Sari la conținut

Accident Prelungirea Ghencea... RIP


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

probabil nu incapea armura pe el de la atatia steroizi

 

Pesemne tu esti tipul pe care l-am vazut acum 2 zile in Brasov,calare pe un CBR impreuna cu printesa,cu geci de motor,bermude si slapi in picioare...cum poti sa scrii idiotenia asta..atat te duce mintea?..dupa gandire nu m-ar mira daca ai fi un cocamanelist desi speram ca rasa asta sa nu o intalnesc in randul motociclistilor...

 

Nu Este Frumos sa vb. asa despre un Campion.

In Grecia Antica persoanele care erau Campioni la Olimpiade aveau parte de un Mare Respect.

Pacat ca s-a intamplat si sfarsit asa. :(

Respect antic pentru un Campion si R.I.P.(Requiescat in Pace-lat.)

Odihneasca-se in Pace.

:rose: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 321
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

R.I.P. motociclistului :rose:

Probabil ca numai el si soferul masinii stiu ce sa intamplat acolo...

Dar iata ce spune Politia :

" L. Adrian, de 28 ani, din BucureÂşti, în timp ce conducea un autoturism pe str. Prelungirea Ghencea dinspre str. Valea Oltului către ÂŞoseaua de Centură. Când a ajuns în apropierea imobilului cu nr. 103, nu s-a asigurat la executarea manevrei de întoarcere de pe un sens pe celălalt, situție în care a fost acroÂşat de o motocicletă condusă de C. Cristian, de 21 ani, din BucureÂşti, care circula din aceeaÂşi direcție de mers."

http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/ultima-ora/869-accident-moto-mortal-prelungirea-ghencea-din-14082011.html

 

Cei care s-au grabit sa arate neaparat cu degetul catre biker... :nono:

Inca o data se dovedeste ca strada nu-i loc de mers ca pe circuit-din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Comunicatul respectiv e de o tampenie crunta, pe un drum cu o singura banda pe sens nu ai cum sa acrosezi un vehicul care merge in aceeasi directie decat daca acel vehicul este angajat intr-o depasire, altfel e in spatele sau in fata ta si nu in lateral ca sa il acrosezi. Daca e in depasire si il acrosezi se presupune ca esti inca pe banda si nu ai apucat sa fii intors de-a curmezisul drumului, iar daca vrei sa intorci si semnalizezi atunci motocicleta nu are voie sa depaseasca decat prin partea dreapta, asa scrie in lege. Deci, nu prea se leaga, ce inteleg din toate povestirile moto s-a infipt in masina care facea stanga nu tocmai din scurt, caz in care e depasire neregulamentara si vina motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu am inteles pana acum ca...motor prea puternic pentru experienta lui...viteza prea mare...viziera fumurie la casca in conditii de rulare noaptea...drum cu o singura banda pe sens...linie continua...Audi...

Dar ca de fiecare data fiecare intelege in felul lui. :)

RIP oricum, pacat sa mori la varsta asta indiferent de cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<offtopic>

@Petru moldovan, ai incurcat un pic datele, uite aici, ceea ce urmeaza a fi implementat.

<\offtopic>

Eu cred ca omul a platit peste masura pentru ce a facut, si nu are rost sa il mai judecam si noi pedeasupra.

Cine are de invatat din asta, sa invete, cine nu, sa se abtina de la comentarii rautacioase, macar in spatiul public. Nu de alta, dar nu rezolvati nimic. Daca vreti sa ajutati pe cineva, atrageti atentia la zmei in trafic care inca sunt in viata.

Eu de cate ori vad pe cineva ca nu are casca prinsa ii arat, si unii isi leaga casca (poate au uitat, ca si mie s-a intamplat cand am trecut la cagula lunga, sa mai uit sa inchid prinderea), altii se uita la mine ca la un prost si merg mai departe. Cat timp unul din zece din cei carora le-ati sups sa si-o prinda, o vor face, eu zic ca deja este mai bine.

