Sari la conținut

KW EN 500 vs Virago 535


no_fear
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am reusit sa restrang cautarile la aceste 2 modele, care sunt comparabile si ca performanta si ca pret, si de-aia imi e foarte greu sa ma decid.

 

Asa ca va rog daca se poate sa ma ajutati, cum e cu intretinerea, cum se comporta la drum lung, consum, si ce va mai trece prin cap. Am citit pe destule forumuri informatii despre cele doua, da as vrea o comparatie.

 

Mersi :)

 

P.S. am 1.60, sunt fata, dar am vointa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motorul de pe EN 500 este celebrul EX folosit pe atatea modele. Cat despre durata medie de viata a motorului pot sa-ti spun ca nu exista asa ceva deoarece in Romania nu exista service autorizat Kawasaki la care sa mearga posesorii de EX-uri. Asa ca oricum informatia asta e lipsita de valoare, chiar daca ai afla despre o astfel de statistica (facuta in alta tara) nu ti-ar folosi la nimic. Parerea mea.

Ceea ce pot sa-ti spun cu siguranta este ca eu am facut cu motorul meu peste 50 000 km si am facut O GRAMADA DE REPARATII LA EL:

- schimbat lantul de distributie : 5 mil (piesa +manopera)

- schimbat lantul de transmisie primara: 5 mil (piesa +manopera)

- schimbat doua supape de admisie, garniturile de chiulasa si de bloc motor : 6.5 mil (manopera + piese)

- schimbat kit ambreiaj: 4 mil (piesa +manopera)

- schimbat garnitura capac motor, garnitura pompa de apa: 1 mil (piese + manopera)

- schimbat antigel + ulei motor + filtre (la 30 000 km - antigel /la 5000km ulei +filtru) : 13 mil (ulei + antigel)

- reparatie stator alternator: 1 mil (garnituri + manopera)

 

TOTAL : APROX 35 MIL doar pentru motor/4 ani

 

alte reparatii:

 

- cumparat doua curele de transmisie : 12 mil

- schimbat un set de anvelope+ camere + o anvelopa pe fata : 12 mil

- schimbat tapiserie sa: 1 mil

- suduri crash bar : 1 mil

- schimbat baterie : 1.5 mi

- schimbat becuri: 1mi

- sincronizat + curatat carburatoare : 2 mil

- uns, gresat, spalat : 2mil

 

Achizitii:

- parbriz : 7 mil

- portbagaj : 4 mil

- suporti cob-uri : 3 mil

 

Benzina : 2000 EURO aprox

 

TOTAL LA 4 ANI :

Reparatii motor : 35 mil

Alte reparatii: 32 mil

Achizitii: 14 mil

 

 

TOTAL GENERAL: 91 mil + 2000 EURO

 

 

Din calculul asta rezulta ca ar veni un consum lunar de 350 ron la 50000 km facuti.

Cam asta zic eu ca este pretul care-l dau lunar sa ma plimb cu un EN din 94'

 

Asigurare pentru 4 ani ar fi 4.5 mil

Vinieta nu se plateste la motociclete;

ITP in schimb am prins de doua ori si a costat 2.5 mil.

Rezulta un total de 365 ron /luna

Aaa , si inca ceva, poate nu le fel de important : rata la motor 360 ron/luna

Si uite asa ajung la 725 ron/luna cheltuiala cu motoru...

Apropo, la alte motoare e SI MAI SCUMP

Cred ca starea care ti-am determinat-o o sa te faca sa te gandesti de doua ori inainte sa iti cumperi un motor.

Este posibil insa ca pretul lunar pentru un EN sa fie mai mic, dar nu semnificativ, pentru ca in cele din urma se ajunge cam la aceleasi preturi (manopera poate sa difere).

Deci iti mai cumperi EN sau vrei Virago (bicicleta dinaia)?

 

Eu am facut naveta Buzau - Cluj, Bucuresti - Cluj cu el, in perioada asta, am mers o data pana la Istanbul (2000 km aprox). Ce pot sa zic este ca ai viteza de croaziera cam mica (120 maxim, daca esti incarcat), te bate vantul din toate directiile (mai putin din fata daca-i pui un parbriz, dar e belea cu el cand ploua ca nu are stergator :))).

