Sari la conținut

chopperele din grupul chopperistilor


robychopper
 Share

Postări Recomandate

Asta e noul meu motor!

N-am lucrat inca la el; asa l-am luat; dar nu cred ca voi modifica f. multe.

 

Cadru: Simson+Guzzi

Motor: Guzzi V35

Comenzi avansate

Tobe custom home-made zgomot SUPER!!!! (evident ca porneste alarme).

post-24-1099740134_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 519
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pannoniachopper.....posteaza si tu detalii despre motor.....eu despre Pannonia nu stiu nimic...

 

 

Blackrider

Al meu este din 1960, are 250 cm cubi, este de 2 timpi, are 15 de cai, 150 de kile. The engine is strange: motor patrat (68-68 mm + 68 mm pistonul), schimbator cu 4 viteze (vitezele in sus, toate), ambreaj de mana si picior (!), toate electricitate pe magnetou (nu am acumulator :cheers: ). Motocicleta nu este o licenta, este original 100%. Are furca de spate cu excenter (in 1960!!), deci lantul se poate regla de la axul furcii, nu de la axul roatei. Furca spate asimetrica (pe parte dreapta in interiorul furcii fuge lantul). Poti sa scoti schimbatorul (4 suruburi) fara sa demontezi motorul de pe cadru, iar cele de tip sport, cu 2 cilindri (am una, un P21, din 1971), sunt facute asa, ca poti sa scoti vibrochenul, fara sa iei jos bujia!! Astia au fost motociclete de curse (Pannonia a castigat Bol d'Or-ul in 1956), nonconformiste, cu o technica foarte avansata pt. anii 60 (cp. excenter). Din pacate comunismul a distrus totul. Primul Pannonia a fost fabricata in 1951, ca urmasul Csepel-ului 250. Cel cu 2 cilindrii a aparut la mijlocul anii '60. Al meu, din '71, are 24 de cai (2 cilindrii, 250 cm3), turatii pana la 10.000. Nu glumesc. Din pacate fabrica a fost inchis in 1975, in plina prosperitate, de catre rusi. :cheers: Au mai ramas cateva modele, prototipe de 350 cm3, un sport, un racing si un chopper de fabrica (am poze!), care sunt acum piese de colectie, cu o mare valoare. Sunt rare, sunt bune, au o reliabilitate relativ mare (eu am avut probleme numai cu vibrochenul - mesterit la noi... :cheers: , cu piesele originale - niciodata). Dar totusi, acum vine Niprul... Iar chopperul meu o sa aiba un loc in camera mea... :cheers: :cheers:

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi placea mai mult in prima poza, dar gusturile nu se discuta. Sa o calariti sanatosi si fara evenimente in trafic. :cheers:

BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare

:cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare 

:cheers:  :cheers:

Acesta e chopperul, micut dar suficient pentru mine (poza e cam naspa, dar nu am avut lumina suficienta - o sa o schimb cu prima ocazie). :cheers:

Kawasaki 450LTD(EN450A)

Motor: 454cc-4T, 2 cilindri, 4 valve per cilindru

Putere: 27cp/8.500 r/min (al meu e facut pentru Germania, celelalte au 50cp)

Racire: cu lichid

Viteze: 6

Lungime: 2.210mm

Greutate: 181Kg

Cauciucuri: 100/90-19 57S

140/90-15-70S

Nu are nici un accesoriu in plus. Pentru siguranta are montata alarma.

post-24-1100076118_thumb.jpg

Editat de bvis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BVIS eu zic ca ar fii cazul sati postezi si tu motorul cu explictiile de rigoare 

:cheers:  :cheers:

Si inca unul care asteapta doar seile. Cred ca nu mai necesita explicatii (nu e un chopper dar poate fi un punct de plecare pentru un chopper...). An de fabricatie 1961. :cheers:

post-24-1100076340_thumb.jpg

Editat de bvis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca,motoru cu mine calare:

 

kawa vn800a,1995,culoare bordo metalic

transmisie pe lant

motor 56cp/7000rpm/170km/h

4T racire aer/apa

cutie 5 vit.

90/21" fata

160/16"spate

comenzi avansate,ghidon larg de 120cm,are si sissy-bar demontabil+miniportbagaj cromat,oglinzi HighwayHawk,coburi IXS spate,geanta scule fata.

iarna asta: vosit negru mat,poate si ceva flacari rosii,fabricat/montat sha solo,fabricat/mutat numarul pe lateral,poate pun 170 pe spate.

 

 

 

Blackrider

post-24-1100116350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super poza cu kawa si simsonul may bvis  intrebarea este...noi ne conoastem? nu stiu de ce am impresia ca team cunoscut...sau te cunosc.....de la cornel

  pune si o poza cu tine..daca vrei

  te salut si salutari la cornel :cheers:

aaaa ce ai vrut sa spui cu ROBY 21 de unde ai scos 21 ala:))))

Nu ma cunosti decat din email. Chestia cu 21 stii tu prea bine de unde vine...

Uite inca o poza din prima zi a lui 2004, e drept ca nu se potriveste aici motorul dar aici apar si eu in poza. :cheers: O alta poza cu mine gasesti in profilul meu.

post-24-1100123946_thumb.jpg

Editat de bvis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
:blink: De la mine sa mai asteptati...Mi-e rusine de cum arata...Iar deocamdata nici nu mai merge,trebuie resegmentata....papa ulei de zici ca-i in 2 timpi!Oricum, pot sa ma laud ca am pus deja pe ea o gramada:vulturas pe aripa fata,parbriz,mansoane tip railroad,trusa de scule(sarmaluta) ,coburi, portbagaj, numar montat lateral,BOXE audio de 35W cu player cu hard de 6 giga.Urmeaza revopsirea,crash-bars ,modificata aripa spate,detectoru' de radar,intercomu' cu laringofoane,alarma cu senzor de perimetru si pager....si sa ma mai gindesc.....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,parbriz,BOXE audio de 35W cu player cu hard de 6 giga,,detectoru' de radar,intercomu' cu laringofoane, si pager....si sa ma mai gindesc.....

darian...scuze ca iti spun....dar acessoriiile astea deja daca le pui nu mai e chopper....este CRUISER......un chopper nu are cd player si restul ce am scris....asta deja este CRUISER 100 la 100 daca pui chestiile astea pe el.......

oricum important este sati placa tie.....dar iti spun sincer nu spune la cineva cu experienta in choppere ca al tau este chopper pt ca din momentul care pui chestiile astea pe el nu mai este:)))))

salut si drum uscat :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello people!

 

Uite si motorul meu, deocamdata singurel, mai incolo o sa pun si niste poze cu mine deasupra! :blink:

 

Deci: Yamaha Virago XV 535, an 1989 si cu asta am spus aproape tot. Modificari fata de original: un sisibar amarat. Ce vreau eu sa mai adaug: rezervor lat (in loc de masca aia pe care o are acum), comenzi avansate, bare de cadere, saddlebags, geanta de scule sub far... etc.

 

Hai bafta si drum uscat!

post-24-1105432155_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...