orlysche Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salut, sunt cam incepator in legatura cu problema asta si de acea ash dorii sa apelez la mintile luminate de pe forum. Am cumparat recent un yamaha r6 din 2000 si am observat( bine intales ca dupa ce am luat-o ) ca are o crapatura pe cadru, ce imi recomandati sa fac , postez si o poza, eu am dat rezervorul jos si pe interios crapatura nu se lungeste de cat jumate de centimetru maxim 3 sfert, nu stiu de cand se circula cu ea asa, cadrul nu se vede lovit lateral sau sa fie stramb...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 ACEASTA AVARIE SE POATE REMEDIA CU SUDURA IN ARGON FARA PROBLEME. CAUTA-L SPRE EXEMPLU PE RADOS SAU PE CEI DE LA ROMANTIC BIKERS. SE DA O GAURA LA CAPATUL CRAPATURII PENTRU A OPRI INAINTAREA ACESTEIA SI DUPA ACEEA SE SUDEAZA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Imi pare rau pentru tine, ai luat o teapa de zile mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) tapa ma gandesc ca am luat......asta este.....treaba cu sudura cu argon e mai bine de cat cu plasma? ma intereseaza sa iese cat de cat si bine, sa nu am probleme la vanzare :| pe interior e mult mai scurta crapatura, si ce e interesant ca , cadrul nu se vede lovit nici unde ....oare de la ce sa fi aparut....? ? ? ? Editat Iulie 19, 2011 de orlysche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 tapa ma gandesc ca am luat......asta este.....treaba cu sudura cu argon e mai bine de cat cu plasma? ma intereseaza sa iese cat de cat si bine, sa nu am probleme la vanzare :| PROBLEME O SA AI LA VANZARE. DAR NU O SA AI PROBLEME LEGAT DE SIGURANTA TA! ESTE CAM ACEEASI POVESTE. IN REST CAUTA-I PE FORUM SI VB CU EI. APROPO DIN CE ZONA A TARII ESTI? CA BAIETII DE CARE VORBEAM SUNT DIN BUCURESTI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 eu sunt din hunedoara... dupa tine de la ce sa fi aparut asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 De la un impact, de la ce sa apara. Daca era problema de fabricatie exista un recall care sa ateste asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 ma gandeam si eu ca nu e din fabrica, dar fata e ok...spatele la fel. daca, daca era de la impact nu ceda din sudura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 De la un impact, de la ce sa apara. Daca era problema de fabricatie exista un recall care sa ateste asta. De la uilii sa fie? Imi povestea un tip ca s-a dat cu R6 pe o roata pana i-a crapat cadru.Dupa care l-a sudat si a vandut mobra,simplu nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 De la uilii sa fie? Imi povestea un tip ca s-a dat cu R6 pe o roata pana i-a crapat cadru.Dupa care l-a sudat si a vandut mobra,simplu nu? Corect, acum vroiam sa-i spun si eu baiatului. Ridicari cu ea pe o roata intr-o veselie. Asa apar aceste crepaturi, la revenirea rotii din fata. Toata greutatea mobrei o preia acea zona de cadru. Numai asta de o fi problema. E criminal pentru un motor aceste zvacniri. Discuri ambreiaj, lant distributie,etc. Scapa repede de ea...asta daca mai poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Scapa repede de ea...asta daca mai poti Interesanta atitudine... la fel o fi fost sfatuit si fostul proprietar? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Interesanta atitudine... la fel o fi fost sfatuit si fostul proprietar? Ride Safe! Nu e o atitudine.Sa nu ne mai ascundem de dupa deget. Realitatea spune totul. Baiatul incepator, repede isi ia o vitezana, vesnic visul umed al fiecarui incepator, se arunca pe ea ca pe prima femeie fara sa o consulte. Macar daca mergea cu cineva mai versat la testare. Cum ziceam mai inainte bine ar fi ca motorul sa fie ok. Dar eu sunt sceptic si in privinta mecanicii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 ACEASTA AVARIE SE POATE REMEDIA CU SUDURA IN ARGON FARA PROBLEME. CAUTA-L SPRE EXEMPLU PE RADOS SAU PE CEI DE LA ROMANTIC BIKERS. SE DA O GAURA LA CAPATUL CRAPATURII PENTRU A OPRI INAINTAREA ACESTEIA SI DUPA ACEEA SE SUDEAZA. Multumim pentru recomandare/apreciere dar in gasca nostra cristian ionescu este responsabilul-mesterul cu sudurile in mediu de argon, el este tatal lor .Eu sunt "vesnicul ucenic" si am alte operatiuni in grija , na fiecare cu ce stie mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Nu e o atitudine.Sa nu ne mai ascundem de dupa deget. Realitatea spune totul.... Ba este o atitudine, si inca una foarte periculoasa! Indiferent de circumstante nu ai voie, cel putin din punct de vedere moral, sa incurajezi perpetuarea unei "tzepe" cand e vorba de fisuri la cadru la o motocicleta atat de periculoasa ca R6! Cu atat mai mult cand, evident, poate incapea pe mana unui incepator. Nu ma intelege gresit, nu sunt un naiv, stiu ca asta e "regula jocului"... insa diferenta dintre rechinii de forum si adevaratii pasionati de fenomenul moto o face tocmai atitudinea in astfel de situatii. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 de asta se alege prafu' de piata din ro. pai ce daca eu bag bani in motor si il intretin desi e vechi, cand vn altu' cu un motor din anu' 2000 la 'numai' 1500 de euro.. logic si moral:daca iti place modelul si motorul merge ok, cauti un cadru sh cu acte sau il dezmembrezi! nu imi vine sa cred cum vand unii motociclete carpite pe toate partile. mie unu' imi este teama sa merg cu motocicleta nesigura si apoi nu as vrea sa strige omu' care o cumpara ca sunt un tepar nesimtit...iar cn zice ca se sudeaza si ca 'merge si asa' sunt de acord cu el....dar daca totusi, nu merge?! cand aud de sasiuri sau alte componente vitale indreptate, ma apuca groaza...si apoi vad anunt:vand motocicleta impecabila!! nu caut cearta sau discutii, e doar o parere! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Eu unul as lua un cadru cu acte in regula de pe o mobra de dezmembrat si l-as inlocui. E ceva de investit dar macar stii ce pui sus, mai ungi un rulment, mai destepenesti un surub, etc. Treaba cu reparatu e cam aiurea. Din cate stiu eu, astea se verifica din fabrica cu raze Roentgen (sau cum s-o scrie) de crapaturi. La fel se face si la topoare profesionale sau la icuri cu care crapi lemne, ca sa nu fie fisuri sa iti sara schije cand lovesti cu altceva in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Eu unul as lua un cadru cu acte in regula de pe o mobra de dezmembrat si l-as inlocui. E ceva de investit dar macar stii ce pui sus, mai ungi un rulment, mai destepenesti un surub, etc. Treaba cu reparatu e cam aiurea. Din cate stiu eu, astea se verifica din fabrica cu raze Roentgen (sau cum s-o scrie) de crapaturi. La fel se face si la topoare profesionale sau la icuri cu care crapi lemne, ca sa nu fie fisuri sa iti sara schije cand lovesti cu altceva in ele. stai jos! stai jos sigur? hai sa-ti spun eu ceva: sunt firme o groaza in e.u. care repara (si sunt autorizate) cadre. culmea, numai in bucuresti stiu eu doua personal!!! asta cu tot ce tine de reparat cadre, dimensiuni din fabrica, mese de cadre reglabile, ingineri, rahat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 ii schimb cadru , nu ma complic cu sudari , ca sa nu o mai vand veci, din cate stiti voi am probleme la r.a.r daca schimb cadrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 ii schimb cadru , nu ma complic