PinkHelmet Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Asta e noul meu motor! N-am lucrat inca la el; asa l-am luat; dar nu cred ca voi modifica f. multe. Cadru: Simson+Guzzi Motor: Guzzi V35 Comenzi avansate Tobe custom home-made zgomot SUPER!!!! (evident ca porneste alarme). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 6, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2004 felicitari pt motor.....si am remarcat o chestie.... daca mai traia BEBE al nostru sigur iar fi placut coarnele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
low_rider Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Buna, stiu ca scriu pentru prima data in grupul chopperistilor, dar hai sa va arta motocicleta noastra. Este o Honda Steed, din punctul meu de vedere e foarte frumoasa dar detalii tehnice...nu prea ma pricep, dar o sa revin cu amanunte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
low_rider Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Si inca una cu noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
low_rider Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Si asa a fost ea remodificata pentru expozitia de la Bucuresti, de anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 (editat) Pannoniachopper.....posteaza si tu detalii despre motor.....eu despre Pannonia nu stiu nimic... Blackrider Al meu este din 1960, are 250 cm cubi, este de 2 timpi, are 15 de cai, 150 de kile. The engine is strange: motor patrat (68-68 mm + 68 mm pistonul), schimbator cu 4 viteze (vitezele in sus, toate), ambreaj de mana si picior (!), toate electricitate pe magnetou (nu am acumulator ). Motocicleta nu este o licenta, este original 100%. Are furca de spate cu excenter (in 1960!!), deci lantul se poate regla de la axul furcii, nu de la axul roatei. Furca spate asimetrica (pe parte dreapta in interiorul furcii fuge lantul). Poti sa scoti schimbatorul (4 suruburi) fara sa demontezi motorul de pe cadru, iar cele de tip sport, cu 2 cilindri (am una, un P21, din 1971), sunt facute asa, ca poti sa scoti vibrochenul, fara sa iei jos bujia!! Astia au fost motociclete de curse (Pannonia a castigat Bol d'Or-ul in 1956), nonconformiste, cu o technica foarte avansata pt. anii 60 (cp. excenter). Din pacate comunismul a distrus totul. Primul Pannonia a fost fabricata in 1951, ca urmasul Csepel-ului 250. Cel cu 2 cilindrii a aparut la mijlocul anii '60. Al meu, din '71, are 24 de cai (2 cilindrii, 250 cm3), turatii pana la 10.000. Nu glumesc. Din pacate fabrica a fost inchis in 1975, in plina prosperitate, de catre rusi. Au mai ramas cateva modele, prototipe de 350 cm3, un sport, un racing si un chopper de fabrica (am poze!), care sunt acum piese de colectie, cu o mare valoare. Sunt rare, sunt bune, au o reliabilitate relativ mare (eu am avut probleme numai cu vibrochenul - mesterit la noi... , cu piesele originale - niciodata). Dar totusi, acum vine Niprul... Iar chopperul meu o sa aiba un loc in camera mea... Editat Noiembrie 6, 2004 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 6, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2004 Imi placea mai mult in prima poza, dar gusturile nu se discuta. Sa o calariti sanatosi si fara evenimente in trafic. BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 bine ai venit pe forum low rider!interesanta constructia motorului tau pt targul din bucuresti..... pannoniachopper...bravo dom'le,esti un fericit colectionar!sa pui poze!! Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Ok., buddy, pana luni o sa pun o poza cu fiecare din cele 4 Pannonia, care am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 pannoniachopp pune te rog ceva poze cu choppu' ala de fabrica. PLEASE! Pretty PLEASE! Pretty PLEASE with sugar on top! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schilaci Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Putin si eu:e de 1200, si are vre-o 78 de caluti.Mie mi-e deajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 Cui nu i-ar fi omule! Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 (editat) BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare Acesta e chopperul, micut dar suficient pentru mine (poza e cam naspa, dar nu am avut lumina suficienta - o sa o schimb cu prima ocazie). Kawasaki 450LTD(EN450A) Motor: 454cc-4T, 2 cilindri, 4 valve per cilindru Putere: 27cp/8.500 r/min (al meu e facut pentru Germania, celelalte au 50cp) Racire: cu lichid Viteze: 6 Lungime: 2.210mm Greutate: 181Kg Cauciucuri: 100/90-19 57S 140/90-15-70S Nu are nici un accesoriu in plus. Pentru siguranta are montata alarma. Editat Noiembrie 10, 2004 de bvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 (editat) BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare Si inca unul care asteapta doar seile. Cred ca nu mai necesita explicatii (nu e un chopper dar poate fi un punct de plecare pentru un chopper...). An de fabricatie 1961. Editat Noiembrie 10, 2004 de bvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 iaca,motoru cu mine calare: kawa vn800a,1995,culoare bordo metalic transmisie pe lant motor 56cp/7000rpm/170km/h 4T racire aer/apa cutie 5 vit. 90/21" fata 160/16"spate comenzi avansate,ghidon larg de 120cm,are si sissy-bar demontabil+miniportbagaj cromat,oglinzi HighwayHawk,coburi IXS spate,geanta scule fata. iarna asta: vosit negru mat,poate si ceva flacari rosii,fabricat/montat sha solo,fabricat/mutat numarul pe lateral,poate pun 170 pe spate. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 (editat) super poza cu kawa si simsonul may bvis intrebarea este...noi ne conoastem? nu stiu de ce am impresia ca team cunoscut...sau te cunosc.....de la cornel pune si o poza cu tine..daca vrei te salut si salutari la cornel aaaa ce ai vrut sa spui cu ROBY 21 de unde ai scos 21 ala:)))) Nu ma cunosti decat din email. Chestia cu 21 stii tu prea bine de unde vine... Uite inca o poza din prima zi a lui 2004, e drept ca nu se potriveste aici motorul dar aici apar si eu in poza. O alta poza cu mine gasesti in profilul meu. Editat Noiembrie 10, 2004 de bvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Uite si Kawasaki a doua zi dupa ce am ajuns cu ele din Germania. Prima e a mea si a doua a lui Cornel (awonsu). A mea nu avea montate oglinzile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 11, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2004 haha poza asta mia trimiso si cornel......(Chestia cu 21 stii tu prea bine de unde vine...) da serios ca nu stiu...hai adumi tu aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2004 Autor Share Postat Decembrie 28, 2004 rog noii veniti pe forum sa puna fiecare cu motorul sau:))))) va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 De la mine sa mai asteptati...Mi-e rusine de cum arata...Iar deocamdata nici nu mai merge,trebuie resegmentata....papa ulei de zici ca-i in 2 timpi!Oricum, pot sa ma laud ca am pus deja pe ea o gramada:vulturas pe aripa fata,parbriz,mansoane tip railroad,trusa de scule(sarmaluta) ,coburi, portbagaj, numar montat lateral,BOXE audio de 35W cu player cu hard de 6 giga.Urmeaza revopsirea,crash-bars ,modificata aripa spate,detectoru' de radar,intercomu' cu laringofoane,alarma cu senzor de perimetru si pager....si sa ma mai gindesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 10, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2005 ,parbriz,BOXE audio de 35W cu player cu hard de 6 giga,,detectoru' de radar,intercomu' cu laringofoane, si pager....si sa ma mai gindesc..... darian...scuze ca iti spun....dar acessoriiile astea deja daca le pui nu mai e chopper....este CRUISER......un chopper nu are cd player si restul ce am scris....asta deja este CRUISER 100 la 100 daca pui chestiile astea pe el....... oricum important este sati placa tie.....dar iti spun sincer nu spune la cineva cu experienta in choppere ca al tau este chopper pt ca din momentul care pui chestiile astea pe el nu mai este:))))) salut si drum uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 sunt total de acord cu Roby! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 eh???la primava va fi negru mat! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 Hello people! Uite si motorul meu, deocamdata singurel, mai incolo o sa pun si niste poze cu mine deasupra! Deci: Yamaha Virago XV 535, an 1989 si cu asta am spus aproape tot. Modificari fata de original: un sisibar amarat. Ce vreau eu sa mai adaug: rezervor lat (in loc de masca aia pe care o are acum), comenzi avansate, bare de cadere, saddlebags, geanta de scule sub far... etc. Hai bafta si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.