Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) LOL deci n-o sa-ti surada un V4 de 1200 de la Honda pus pe un Crosstourer. Bine ca ti-ai luat boxer, ala Da motor! (Recunoaste ca sigla aia cu B M si W a cantarit greu in alegera facuta. (ce face brandu din om)) (daca au toti prin alpi bmw, de ce sa nu am si eu.. ) Bodi, nu e frumos . Omul se bucura maxim de motor, l-a aratat si el aici ca sa ne bucuram si noi cu el, astia care intelegem cum e sa iti doresti mult un motor si sa ti-l si poti lua. Nu mai zic ce bucurie o fi sa mai fie si nou. Care se bucura, ok, care nu, nu. Dar nu cred ca trebuie sa scriem asta. Na, parerea mea. Partial off-topic (imi cer scuze de poluare): Ce ai vrea sa iti iei pe segmentul asta, la ora actuala? Ce concurenta reala si f. serioasa are Gs-ul Adv? Mai niciuna. De multe ori am stat si m-am gandit - Daca banii ar fi ultima problema ce mi-as cumpara pe segmentul asta? Ma incanta mai tare doar Multistrada (am eu un fix cu designul in general), dar asta este pentru un cu totul alt tip psihologic de posesori. Poate pentru unii conteaza mult mai mult robustetea si designul de teuton suprarealist Bmw. Iar Yamaha...? Mi se pare asa, un fel de V-Strom mai mare cu diapazoane, genul nevestei normale, gospodina, mereu la timp acasa. Deci, fiecare cu treaba lui.Cross-ul de la Honda arata ca o jucarie Transformers de la Kinder. Cardan zero, design tampit. De unde stii ca nu o sa ia omul o Honda la anul, daca chiar scot astia ceva serios in domeniu (ma indoiesc)? Editat Septembrie 14, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 LOL deci n-o sa-ti surada un V4 de 1200 de la Honda pus pe un Crosstourer. Bine ca ti-ai luat boxer, ala Da motor! (Recunoaste ca sigla aia cu B M si W a cantarit greu in alegera facuta. (ce face brandu din om)) (daca au toti prin alpi bmw, de ce sa nu am si eu.. ) ai probat un 1200 gsa, sau vorbesti din buric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 e Moderetor, are voie sa spuna orice si orice e raspunsul corect si documentat. (scuze de off) On: felicitari pt "vaca". Intr-o zi o sa imi mai pun un cilindru la capra sa o fac "vaca", sa fie ca a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 14, 2011 Autor Share Postat Septembrie 14, 2011 LOL deci n-o sa-ti surada un V4 de 1200 de la Honda pus pe un Crosstourer. Bine ca ti-ai luat boxer, ala Da motor! (Recunoaste ca sigla aia cu B M si W a cantarit greu in alegera facuta. (ce face brandu din om)) (daca au toti prin alpi bmw, de ce sa nu am si eu.. ) Din cate am vazut pe net nu am asteptari mari de la V4 , mai ales daca ii pun cutie automata ca la VFR.Pana se va afla ce si cum va fi trece un an - doi si poate e loc de o schimbare atunci, in cazul in care va fi nevoie. La sumele care se cer pe mobrele astea pt mine conteaza sa fie totul cat mai aproape de ce imi place mie, iar la Crosstourer designu mi se pare patetic, chestie de gust care nu se poate disputa, fiecare cu placerile lui ( partea de design de ex, prefer ST ul vs Crosstourer, in cazul in care ramane in stadiul prezentat de Honda) Sigla nu mi spune nimic, Africana mi a fost admirata de fiecare data in toate pasurile, nu se oprea nimeni la ADV ci la Africa si la Multistrada Mai mult, sotia are un F650 si experienta cu service ul BMW din Geneva a fost execrabila asa ca mobra aia a vauzt revizie numai la delarul de Honda plus in house . Oricum nu am intentia sa multumesc pe toata lumea cu ce aleg si mai mult nici nu mi pasa.Brandul nu este important, aleg in fct de ce cred eu ca mi se potriveste de la fiecare producator. Ma bate gandul de exemplu sa mi iau si un naked, un Street Triple pt iesirile de 1 zi