Sari la conținut

KW EN 500 vs Virago 535


no_fear
 Share

Postări Recomandate

Don'soara, ai impresia ca flacau' matale nu e in stare sa raspunda singur?!

Si io nu atac pe nimeni, am pornit de la concluzia lu' Baietelu_EN cum ca nu "se merita" TA pentru ca e prea periculoasa. Asa ca ii explicam lui No_fear ca, daca vrea drumuri de munte, periculoase prin excelenta, fanclubu' asta al vostru nu e niciun ghiseft. Asa ca raman avantajele Viroagai: V-ul, cardanul, cuplul in turatii joase, racirea cu aer.Si vezi ca vorba aia cu bata continea doar o balta. Dar, ma rog, fiecare cu materiile cu care e obisnuit... Dar te rog sa nu te bagi in discutie doar asa, din spirit de fronda erotico-EN-istica. Daca ai argumente in favoarea vreuneia din mobre, baga. Dar nu asta cu fanclubu', ca e penibila.

 

Alex_en: Dap, vazut 2 sau trei Viroage pe TA si, a doua zi, la intoarcere, inca vreo 2-3 pe TF.

 

A, si va transmite prietenu Doctor X ca daca ati fost duminica, cu frica, e adevarat, pe TA, v-a salutat undeva intre Obarsie si Ranca. El mergea, voi stateati. :blbl:

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu iau apararea lui Alex, ci a unor oameni pe care ii iubesc si pe care i-ai jignit de-a pulea. Ti-am zis, daca ai asa o problema cu Alex, ce te opreste sa va dati intalnire?

 

Referitor la ce a zis Alex, a dat un sfat destul de ok pentru o tara in care motociclistii sunt asa cum sunt si cad ca fraierii si-n linie dreapta. Se duce unu' d-asta cu impresii de reisar si cade-n rapa. Crezi ca a fost deplasat cand a zis ca e periculos daca ratezi curba? Adevarul e ca nu cazi decat sute de metri...

Noi am mers pe tot felul' de trasee, pe toate drumurile si potecile posibile, pe orice vreme, asa ca las-o jos cu frica de motociclit. Culmea, nu avem nici enduro.

 

Cat de spre mobre, am vorbit mai devreme, beleste ochii si vezi.

Si nu, nu eram noi duminica. Dar de ce nu s-a oprit sa "ne": salute, eventual sa-l bata putin pe "Alex", ca parca asa era vorba acum ceva timp.

 

Haidi pa, te pupa fata cu "spirit de fronda erotico-EN-istica". :wave:

 

P.S.: Ai report.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu posesor de XV535 si vreau sa aduc si eu cateva completari. Eu am 178cm si 120kg, Virago535 pe care il am nu are comenzi avansate si nici sea modificata. Din lipsa de bani nu am facut decat 3000km cu ea in cele 2 sezoane de cand o am. Seaua nu mi s-a parut inconfortabila decat pe autostrada, unde lipsa unor miscari mai serioase in curbe ma omora. Comenzile mi se par excelente pentru oras dar la drum lung ar merge macar un set suplimentar pe crashbar ca sa stai confortabil in linii drepte. Ca si putere inca nu mi se pare lenes, repreizele de acceleratie pana la 80-90kmh sunt mai mult decat multumitoare. Viteza maxima atinsa de mine a fost 160kmh dar am mentinut-o doar 5 secunde pentru ca era deja prea deranjant curentul de aer.

Despre EN500 nu stiu nimic deci nu ma bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va certati ca gainile pe o rama beata!

Zice unu ca-i avantaj ca-i racita yamaha cu aer - care pixta mamii ei e avantaju` ca-i racit cu aer? Ca seamna cu parkinsonurile?:baldy: Prietene - V-ul la motor e un criteriu la tine? Di ce? Si Mesabughiu`rile alea ce-s la First Bike sunt cu motoare in V - le cumperi, le faci reclama?