Consumul este 3.8 la 100 km (cel mai bun scos), sau 4.3 (scos recent pe drumuri naspa de munte). In oras papa 5.5 lejer daca nu te dai la el...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai clar sunt costuri de reparatii odata ce iti iei orice motocicleta. alea sunt "riscuri" asumate. mersi totusi de lista, vad ce ma asteapta, mai detaliat. si intotdeauna e solutia "nu ai bani de reparat, o tii in garaj pana ai"

 

momentan o iau si ma obisnuiesc cu ea, pretty much asa cum e, si vad eu la primavara ce am de schimbat mai serios.

 

si ce vrei sa zici cu bicicleta de virago?:crack:

Editat de no_fear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu Virago de 250 si aveam senzatia ca merg cu vechea mea bicicleta Robusta.

Motorul de 535 este puternic, dar cadrul cred ca e la fel...deci tot senzatia de bicicleta o s-o ai cand te urci pe ea.

Pot sa zic ca si motorul ala de 250 trage de rupe, m-a impresionat cum mergea (aveam pasager in spate, plus eu 75 kile +),deci cel de 535 merge si mai si.

E chestie de gusturi pana la urma, plusuri si minusuri, iar pe gustul meu este EN-ul...

 

PS: EN 500 are si un mic mic mic "fanclub" in Bucuresti :P

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai pt "fun-clubul" asta merita sa-ti iei EN; serios vorbind alege ce-ti place tie mai mult, ca daca te lasi in seama altora risti sa-ti para rau mai tarziu; e important sa te urci pe ambele, daca vrei sa calaresti un EN si esti din buc, te putem ajuta cu placere; ca deosebiri ar fi asa: Viroaga e mai chopper ca are motor in V si mai are un plus la transmisie fiind pe cardan, dar nu are racire pe lichid si in oras vara o cam chinui, iar ca dimensiuni e mai mica (asta in caz ca vrei sa-ti iei iubitul pasager :wink: ) De fiabile sunt amandoua, ca doar sunt japoneze; Pot sa-ti spun ca EN-ul e comod la drum lung, de Virago nu stiu; conteaza f mult si ce oferte ai, sa iti iei un motor cu km reali putini si bine intretinut, ca sa nu bagi din prima banii aia de care zice alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am virago 535.Daca ai pana-n 1,70 inaltime,nu mai este senzatia de bicicleta.Motorul trage de rupe.Intretinerea este mai mult decat ok.Motorul in V-Twin arata grozav.Eu sunt foarte multumit de ea.Intentionam sa-mi iau ceva mai mare,dar la cat de usor o manevrezi in oras,nu cred ca o voi schimba prea curand.Consum 4-5 litri.Transmisia pe cardan(nu ca pe lant te-ar rupe la buzunar).In afara mergi lajer cu 130,mai mult nu ai nevoie dacat daca vrei sa ai senzatia ca cinava chiar vrea sa te dea jos de pe mobra,senzatie pe care oricum o ai si pe celelalte cruisere.

 

Si eu am avut de ales intre aceste doua modele.Am ales virago si nu regret.Nu spun ca este mai buna decat kava(cu Kw am facut o scurta plimbare,prea scurta pt a putea trage concluzii).

 

Urcate pe ambele,da o tura si alegi.Cu siguranta si KW este un motor grozav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am virago de 2 ani..recunosc nu merg foarte mult cu el....pt. mine motocicleta nu este mijloc de transport de zi cu zi,dar pana acum nu am cheltuit bani decat pe releul de incarcare si statorul precum si pe accesorii.Poate am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i adevarat ce scrie @alex_en, 535-ul te face fericita... usoara, stabila, puternica, as spune facuta pentru femei... eu in virago nu am bagat decat in cauciucuri in aproape 30000km, exceptand piesele inlocuite la cazaturi. Singurul dezavantaj este autonomia legata de rezarvorul prea mic, ca sa nu am probleme alimentez la fiecare 150 km rulati. Nu am auzit de nici o virago sa se fi stricat...