 

Daca vreti sa faceti ceva, faceti-o pe strada si contribuiti cumva la reducerea accidenteleor sau a consecinteleor acestora, daca chiar va pasa, pentru ca vaietatul si "RIP"-urile de pe forum se pare ca nu ajuta pe nimeni.

Pai comentariul la topicul asta e "Sa invatam din greselile altora...". Ce vrei mai gresit decat sa conduci vitezana de 1000cc la o saptamana si jumatate dupa ce ti-ai luat permis categoria A?

 

Sincer nici nu mai inteleg de ce discutam despre un incepator care a facut-o lata pe vitezana de 1000. Era aproape normal sa faca accident; pur si simplu asa decurg lucrurile pe planeta asta de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Painkill3r

Pai comentariul la topicul asta e "Sa invatam din greselile altora...". Ce vrei mai gresit decat sa conduci vitezana de 1000cc la o saptamana si jumatate dupa ce ti-ai luat permis categoria A?

 

Sincer nici nu mai inteleg de ce discutam despre un incepator care a facut-o lata pe vitezana de 1000. Era aproape normal sa faca accident; pur si simplu asa decurg lucrurile pe planeta asta de cele mai multe ori.

Cred ca e cazul sa mergi la somn.. sau vrei sa treci de 3000 postari in seara asta... nu de alta dar in majoritatea cazurilor tu aberezi.

 

R.I.P ptr motociclist.... iar ptr tine :stfu:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu mai inteleg de ce discutam despre un incepator care a facut-o lata pe vitezana de 1000. Era aproape normal sa faca accident; pur si simplu asa decurg lucrurile pe planeta asta de cele mai multe ori.

 

R6..dar nu mai conteaza acum...Eu zic ca gresesti.

Sa nu uitam si este foarte important de retinut si cu alte ocazii ca ccidentul NU a fost provocat de faptul ca el mergea probabil cu viteza prea mare si ca probabil nu avea experienta pentru motocicleta condusa. Acestea au fost doar circumstante agravante care au dus la sfarsitul tragic al omului.

Accidentul A FOST PRODUS de manevra conducatorului auto efectuata intr-un loc in care aceasta era interzisa si cel mai probabil fara sa se asigure si sa semnalizeze. De altfel si concluziile preliminare ale Politiei au fost acestea. Am vazut asta la TV, inainte de aparitia comunicatului de pe site-ul lor.Cred ca sunt numai pe forumul asta, de-a lungul timpului, vreo 10 accidente mortale produse in situatii similare, cu rideri care aveau ceva kilometrii la activ.

Daca vorbeam de un rider care a dat coltul de unul singur la o saptamana de la A cu R6 incercand s-o dea pe-o roata, eram de acord cu ce ai spus mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scris toata lumea ce a gandit/vrut/patit dar nu ce comentam aici e important iar cand iesi pe drum pe 2/4/n roti uiti tot si injuri pe toata lumea ca doar te(ne) grabesti..acum trage linie si ia ce e mai bun de la viata(in cazul lui scurta).Tot e bine ca nu scriem pe forum la etnobotanice....RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frati si surori, eu unul nu-s pe-aci pe forum decat de vreo luna si ceva, timp in care am tot citit tot felul de informatii de pe-aci, de la echipamente, motoare, accidente, reguli, tutoriale etc. Ce mi se pare de tot rahatu e ca foarte multi de-aici, imediat cum apare un accident, nu asteapta in scula calului un raport, fie si preliminar, despre modul in care s-a produs respectivul accident. Se activeaza imediat si curg tot felul de invective la adresa conservarilor. N-am B-ul, deci nu fac pe avocatul lor pt ca as fi unul dintre ei. Dar daca voua, astora care imediat vituperati din oficiu, vi se pare normal ca cineva s-o arda racing style cu peste suta si apoi vina sa fie exclusiv a unui conservar, fie chiar si beat la volan, pai atunci traiti pe alta planeta (nu vb despre accidentul asta in particular, ci ma refer la atitudinea pe care am vazut-o la extrem de multi, chiar si la accidente in care vina e in cel mai bun caz comuna). In situatia in care tu faci pe rebelu si-ajungi de la Casa Presei la Big Berceni in 15 de minute la ora 9 dim (pt fericitii ne-bucuresteni, traseul ala dureaza peste o ora garantat), tu nu "pariezi" doar pe indemanarea ta proprie si personala, chiar daca esti mai Rossi decat Rossi. Pariezi si pe faptul ca cei cateva sute de soferi pe care-i depasesti pe drum si care se inscriu de pe strazi laterale si care vin din contrasens si vor sa faca brusc stanga si care forteaza galbenu si chiar si rosu si care vb la telefon samd, TOTI aia care se bat pe acelasi petic de asfalt in traficul ala de rahat, TOTI or sa se comporte exemplar in trafic (spre deosebire de tine, care esti meserias si te comporti ca un gibon alfa). Eh si daca tu pariezi pe buna cuviinta si bunul simt civic in trafic al catorva sute de oameni stresati si grabiti si enervati, pe care nu-i stii, si faci treaba asta in mod repetat, ei bine prietene esti un idiot caruia nu-i lipseste decat o diploma inramata.