 

On topic: amice nehotarat, daca esti cat gardu si cat bradu (asa ca mine :rolleyes:), ia-ti EN - de la 96 incoace. Pe Viroaga arati de parca ai avea un supozitor intre craci - comenzile avansate sunt un avantaj. Io-s de 193 si >100kg si pe viroaga mergeam ca pe bicicleta. N-o simteam deloc sub mine.

Fiabilitate - cred ca mia de ani si modele de kawa care-s echipate cu motoru ala, spun ceva despre fiabilitatea lui.

 

Urca-te omule pe amandoua modelele, da-te cu ele, vezi care-ti place - pana la urma tu esti cu banul.

 

Si tine minte - Yamaha face instrumente muzicale :P (hoo, nu sariiiitiiiiiii, era o mica gluma)

Editat de Nasty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iau apararea lui Alex, ci a unor oameni pe care ii iubesc si pe care i-ai jignit de-a pulea. Ti-am zis, daca ai asa o problema cu Alex, ce te opreste sa va dati intalnire?

 

Referitor la ce a zis Alex, a dat un sfat destul de ok pentru o tara in care motociclistii sunt asa cum sunt si cad ca fraierii si-n linie dreapta. Se duce unu' d-asta cu impresii de reisar si cade-n rapa. Crezi ca a fost deplasat cand a zis ca e periculos daca ratezi curba? Adevarul e ca nu cazi decat sute de metri...

Noi am mers pe tot felul' de trasee, pe toate drumurile si potecile posibile, pe orice vreme, asa ca las-o jos cu frica de motociclit. Culmea, nu avem nici enduro.

 

Cat de spre mobre, am vorbit mai devreme, beleste ochii si vezi.

Si nu, nu eram noi duminica. Dar de ce nu s-a oprit sa "ne": salute, eventual sa-l bata putin pe "Alex", ca parca asa era vorba acum ceva timp.

 

Haidi pa, te pupa fata cu "spirit de fronda erotico-EN-istica". :wave:

 

P.S.: Ai report.

 

 

 

 

PPS: Pasarica mica (ma rog, e un fel de-a spune) si, bineinteles, sexoasa, ai idee macar, daca nu experienta, ce-i aia "erotic"? Pentru cultura ta motociclistico-zoofilica (nu, asta nu se refera neaparat la sex, se refera la "dragoste patologică de animale", conform DEX), erotismul tine de Eros, zeul iubirii din mitologia greaca. Deci report...for what? Erotic n-are legatura cu pornografia decat daca tu ai in capsor strict asa ceva.

 

In rest, despre frica, e simplu: orice drum de munte e periculos. Asa ca ori ai oo, ori n-ai. Flacau' tau a dat dovada lipsei sustinand sus si tare ca, si mi-e jena pentru a treia oara sa-l citez, "nu se merita". Pai, Floare de Colt a Motociclismului Romanesc, daca nici drumurile alea "nu se merita", atunci explicati-ne voi "ce se merita".

Si mai zic o data: fanclubu ala nu e un criteriu demn de luat in seama. Ba dimpotriva. (No offence membrilor, concluzia asta e trasa strict prin prisma gurului Alex_en...)

Concluzia mea: am descoperit o noua specie de mobrist, dupa cel "de weekend" si cel "de peste 25 de grade": mobristul de ses.

Drumuri sigure si terne va doresc. Si cat mai multe reporturi din necunoasterea limbii (pardon') romane. Asta e, nu toate-s norocoase, numa' sase.

PS: Ma bucur ca nu erati voi aia... Ca n-a irosit pretenu' X saluturi pe toti fricosii...

 

Nasty: Am bagat ca argument aerul si V-ul strict in discutia comparativa intre aste doua modele, ce treaba are FB sau alte brichete chinezesti?

Si aerul are avantajul simplitatii. Sa te vad io pe tine cand s-o f-te termocupla, termostatu', furtunele sau alte alea. Era o vorba a unui filozof: ceea ce e genial e si simplu.

