Sari la conținut

Pareri despre R1 2011-cine sa dat pe el - comparatie cu alte mobre


Vizitator AparTe
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AparTe

buna asta todelo,, :crack::crack::crack: frate,, m-ai ginit,, ma dadeam si io mare acum ca am ajuns un pic mai departe decat tine( UK) si ma dai de gol,, ,, dar acum sa iti zic la ce ma refeream si ce caut cand fac drive testul,, io iau motoreta de plimbare,,,de relaxare,,,nu caut decat sa traga relativ bine , frane ptr ce caut io sa fac cu ea au toate, si pozitia cat de cat comoda ptr ptr un ss ..ca aici distantele sunt relativ mari si se circula 99% pe freeway,,,,am fost in weekend la dealerul kawasaki si m-am uitat la cateva modele dar trebuia sa mai astept ptr drive test si eram cu copilul si nevasta,, asa ca voi merge next weekend singur, si dupa voi merge la dealerul Yamaha,,

 

Numai bine confrate iar daca consideri ca am scris aici ca vreau sa ma laud cu ceva,, sa stii ca nu vreau sa ma laud cu nimic aici,

Multumesc ptr sfaturi tuturor, iar cand voi achizitona jucaria voi pune poze,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna asta todelo,, :crack::crack::crack: frate,, m-ai ginit,, ma dadeam si io mare acum ca am ajuns un pic mai departe decat tine( UK) si ma dai de gol,, ,, dar acum sa iti zic la ce ma refeream si ce caut cand fac drive testul,, io iau motoreta de plimbare,,,de relaxare,,,nu caut decat sa traga relativ bine , frane ptr ce caut io sa fac cu ea au toate, si pozitia cat de cat comoda ptr ptr un ss ..ca aici distantele sunt relativ mari si se circula 99% pe freeway,,,,am fost in weekend la dealerul kawasaki si m-am uitat la cateva modele dar trebuia sa mai astept ptr drive test si eram cu copilul si nevasta,, asa ca voi merge next weekend singur, si dupa voi merge la dealerul Yamaha,,

 

Numai bine confrate iar daca consideri ca am scris aici ca vreau sa ma laud cu ceva,, sa stii ca nu vreau sa ma laud cu nimic aici,

Multumesc ptr sfaturi tuturor, iar cand voi achizitona jucaria voi pune poze,,

am testat si bimerul si ninjalaul in mod test drive si fix pwola...nu asa iti dai seama de adevarata ei valoare..daca vrei confort si sa traga relativ bine atunci orienteazate spre suzuki(sunt cele mai confortabile ss-uri),ai o gramada de circuite si pe acolo,eventual orienteaza-te si inchiriaza una de la firmele care se ocupa cu trackday.In uk costa 200£ un supersport si 300£ superbike si o freci toata ziua pe circuit.Faza cu 'ai ajuns in state' era o gluma sper ca ai luat-o ca atare :) pe r1 2011 nu m-am dat insa am dat o tura scurta cu 2010'le...mie personal nu-mi prea place si am vazut destul de putine pe la circuite.Modelul care incepe sa-mi placa si care l-am vazut cel mai des pe la circuite este cbr'u din 08 in sus...dar ziceai ca nu vrei onda :) Daca nu te arde tare mai poti astepta cateva luni poate apare suzuki sau yamaha cu ceva nou :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Stai linisti fratica, ca am gustat gluma cu zambetul pe buze,,, m-am dat cu miaru de la suzuki 2011 , intradevar pozitia e misto, dar sincer nu imi place la fizic,, e vb de gustul fiecaruia, no offence

Ms inca o data de sfaturi,,ma tenteaza rau si circuitul dar acum cateva luni am avut al 2 -lea accident cu antebratul stang rupt,,:disappointed: acum am si antebratul stang cu placi si suruburi si dreptul cu placi si suruburi,, sunt robocop,, si deasta nu prea as vrea circuit sau alte nebuneli,, macar pentru o perioada,,,

 

Ps.. vezi ca te adaug pe youtube la prieteni,, sa dai add,, id meu e AparTe1203..bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linisti fratica, ca am gustat gluma cu zambetul pe buze,,, m-am dat cu miaru de la suzuki 2011 , intradevar pozitia e misto, dar sincer nu imi place la fizic,, e vb de gustul fiecaruia, no offence

