vtr sp1 , intr-o curba pe care am luat-o cam cu 90-100 la ora , am luat o groapa destul de mare...motocicleta a intrat in voblaj si pana la urma s-a redresat de la sine...oricum a fost un pic de sperietura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 pot doar sa spun ca pe cand aveam honda vtr sp1 , intr-o curba pe care am luat-o cam cu 90-100 la ora , am luat o groapa destul de mare...motocicleta a intrat in voblaj si pana la urma s-a redresat de la sine...oricum a fost un pic de sperietura imi permit sa te rog sa iti amintesti daca ai facut ceva anume. cred ca ar fi constructiv, nu imi pot da seama cum a iesit o mobra fara amortizor dintr-un voblaj pe curba (aplecat ?) la 100 la ora, fie ea oricat de HONDA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 9, 2011 Autor Share Postat August 9, 2011 (editat) ca sa intru in amanunte era vorba de un sens giratoriu pe care l-am traversat mergand tot inainte.... intrarea in sens se face pe doua benzi iar sensul giratoriu are tot 2 benzi..... ....am incercat sa iau sensul cat mai in viteza pentru ca se poate nefiind un sens foarte larg.....intrarea facand-o mai mult spre banda 1....m-am aplecat dreapta si imediat dupa ce am schimbat usor directia de mers spre stanga am nimerit in groapa ...iesirea din sens facand-o in voblaj .....pe moment m-am speriat pentru ca toata iesirea din sensul giratoriu am facut-o in voblaj si ma indreptam spre bordura ......eu nu am intervenit cu nimic , stiu doar ca pe masura ce ma apropiam de bordura s-a linistit si am apucat sa redresez motorul.... im orice caz sensul ala nu l-am mai luat in viteza de atunci....un singur lucru imi amintesc sa-l fi facut si anume ,nu am accelerat-o Editat August 9, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 servant, urata casa )..dar cine se lauda cu sp2?!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 10, 2011 Autor Share Postat August 10, 2011 asa am patit si eu des cu celalalt vtr, care n-avea amortizor, fix in situatii de genu asta, curbe care le iei cu viteza nu neaparat mare,suficient de largi,dar care-ti starnesc un fel de voblaj/wobble la roata fata, face ca un mic dans. Nu se pierde controlul,doar cresc niste frunze de morcov la c.u.r. De obicei la orice groapa in asfalt sau denivelare, indiferent ca-i curba sau drum drept, imi smucea ghidonu putin din mana,sau incepea fata sa danseze putin stanga dreapta, dar nu cu oscilatii mari,din care sa n-o poti recupera.. in general in situatii de genu ala incercam sa NU incetinesc, pt ca simteam ca-i amplifica miscarea, ci foarte foarte vag acceleram... asa a fost si la mine...nu a fost un voblaj irecuperabil dar la c.u.r. aparuse pe langa frunze si iepurele si vanatorul servant, urata casa )..dar cine se lauda cu sp2?!!! cu motorul asta nu cred ca are rost sa te lauzi cam neclara poza dar ies in evidenta rim strip-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 gusturile nu se discuta, nu? dar mie nu-mi place cum ii sta....ce-oi fi acut cu ea nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 asa am patit si eu des cu celalalt vtr, care n-avea amortizor, fix in situatii de genu asta, curbe care le iei cu viteza nu neaparat mare,suficient de largi,dar care-ti starnesc un fel de voblaj/wobble la roata fata, face ca un mic dans. Nu se pierde controlul,doar cresc niste frunze de morcov la c.u.r. De obicei la orice groapa in asfalt sau denivelare, indiferent ca-i curba sau drum drept, imi smucea ghidonu putin din mana,sau incepea fata sa danseze putin stanga dreapta, dar nu cu oscilatii mari,din care sa n-o poti recupera.. in general in situatii de genu ala incercam sa NU incetinesc, pt ca simteam ca-i amplifica miscarea, ci foarte foarte vag acceleram... poate avea vtr-ul ala o problema. eu nu am avut niciodata parte de voblaj cu vtr-ul , si am luat o denivelare naspa pe A2 la 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 poate avea vtr-ul ala o problema. eu nu am avut niciodata parte de voblaj cu vtr-ul , si am luat o denivelare naspa pe A2 la 200. avea rulmentul de la jugul superior dus...dar asta am aflat-o dupa incident... gusturile nu se discuta, nu? dar mie nu-mi place cum ii sta....ce-oi fi acut cu ea nu stiu! motocicleta este stock...numai finalele au fost schimbate si are aplicate rim stripes.... singurul lucru care n-ar trebui sa-ti placa e calitatea pozei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 avea rulmentul de la jugul superior dus...dar asta am aflat-o dupa incident... se mai explica asa , pt ca si din experietnta si din auzite , vtr-ful sta destul de bine la partea asta , adica nu ii trebuie musai amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 12, 2011 Autor Share Postat August 12, 2011 se mai explica asa , pt ca si din experietnta si din auzite , vtr-ful sta destul de bine la partea asta , adica nu ii trebuie musai amortizor de ghidon stiu asta..si tocmai de aceea tot o sa-l echipez cu un amortizor de directie ...just to be sure poze noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 esti din buc ? sa o pot admira si eu mai indeaproape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 13, 2011 Autor Share Postat August 13, 2011 Sunt din suceava...motocicleta a fost luata din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Sunt din suceava...motocicleta a fost luata din bucuresti u.. departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 14, 2011 Autor Share Postat August 14, 2011 will do that...imi pare rau ca am lucrat weekendul asta ca veneam la intrunire la roman...dar daca vrei s-ar putea sa ajung luni adica maine de Sf Marie la baraj la Bicaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 14, 2011 Autor Share Postat August 14, 2011 uuuu ... naspa... dar ce s-a intamplat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 14, 2011 Autor Share Postat August 14, 2011 asta e notata demult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 14, 2011 Autor Share Postat August 14, 2011 la tobele astea nu se merita...si crede-ma si eu sunt adeptul taiatului tobelor lungi.... ....dar astea pur si simplu sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Schimba-i cat mai repede aceste cauciucuri de lemn. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 19, 2011 Autor Share Postat August 19, 2011 (editat) chiar am de gand pt ca azi am avut o surpriza cu cel pe fata la o franare....mi-a rupt aderenta pe fata pe asfalt uscat.... de sf marie la drum Editat August 19, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 E strict o chestie de gust. Mie mi se pare de k.k.t tobele alea scurtate, care arata ca dracu. Tobele astea confera un aspect intreg motocicletei,ar arata aiurea cu ele scurtate. Intr-adevar, cele scurtate in prostie, sunt mai urate decat lungi cum au fost initial. Insa vezi intr-o poza de mai sus GSXR-ul acela are toba stock, scurtata cu bun simt. Si arata extraordinar de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 22, 2011 Autor Share Postat August 22, 2011 Intr-adevar, cele scurtate in prostie, sunt mai urate decat lungi cum au fost initial. Insa vezi intr-o poza de mai sus GSXR-ul acela are toba stock, scurtata cu bun simt. Si arata extraordinar de bine stiu asta...l-am ajutat pe baiat sa o scurteze...dar nu prea tare ala e unu din cazurile in care intr-adevar arata bine. @Servant: tu tii neaparat sa faci poze la mobra aia doar cu telefonu' ? pana fac rost de o camera profesionala ..telefonul ramane singura optiune....si oricum e un nokia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.