Sari la conținut

KW EN 500 vs Virago 535


no_fear
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Criteriile au fost: motorul si transmisia.

 

Motorul de Virago ar fi mai bun sa inteleg?

La ce?

EN 500 model 94'

 

Displacement: 499.00 ccm (30.45 cubic inches)

Engine type: Twin, four-stroke

Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 8500 RPM

Torque: 40.21 Nm (4.1 kgf-m or 29.7 ft.lbs) @ 7300 RPM

Valves per cylinder: 4

Gearbox: 6-speed Power/weight ratio: 0.2674 HP/kg

 

Virago model 94'

 

Displacement: 535.00 ccm (32.65 cubic inches)

Engine type: V2, four-stroke

Power: 46.70 HP (34.1 kW)) @ 7500 RPM

Torque: 47.07 Nm (4.8 kgf-m or 34.7 ft.lbs) @ 6000 RPM

Valves per cylinder: 2

Gearbox: 5-speed

Power/weight ratio: 0.2566 HP/kg Plus de asta, motorul e mai mare cu 35 de cm^3 la Virago, raportul putere greutate e mai mic decat la EN de unde rezulta un consum de benzina mai mare la Virago!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de Virago ar fi mai bun sa inteleg?

La ce?

EN 500 model 94'

 

Displacement: 499.00 ccm (30.45 cubic inches)

Engine type: Twin, four-stroke

Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 8500 RPM

Torque: 40.21 Nm (4.1 kgf-m or 29.7 ft.lbs) @ 7300 RPM

Valves per cylinder: 4

Gearbox: 6-speed Power/weight ratio: 0.2674 HP/kg

 

Virago model 94'

 

Displacement: 535.00 ccm (32.65 cubic inches)

Engine type: V2, four-stroke

Power: 46.70 HP (34.1 kW)) @ 7500 RPM

Torque: 47.07 Nm (4.8 kgf-m or 34.7 ft.lbs) @ 6000 RPM

Valves per cylinder: 2

Gearbox: 5-speed

Power/weight ratio: 0.2566 HP/kg Plus de asta, motorul e mai mare cu 35 de cm^3 la Virago, raportul putere greutate e mai mic decat la EN de unde rezulta un consum de benzina mai mare la Virago!

 

 

Sa nu te superi pe mine,Alex-ule,dar...la EN-u,calutzii sunt dati la 8500 turatii,iar la Virago,la doar 7500.Facand o regula de 3 simpla,rezulta 52,92 cp pt. Virago,la aceeasi turatie ca la EN. Deci,vreo 3 cp in plus.Adica,de fapt,e chiar un pic mai puternica,nu mai slaba...!

Pina acuma,nu m-am bagat in controversa asta,desi am mers chiar niste sute de km,cu ambele modele.Din punctul meu de vedere,alegerea as face-o in functie de gradul de uzura si pretzul de achizitie.Fiecare din ele,prezinta anumite plusuri,fatza de celalalt model.Acuma,depinde si de preferintele fiecaruia.De exemplu,as prefera cardanul,in loc de lantz (sau de curea).Dar prefer jenti turnate (EN A si B ),decat jenti cu spitze (Virago dar si EN tip C).As prefera racirea cu lichid,locuind intr-un oras aglomerat,si cu veri toride (+ pt. EN-u).EN-ul e mai lung nitzel,si stai cu picioarele mai intinse,dar are cutia de viteze,mai scurta (schimbi vitezele,intr-o veselie).Voi,cu EN-urile,v-ati obisnuit,dar altii,care merg pe alte modele,ar remarca imediat.Ca frane,sunt similare,iar ca viteza max.,nu cred ca are vreo importantza.D.p.d.v. al accesoriilor,iar sunt similare.

 

Repet: eu,care am un alt model de cruiser decat cele 2,si care-am mers cu ambele tipuri,cred c-as putea sa fiu cel mai impartial.Si v-o spun cinstit,dac-ar fi sa-mi iau alt cruiser,alegand dintre cele 2,alegerea ar fi pe criterii de pretz si de motocicleta in sine (km parcursi,aspect,dotare).