Insa cel mai bine este sa faci o proba cu amandoua, asa ve-i decide singura.. succes si sa ne vedem cu bine pe sosea.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la aproape 1.60m am mers cu 535 si nu mi s-a parut deloc manevrabila... Acum nah, e posibil ca aia sa fi avut o problema, dar mi s-a parut foarte mica si mie...

 

Cateva puncte importante:

1. Racire: Kawa pe lichid, Yamaha pe aer - ceea ce vara mie mi se pare chinuiala mare prin oras...

2. Putere: Kawa 50cai la 499cmc, Yamaha 46cai la 535cmc

3. Trepte de viteza: Kawa 6, Yamaha 5 - teoretic motoru' merge cel mai bine/economic, dar acum difera si raportul de transmisie (la asta nu ma pricep, dar mi se pare mult mai bine sa ai 6 viteze)

4. Cuplu: Kawa are cuplul putin mai mic, dar bate la top speed (Kawa 180km/h - testata, Yamaha - 160km/h din surse de pe net)

5. Greutate: Kawa e putin mai greu, cu 5kg (atarna treapta a 6-a :P )

6. Rezervorul: la Yamaha este sub sa! Ceea ce mi se pare si de ras si de plans. Arata urat, ca in poza atasata mai jos, este incomod, este oarecum periculos pentru ca daca dai de un damb, poti naiba sa-l si spargi (nu stiu cat de bun poate fi scutul ala daca dai de o piatra serioasa si mai ascutita, iar garda la sol este foarte mica, fiind ciopar).

7. Aspectul: tine de gusturi, dar chiar daca nu este in V, mie imi place mult mai mult Kawa; pare mai bine inchegata si mai solida. Parerea mea.

 

Dar nah, acum fiecare lauda ce are si ce iubeste mai mult. :P

Daca vrei, poti veni sa vezi cum sunt motoarele astea, cum te simti pe ele, mai schimbam o vorba, o parere... :)

P.S.: Nu te lua dupa Alex ca lui ii place sa sperie lumea, sa aiba numai el EN500. :crack:

 

Singurul dezavantaj este autonomia legata de rezarvorul prea mic, ca sa nu am probleme alimentez la fiecare 150 km rulati.

Pai nu are rezervorul de 16L? Cat consuma?

 

Eu la EN, la drum intins am autonomie 250km (la 270km ramai in drum)...

post-48785-0-97695600-1312924984_thumb.jpg

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in sezonul 2 cu virago 535v...Cand am luat-o avea la bvord 20 si ceva de mii (ca toate mobrele aduse in Romania indiferent de an de fabricatie :)) )..Este din "91..si de doi ani nu am schimbat NIMIC..nici ulei ..nica...doar am facut nivelul la lichidul de frana ca era mic ,,din nastere" (aaaaaaaa si doua bujii made in china)...

 

In rest apa ,paie si bataiee...Merge 150 ca popa.. ..chiar si 170... La 240km trec pe rezerva...Este manevrabila...incomoda (ca orice alta mobra din clasa ei daca nu-i faci seaua pe fundul tau )...FIABILA..si nesimtit de simpla.Nu ai treaba cu lichid de racire,cu furtune,radiatoare...lant ..pinioane...etc .Are cardan pe care nu-l bagi in seama toata viatza ta ..Poate la 2-3 ani sa verifici uleiul din diferential...sau daca vezi ca mai curge pe acolo (nu este cazul)...Are 200 kg la plin ...eu am 17ccm si AM AJUNS LA 86DE KG (de la 92)>>ADICA AM SLABIT >>>MULTUMESC >>MULTUMESC>>>> Stiu ,sunt tare..

 

Despre N nu pot spune nimic pt ca ,,imi sunt dragi cativa oameni care calaresc asa ceva ...."..Kawa ,in general ..mi-a lasat impresia de putere si fiabilitate ..DAR evident ,ce am eu este cel mai bun.