agresive pe curbe, conduc Opela Astra cu peste 100K km, ma duc cu transportu in comun + trotineta la birou iar sotia pe scuterica. Dupa cum vezi sunt fan 2 rotzi indiferent de brand, de la bicla si trotineta la scuter si mobra, si daca as avea casa mi as lua si un chopper si o vitezana pt circuit Bafta si asfalt uscat. e Moderetor, are voie sa spuna orice si orice e raspunsul corect si documentat. (scuze de off) On: felicitari pt "vaca". Intr-o zi o sa imi mai pun un cilindru la capra sa o fac "vaca", sa fie ca a ta Daca ii mai pui cilindru iese Transalp sau Africana, merita efortu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 sunt arogant. Am BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 ai probat un 1200 gsa, sau vorbesti din buric? Am probat mai, ca nu locuiesc la tzara. Din cate am vazut pe net nu am asteptari mari de la V4 , Pai eu am comentat legat de argumentul tau, ca nu ai mari asteptari de la Honda. Modelul o sa fie scos la anul, si daca nu l-am testat nu avem cum sa ne dam cu parerea. Eu am mers cu noul cross-runner si e superb, daca crosstourerul o sa fie la fel dar cu caluti mai multi si mai robusta o sa fie super. Pun pariu ca o sa fie un succes. Am mers si cu R1200GS si nu mi s-a parut nimic spectaculos. Da, corect, poate nu are concurenta la ora actuala, dar va avea. Numai bine si sa te bucuri de el cati mai multi km. Discutam, nu ne dam cu paru in cap, dar unii intelepti nu pricep asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Am mers si cu R1200GS si nu mi s-a parut nimic spectaculos. Atunci cand te-ai dat cu al meu pareai tare incantat; inteleg insa ca ai fost doar foarte diplomat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Of nene, normal ca mi-a placut, dar daca ar fi sa aleg as alege V4 in detrimentul boxerului. Da, e misto GS, nu fac pe mine acum, nu mai sari in capul meu, si nici nu zic din politete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) ... Am mers si cu R1200GS si nu mi s-a parut nimic spectaculos. ... Of nene, normal ca mi-a placut ... Hai Belbody, ti-a placut sau nu? Eu daca as avea bani l-as lua azi ! Editat Septembrie 14, 2011 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 14, 2011 Autor Share Postat Septembrie 14, 2011 Sa dea domnu sa ne permitem sa le schimbam la fiecare 2-3 ani, oricum spre asta se indreapta industria nu? , apropos, Brno gang sunteti datori cu o iesire ceva, fie si la un ski. va astept iarna asta pe la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Of nene, normal ca mi-a placut, dar daca ar fi sa aleg as alege V4 in detrimentul boxerului. Da, e misto GS, nu fac pe mine acum, nu mai sari in capul meu, si nici nu zic din politete. Depinde unde. Pe curbe ti-am zis boxerul bate V4 la usurinta (parera mea,ca doar le-am avut pe amandoua). Pe drum drept, nu as alege pe niciuna. 4L is DA KING!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Hai Belbody, ti-a placut sau nu? Eu daca as avea bani l-as lua azi ! Da, mi-a placut, normal! Moto nou noutza, scoasa din cutie, cum sa nu-mi placa. Franele sunt incredibile la GS, iti dau o senzatie de siguranta aparte. Dar daca as proba un crosstourer mi-ar placea si ala, asa ca nu pot sa ma pronunt. Sa dea domnu sa ne permitem sa le schimbam la fiecare 2-3 ani, oricum spre asta se indreapta industria nu? , apropos, Brno gang sunteti datori cu o iesire ceva, fie si la un ski. va astept iarna asta pe la mine? Ho ho, multumesc de invitatie, cine stie?? Nu zi de 2 ori.