Sari la conținut

Filtrele Kn


Radu46
 Share

Postări Recomandate

AM UN CBR 600F3 SI AM FACUT COMANDA LA KN DE UN FILTRU AER SI UNUL ULEI. CU TOATE CA MOTORU MEU ARE FILTRE STOC NOI DE 800 DE KM SI SCHIMBU ULEI LA FEL, SUNT CURIOS DACA VA FI O SHIMBARE IN MERSUL MOTORULUI CAND VOI MONTA KN?

post-13765-1161675563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM UN CBR 600F3 SI AM FACUT COMANDA LA KN DE UN FILTRU AER SI UNUL ULEI. CU TOATE CA MOTORU MEU ARE FILTRE STOC NOI DE 800 DE KM SI SCHIMBU ULEI LA FEL, SUNT CURIOS DACA VA FI O SHIMBARE IN MERSUL MOTORULUI CAND VOI MONTA KN?

nu vei simti nimik!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vei simti nimik!

AI AVUT SAU AI SI TU? DA MAI MULTE DETALI

 

 

PE NET LA KN SPUNE CA OFERA O PROTECTIE MARITA MOTORULUI IAR FILTRU DE AER SPUNE CA AJUTA SI PUTEREA MOTORULU. POATE PUTETI SA IMI SPUNETI DACA SE COMPORTA MAI BINE DUPA ANUMITI KM RULATI SI CUM REZISTA LA PRAF? SPRE EXEMPLU FILTRU ORIGINAL DUPA 5000 DE KM NU MAI TRAGEA LA FEL MOTORU CA LA INCEPUT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici filtrul ala nu o sa-ti traga motoru la fel dupa 5000 km, dar il speli.

Dupa cum zici : filtrul ajuta la marirea puterii , nu o si asigura. Adica e necesar, dar nu suficient.

 

Trebuie modificata si evacuarea :hug:, cel mai bine 'tunata' injectia+aprinderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele de ulei kn au in capat un magnet care ajuta la colectarea impuritatilor milimetrice,,mili..ce vreti voi din ulei, motor..etc...de astea sunt mai bune

 

flitrele de aer tin mai mult ..dar nu au treaba cu puterea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele de ulei kn au in capat un magnet care ajuta la colectarea impuritatilor milimetrice,,mili..ce vreti voi din ulei, motor..etc...de astea sunt mai bune

 

flitrele de aer tin mai mult ..dar nu au treaba cu puterea

mersi. multam de raspuns :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are legatura si cu puterea. montat pe motor, si cu alte cateva ajustari, puterea e marita simtitor. un alt beneficiu al filtrului kn este ca poate fi spalat. in lco sa dai bani periodic pt filtru de aer nou, pe asta il cureti cu o solutie speciala (nu e scumpa) apoi il ungi tot cu ceva destinat filtrelor de genul asta. K&N au si ei gama de intretienre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu de ce sa dau 4x [x=valoarea filtrului de aer normal ] pe un filtru k&N... cand cu banii astia imi pot lua 4 sau 5 filtre normale si imi tace capu...

Cum sa fac, cum sa merg ca sa nu cad eu atatea mii de kilometri? Intrebarea revine deranjant in mintea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu de ce sa dau 4x [x=valoarea filtrului de aer normal ] pe un filtru k&N... cand cu banii astia imi pot lua 4 sau 5 filtre normale si imi tace capu...

Cum sa fac, cum sa merg ca sa nu cad eu atatea mii de kilometri? Intrebarea revine deranjant in mintea mea...

 

In principiu te-ai cam prins.

Totusi, depinde de modificari, si depinde si de filtrul original. Daca filtrul original e mai slab, daca motorul ar merge un pic prea bogat, daca ai lucrata distributia sau ai alta evacuare, e posibil ca doar prin filtru sa obtii ceva. Nu mult, dar ceva. Oricum, ceea ce e sigur, e ca scade greutatea. A pilotului. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are legatura si cu puterea. montat pe motor, si cu alte cateva ajustari, puterea e marita simtitor. un alt beneficiu al filtrului kn este ca poate fi spalat. in lco sa dai bani periodic pt filtru de aer nou, pe asta il cureti cu o solutie speciala (nu e scumpa) apoi il ungi tot cu ceva destinat filtrelor de genul asta. K&N au si ei gama de intretienre.

 

 

m-am exprimat eu gresit in legatura cu filtrele de aer...

doar un simplu filtru de aer kn montat pe motor nu o sa mareasca puterea...garantat.

el doar ajuta, asa cum a spus mihaip.

 

Ce spui tu acolo despre intretinerea lor e corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus filtru KN, am schimbat si evacuarea si pot spune ca se simte clar diferenta. In ce consta aceasta: motorul se accelereaza mai usor, trage mai bine, sta mult mai frumos la relanti.

De asemenea, consumul a crescut aproximativ cu 1 litru la suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus filtru KN, am schimbat si evacuarea si pot spune ca se simte clar diferenta. In ce consta aceasta: motorul se accelereaza mai usor, trage mai bine, sta mult mai frumos la relanti.