 

PS-la Viroaga poti sa te joci cu ,,accesorii" cum vrei tu ..este sau cel putin pare mai ,,motocicleta decat EN-ul..."ma refer la gabarit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FIABILA..si nesimtit de simpla.Nu ai treaba cu lichid de racire,cu furtune,radiatoare...lant ..pinioane...etc

Despre N nu pot spune nimic pt ca ,,imi sunt dragi cativa oameni care calaresc asa ceva ....".. Multumim, multumim! :cheers:

Chiar ma uitam la poza pe care am atasat-o postului anterior... La Yamaha ce-i drept, ai scapat de lant+mentenanta, curea, radiator, termocupla, furtune, antigel, vas de expansiune, termostat...

Si conform legii sistemelor: un sistem cu cat e mai simplu, cu atat e mai fiabil.

 

Dar tot Kawa mi se pare ca-i mai performanta. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la aproape 1.60m am mers cu 535 si nu mi s-a parut deloc manevrabila... Acum nah, e posibil ca aia sa fi avut o problema, dar mi s-a parut foarte mica si mie...

 

Cateva puncte importante:

1. Racire: Kawa pe lichid, Yamaha pe aer - ceea ce vara mie mi se pare chinuiala mare prin oras...--nu are nici p0e dracu..doar ca dogoreste in draci..

2. Putere: Kawa 50cai la 499cmc, Yamaha 46cai la 535cmc ..trebuia sa imi strice cineva seara ..

3. Trepte de viteza: Kawa 6, Yamaha 5 - teoretic motoru' merge cel mai bine/economic, dar acum difera si raportul de transmisie (la asta nu ma pricep, dar mi se pare mult mai bine sa ai 6 viteze)..hm...ok..aici ai dreptate ...

4. Cuplu: Kawa are cuplul putin mai mic, dar bate la top speed (Kawa 180km/h - testata, Yamaha - 160km/h din surse de pe net)

5. Greutate: Kawa e putin mai greu, cu 5kg (atarna treapta a 6-a :P )...Yamaha-175... ...

6. Rezervorul: la Yamaha este sub sa! Ceea ce mi se pare si de ras si de plans. Arata urat, ca in poza atasata mai jos, este incomod, este oarecum periculos pentru ca daca dai de un damb, poti naiba sa-l si spargi (nu stiu cat de bun poate fi scutul ala daca dai de o piatra serioasa si mai ascutita, iar garda la sol este foarte mica, fiind ciopar)...nu are cum sa-l loveasca pt ca sub rezervor se afla toba de foc cu scutul aferent ...si sa stii ca si in rezervorul de sus la modelul meu intra benzina ..camd 2,5 litri..

7. Aspectul: tine de gusturi, dar chiar daca nu este in V, mie imi place mult mai mult Kawa; pare mai bine inchegata si mai solida. Parerea mea. ..ba Virago..dar nu stii..(in subconstient ti-ai dori cu ardoare o VIRAGOOOOOOO.....)

Dar nah, acum fiecare lauda ce are si ce iubeste mai mult. :P.....corect ...am un caine asa de frumos.....!!!!!!!!

Daca vrei, poti veni sa vezi cum sunt motoarele astea, cum te simti pe ele, mai schimbam o vorba, o parere... :)

P.S.: Nu te lua dupa Alex ca lui ii place sa sperie lumea, sa aiba numai el EN500. :crack:..plus ca a lui alex este urata si are doar doua roti ....

 

Pai nu are rezervorul de 16L? Cat consuma? ... rezervor 12,5 l ..4,5/100kmh..extraurban ...si 6-7 in orash...a mea ...

Eu la EN, la drum intins am autonomie 250km (la 270km ramai in drum)... 260 ...si abia atunci trec pe rezerva ..si mai merg 50km...DAR asta numai extraurban...

 

 

 

PS- a mea are DOUA DISCURI DE FRANA| pe fata ...voi aveti ??? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

Chiar ma uitam la poza pe care am atasat-o postului anterior... La Yamaha ce-i drept, ai scapat de lant+mentenanta, curea, radiator, termocupla, furtune, antigel, vas de expansiune, termostat...

Si conform legii sistemelor: un sistem cu cat e mai simplu, cu atat e mai fiabil.