Si da, prietene, V-ul la un chopper (sau cruiser) e criteriu de baza la mine. Alte intrebari?

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, sa dea dracu', da cred ca-i mai destept fi'-tu ala micu' decat tine... Tu ai impresia ca ti-am dat report pentru ca ai zis "erotic"? Esti departe rau de subiect. :haha:

Cat despre zoofilie, am impresia ca ai animale p-acolo prin arborele tau genealogic. Posibil chiar deasupra crengii tale.

 

P.S.: Ai report. Si nu pentru ca ai folosit iar cuvantul "erotic". :laugh:

 

bai astia cu viroage si en-uri hai sa iesim maine la un gratar intr-o padure pe langa buc, stiu eu un loc frumos, pe langa caldarusani

http://www.motocicli...ost__p__2926467

Alex lucreaza in weekend... Dar am zis ca ne vedem diseara ca suntem datori cu niste supa de malt. Fara alcool desigur. :bounce:

 

De gratar zicea si Eugen, dar vroia sa mergem pe la mine sa-l facem (tot aproape de Bucuresti - 30km).

Si eu as zice la fel, mai ales ca maica-mea ma tot intreaba de voi, si de ce nu mai veniti pe la ea. :)

Poate reusim sa strangem si niste Viroage diseara sau la gratar.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speedy.k@ cred ca alex_n facea doar o gluma cand se referea la TF ca periculos, mai usor pe panta cu parerile despre oameni pe care nu i-ai vazut in mers.

beatrice@ chiar daca omul de mai sus a fost off-topic, cu afirmatii poate gratuite si putin virulente, nici pomelnicul de jigniri pe care i le-ai adus nu e mai breaz. daca esti moderator pe forum, un autoreport pt limbajul asta nu ar strica. oricum din ce vad aici, in loc sa ajutati omul, va intreceti in orgolii. Credeam ca dispute exista numai intre fanii japo si impatimitii HD:)

 

On topic pt. initiatorul topicului: incearca cat mai multe moto, nu te opri doar la doua modele, mai ai si alte optiuni: Suzuki de 600 sau Honda Shadow de 600 sau de 750. Se preteaza la modificari pentru statura ta. Daca esti cu capul pe umeri poti incerca si seria de 800, totul tine de modul in care folosesti si stii sa stapanesti acceleratia. Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai astia cu viroage si en-uri hai sa iesim maine la un gratar intr-o padure pe langa buc, stiu eu un loc frumos, pe langa caldarusani

 

Adica Duminica ????!!!! Pai ,,locuiesc prin zona"..asa ca vin sigur .

 

Spydilica..cred ca realizezi ca te-ai cam ambalat si ai sarit calul.Stiu ca nu-i agreezi pe membri EN dar hai sa lasam topicul asta curat.Nu incepeti cu pornaciuni ca eu is om batran si nici nu mai tin minte ce-s alea...Hai sa re-descoperim respectul ..sa vezi ce frumoasa este viatza...Si ca sa te ofit ..afla ca tocmai am vandut un Kawa LX 650c uni-trax..gume Metzeler Sahara..preparat de ,,tavaleala"pe la motor...Fara acte dar ..buuuuuuuuuuun...Pe mine m-a dovedit..asa ca l-am maritat.Prea batran pt jucarele de enduro-cros. :friends:

 

Revenind la origini ...EN-racire cu apa ...sistem complicat (de fapt o pompa,un radiator ,un termostat ,o termocupla si ceva furtune .toate fiabile si cu viatza lunga.Sistem foarte bun daca te invarti toata ziua intr-un orash aglomerat.