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex... hai, nu fii rautacios cu ceilalti, ambele motoare sunt frumoase.

 

pt 0,01 HP/Kg te "crizezi" . motoarele V-Twin au cuplu mai mare la turati mici, si nu exagera la asta -> "raportul putere greutate e mai mic decat la EN de unde rezulta un consum de benzina mai mare la Virago!" consuma APROAPE la fel, in functie de greutatea pilotului si alti factori.

 

sunt 2 motoare diferite, gandeste-te daca la virago ar avea pe curea sau lant in loc de cardan... alte rezultate. daca ar baga a 6-a treapta la virago... dar e foarte nesemnificativ. fiind e aproape ca ratia pinionului de a 6-a cu a 5-a, se fie aproape la fel, dar in functie de turatie!

 

deci la 90km/h consuma un 4% la EN si 4,1% la virago...... hai sa fim seriosi, sa nu imi zici ca te plangi pt 0,1%? (am zis orientativ la consumu ca nu stiu sigur cat consuma, poate sa consume si 3%)

 

gandeste-te la motorul meu ditamai de 1500 CMC consuma la 90hm/h in jur de 5-5,5% pe carburatie (are cam 340 kg)

iar un BMW R1200RT consuma 4,2% cu treapta a 6-a, are 240 kg (injectie)

un Kawasaki VN1700 Voyager consuma 4,5% cu treata a 6-a, are peste 350 kg (nu stiu exact cat are) (injectie)

 

 

ideea este ambele consuma putin, asta este important (diferenta de 0,1-0,3%... da-o in (beep) ).

si GUSTURILE NU SE DISCUTA!

 

de ce ii ai dat nota 4 lu fata ca a zis ca se inclina la virago? doar ca ii e place ca aspect si sa fie economice la intretinere. tu ai avut ghinion sa ai motoru tau cam defectuos. la banii astia pe care ai bagat puteai sa iei una aproape noua. na! ghinion!

 

orice motor are problemele lui, ba cutare, ba cutare.. etc

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...As zice ca motorul Twin,e mai sportiv.Dar,la capitolul cuplu...V-ul. Si,cand pleci de pe loc,cuplul face legea. C-o viroaga 535 (e-adevarat,cu doar vreo 9000 km la bord),am cam plecat pe-o roata,cand am plecat de la stop si-am bagat mina-n gaz.Iarasi...de gustibus.

Acuma,merg cu un Dragstar de 250.Are 21 cp.Dac-ar fi sa-mi iau ceva tot de 250 cc,ar fi Kawasaki EL.Asta,are 27 sau 30 sau chiar 34 cp,in functie de varianta.Clar,merge mai repede.Cu pasagera,am mers cu 120 km/h,si era si din '89 (remember,Beatrice...?! )..Si racire cu lichid. Dar,e-o strutzo-camila,un mini-cruiser,cu motor de vitezana.Adica,mult mai turat.Dragstarul,e-un mini-cruiser pur-sange.Solo,cu bagaje putzine,si greu atinge 120 km/h.Ca doar ce-am fost pina la Vama Veche,calare pe el..Si...Dragstarul asta mic,de 250 cc,e rar si evident,scump(peste 1700 euro)...Un EL,in Germania,se gaseste si cu 700 euro (cu km putzini,ca altfel,gasesc si cu 400 euro...).Ca aspect,insa,parca-i in castig,Dragstarul. Iarasi,depinde de pretz si de uzura.Dac-as putea sa iau Dragstarul,cu plata-n rate,l-as lua.Daca nu,clar,un EL.Aceeasi discutie,ca EN versus Virago.Scuze de off-topic

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A Kawasaki EL.Asta,are 27 sau 30 sau chiar 34 cp,in functie de varianta.Clar,merge mai repede.Cu pasagera,am mers cu 120 km/h,si era si din '89 (remember,Beatrice...?! )..Si racire cu lichid. Dar,e-o strutzo-camila,un mini-cruiser,cu motor de vitezana.Adica,mult mai turat.