 

Dar tot Kawa mi se pare ca-i mai performanta. :P

 

 

corect... :lol:

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa ne intalnim duminica pe Amckart astia cu viroage si en-uri sa vedem care e mai tare; oare ce-ar zice astia cu vitezane sa ne vada p'acolo :eek:

 

:moto: :lol: :moto: Nu ma primesc ..sau cel putin pe mine ma vor scoate dupa primele viraje...Doar stiti ca ,,oficialii" ,,circuitului"se supara daca dai cu scaritele de asfalt ca-l strici..Iar viroaga se lasa tata pe scari de numa numa ..marfa de calitate nu ca EN-urile...Dar ,ce conteaza ce spune un bosorog ca mine ..ochii la tineretul revolutionar..

 

:bounce:

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am reusit sa restrang cautarile la aceste 2 modele, care sunt comparabile si ca performanta si ca pret, si de-aia imi e foarte greu sa ma decid.

 

Asa ca va rog daca se poate sa ma ajutati, cum e cu intretinerea, cum se comporta la drum lung, consum, si ce va mai trece prin cap. Am citit pe destule forumuri informatii despre cele doua, da as vrea o comparatie.

 

Mersi :)

 

P.S. am 1.60, sunt fata, dar am vointa :crack:

Viroaga, clar! Chiar si numai pentru cardan si motorul in V. Dar nu numai. Racirea pe apa la EN e doar o complicatie in plus, o grija suplimentara. Niciodata n-o sa ai vreo problema din cauza racirii pe aer a Viroagai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa ne intalnim duminica pe Amckart astia cu viroage si en-uri sa vedem care e mai tare; oare ce-ar zice astia cu vitezane sa ne vada p'acolo

Vai Mihai, ai niste replici cateodata... :crack:

Eu zic sa ne vedem la suc pana la Amckart-ul sa ne polizam urechile pe asfalt.

 

Iar viroaga se lasa tata pe scari de numa numa ..marfa de calitate nu ca EN-urile...Dar ,ce conteaza ce spune un bosorog ca mine ..ochii la tineretul revolutionar..

:bounce:

:laugh:

De fapt, ma agit degeaba ca eu am o struto-camila: Kawa LTD 454, dar cu motor de EN500.

Asadar, dintre Virago si En, eu aleg LTD454 ! :lol:

 

on topic...Virago are tobele mai frumose

Aici cam ai dreptate. Sincer, si mie mi se pare uratele tobele EN si daca-s stock, nici nu auzi motorul, chiar daca e langa tine.

DAR, se pot gauri, sau schimba. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am participat in vara asta la o nunta pe motoare. Eu am avut singurul motor racit cu aer, Virago 535. Au fost momente cand s-a mers foarte incet in coloana si era o caldura insuportabila. Un prieten cu EN 500 a avut mai tot timpul probleme din cauza termocuplei sau ce naiba o fi fost, ca a trebuit sa mestereasca la furtune si fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cand mi-am luat 535-ul am avut in acelasi timp si o oferta interesanta de EN, dar am ales Yamaha si nu-mi pare rau. La momentul respectiv am ales din alte considerente, dar intre timp am avut ocazia sa ma dau si cu EN si personal imi place mult mai mult pe 535-ul meu. Poate e subiectivism, dar aceeasi alegere as face-o si acum. Motivele in mare parte au fost enumerate mai sus de colegi. Eu circul zilnic cu a mea si nu am avut nici o problema cu ea. Am facut-o bucati asta-iarna dar nu pentru ca avea ceva ci pentru ca am vrut eu s-o reconditionez ca la carte, cu sablat de cadru si vopsit in camp electrostatic si alte nebunii ...

 

Legat de viteza de croaziera, iarasi e subiectiva treaba. La inceput mi se parea confortabila la 90, apoi la 100, apoi la 120, etc. si ziceam ca mai tare de atata nu e fain ca te da vantul jos. In ultima vreme pe centura (drumul spre servici) o tin pe la 140-150 si mi se pare lejer. Vmax-ul meu cu ea a fost 170. In mod normal consuma cam 5%, dar in ultima vreme ii cam dau bocanci si ajung undeva sub 6%. Autonomie: 200 km lejer. Cu racirea n-am nici o problema, ca doar n-o tin pornita pe loc 3 ore in soare.