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 14, 2011 Autor Share Postat Septembrie 14, 2011 @Belbody ...Iote a doua oara. si taraste l si pe domnu Silviu, e loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Da, da, daca nu cumva nu e prea ocupar cu serviciul! (pff, acu mi-a picat fisa de unde ma stii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Da, mi-a placut, normal! Moto nou noutza, scoasa din cutie, cum sa nu-mi placa. ... Ti-a placut dar nu te-a inspirat. Adica are de toate, dar nu te-a atins la suflet. La fel am simtit si eu cand am vazut V Strom -ul. Este fiabila, confortabila, buna la drum lung si in oras, consum mic, etc. etc. Dar pe mine nu ma inspira. De fapt, cand o vad nu imi zice nimic in afara de o ingramadire de plastic si metal (fara suparare pentru posesorii de V Strom). Prostii, vrajeala, abureli, ziceti cum vreti, dar pana la urma motocicleta se alege cu inima si nu cu capul. BMW GS - ul in schimb ma inspira, si inca mult ... problema este costul prea mare pentru posibilitatile mele actuale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Vezi ca stii? Asa e si la mine. Pe mine marca BMW nu ma inspira deloc, imi plac unele modele de masini dar nu as cumpara. Oricum nu-mi plac nici nemtii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pe mine marca BMW nu ma inspira deloc Te inspira Honda. Ceea ce este practic acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 Dupa 2000km si revizia de 1000: Ce ne place: - raspuns motor si caracter - frane - controlul tractiunii - sunet toba cu clapeta si rateurile pe revenire - comportament pe viraje si libertatea de ma lasa mult ai jos fata de mult iubita africana - zambetu ala in casca dupa ce bagi 2 ore de traseu aiurea printre sate si dealuri - saua stock pe pozitia low - crick central - pe asta o ridic usor, cu africana aveam probleme, dubios. - Metzeler Tourance EXP - se comporta f bine pe ud, inainte purtam numai Tourance simplu, nu am simtit vreo diferenta intre ele inca. Cand s or uza o sa trec pe Anakee sa le vedem ca nu le am incercat niciodata. Ce nu ne place: - prea mult caracter : frecventa vibratiilor in ghidon peste 4k RPM, desi este linistit in sine intre 4 si 4500 RPM are o frecventa ciudata care imi amorteste mana dreapta. Mana stanga nu e afecatata deloc. Multi se plang de asta la fel de multi nu simt nimic. Cert este ca am comandat niste capete de ghidon antivibratii de la Vibranator, sa vedem daca ajung si cum or fi. Nu cred ca are rost sa trec pe la dealer sa mi spuna ca asa ie boxeru mai ales asta DOHC, cu caracter - decupajele laterale din parbrizu stock creaza turbulente fix in zona coatelor mai ales la 130-140km/h, o sa incerc diverse pozitii sa vedem daca se schimba ceva. inaltimea lui e perfecta pt mine (1,81m incaltzat : ) ) - trebe indicator cric lateral, m am obisnuit cu un beculetz la mobrele anterioare si am uitat cricu de 2 ori la plecarea de pe loc, bine moare motoru dar parca lipseste beculetzu ala Ulei inca nu a consumat mai vedem in urmatoarea mie. Legat de carburant : - benzina 95 vs 98 vs 100 Shell Vpower - parca ceva ceva diferente la accelerare 95 vs 100, cu 98 nu mi s a parut nimic deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 1,80 si nu ajungi bine cu talpa jos? ce inaltime la sa are? am 1,65 , un freewind(suzuki) si inaltimea la sa 830 mm...ajung un pic mai mult de varfuri... tu ar trebui sa calci bine pe pamant...zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 tu ar trebui sa calci bine pe pamant...zic... Adventure este recomandat celor de la 1,85m in sus (conform catalogului Motorrad de exmplu, si nu numai) iar eu, din experienta mea sustin ideea. Faptul ca sunt destui care calaresc ADV desi nu au aceasta inaltime, este altceva... n-am zis ca este imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.