Virago..racire aer...incredibil de buna racirea chiar si la o ,,adiere"..Nu-i prost japonezul.O tarai in treapta 1-2 cu orele si nu are nici pe dracu.Daca nu ai tupeu sa te bagi in fata la stop printre masini s-ar putea sa te cam ,,coaca"intre picioare..DAR daca nu ai tupeu nu ai ce cauta pe motocicleta.Adevrat ,este construita dce o fvirma care face si instrumente muyzicale DAR cat de bine suna instrumentele alea..la fel ca viroaga...:))

 

Maine dimineata dau o fuga in Bucuresti ep la 10 sa beau o cafea cu sotia..ca este acupata cu pravalia si apoi ma intorc la ,,tzaranoaia "aka Gruiu...sau pt cei care nu stiu zona chiar asa de bine ..,,vis-a-vis de complexul Astoria Snagov"..Asa ca cine vine prin zona si vrea sa bea o cafea cu mine sau sa-mi dea bate pe spinare ..il astept cu drag..+ ca pe traseul Stefanesti-Dascalu-Moara Vlasiei-Lipia-Gruiu-Snagov sunt niste ,,curbe"de vis..sosea de calitate...etc..

 

PS-daca hotarati ceva de o iesire la gratar ..vorba etc ...puneti pe aici ...De doua zile muncesc si m-am cam saturat ..mai vreau si eu o zi libera.O sa bag maine dimineata un ochi pe net ...Hai sa aveti o noapte linistita.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gratar...hmmm...suna tentant,mai ales ca azi am luat in primire,un Dragstar de doi juma'.L-am cam chinuit,saracu',ca-s obisnuit cu 750-ul meu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,este construita dce o fvirma care face si instrumente muyzicale DAR cat de bine suna instrumentele alea..la fel ca viroaga...:))

adevarat grait-ai!:guitar:

Acum, la fel cum au zis si ceilalti, depinde de gusturi. In plus trebuie luat in considerare raportul calitate/pret/ fiabilitate, etc.

Din partea mea +1 Virago!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarat grait-ai!:guitar:

Acum, la fel cum au zis si ceilalti, depinde de gusturi. In plus trebuie luat in considerare raportul calitate/pret/ fiabilitate, etc.

Din partea mea +1 Virago!

 

 

Ma,ca fiabilitate ambele sunt pe + ca sunt japoneze..la Calitate sunt pe + ca sunt japoneze..ca pretz per mobra asta nu este relevant (gasesti si sus si jos..si unele chiar foarte aratoase si bune)..Ca piese de schimb ambele ,,sunt japoneze"adica te cam papa la bani dar mai exista si portitze.

 

Din partea mea ...nu pot fi obiectiv pt ca nu am mers cu nici un EN,,.ca desing parca inclin spre virago (la clasa mica ..535) la clasa mare ma trec ,,vulcanii"..asa ca astea sunt preferintele mele.Sa fie din cauza varstei?!!..

 

Ambele au bube...din proiectare..si mai ales din cauza ,,varstei"..A mea are 20 de ani (si evident 25000km ... :laugh: ).Dupa atatia ani este de asteptat sa mai bagi cate o piesa..o membrana..niste role la frai,carbuni,distributie..etc .Odata inlocuita o piesa veche cu una noua vei avea iar 10-15 ani cel putin de liniste .Avantajul la mobre este ca ai cam 4-5 luni de pauza in care nu ai ce face decat sa astepti sa dea coltul ierbii.In lunile astea o poti face boboc fara sa se simta la buzunar .Una este la o mobra sa bagi 1000 euro (un exemplu...) in 5 luni si alta la o masina sa-i bagi scurt in cateva zile ca ai nevoie de masina.

 

Gratar...hmmm...suna tentant,mai ales ca azi am luat in primire,un Dragstar de doi juma'.L-am cam chinuit,saracu',ca-s obisnuit cu 750-ul meu....

 

Frumos....