 

Si nu in ultimul rand, 535-ul e mult mai frumos ca EN-ul ...

pow.gif

 

Zi ca nu-i asa:

c62f58e5.jpg

...

 

Si in actiune:

http://www.youtube.com/watch?v=bXJ5qapmLkQ

 

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Shadow600/Steed400/Magna, Yamaha Dragstar XSV400/650, Suzuki Intruder 600/800/ Marauder --> aceste motoare ce are? ..... poate gusturile nu se discuta. poate intr-o zi o sa regreti mai tarziu si o sa zici... "ce frumos e motoru ala" deci in principiu sa studiezi toate cruisere.

 

Yamaha Virago 750 -- pe asta as alege pt performanta este mult peste 535-ul si frane f eficiente, are 2 discuri in fata, are turometru, racire pe aer, cardan. am condus... hmmm exeptional!!!

 

Suzuki Intruder -- hmmmm arata bine, motoare inalte, V2 si impunatoare. modelu de 600 sau 800 nu am condus, doar de 1500 si 1800. deci nu pot sa zic despre performante si fiabilitatea cel de 600/800. gasesti motor de 400 cmc (motor pt japonezi, taxe sunt foarte mari in Japonia).

 

am condus EN500-ul si 535-ul, ambele se comporta foarte bine. conteaza top speed?! vrei sa alergi peste 160km/h tot timpu? daca da, ia un motor mai mare (peste 800). ca manevrabilitatea e la fel.

 

racire aer/apa -- daca motorul e foarte bine intretinut, ulei de calitate si potrivit, reglajul la carburatoare ca lumea, n-o sa incalzeasca indiferent daca e pe apa sau e pe aer. e la fel

 

deci probeaza toate motociclete.

 

vrei intretinere mai mica? Virago/Dragstar/Intruder

 

parerea mea tehnica/accesori/intretinere ---> Virago 750!

parerea mea ca aspect ---> Intruder / Virago750 / Dragstar

parerea mea generala ---> probeaza toate motoare!

 

despre Honda nu am condus, dar sunt bune.

 

PS: ca inaltime, n-ai probleme cu aceste motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Acum nah, e posibil ca aia sa fi avut o problema...

- Nu cred ca racirea pe aer a fost prost proiectata, n-am avut niciodata probleme pe aceasta tema oricat am tras de motor, 80% din drumuri le fac in oras. Lipsa circuitului de racire inseamna in acest caz mai putine "necazuri"...(iata si un avantaj)

- Un motor de cuplu nu are nevoie de multe trepte de viteza, apoi 535-ul nu-i motor de viteza. La demaraj nu sta prost deloc ptr un chopper.

- Rezervorul este dub sa, la ce faci referire este toba comuna de esapament...

- Fac alimentare mai des fiindca nu-mi functioneaza electrovalva rezervei(banuiesc a fi blocata - am sa verific in viitor). Consumul este intre 3,6% si 5,6% in oras.

 

PS. Nu m-am dat cu Kawa, comparatia am facut-o prin prisma celor scrise anterior(postul II), am scos in evidenta fiabilitatea si simplitatea unui virago. Cheltuielilie de intretinere fiind minime. In final alegerea unui motor se face functie de destinatie, cautand anumite criterii...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "frati chopper-isti"!

 

M-ati convins: Virago incepand de maine! O singura dilema as mai avea si pentru asta apelez la cei cu experienta: initial ma gandeam la un Virago de 250 (incepator fiind :bigstar:)...insa tot vad ca multi au 535. "Dimensiunile" mele sunt: 1.80m si 84 kg. Pe care mi-ati recomanda-o? (250 sau 535).

Multzam fain si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minim 535, daca nu chiar 750 la gabaritul tau...

 

 

Bravo frate viitor chopperist, alegerea e a ta, sper sa gasesti si o Viroaga buna!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...