Ms inca o data de sfaturi,,ma tenteaza rau si circuitul dar acum cateva luni am avut al 2 -lea accident cu antebratul stang rupt,,:disappointed: acum am si antebratul stang cu placi si suruburi si dreptul cu placi si suruburi,, sunt robocop,, si deasta nu prea as vrea circuit sau alte nebuneli,, macar pentru o perioada,,,

 

Ps.. vezi ca te adaug pe youtube la prieteni,, sa dai add,, id meu e AparTe1203..bafta

 

nu m-ai am cont pe youtube..daca vrei da-mi pe privat id de mess

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai descris perfect R1: o Curva cu silicoane si poponeata bombat, vrea sa fie umpluta de ... urla ca nebuna cand o... si se zbate in toate felurile.

 

Nici despre Honda n-ai zis rau. Merge de parca sta sa astepte sa i-o dai dar defapt nici sa i-o dai nu-i place:))

 

Cat despre mine e cam asa: Nu imi mai achizitionez si nici nu mai recomand Kawasaki la nimeni chiar daca 75% mi-a placut si de noua in 3 luni am distrus-o 100% atat tehnic cat si estetic. O zdreantza care e tot timpul pe stop...

 

Suzuki e cea mai comfortabila (ceea ce nu-mio place) dar ma multumest gazul aproape pe deplin.

 

Honda nu m-am inteles cu ea niciodata si tot ce pot recomanda e sa va cumparati toti ca sa am clienti doar la schimburi de ulei si revizii de 10000km.

 

Yamaha e exact masura mea. Are atat pozitia cat si regimul motor ce ma satisface 90%. Eu i zic scuterul meu de zi cu zi ce cu orice bolid m-asi intalni nu am probleme sa nu ma asculte ca in filmele cu Sandocan. GP ul meu.

 

Iar daca vrei ceva deosebit de tare care iti va lua minim 6 luni sa inveti sa mergi la 75% din ce poate ea (75% = nivel R1) cauta-ti un SH de la MV F4 1000. Aia e motocicleta fata de care eu dupa 10 ani de cand o am inca ma sperie cat e de tare. Sincer nu cred ca o sa ma satur vreodata sa tot descifrez relatia noastra. O iubesc mult si ma chinui din rasputeri sa o fac pe ea sa transpire.

 

Nu stiu care e Femeia ce mi-a placut cel mai mult intr-o partida sau macar una de la TV sa ma dea pe spate insa in materie de Moto stiu. MV e ceva Divin.

 

Cat despre noul BMW, e plin de electronica ce controleaza in timp real reactiile atat ale pilotului cat si a majoritatea factorilor de aderentza, e ceva alien dar care mie nu mi place ca e urata cu spume. Degeaba o face bine daca nu are sex apil. Sau poate sunt strugurii acrii ca n-am ajuns inca la ei...

 

Sper ca experientele mele din 1989 si pana acum sa te ajute la calibrarea cantarului.

 

Unde in California esti ca am ceva preteni acolo motoristi chiar Romani. Sa te introduc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti s-o mai spui asa.

 

Honda este exact un Volkwagen. Se strica greu, bine construita, schimba modelul la 10 ani, accepta greu inovatia. toate piesele sunt stantate cu sigla ei. Motocicleta care niciodata n-a rupt gura targului,la performante/cifre mai slaba tot timpul decat concurenta.Da,da, are suruburile de doua ori mai groase decat restul.Daca la Kawa strangi semighidonul cu cheia de 12, la Honda ai 14 tati, sa nu cumva sa-ti plece.

 

Suzuki este Loganul vecinului. raport performante/pret foarte ,foarte bun. Construit mai slab. Lacul mai subtire decat la Volkwagen. Se strica putin mai usor decat Honda , dar piesele sunt ieftine. Performante bune, accepta relativ usor inovatia.

 

 

Yamaha este un Ferrari second . O motocicleta pur de curse. Construita mai slabut, carenele nu se aseaza ca la Honda, dar si neasezate si spate intre sa si carena, tot ii da fum din orice unghi. Cand ai 10 cai peste concurenta, nu te intereseaza ca filetele de aluminiu se mai strica daca le strangi prea tare si ca mai ai probleme la motor. Si pilotii GP au. Inovatia e viitorul.