cu sudari , ca sa nu o mai vand veci, din cate stiti voi am probleme la r.a.r daca schimb cadrul? mergi cu actul cadrului(factura) si iti trec ei in carte noua serie de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) stai jos! stai jos sigur? hai sa-ti spun eu ceva: sunt firme o groaza in e.u. care repara (si sunt autorizate) cadre. culmea, numai in bucuresti stiu eu doua personal!!! asta cu tot ce tine de reparat cadre, dimensiuni din fabrica, mese de cadre reglabile, ingineri, rahat... imi poti lasa un nr de telefon de la o firma ? sa vad eu ce au de spus? cat de ce sa spus mai sus.... nu stun chiar asa de naiv si tampit de cap sa o vand mai departe( ''scapa repede de ea'') cu cadrul fisurat , e vorba de siguranta pana la urma...se pare ca sunt unii si fara scrupule, motorul la ea nu bate si merge super bine, ambreajul prinde intradevar mai sus, asta este cand ai incredere in cine nu trebuie ( nu are nimic super ingrijita necazuta , schimbat tot la ea) si stai linistit ca nu sunt genul hai rpd sa ma ud la poponeata ca mi-am luat motor de viteza cum sa spus mai sus, initial era sa imi iau o honda , dar a venit muiut asta rpd la mine , cu dume dinalea ca suntem din acelasi oras nu e tzapa , daca era o vindeam la departare etc etc...in fine ... multumesc pebtru sfaturi , da de vandut asa nu o vand! si inca o intrebare, fisura se va duce mai sus daca nu o sa o fortez intr-o roata si prostii dinalea? , numa mers normal.... ? ? Editat Iulie 20, 2011 de orlysche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salut.Da se duce mai sus .Noi facem asemenea reparatii si culmea nu au fost probleme.Aici ar costa cam 50E ce ai tu acolo dar trebuie sa ai cadrul gol.Dupa asta se masoara cu bratul robotic si se pune pe masina de indreptat daca este nevoie.Asta mai costa cam 100-200E in functie de cat de grava este devierea si se da certificat.www.motocontrol.gr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 stai jos! stai jos sigur? hai sa-ti spun eu ceva: sunt firme o groaza in e.u. care repara (si sunt autorizate) cadre. culmea, numai in bucuresti stiu eu doua personal!!! asta cu tot ce tine de reparat cadre, dimensiuni din fabrica, mese de cadre reglabile, ingineri, rahat... de acord ,sunt firme si in germania si in italia(care stiu eu) care trag si repara cadre ,acea fisura e nimik pe langa ce fac aia ...se sudeaza si gata ,sa nu uitam ca virgula cadrul nu e turnat dintr-o bucata e din mai multe bucati care se sudeaza intre ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlysche Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 Salut.Da se duce mai sus .Noi facem asemenea reparatii si culmea nu au fost probleme.Aici ar costa cam 50E ce ai tu acolo dar trebuie sa ai cadrul gol.Dupa asta se masoara cu bratul robotic si se pune pe masina de indreptat daca este nevoie.Asta mai costa cam 100-200E in functie de cat de grava este devierea si se da certificat.www.motocontrol.gr nu imi dai un id sa vb cu tine? cum procedez cat ma costa transportul, etc etc? ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Multumim pentru recomandare/apreciere dar in gasca nostra cristian ionescu este responsabilul-mesterul cu sudurile in mediu de argon, el este tatal lor .Eu sunt "vesnicul ucenic" si am alte operatiuni in grija , na fiecare cu ce stie mai bine as avea si eu de sudat un cadru de codita are o fisura de vro4-5 cm si o ureche rupta la cat ar iesi reparatia?eu sunt din deva si as dorii sa trimit piesa prin curier impreuna cu banii de reparatie ca sa nu plaresc si ramburs.am incercat sa iti trimit pm dar nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.