 

Inca o data, nici macar nu ma leg de accidentul asta, ci de atitudinea "default" a multora care aud "accident auto vs moto" si incep sa injure. Si care daca ar auzi de un accident moto-moto ar presupune ca un conservar a taiat calea unuia dintre ei si asa s-au lovit saracii unul de altul. De abia astept sa-mi iau motor, prin primavara, si intre timp o sa tot intorc capul dupa zgomotul caracteristic sa-mi clatesc ochii. Din pacate insa de foarte foarte multe ori imi clatesc ochii si-n acelasi timp ard o injuratura printre dinti cand vad acelasi specimen over and over. Nu spune nimeni sa mergi "regulamentar" cu 50 la ora tot timpul, e de inteles s-o mai ciupesti, dar fa-o macar cu masura si cand situatia e de asa natura incat n-o sa ajungi subiectul unui nou thread pe forum, dupa ce un conservar neatent, un pieton ametit, un caine turbat sau mai stiu eu ce te-a facut sa devii statistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Inca o data, nici macar nu ma leg de accidentul asta, ci de atitudinea "default" a multora care aud "accident auto vs moto" si incep sa injure. Si care daca ar auzi de un accident moto-moto ar presupune ca un conservar a taiat calea unuia dintre ei si asa s-au lovit saracii unul de altul. De abia astept sa-mi iau motor, prin primavara, si intre timp o sa tot intorc capul dupa zgomotul caracteristic sa-mi clatesc ochii. Din pacate insa de foarte foarte multe ori imi clatesc ochii si-n acelasi timp ard o injuratura printre dinti cand vad acelasi specimen over and over. Nu spune nimeni sa mergi "regulamentar" cu 50 la ora tot timpul, e de inteles s-o mai ciupesti, dar fa-o macar cu masura si cand situatia e de asa natura incat n-o sa ajungi subiectul unui nou thread pe forum, dupa ce un conservar neatent, un pieton ametit, un caine turbat sau mai stiu eu ce te-a facut sa devii statistica.

 

Bine ai venit printre cei (putini) care nu dau vina numai pe conservari. Sa te pregatesti bine, o sa iti sara in cap toti SS isti (aproape) si nu numai ... sunt anumite idei (preconcepute) pe care este imposibil sa le combati cu anumite persoane de aici.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6..dar nu mai conteaza acum...Eu zic ca gresesti.

Sa nu uitam si este foarte important de retinut si cu alte ocazii ca ccidentul NU a fost provocat de faptul ca el mergea probabil cu viteza prea mare si ca probabil nu avea experienta pentru motocicleta condusa. Acestea au fost doar circumstante agravante care au dus la sfarsitul tragic al omului.

