mateiuli Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Astazi mi-am facut ceva timp si m-am apucat sa curat lantul calumea. Am desfacut capacul de la pinionul de la motor (foaia) si am vazut ca are un pic de joc. Vad pe acolo 2 suruburi. Cum fac sa-i iau din joc? Sa-l mai strang un pic? Moto: CBR 125 Asa arata pinionul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Asa are umpic de joc, conteaza sa fie siguranta pusa bine... dar umpic de joc toate au. Am vazut si la un varadero de 125.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 poti incepe sa cureti pinionul sa nu ai praf , si alte mizerii ce sunt pe la noi pe drumuri , verifica suruburile cat de bine sunt stranse , daca suntstranse foarte slab cauta manualul de service si o cheie dinamometrica .. SPOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat August 13, 2011 Autor Share Postat August 13, 2011 Suruburile alea din cate am inteles sunt pe invers, nu? Se strang la stanga si se slabesc rotind la dreapta. Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 nu, nu-i asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Suruburile alea din cate am inteles sunt pe invers, nu? Se strang la stanga si se slabesc rotind la dreapta. Asa-i? 1. curata pinionul 2. incearca suruburile doar cu mana - daca nu se misca, e ok 3. misca de pinion - daca jocul e doar de cativa milimetrii, e ok 4. vezi-ti de treaba si mergi cu motoru 5. daca esti cu adevarat ingrijorat in continuare, nu o sa rezolvi nimic stand in plus pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat August 14, 2011 Autor Share Postat August 14, 2011 Fiind primul meu motor nu stiu prea multe despre. Curatandu-l am vazut ca are joc. Credeam ca e vreo problema ceva, dar m-am mai documentat si am vazut ca e normal. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 S al meu face la fel. L-am desfacut, l-am curatat, l am strans. Periodic verific sa fie bine fixata siguranta. Am facut 10.000 de km asa si totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 hai sa nu fiu rau: pentru "puristi" puteti face o bucsa de tabla pe care s-o bagati intre ax si pinion. desi nu e nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 am o problema pe care am descoperit-o de curand. pinionul de pe spate, are un pic de joc din nituri, toate niturile misca. sa il iau jos si sa mai bat niturile? sau sa le dau 2 puncte de sudura la fiecare? am vazut ca unele pinioane sunt prinse cu suruburi, oare se poate sa iau niturile astea jos si sa montez suruburi? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 am o problema pe care am descoperit-o de curand. pinionul de pe spate, are un pic de joc din nituri, toate niturile misca. sa il iau jos si sa mai bat niturile? sau sa le dau 2 puncte de sudura la fiecare? am vazut ca unele pinioane sunt prinse cu suruburi, oare se poate sa iau niturile astea jos si sa montez suruburi? multumesc motorul tau are pinionul pe spate si foaia pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) atunci foaie m-am gandit ca si pe spate si pe fata se numesc tot pinioane, in general. daca am gresit, imi cer scuze pentru exprimare. in concluzie, ce solutie pentru reparatie am? Editat Aprilie 3, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 urca o poza aici ca face cat 1000 de cuvinte ar trebui sa ai suruburi nu nituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 motorul tau are pinionul pe spate si foaia pe fata? Pinioane sunt ambele, lasa omu' in pace. Foaie ai la bicicleta.. de fapt si aia e tot pinion. Omu', pune o poza, pinionul ar trebui sa fie prins in suruburi, nu in nituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 poate are ceva in genul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sunt si eu curios de pinionul acela pe nituri...nu ca ar fi imposibil, dar sa stim ce solutii dam omului. In principiu, renituit la presa,daca chiar e vorba de asa ceva, apoi pus pe ceas comparator ca sa vezi ce eroare are.Cand il aduci undeva spre o zecime e chiar ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Mai bine schimbat decat atata chinuiala cu prese, nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Tocmai asta nu inteleg, ce ansamblu vine schimbat, daca e nituit, si de unde pana unde... Cateodata e mai buna re-nituirea decat un sh in stare buna.De nou , e clar ca e bun, dar e vorba de finante... Hai sa vorbim pe o poza, sau macar sa dea omul modelul/anul exact si cilindreea, ca sa ne documentam. Poate mai invatam ceva... Daca e vorba de NX250, nu e pe nituri... Editat Aprilie 3, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pai din poza lui performance solutions pare ca sunt facute jumi-juma din doua materiale diferite si jumatatea din exterior prinsa cu nituri de jumatatea interioara. Dar jumatatea interioara se prinde, evident, cu suruburi de butuc.Nu pot sa-mi inchipui o piesa care e consumabila prinsa cu nituri, in cazul de fata pinionul spate.. trebuie sa fie posibil sa fie schimbat in vreun fel, doar nu-i toata motocicleta de unica folosinta.Cine stie ce tiganie are el acolo... Si legat de schimbat, un pinion nu-i un capat de lume, un 20-40 de eur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pai din poza lui performance solutions pare ca sunt facute jumi-juma din doua materiale diferite si jumatatea din exterior prinsa cu nituri de jumatatea interioara. Dar jumatatea interioara se prinde, evident, cu suruburi de butuc. Nu pot sa-mi inchipui o piesa care e consumabila prinsa cu nituri, in cazul de fata pinionul spate.. trebuie sa fie posibil sa fie schimbat in vreun fel, doar nu-i toata motocicleta de unica folosinta. Cine stie ce tiganie are el acolo... Si legat de schimbat, un pinion nu-i un capat de lume, un 20-40 de eur.. sunt o groaza de "variatiuni" pe "tema" pusa de mine acolo. dintii sunt din otel, restul din al ca sa fie mai usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Da, atat ca daca e vorba despre motocicleta celui care a intrebat care o are la profil...nu prea cred sa fie dual compozit pinionul...Asteptam sa vedem , poate raspunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) are 4 nituri, cele care au continuare 2 cm pe partea cealalta si intra in niste bucse de cauciuc pinionul misca fata spate, adica se roteste putin cu tot cu lant, din cauza acelui joc, cam 1-2 mm Editat Aprilie 3, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pai jocu ala e absolut normal. Probabil pe partea cealalta au piulite care le prind de bucsele de cauciuc. Jocul e normal, e jocul din bucsele din interior. Orice motocicleta are asa ceva, insa sistemul de prindere e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 dar se vede ca misca putin si niturile pe pinion, nu sunt fixe pe pinion. cunosc si jocul acela din bucsele de cauciuc, dar nu m-am referit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.