Domnu... cum adica strutocamila... :scratch: ce, se compara el sau zl cu virago sau en?? nici pe departe :P, cel mai fiabil motor, am mers cu el peste tot fara probleme :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoooo,breeee,ca n-am dat cu paru'...!:grinbandit: Strutzo-camila,ca-i cruiser cu motorizare de vitezana ( motor de Kawa Ninja).Recunosti,da...?! N-am zis de rau...Doar ca-i cam ciudat pt. un cruiserist,obisnuit cu motor in V,la 3-4000 rpm,s-auda 12.000 ture...pe cruiser...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu te superi pe mine,Alex-ule,dar...la EN-u,calutzii sunt dati la 8500 turatii,iar la Virago,la doar 7500.Facand o regula de 3 simpla,rezulta 52,92 cp pt. Virago,la aceeasi turatie ca la EN. Deci,vreo 3 cp in plus.Adica,de fapt,e chiar un pic mai puternica,nu mai slaba...!

 

Repet: eu,care am un alt model de cruiser decat cele 2,si care-am mers cu ambele tipuri,cred c-as putea sa fiu cel mai impartial[...]

Haidi bre ca puterea nu se calculeaza cu regula de 3 simpla. :P

Daca vrei, formula puterii e asta: P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1

Folosind datele pe care le avem (pentru ca nu stim care e torque-ul la 8500rpm la EN si la 7500rpm la Virago), putem vedea ca tot EN-ul e mai puternic:

EN: P = 40.21Nm*7300rpm/5252.1 = 55.88 hp

Virago: P = 47.07 Nm*6000rpm/5252.1 = 53.77 hp

 

Bine, noi acum vrem sa dovedim a cui e mai mare. :laugh:

Dar sincer, decat un motor mai puternic pe hartie (pentru ca in timp aceste date se devalorizeaza in functie de cat de ingrijit e motorul) si pulbere in realitate, mai bine unu' mai ingrijit dar mai putin performant. Alegerile trebuiesc facute la fata locului dupa ce vezi motoru' si nu pe hartie, decat asa orientativ.

Oricum fata s-a gandit ca de fapt vrea enduro, deci nu mai conteaza. :laugh:

 

Vulcanetele ce mai face? L-ai reparat?

 

Acuma,merg cu un Dragstar de 250.Are 21 cp.Dac-ar fi sa-mi iau ceva tot de 250 cc,ar fi Kawasaki EL.Asta,are 27 sau 30 sau chiar 34 cp,in functie de varianta.Clar,merge mai repede.Cu pasagera,am mers cu 120 km/h,si era si din '89 (remember,Beatrice...?! )..Si racire cu lichid. Dar,e-o strutzo-camila,un mini-cruiser,cu motor de vitezana.Adica,mult mai turat.Dragstarul,e-un mini-cruiser pur-sange.Solo,cu bagaje putzine,si greu atinge 120 km/h.Dac-as putea sa iau Dragstarul,cu plata-n rate,l-as lua.Daca nu,clar,un EL.Aceeasi discutie,ca EN versus Virago.Scuze de off-topic

Pai da bre, numele de KAWASAKI iti spune ceva? Normal ca ti-ai lua EL. :P

Si EL si LTD sunt de fapt street bikes, mai mult decat cruisere. Am observat ca al meu e atat de comprimat, cat o vitezana si foarte manevrabil. Si in mod normal are si motor foarte puternic (454cmc are 50 de cai) - al meu e schimbat.

 

Vreti, nu vreti, Kawasaki a facut motoare performante, si ca orice sistem performant, are mai multe functii si mai multe piese care pot ceda. E normal. Dar asta nu inseamna ca e mai putin performant.