 

PS-Felicitari pentru seaua de kawa (enduroaica de acum 2 saptamani)..A ramas prietenul meu cu gura cascata .. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saluta moshu'. Am fost putin ocupat weekendul asta cu cheful de la Mizil-Baile-nu-stiu-care. Superintalnire de mobristi batarni, betivi si de mare, mare angajament. Am vazut vreo 6 Viroage pe acolo, niciun EN.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saluta moshu'. Am fost putin ocupat weekendul asta cu cheful de la Mizil-Baile-nu-stiu-care. Superintalnire de mobristi batarni, betivi si de mare, mare angajament. Am vazut vreo 6 Viroage pe acolo, niciun EN.

:lol:

 

Esti de coma........EN-urile au fost in zone mai calduroase cu bere brumata...pentru ca pot..Viroaga trage mai bine spre zone racoroase cu spritz rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no_fear nu s-a speriat si a fugit, doar a fost plecata in delta vreo 5 zile, calare pe un Hornet (pasager :moron:)

 

am vazut destule argumente si pro si contra. cred ca ramane sa ma sui pe fiecare si sa dau o tura sa vad cum e. dar iau in considerare si un Honda CB500 (nu sariti :)) ). Totusi parca inclin spre viroaga.

 

some more questions. cu spatele cum stati? nu va omoara? ca din cate am inteles (again, nu sariti) chopperele is tare incomode la drum lung. gen pana in delta cum am fost acum. ok, dureri de spate sunt la toate motocicletele la drum lung, dar am inteles ca nu stau prea bine cu suspensiile spate cruiserele. si inca un minus ar fi ca daca dai de macadam, te cam ia dracu. am fost acu vreo saptamana pe transalpina, cu masina, si ma tot gandeam daca as putea sa fac drumu ala. adica jumatate e asfaltat boboc, dar spre sibiu, are multe parti neasfaltate cu pietris in diferite grade de tasare. am vazut pe el mostly niste animalute de BMW, si alte nakeduri sau cel mult enduro touring. am vazut si un choperist calare pe intruderu de 1200 care a facut cale intoarsa de unde incepea pietrisu.

 

ma gandesc ca la ce am eu in cap sa fac cu aceasta motocicleta, s-ar putea sa nu ma descurc cu un cruiser. so, viragistilor si en-istilor, ce ture ati facut, si cum va sunt salele?:bounce:

 

 

also, mersi mult de toate informatiile :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ..la cate a luat spinarea mea 40 si ceva de ani ...inca se simte bine pe seaua de virago.Bucile imi amortesc ..si noada evident.A mai spus colegul mai sus ca daca mergi pe autostrada unde faci afte la poponeata este cam incomoda daca seaua este ,,stas"si tu te incapatanezi sa o apesi mai mult de 100 de km.Prin tara pe judetene,drumuri mai de munte etc nu simti nimic pt ca lucrezi din buci tot timpul. Ori o faci pt manevre ori strangi din ele de frica tot lucrat se numeste.Eu am o sea criminala..facuta mai mult pentru parada cred..Are 2 cm de burete pe o chestie din plastic..ATAT..aaaa si este dintr-o bucata (la fel ca biserica aia ,,Dintr-un lemn ) ".

 

Eu acum vorbesc de viroaga mea...imi este tare draga ..imi devine si mai draga pe zi ce trece.Este batranica dar ma duce...daca-i fac si seaua ..(cat de curand il calc pe maestru) nu mai am ce-i reprosa.

La mersul off-road..tine fara probleme in limita bunului simt ..NU poti face ,,endureala"cu ea dar pe drumuri de munte cata de cat batatorite se descurca cu o guma evident cu ceva profil.Nu a fost conceputa pt mers pe coclauri dar trece vitejeste si peste portiuni ,,mai proaste" fara sa iti rupa noada DACA nu ai cumva sea ca a mea.Eu am 400 de metri de la asfalt pana in poarta de drum ,,pietruit" (este mult spus) ..si-i dau ,,talpa" ca imi place sa-i arat un drift pe viraj ..inaintea portii.