Accidentul A FOST PRODUS de manevra conducatorului auto efectuata intr-un loc in care aceasta era interzisa si cel mai probabil fara sa se asigure si sa semnalizeze. De altfel si concluziile preliminare ale Politiei au fost acestea. Am vazut asta la TV, inainte de aparitia comunicatului de pe site-ul lor.Cred ca sunt numai pe forumul asta, de-a lungul timpului, vreo 10 accidente mortale produse in situatii similare, cu rideri care aveau ceva kilometrii la activ.

Daca vorbeam de un rider care a dat coltul de unul singur la o saptamana de la A cu R6 incercand s-o dea pe-o roata, eram de acord cu ce ai spus mai sus.

Eu folosesc motocicleta ca pe un obiect de hobby de plimbari de weekend sau in concediu, si cel mai mare stres e cand revin in Bucuresti. Am picat de multe ori de pe motocicleta (mai mult sau mai putin de pe loc), dar nu am facut pana acum accident. De ce? Pentru ca merg rezonabil de incet si tin distanta mai mare si in loc sa fac accident franez uneori prost si pic singur astfel incat nu am cum sa acuz pe nimeni pentru ca nu am contact cu vehiculul care m-a incurcat. Si intr-un caz ca asta daca eu vad ca un Audi sau Mercedes sau BMW merge incet si cocait si serpuit pun frana de urgenta si stau sa vad ce face animalul ca e clar mai periculos ca un caine maidanez surd. Si sa fie clar: masinile astea noi si scumpe nu mai au semnalizatoare, asa ca trebuie sa te uiti ce face roata din fata ca sa-ti dai seama daca vireaza sau nu, mai ales ca mai toate sunt populate de "telefonisti".

Nu zic ca R1/R6 a fost cauza accidentului, dar sunt convins ca nu inveti sa stapanesti corespunzator asa ceva intr-o saptamana si jumatate. Si majoritatea accidentelor mortale in care de multe ori motociclistul a cam fost de vina au fost cu R1/R6 in ultimii 2 ani, nu mai e Ninja ce a fost odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... De abia astept sa-mi iau motor...

Nu ai nici B...ia-ti motor intai, fa cu el minim 5000 km in oras si revino sa ne spui daca mai vezi lucrurile la fel. :cheers:

 

....

Nu zic ca R1/R6 a fost cauza accidentului, dar sunt convins ca nu inveti sa stapanesti corespunzator asa ceva intr-o saptamana si jumatate. Si majoritatea accidentelor mortale in care de multe ori motociclistul a cam fost de vina au fost cu R1/R6 in ultimii 2 ani, nu mai e Ninja ce a fost odata...

Nu avem cum sa stim daca in cazul de fata experienta l-ar si scapat.A fost si o treaba de ghinion, putea sa se tarasca pe caldaram fara sa se loveasca de ceva..cum au scapt altii...asta este, fiecare are destinul sau. Putem doar specula. Dupa cum spuneam, au fost zeci de accidente cu aceeasi "schema" cu rideri experimentati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6..dar nu mai conteaza acum...Eu zic ca gresesti.

Sa nu uitam si este foarte important de retinut si cu alte ocazii ca ccidentul NU a fost provocat de faptul ca el mergea probabil cu viteza prea mare si ca probabil nu avea experienta pentru motocicleta condusa. Acestea au fost doar circumstante agravante care au dus la sfarsitul tragic al omului.

Accidentul A FOST PRODUS de manevra conducatorului auto efectuata intr-un loc in care aceasta era interzisa si cel mai probabil fara sa se asigure si sa semnalizeze. De altfel si concluziile preliminare ale Politiei au fost acestea. Am vazut asta la TV, inainte de aparitia comunicatului de pe site-ul lor.Cred ca sunt numai pe forumul asta, de-a lungul timpului, vreo 10 accidente mortale produse in situatii similare, cu rideri care aveau ceva kilometrii la activ.