Si daca ne uitam la astea micute de 250cmc:

Kawasaki EL: 250 cmc, 30 cai, racire lichid+aer, raport putere/greutate 0.2098, 6 viteze;

Yamaha Virago: 250 cmc, 21 cai, racire aer, raport putere/greutate 0.1511, 5 viteze;

Yamaha Dragstar: 250 cmc, 20.78 cai, racire aer, raport putere/greutate: 0.1414, 5 viteze.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago = Ingramadit

Arata urat si pozitia e destul de incomoda fara extensii comenzi.

 

As inclina spre - Marauder de 800 sau Shadow de 600.

Ambele arata mult mai bine si spre ex marauder are roata lata fatza deci te cam iarta dak esti incepator dak intrii pe liniile de tramvai.

 

 

Imi revin simptomele de toxiinfectie alimentara cand aud expresia ,,te cam iarta dak esti incepator"..povesti de adormit copii .daca esti prost nu te mai iarta decat zeul tau..

 

 

Si voi ce aveti frate?? Aia este mai buna,ailalta mai proasta ..etc ...aveti ,,bazdaci"..?? Mi-am petrecut seara de sambata si evident dimineata de duminica pana la 4 strangand tandru in brate o galeata rosie de plastic cu toarta metalica ,cumparata de la ....dar asta chiar nu mai conteaza .Si sunt taaaaare indispus..nu am mancat ,apa beau cu lingurita ASA CA ...limitati-va la discutiile referitoare la ,,tehnica" si renuntati la aste cu ,,a mea este mai mare ".Pai ,oameni mari suntem noi sau ce?

 

PS-daca ai pana in 1,75 ambele mobre sunt OK ..daca ai mai mult arati pe ea ca o maimutza pe polizor..daca mai ai si burta ..aratzi naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare.

 

Pana la urma am rezolvat problema. Mi-am luat o viroaga de 535, din 94. Asta mi-a placut. Atasez si o poza, ca sa vedeti ca nu mi-am luat bicicleta, si nici nu arat pe ea ca maimuta pe polizor ( tare asta, Serghei42)

 

M-am uitat si la shadow-ul de 600, dar pt mine era mut prea mare. Sunt multumita de decizia facuta.

 

Oricum, multumesc mult tuturor pt sfaturi, ciondaneli tehnice, si trezit de dimineata cu fata la cearceaf ricky.gif

 

_MG_2802.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Pana la urma am rezolvat problema. Mi-am luat o viroaga de 535, din 94. Asta mi-a placut. Atasez si o poza, ca sa vedeti ca nu mi-am luat bicicleta, si nici nu arat pe ea ca maimuta pe polizor ( tare asta, Serghei42)

 

M-am uitat si la shadow-ul de 600, dar pt mine era mut prea mare. Sunt multumita de decizia facuta.

 

Oricum, multumesc mult tuturor pt sfaturi, ciondaneli tehnice, si trezit de dimineata cu fata la cearceaf ricky.gif

 

_MG_2802.jpg

 

Felicitari,si cat mai multi km in sea,fara probleme ! Vad c-are deja si niste extra-optiuni; sissy-bar cu portbagaj,suporti pt. coburi,gentuta pt. scule...Cat te-a costat toata distractia ?

P.S.: umbla la profil...membra....feminin...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Pana la urma am rezolvat problema. Mi-am luat o viroaga de 535, din 94..

 

Nu pot sa zic felicitari pentru alegere dar o sa spun multi kilometri fara incidente!

Ai pe forum o intreaga sectiune dedicata acestui model, unde lumea te poate ajuta la orice probleme o sa ai la ea (si o sa ai garantat :P).

Inca mai ai un loc in cercul de outsideri ai grupului EN 500/LTD !

Grija mare la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa zic felicitari pentru alegere dar o sa spun multi kilometri fara incidente!

Ai pe forum o intreaga sectiune dedicata acestui model, unde lumea te poate ajuta la orice probleme o sa ai la ea (si o sa ai garantat :P).

