velociraptor2 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Buna! As vrea sa imi reconditionez furca de la Mobra mea Hoinar. Prima intrebare, ar fi, "se mai poate reconditiona?" apoi urmatoarea intrebare ar fi "cum?". Trebuie sa va zic, ca are ceva belele. Una din ele ar fi ca daca tin frana fata, are joc destul de maricel inainte si inapoi. A doua problema ar fi ca nu mai prea amortizeaza, in primii centimetrii este foarte slaba, adica nu tine absolut nimic, apoi se mai "intareste" cate umpic si mai amortizeaza chiar ceva, oricum, aproape deloc... Deci, ce sa-i fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Buna! As vrea sa imi reconditionez furca de la Mobra mea Hoinar. Prima intrebare, ar fi, "se mai poate reconditiona?" apoi urmatoarea intrebare ar fi "cum?". Trebuie sa va zic, ca are ceva belele. Una din ele ar fi ca daca tin frana fata, are joc destul de maricel inainte si inapoi. A doua problema ar fi ca nu mai prea amortizeaza, in primii centimetrii este foarte slaba, adica nu tine absolut nimic, apoi se mai "intareste" cate umpic si mai amortizeaza chiar ceva, oricum, aproape deloc... Deci, ce sa-i fac ? mai bine ai posta la coltul comunistelor, acolo o sa primesti mai multe sfaturi, idee e ca furca are niste bucse inauntru care s-au uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Septembrie 16, 2011 Autor Share Postat Septembrie 16, 2011 Am vrut sa postez acolo, dar ma gandeam ca aici e mai bine, fiind colt tehnic. Rog un moderator sa mute topicul acolo daca nu e cu deranj, daca nu, e bine si aici Bun, bucsele acelea, banuiesc ca au legatura cu jocul fata spate cand tin frana de fata. Se mai gasesc pe undeva de cumparat ? Din ce sunt facute ? Merg facute homemade ? Iar slabiciunea amortizarii se mai poate remedia? Cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Cred ca cel mai simplu ar fi sa te apuci sa le demontezi si sa vezi ce e stricat, ptr ca sfaturile pe care ti le poate da cineva din spatele calculatorului fara sa vada despre ce e vb sunt pur subiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Septembrie 16, 2011 Autor Share Postat Septembrie 16, 2011 M-am apucat de demontat dar m`am poticnit. Am desfacut capacele de sus si am scos arcurile. Mai departe nu stiu unde sa mai pun mana sa desfac pentru a desparti bratul furcii in doua... Imi poate spune cineva cum sa le desfac ? Are ceva sigurante, surburi mai ascunse sau alte siretlicuri ? ...nu am prea constatat nimic sa imi sara in ochi, fiindca e prima furca ce o desfac....bine chiar ceva am descoperit...multa mizerie tip ulei+praf....mazga aia groasa si neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 cred ca ai gasit vaselina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 M-am apucat de demontat dar m`am poticnit. Am desfacut capacele de sus si am scos arcurile. Mai departe nu stiu unde sa mai pun mana sa desfac pentru a desparti bratul furcii in doua... Imi poate spune cineva cum sa le desfac ? Are ceva sigurante, surburi mai ascunse sau alte siretlicuri ? ...nu am prea constatat nimic sa imi sara in ochi, fiindca e prima furca ce o desfac....bine chiar ceva am descoperit...multa mizerie tip ulei+praf....mazga aia groasa si neagra Dupa cum imi aduc aminte telescoapele de mobra sunt si pe hoinar..La mobra nu se pot desface telescoapele de pe fata..eu nu am reusit.. nu sunt suruburi in capatul de jos ca la motociclete.. eu mai bagam ulei pe niste gaurele de "aerisire" care sunt pe partea de sus pe lateral, aprope de far.Daca este uzat telescopul o sa curga incet incet tot afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 M-am apucat de demontat dar m`am poticnit. Am desfacut capacele de sus si am scos arcurile. Mai departe nu stiu unde sa mai pun mana sa desfac pentru a desparti bratul furcii in doua... Imi poate spune cineva cum sa le desfac ? Are ceva sigurante, surburi mai ascunse sau alte siretlicuri ? ...nu am prea constatat nimic sa imi sara in ochi, fiindca e prima furca ce o desfac....bine chiar ceva am descoperit...multa mizerie tip ulei+praf....mazga aia groasa si neagra vezi care sunt bucsile alea tocite si faci altele, Despre amortizare ... e de la arcuri, sunt imbatranite si numai opun aceiasi rezistenta deci tot inlocuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Septembrie 17, 2011 Autor Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) Bucsile pot sa le fac din polyamida ? sau ce plastic tare recomandati. Ca daca le fac din cauciuc, e ca si fara...sau ? Peste arcurile astea din amortizoare, pot sa bag arcuri de supape de opel rekord ? Sunt arcuri cam de 5 cm lungime, si 2.5mm grosime spira. Diametrul cam 1.7-2mm , cam cat e arcu original. Sunt foarte "tari" adica, nu am reusit sa comprim unu pana la capat numai cu mana. Ulei am bagat la o bicicleta in furca si am avut fantana arteziana la fiecare gaura. Editat Septembrie 17, 2011 de velociraptor2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.