Daca vorbeam de un rider care a dat coltul de unul singur la o saptamana de la A cu R6 incercand s-o dea pe-o roata, eram de acord cu ce ai spus mai sus.

Dar de unde stii tu ca in acel loc manevra de intoarcere este interzisa????? Si de unde stii ca soferul nu a semnalizat??? Stii regula in care se spune: cand cel din fata ta incepe manevra de intoarcere/schimbare a directie de mers spre stanga, depasesti pe partea dreapta, daca nu ai loc te opresti si astepti sa termine, nicidecum nu incerci sa depasesti prin stanga??? de altfel, aceasta este si singura situatie in care depasirea deste permisa prin partea dreapta. Cum am mai spus, NIMENI de aici nu stie exact cum a fost. Aveti bunul simt si nu mai vorbiti doar asa ca sa va mariti numarul de posturi...

Tare as vrea sa stiu cum ati putea voi sa ghiciti ce intentii are "luminita" din departare...te gandesti ca este departe si ai timp sa intorci...de unde sa stii ca vine ca o racheta???? e ca si cum ti-ar cere cineva sa te feresti de glont

Hai lasati ipocrizia si mai vedeti-va si lungul nasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de unde stii tu ca in acel loc manevra de intoarcere este interzisa????? Si de unde stii ca soferul nu a semnalizat??? Stii regula in care se spune: cand cel din fata ta incepe manevra de intoarcere/schimbare a directie de mers spre stanga, depasesti pe partea dreapta, daca nu ai loc te opresti si astepti sa termine, nicidecum nu incerci sa depasesti prin stanga??? de altfel, aceasta este si singura situatie in care depasirea deste permisa prin partea dreapta. Cum am mai spus, NIMENI de aici nu stie exact cum a fost. Aveti bunul simt si nu mai vorbiti doar asa ca sa va mariti numarul de posturi...

Tare as vrea sa stiu cum ati putea voi sa ghiciti ce intentii are "luminita" din departare...te gandesti ca este departe si ai timp sa intorci...de unde sa stii ca vine ca o racheta???? e ca si cum ti-ar cere cineva sa te feresti de glont

Hai lasati ipocrizia si mai vedeti-va si lungul nasului.

Din pozele de la fata locului si din declaratiile politistilor aflati la fata locului, confirmate de comunicatul de pe siteul BPR. :rose:

La ora asta ast este greu sa citesti 15 pagini, va inteleg doamna.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pozele de la fata locului si din declaratiile politistilor aflati la fata locului, confirmate de comunicatul de pe siteul BPR. :rose:

ei...din poze nu vezi nimic....pacat ca nu ai fost acolo sa vazi motocicleta cu ochii tai, sa vezi urmele de franare, apoi urmele de carene pe jos (asta ptr ca a cazut inainte de impact), sa vezi in ce hal arata bietul baiat si sa vezi si strada, cu cate o banda pe sens, cu linie discontinua pe mijloc si cu LIMITARE DE VITEZA: 30 km/h.

este usor sa arunci cu noroi dar e foarte greu sa judeci putin lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici B...ia-ti motor intai, fa cu el minim 5000 km in oras si revino sa ne spui daca mai vezi lucrurile la fel. :cheers:

 

 

Nu avem cum sa stim daca in cazul de fata experienta l-ar si scapat.A fost si o treaba de ghinion, putea sa se tarasca pe caldaram fara sa se loveasca de ceva..cum au scapt altii...asta este, fiecare are destinul sau. Putem doar specula. Dupa cum spuneam, au fost zeci de accidente cu aceeasi "schema" cu rideri experimentati.

La fel putem specula si ca daca era echipat macar cum ma dau eu pe scuter prin Bucuresti (azi cu scut de enduro de 280 de lei, manusi de 4 sau 6 lei de biciclist si casca Nitro de 250 lei deschisa) nu se rascheta asa de rau si poate avea mai multe sanse.