 

Chopperele evita drumurile grele pt ca nu prea avem ,,placere" sa auzim cum sar pietrele pe ,,croame". ,,Masina"asta iti ofera o placere nebuna sa mergi relaxat ,ca in fotoliul de acasa (mai toate ai sei foarte bune ..exceptia o face viroaga cu seaua dintr-o bucata )..Este asa de placut sa stai drept sau rezemat de ,,rucsac "sau de prietena si sa te apleci pe viraje..calm..in duduit de motor.Genul asta de mobre iti dau o senzatie anume..de liniste...placere...sunt sexoase...emana putere bruta,necizelata.Mecanica pura,simpla...senzatii pure..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]iau in considerare si un Honda CB500 (nu sariti :)) ). Totusi parca inclin spre viroaga. - Pai CB-ul e deja alta mancare de peste. :P

 

some more questions. cu spatele cum stati? nu va omoara? ca din cate am inteles (again, nu sariti) chopperele is tare incomode la drum lung. gen pana in delta cum am fost acum. ok, dureri de spate sunt la toate motocicletele la drum lung, dar am inteles ca nu stau prea bine cu suspensiile spate cruiserele. - Nu sunt incomode decat daca nu stii sa stai pe sa, sau nu-ti gasesti locu', sau iti e mica. Da, suspensiile sunt mai proaste decat la un enduro-touring, dar sunt categorii diferite (idealul ar fi un chopper cu suspensii de enduro-touring :bounce:). In cazul in care motocicleta ti se pare ca-ti da dureri de spate, incearca sa stai cat mai dreapta, modifica-ti saua la maestrul Darian, si spune-i sa o faca foarte moale, si eventual, regleaza-ti sau schimba-ti suspensiile (la viitorul motor pe care ti-l vei lua). Dupa aceste modificari, crede-ma ca nu vei mai avem probleme. Eu dupa 500km facuti intr-o zi, nu am avut nici o problema cu spatele.

si inca un minus ar fi ca daca dai de macadam, te cam ia dracu. am fost acu vreo saptamana pe transalpina, cu masina, si ma tot gandeam daca as putea sa fac drumu ala. adica jumatate e asfaltat boboc, dar spre sibiu, are multe parti neasfaltate cu pietris in diferite grade de tasare. am vazut pe el mostly niste animalute de BMW, si alte nakeduri sau cel mult enduro touring. am vazut si un choperist calare pe intruderu de 1200 care a facut cale intoarsa de unde incepea pietrisu. - Am fost pe Transalpina acum 3 saptamani, si a fost ok... Chopperul nu este facut pentru trasee de genu' asta, dar se tine foarte bine. :D Ca fata il poti controla mult mai bine pentru ca este mai jos si ai mai multa stabilitate. Plus ca daca ii pui si niste cauciucuri cu un profil all-rounder nu mai ai nici o problema cu macadamul. Problema e ca nu prea gasesti pe dimensiunile chopperului, ca am cautat eu destul.

 

ma gandesc ca la ce am eu in cap sa fac cu aceasta motocicleta, s-ar putea sa nu ma descurc cu un cruiser. so, viragistilor si en-istilor, ce ture ati facut, si cum - Pai trasee off-road cam 10% am facut eu personal, dar se putea si mai mult. Am fost prin padure, pe macadam, pe pamant umed (unde acolo mi-a ramas si motoru' pe doua roti infipt, ca o floricica), etc..

 

va sunt salele?:bounce: - Daca n-as sta la birou pe scaun 9 ore, poate as da vina pe cioparelul meu pentru problemele de spate.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi parca inclin spre viroaga. Stai jos, 4...

cu spatele cum stati? nu va omoara? Ba da, am discopatie lombara de vreun an si ceva, doctoru a zis ca HOTARATOARE a fost motocicleta.

ca din cate am inteles (again, nu sariti) chopperele is tare incomode la drum lung. Ai inteles bine, pentru drumuri lungi touring-ul face legea (si enduro-touring). Cruiserul merge si el, dar nu se compara... gen pana in delta cum am fost acum.