Inca mai ai un loc in cercul de outsideri ai grupului EN 500/LTD !

Grija mare la drum!

 

Eu felicit fata pentru alegere..si o asigur ca dracul nu este chiar asa de negru cum il prezinti tu ..

 

Este adevarat daca a pus-o gaia sa isi cumpere virago PIERDE farmecul racirii cu lichid (si tot ce implica asta : radiator,antigel,termostat ..pompe..draci laci) ..PIERDE farmecul curelei de transmisie (ca la masina de cusut ...+ ca o sa ii para rau ca nu traieste momentul in care un idiot ,,trece" o lama peste un cant al curelei)...ce mai PIERDE??...a...lipsa unui motor de vitezana pus din fabrica pe un ,cruiser"intr-o incercata disperata a constructorului de a scapa de stocul de motoare vechi....a...si mai PIERZI fericirea de a calari ceva urat (crede-ma ca la motociclete este altfel decat la oameni).MAI pierde si sunetul de motor puternic ,gutural ..vanjos...(nu ca viroaga ar fi tenor dar totusi...)

 

Ce NU vei PIERDE ?!! Ocazia sa-l vezi pe Alex EXTREM DE NERVOS. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine este sa lasam proprietarul sa-si expuna parerile despre achizitie. Eu cred ca au fost expuse anterior plusurile si minusurile care le are acest motor asa ca acum este tardiv s-o facem din nou.

Eu astept impresiile, cu precizarea ca o sa urmaresc cu interes pe viitor (daca o sa fie) postarile ei cu privire la Viroaga!

 

Pana una alta, noi sa fim sanatosi, sa avem benzina in rezervor, bani in buzunar si drum in fata! :cheers:

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine este sa lasam proprietarul sa-si expuna parerile despre achizitie. Eu cred ca au fost expuse anterior plusurile si minusurile care le are acest motor asa ca acum este tardiv s-o facem din nou.

Eu astept impresiile, cu precizarea ca o sa urmaresc cu interes pe viitor (daca o sa fie) postarile ei cu privire la Viroaga!

 

Pana una alta, noi sa fim sanatosi, sa avem benzina in rezervor, bani in buzunar si drum in fata! :cheers:

 

Radem glumim..schimbam piese,platim...Daca nu posteaza ea problemele aparute stai cu ochii pe mine ca in scurt timp o bag la RK...pt sezonul urmator :baldy: Nu ca nu ar mege si asa dar totusi..ori merge ori nu mai merge.

 

PS-daca nu aveti unde sa tineti mobrele la iarna ofer gazduire..cam departe dar asta este ..tocmai am terminat ,,garajul"pt mobre,ATV-uri si ce o mai fi pe acolo in lucru sau hibernare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa, sa va iau pe rand, ca din nu stiu ce motiv, mi-au disparut notificarile pe mail ca primesc raspuns

 

darian am si coburi la ea, si sunt destul de mari. am si discuri de frana noi, ulei/lichid de frana schimbat, am primit-o in stare excelenta. a fost 1550E. i-am luat baterie noua, si la primava trebuie neaparat sa ii schimb cauciucele.

cu umblatu la profil, trebuie sa ma dumiresc :))

 

alex_en acum fiecare motor are plusurile si minusurile lui, dupa cum mi-ati aratat. o sa am grija de ea cat mai bine, si vedem ce probleme imi face.

 

mersi de urari :)

 

gabriel chelaru mersi mult !

 

 

SERGHEI42 hai ma, nu va mai scoateti ochii unu altuia:)) sunt motoare bune amadoua, si e o chestie de gust la aspect pana la urma, ca sunt comparabile ca tot, dupa cum ati enumerat. noi sa fim sanatoti, ca problemele tehnice se remediaza :)

 

 

 

 

 

pana acum am reusit sa o si dau de pamant...tot zic ca-mi pun crashbar-uri, da nu am apucat. e ok, a cazut de pe loc, ca am urcat o bordura cu a 2-a, si a murit cand am accelerat. no, greseli de incepatori. are 2 zgarieturi mici, dar cu ocazia asta am aflat ca o pot ridica singura

 

 

in rest, o duc acasa la inmatriculat saptamana viitoare, si la garaj cu ea, ca in brasov nu mai e de dat, doar daca ai la destinatie niste amici cu o dalta si un ciocanel, sa te desprinnda de sa:))

 

 

O saptamana faina!