Un motociclist cu permis luat de 2 saptamani mergand in tricou pe vitezana marisoara in oras dupa parerea mea e - ca sa traduc dupa ureche ceva din engleza - un accident care asteapta sa se intample.

Am citit pe aici tot felul de genul scapat mana in gaz prin spatele blocurilor si sarit prin 3 masini si doi pomi sau urcat in pom urmarit de politie (fara permis asta), deci se poate, si m-am cam saturat de astea. Da, esista si cativa care au inceput pe vitezana motociclismul si unii sunt inca vii si unii dintre ei chiar nu l-au culcat nicodata, dar de obicei lucrurile nu merg atat de frumos sa ai si stapanire de sine si noroc gramada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei...din poze nu vezi nimic....pacat ca nu ai fost acolo sa vazi motocicleta cu ochii tai, sa vezi urmele de franare, apoi urmele de carene pe jos (asta ptr ca a cazut inainte de impact), sa vezi in ce hal arata bietul baiat si sa vezi si strada, cu cate o banda pe sens, cu linie discontinua pe mijloc si cu LIMITARE DE VITEZA: 30 km/h.

este usor sa arunci cu noroi dar e foarte greu sa judeci putin lucrurile.

 

1.Este banda continua acolo pe o distanta considerabila, habar nu am pe ce materiale vizuale v-ati uitat :blink:

Audi este lovit in partea stanga aproape pe toata lungimea sa, inclusiv de la jumatate in sus.

Asta nu poate insemna ca motocicleta s-a dus taras, lovind masina.

 

2.Nu discutam o amenda de depasire a vitezei in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Este banda continua acolo pe o distanta considerabila, habar nu am pe ce materiale vizuale v-ati uitat :blink:

Audi este lovit in partea stanga aproape pe toata lungimea sa, inclusiv de la jumatate in sus.

Asta nu poate insemna ca motocicleta s-a dus taras, lovind masina.

 

2.Nu discutam o amenda de depasire a vitezei in zona.

nu stau sa contrazic pe nimeni acum, dar nu imi sta in fire sa vorbesc din carti...daca am spus ca motocicleta a cazut inainte de impact inseamna ca stiu de ce spun asta....nu risc sa ma fac de cacao doar ca sa ma aflu in treaba

referitor la banda continua de care vorbesti, in cazul in care eu nu am dreptate, imi cer scuze anticipat, daca nu, o sa te anunt ....apoi, daca tot zici ca este continua, motociclistul ce cauta pe contrasens???????????????? de ce depasea?????????? nu sunt aceleasi regului si ptr motociclisti?????? ACCIDENTUL S-A PRODUS PE CONTRASENS.

 

ma asteptam la un asemenea raspuns, de fapt e tipic pentru felul dumitale de exprimare ... ce iti trece tie prin capsor cucoana (varianta necenzurata) este exact genul de raspuns la care te astepti cand il intrebi pe soferu' din un oarecare Audi in trafic : "de ce te-ai bagat cu japca in fata mea ?" - bine, asta daca supravietuiesti si poti pune intrebarea ulterior ... Dumnezeu sa-l ierte pe motociclist, si sper ca soferul sa primeasca daca nu prin lege atunci macar de la destin o pedeapsa pe masura !

incearca sa pastrezi o limita a bunului simt....lasa comentariile acide la adresa mea. ma lasi sa cred ca daca nu ai nimic concret de zis, incerci sa suplinesti prin cantitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici B...ia-ti motor intai, fa cu el minim 5000 km in oras si revino sa ne spui daca mai vezi lucrurile la fel.