 

Kawasaki este Alfa Romeo. Stii exact ca-ti cumperi o bomba pe roti, dar nu stii cand exploadeaza. Stii ca ai putere cat n-ai nevoie, dar nu stii daca vei putea s-o pui pe asfalt. Motocicleta care aduce cel mai usor inovatii. Ce daca Honda inca se chinuie sa puna furca inversata pe RR, noi suntem la ambreiaj anti-hopping. Ce daca Suzuki pune Big piston forks Showa pe miar? noi punem pe 600. Ce daca Yamaha vobleaza la deschiderea gazului? Noi punem amortizor Ohlins. Ce restul merg cu pas 530 525 la lant in stardard. Noi punem 520.Sa schimbe baietii in pista doar pinioanele. Ce daca Honda se chinuie cu roti pe 16" de nu-si gasesc posesorii cauciucuri? Noi montam etrieri cu 6 pistonase pe motor de 600. Ce daca Honda are ABS sa nu-i blocheze roata cand da de nisip se strada? Noi montam race ABS pe zx10R. Nu, nu pentru safety , pentru pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vina un prieten la Serres la etapa a 6-a ROSBK cu un R1 2009. La Brno a mers pe R1 2007. A zis ca le cara pe ambele pina la Serres sa poata sa le testeze comparativ. Ce norocos trebuie sa fii sa ai aceasta posibilitate. Dupaia, la anul, a zis ca testeaza si K10/1000. Deja i-l are dar nu mai are timp de carene curse, etc, sa-l pregateasca de curse. Nu e o gluma acest reply al meu, exista si asemenea oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai descris perfect R1: o Curva cu silicoane si poponeata bombat, vrea sa fie umpluta de ... urla ca nebuna cand o... si se zbate in toate felurile.

 

Nici despre Honda n-ai zis rau. Merge de parca sta sa astepte sa i-o dai dar defapt nici sa i-o dai nu-i place:))

 

Cat despre mine e cam asa: Nu imi mai achizitionez si nici nu mai recomand Kawasaki la nimeni chiar daca 75% mi-a placut si de noua in 3 luni am distrus-o 100% atat tehnic cat si estetic. O zdreantza care e tot timpul pe stop...

 

Suzuki e cea mai comfortabila (ceea ce nu-mio place) dar ma multumest gazul aproape pe deplin.

 

Honda nu m-am inteles cu ea niciodata si tot ce pot recomanda e sa va cumparati toti ca sa am clienti doar la schimburi de ulei si revizii de 10000km.

 

Yamaha e exact masura mea. Are atat pozitia cat si regimul motor ce ma satisface 90%. Eu i zic scuterul meu de zi cu zi ce cu orice bolid m-asi intalni nu am probleme sa nu ma asculte ca in filmele cu Sandocan. GP ul meu.

 

Iar daca vrei ceva deosebit de tare care iti va lua minim 6 luni sa inveti sa mergi la 75% din ce poate ea (75% = nivel R1) cauta-ti un SH de la MV F4 1000. Aia e motocicleta fata de care eu dupa 10 ani de cand o am inca ma sperie cat e de tare. Sincer nu cred ca o sa ma satur vreodata sa tot descifrez relatia noastra. O iubesc mult si ma chinui din rasputeri sa o fac pe ea sa transpire.

 

Nu stiu care e Femeia ce mi-a placut cel mai mult intr-o partida sau macar una de la TV sa ma dea pe spate insa in materie de Moto stiu. MV e ceva Divin.

 

Cat despre noul BMW, e plin de electronica ce controleaza in timp real reactiile atat ale pilotului cat si a majoritatea factorilor de aderentza, e ceva alien dar care mie nu mi place ca e urata cu spume. Degeaba o face bine daca nu are sex apil. Sau poate sunt strugurii acrii ca n-am ajuns inca la ei...

 

Sper ca experientele mele din 1989 si pana acum sa te ajute la calibrarea cantarului.

 

Unde in California esti ca am ceva preteni acolo motoristi chiar Romani. Sa te introduc.