Editat de no_fear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi te primim oricand la noi in grup pt ca ajtia cu viroage e plicticosi rau

Da, da, si nici macar nu vin si ei sa stam la un pahar de vorba. :friends:

 

P.S.: /index.php?/topic/549253-grupul-en500-outsiders/page__view__findpost__p__2986132 :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da, si nici macar nu vin si ei sa stam la un pahar de vorba. :friends:

 

P.S.: /index.php?/topic/549253-grupul-en500-outsiders/page__view__findpost__p__2986132 :rolleyes:

 

 

Da, da si nici nu stie sa se joace frumos, e ofticosi astia :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) bun asa :)) bai, weekendu asta nu pot de nici o culoare, am predare de proiect luni, si sper ca apuc sa dorm, apai sa mai ies din casa:(

 

mersi de invite tho. poate data viitoare ajung, daca is in stare sa urmaresc forumu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Ziua buna,

 

O intrebare la poporul cu mai multa experienta decit mine. Am citit topicul asta de la cap la coada pentru ca si eu vroiam sa deschid un topic similar acum ceva timp in urma. Eu stau acum pe la tropice, si desi viitorul motor pe care vreau sa-l achizitionez ( vulcan 500 sau virago 535) v-a fi folosit mai mult pt drumuri in afara, dar totusi trebuie sa ma gindesc ca si in oras am sa am nevoie de el. Ei, faza este ca aici in timpul zilei ajunge usor la 38 de grade cu umiditate de 80% plus trafic infernal...

Intrebarea mea este: racire pe lichid sau aer? Vulcan sau virago?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna,

 

O intrebare la poporul cu mai multa experienta decit mine. Am citit topicul asta de la cap la coada pentru ca si eu vroiam sa deschid un topic similar acum ceva timp in urma. Eu stau acum pe la tropice, si desi viitorul motor pe care vreau sa-l achizitionez ( vulcan 500 sau virago 535) v-a fi folosit mai mult pt drumuri in afara, dar totusi trebuie sa ma gindesc ca si in oras am sa am nevoie de el. Ei, faza este ca aici in timpul zilei ajunge usor la 38 de grade cu umiditate de 80% plus trafic infernal...

Intrebarea mea este: racire pe lichid sau aer? Vulcan sau virago?

 

 

Intrebarea e cam retorica; e clar ca pt temperaturi mari racirea pe lichid e sfanta; daca nu era buna la nimic nu se mai chinuia nimeni sa o implementeze; sincer eu nu inteleg cum se poate merge fara racire pe lichid vara prin oras, ca la mine ventilatorul nu sta aproape deloc; acu am mai citit o faza, dar nu stiu daca am inteles bine: cica motorul asta de EN e unul "fierbinte", adica se incalzeste repede si mult; parca asa am citit, daca spun prostii corectati-ma; oricum pt zona in care te afli tu mai e si umezeala care isi spune cuvantul, chiar si racirea pe lichid va merge mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou ceea ce s-a mai spus:

motoarele cu racire pe aer au fost concepute sa functioneze bine RACITE PE AER.

 

nu cred ca scrie nicaieri in manualele lor ca se folosesc doar la polul nord si polul sud. :)

 

au amestecul mai bogat decat cele racite pe apa, au alte materiele in compozitie, alte tolerante, etc

 

daca-i in stare buna motorul NU PATESTE NIMIC nici la 40 de grade

 

se incalzeste pana la un punct si de acolo gata, si punctul ala e mai mult decat suportabil pentru motor.

 

bafta la alegere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...