 

Daca dupa ce mi-oi lua motor si A-ul si fac 5.000 de km in Bucuresti o sa ma cred miezu targului si-o s-o ard in stil talent prin oras imediat cum prind 2-300 de metri de sosea pe Stefan cel Mare, de exemplu, sa vii sa-mi tautezi mare "PROST" pe frunte. Oricum febletea mea o reprezinta choperrele/cruiserele, nu SS, care sunt ele frumoase, dar nu pe gustul meu. Nu am motor si nici macar B-ul, dupa cum am precizat, dar nu-mi tb nici una si nici cealalta ca sa-mi dau seama ca in trafic tb sa conduci preventiv, nu la bataie, in special intr-un oras cu peste 2 milioane de locuitori (cei mai multi tristi), peste 1 milion de masini (cele mai multe cumparate din moft), supra-saturare de taximetristi (cei mai multi imbecili de-a dreptul, merg multisor cu taxiul), infrastructura pt traficul de-acum 20 de ani si locuri de parcare scula.

 

Si referitor la riderii experimentati, am si aici dubiile mele. Nu neg ca sunt destui f experimentati, dar dupa cum am spus si mai sus - faptul ca tu esti meserie de meserie nu este nici pe departe o garantie ca n-o sa patesti nimic, cand crosetezi ca pe circuit, pt ca deh, esti meserie. E de ajuns ca unul singur dintr-o mie, o fatuca speriata ca i-ai aparut cu faru in retrovizoare f repede, sa se panicheze si sa reactioneze prost si tarziu, in loc sa-si vada linistita de drum, si esti pa. Tare curios sunt cati dintre cei care o calca la modul nesimtit stiu macar cu aproximatie de ce distanta au nevoie pt o franare de urgenta pe calutul lor la viteza de, sa zicem 50 km/h si de ce distanta au nevoie la viteza de 100 km/h si deci care e raportul dintre distantele astea, lasand la o parte alti factori care duc la cresterea distantei de franare la viteza mai mare (timpii de reactie se traduc in distante mai mari pana la aplicarea franei, panica pt ca chiar e groasa si nu e doar o evitare de canal etc). Tind sa cred ca foarte putini chiar stiu lucruri de genul asta, pt ca in caz contrar, revin la ce-am zis mai sus - daca tu stii ca la 100 km/h iti tb minim 30 de metri sa ajungi la o viteza la care impactul nu mai e grav/mortal, cum de tot joci ruleta ruseasca tot sperand ca niciun gealat aflat la mai putin de 30 de metri de tine nu o comite si te agata? Regula numerelor mari dicteaza ca pana la urma o musti. Daca ai bulan, o musti doar putin, de cap, si poate te mai linistesti. Daca n-ai bulan, o musti de tot, din cotor si lasi in urma familii si prieteni cu ochi goi, pt ca erai tu talent de circuit ratacit prin Vitan..

Editat de jo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..adica ?

adica ce??? soferul a intors, iar motociclistul care se afla in depasire (asa spune politia) nu l-a mai putut evita....tu ai spus ca este banda continua. Deci, ce cauta motociclistul in depasire??? fiind o singura banda pe sens, masina ocupand destul loc pe banda si automat s-a propiat de axul drumului cand a intors (la impact era deja efectuata intoarcerea in proportie de 75%), ghici pe unde depasea motociclistul....PE CONTRASENS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramane cum am stabilit, vorbim dupa si chiar te rog sa-ti aduci aminte de postul tau si sa revii sa ne spui cum stai tu in coloana si mergi regulamentar cu 50 :friends:

 

adica ce??? soferul a intors, iar motociclistul care se afla in depasire (asa spune politia) nu l-a mai putut evita....tu ai spus ca este banda continua. Deci, ce cauta motociclistul in depasire??? fiind o singura banda pe sens, masina ocupand destul loc pe banda si automat s-a propiat de axul drumului cand a intors (la impact era deja efectuata intoarcerea in proportie de 75%), ghici pe unde depasea motociclistul....PE CONTRASENS

Stimata doamna, va rog sa va interesati de detaliile producerii accidentului, altfel orice discutie pe marginea celor scrise de dumneavoastra devine pierdere de timp. No offense. :disappointed:

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...