De asemenea, consumul a crescut aproximativ cu 1 litru la suta.

Corect, dar din punctul meu de vedere:

1. Filtru Stock NOU vs K&N NOU.Evacuare stock. Scorul?

Ca daca filtrul stock imbicsit vs K&N curat si sclipicios, 1-0 pt K&N.

2.Filtrul Stock NOU vs K&N NOU. Evacuare schimbata. Scorul?

3. Tipul motocicletei. Unele moto au filtrul stock f competitiv, si fara evacuare schimbata, un k&n poate scadea puterea.

4. Reglajele post-modificare. Ca geaba trece aerul daca nu curge si benzina. Cit aer trece, cita benzina trece, cine pe ce stand verifica. Ca daca nu e reglat 100%, din putinul potential poti ramine cu mai putin decit ai inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu de ce sa dau 4x [x=valoarea filtrului de aer normal ] pe un filtru k&N... cand cu banii astia imi pot lua 4 sau 5 filtre normale si imi tace capu...

Cum sa fac, cum sa merg ca sa nu cad eu atatea mii de kilometri? Intrebarea revine deranjant in mintea mea...

nu e asa scump cum crezi stoc costa intre 1.5 1.6 mil si kn 2mil filtru aer si cel de ulei stoc 400000 lei iar kn 450000lei. iar in legatura cu mersul in siguranta mii de km incearca sa citesti tot de la rubrica accidente intr-o zi si sa incerci sa nu faci ce au facut ei. incearca sa nu mergi cu viteza mai mare de viteza de croaziera a moto si evita plimbarile in oras si poate asa ne vom intalni si la batranete.

 

Corect, dar din punctul meu de vedere:

1. Filtru Stock NOU vs K&N NOU.Evacuare stock. Scorul?

Ca daca filtrul stock imbicsit vs K&N curat si sclipicios, 1-0 pt K&N.

2.Filtrul Stock NOU vs K&N NOU. Evacuare schimbata. Scorul?

3. Tipul motocicletei. Unele moto au filtrul stock f competitiv, si fara evacuare schimbata, un k&n poate scadea puterea.

4. Reglajele post-modificare. Ca geaba trece aerul daca nu curge si benzina. Cit aer trece, cita benzina trece, cine pe ce stand verifica. Ca daca nu e reglat 100%, din putinul potential poti ramine cu mai putin decit ai inceput.

dar a mea cbr 600f3 are un filtru competitiv sau nu. poate ramane acelasi reglaj al carburatoarelor cu kn in cazul motorului meu? ma gandesc ca in 98 nu era aceeasi tehnologie cu cea din 2003 2004 gandita pentru filtrul kn la motoru meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e asa scump cum crezi stoc costa intre 1.5 1.6 mil si kn 2mil filtru aer si cel de ulei stoc 400000 lei iar kn 450000lei. iar in legatura cu mersul in siguranta mii de km incearca sa citesti tot de la rubrica accidente intr-o zi si sa incerci sa nu faci ce au facut ei. incearca sa nu mergi cu viteza mai mare de viteza de croaziera a moto si evita plimbarile in oras si poate asa ne vom intalni si la batranete.

dar a mea cbr 600f3 are un filtru competitiv sau nu. poate ramane acelasi reglaj al carburatoarelor cu kn in cazul motorului meu? ma gandesc ca in 98 nu era aceeasi tehnologie cu cea din 2003 2004 gandita pentru filtrul kn la motoru meu

 

 

Din pacate n-am gasit o diagrama dyno, comparatie intre filtre, dar uite de ex pt un jet kit, ca sa-ti faci o idee (si dupa cite vezi pt unele din ele tre sa gauresti prin carb, membrane, arcuri, etc pt niste fenomenali 2 cp):

 

 

1.7-RK Race Kits

 

all "1.X" kits use stock airbox, stock or aftermarket air filter

 

Honda cbr600f2, +2hp

Honda cbr600f3, +2hp

Honda cbr600f4, +1hp to +2hp

Kawasaki zx6r 95-97, +2hp to +3hp

Kawasaki zx9r 94-97, up to +8hp (yes, really)

 

 

Not a Drop-in Kit! for stock airbox

Requires some carb "body" mods, like drilling and/or tapping for replaceable jets to replace normally not replaceable jets.

Not all applications have this kit avaailable. If there is a 1.7-RK Kit available, it was required for maximum power and the best driveability. Normally, a 1.7 RaceKit will produce 1-2 more hp in the midrange or 2-3 more on the top as compared to any "drop-in" kit - all the while retaining excellent street manners.

#1.7 RaceKits are designed without the limitation of the "drop-in" requirement of Factory Pro's other kits.

If you are racing and a 1.7 RaceKit is available, that's the kit to use. For the best power for street use, and the installer is experienced in technical installations, by all means, get the RaceKit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...