 

si cati bani ai bagat in mv in acesti 10 ani? per total intrebarea era pret/km :) este adevarat ca fabrica te indeamna la 600km verificarea supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm jagi am bagat r1 si suzuki ieri pe amc sa vad o mica comparatie intre ele nu prea poti sa iti dai seama pe ceva atat de mic ca amkart .

Concluzie suzuki mi se pare o motocicleta foarte ok trage la ture medii demential de bine pare gandita pentru viraje lungi de viteza nu mi se pare foarte precisa fata pe viraj nu iti da atata incredere .

R1 2010 - prima incercare pe amkart dezastru motocicleta nesetata foarte moale furca etc.. am intarito dar am observat ca are obiceiul sa se cam arunce in nas poate de unde ca iau mutat centru de greutate pe fata sau poate o problema din furca , ma rog a doua intrare a fost mult mai buna, dureaza putin acomodarea pt ca deobicei amk il faci cu a doua la modelul nou nu prea merge cu a doua fiind subturata la iesiri din acele de par si avand si o treapta 1 foarte lunga asa ca iesirea pe linia dreapta o faceai pe o roata .

Mie mi sa parut o motocicleta dementiala dureaza ceva pana te inveti cu ea se apleaca foarte repede dar pare un pic mai greoaie decat suzuki iesirile din viraj nu se compara cu nici o motocicleta cel putin eu m-am uitat in capat la linia dreapta inainte de acul de par si acolo deobicei cu r1 2007 luai intre 118 si 123 cu 2010 fara sa fortezi 124-128 . Practic pare o motocicleta gandita pentru viraje dar total diferita de ce stiam pana acum motorul intradevar e foarte liniar parca ai senzatia ca nu trage dar se tureaza demential de repede pana la urma concluzia ar fi ca diferenta o face pilotul e o motocicleta diferita care necesita ceva timp pana te obisnuiesti fata de motorul clasic de 1000 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord cu Sabin : Yamaha e o bagaboanta.Niciodata nu te vei plictisi de ea.

Cu MV n-am luat contact decat foarte putin cu un Brutale 910R.E crazy,o vreau,dar n-am bani nici de o roata din aia de-a ei de firma :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

San Diego , National City ,, nu e departe de DownTown la vreo 5 exituri, in sud sunt io,, stiu ei daca sunt de aici,, mi-ar face placere sa ii intalnesc,, daca e iti dau nr meu de tel de aici pe privat sa ma sune ei,, sau da-mil tu pe-al lor sa ii sun io,,

 

Am fost sa fac drive test cu zx10 le, dezastru total, dupa 2 exituri pe freeway am crezut ca mi se dezmembreaza mana stanga din antebrat, si de durere nu mai vorbesc,,abia am putut sa ma intorc ,,(am 2 placi de titanium cu cate 4 suruburi in mana stanga,,dubla fractura deschisa de antebrat),am 5 luni de la accident si am crezut ca poate in o luna doua pot merge cat de cat ,, dar vad ca treaba e mai serioasa decat credeam,,, :disappointed: nu am ce sa fac decat sa iau mult calciu si sa astept :( multumesc ptr pareri dar nu am sanse in viitorul apropiat sa merg nici macar pe bicicleta,,,,, si Sabin,,, ar fi minunat daca ar fii din San Diego oamenii tai,,

Editat de AparTe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti s-o mai spui asa.

 

Kawasaki este Alfa Romeo. Stii exact ca-ti cumperi o bomba pe roti, dar nu stii cand exploadeaza. Stii ca ai putere cat n-ai nevoie, dar nu stii daca vei putea s-o pui pe asfalt.

 

 

Foarte tare comparatia! Tinand cont de poza mea de la avatar :laugh:

 

 

Si ca sa fiu la subiect...R1 dupa 2009 are un motor extraordinar. Trage de jos si-ti da impresia ca ramane fara vlaga dupa 8k rpm, dar defapt trage f bine. Este complet diferita de R1 anterioare in ceea ce priveste cuplul. Personal nu gust forma. Prefer 2007-le.

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar foarte important e sa vedem daca e king of corners cum ii zic astia , pana la urma daca calculam nu iti trebuie putere iti trebuie o motocicleta manevrabila cu aderenta cat mai buna adica un cadru bine construit

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...