ok, dureri de spate sunt la toate motocicletele la drum lung

, dar am inteles ca nu stau prea bine cu suspensiile spate cruiserele. Asa e, EN-ul are suspensii de cacao, rau de tot. intentionam sa le schimb cu altele custom. Virago nu e diferita nici ea...

si inca un minus ar fi ca daca dai de macadam, te cam ia dracu. Nu te ia, dar iti complica viata rau de tot, iar daca e ud s-ar putea sa te ia...

am fost acu vreo saptamana pe transalpina, cu masina, si ma tot gandeam daca as putea sa fac drumu ala. Tu sau motorul? Unii spun ca merge cu orice, ca tine de psihic mai mult...

ma gandesc ca la ce am eu in cap sa fac cu aceasta motocicleta, s-ar putea sa nu ma descurc cu un cruiser. Pai nu ne-ai zis ce-ai in cap, noi de unde sa stim, tu ne intrebai de choppere si acum o arzi pe macadam si enduro.

so, viragistilor si en-istilor, ce ture ati facut, si cum va sunt salele?:bounce: 65 000 Km pe EN, ture de 500 km maxim, am ajuns la Istanbul (cea mai lunga tura)...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai lung drum facut a fost de 800 km intr-o zi dar nu recomand mai mult de 600, in conditii de asfalt made in Romanica sau Bulgarica, te chinui degeaba. Plus ca daca iti iei chopper esti pe stilul ''plimbarica'', adica mergi ca sa vezi ceva in jur, nu sa te lauzi ca ai mancat asfalt cu el. Daca nu te intereseaza senzatia de a lasa motorul pe la 40, de a ridica viziera sa vezi, sa auzi si sa respiri ce e in jur, mai bine treci la alta categorie. Pe de alta parte poti merge cu orice oriunde, chiar si cu bicicleta pe transfagarasan. Eu nu cred ca EN-ul sta prost la drum lung, are avantaj saua, ca pilot ai la baza coloanei un mic spatar. Dar si cu Viroaga de 535 se poate ajunge departe, a fost userul dom semca sau cau asa ceva cu una din asta pana in Irlanda; conteaza mult ce iti place ca aspect si cum te simti in sa; eu am ales cu inima si nu regret; legat de fiabilitate, am mers cu EN-ul meu 56.000 km si nu am schimbat pana acum in afara de consumabile decat lantul de distributie si carbunii la elecromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago = Ingramadit

Arata urat si pozitia e destul de incomoda fara extensii comenzi.

 

As inclina spre - Marauder de 800 sau Shadow de 600.

Ambele arata mult mai bine si spre ex marauder are roata lata fatza deci te cam iarta dak esti incepator dak intrii pe liniile de tramvai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago = Ingramadit

Arata urat si pozitia e destul de incomoda fara extensii comenzi.

 

As inclina spre - Marauder de 800 sau Shadow de 600.

Ambele arata mult mai bine si spre ex marauder are roata lata fatza deci te cam iarta dak esti incepator dak intrii pe liniile de tramvai.

Da ai mare dreptate cele doua modele despre care vorbesti sunt mai mari...dar altul este subiectul aici:EN vs. Virago 535. :ok:

Si da pe Virago stau foarte "ingramadit" cei pe care natura i-a inzestrat cu mai mult de 165 de cm.Ghinionul lor,nu sunt "compatibili" cu Virago 535...... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de "compatibilitate" cu virago 535 pot spune ca si eu am avut ceva probleme la inceput din cauza inaltimii (1,80). Pe masura ce am facut distante mai lungi, m-am obisnuit si nu mai simt nevoia de a pune comenzi avansate.

Sunt foarte multe diferente intre cele doua motociclete, dar eu consider ca cea mai importanta e tipul motorului: V2 - yamaha si 2l - kawasaki. Cand mi-am cautat motorul acum un an, tinand cont de bugetul meu, aveam de ales intre cele doua. Criteriile au fost: motorul si transmisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...