Sari la conținut

Jawa


Cristi_M
 Share

Postări Recomandate

Ce parere aveti despre Jawa 350 TS de prin 90 ? As vrea sa-mi iau una, dar tot aud pe ici, pe colo ca te lasa in drum cand ti-e lumea mai draga. Nu din cauza ca ar fi veche, cica asa e ea, din fabricatie. Rog cunoscatorii sa-mi dea niste sfaturi.

 

multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mah golgo ,daca tu ai rupt o cutie in 2 ca ai mers fara ambreiaj nu inseamna ca e sensibila :angry::D

Acuma serios...are cutia cam slaba ,dar nici chiar asa...primele pica furcile si harta.

Problema cu TS-urile e ca sunt facute la rusi(majoritatea de la noi intre anii 90-92).Si rusul nu lucraza ca cehul...tolerante "la ochi",materiale de tot kktu (cel putin la piesele de schimb rusesti e jale).

Probleme sunt la aprindere,2 cilindri=2perechi de platini...la maxim 1000 km trebuie reglat avansul,reglajul pe cilindrul stanga se deregleaza orice i-ai face(diferentele mari de temperatura dilata diferit materialele implicate(baza alternatorului, platou,suruburi) +vibratii=eterne reglaje ...doar sa o treci pe aprindere electronica de trabant...

A mea inca nu a mancat nici un bolt, doar ceva role :angry: ...materialul prost,in 4000-5000 de km a aparut un usor tacanit :)

E cam cea mai sportiva dintre comuniste si cand merge bine esti zmeu :angry: :angry:

Daca te pricepi cat de cat la mecanica e buna...daca nu te pricepi si calaresti pe Jawa inveti rapid :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Ca sa-i reduci din vibratii prinde motoru' cu niste bucse de cauciuc! daca are deja, schimba-le cu unele noi ca sunt mai bune (cauciucu' se intareste dupa un timp dar cred ca stii asta deja)! ai grija la garnituri, iti recomand sa folosesti silicon rosu (rezista la temperaturi inalte, se pune shi la tzevile de esapament)! cablurile unge-le cu putin ulei (pui cu o seringa) amestecat cu grafit (pisezi o mina de creion foarte fin)! strange toate suruburile/piulitzele cat mai strans dar in limita bunului simt! atentie cand pui chiuloasele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah ce sa zic...eu am o JAWA de vreun an de zile..nu m-a lasat niciodata in drum, dar tot timpul se gaseste ceva de mesterit pe la ea.. :) deh...piesele daca ar fi mai bune...in rest, ce sa zic...e numai buna pt. primul an de mers pe motocicleta. Intamplator s-a facut anul si mi-am luat altceva :angry: (yamaha)si acum o vand.Doritorii ma gasesc la VANZARI.

post-8-1061129538.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am luat si eu o JAWA acu 2 saptamani, da atunci nu prea stiam cum merg preturile la JAWE si am dat 700$ pe ia. Adevaru ca are si aprindere electronica.motor si aspect impecabil,cume noi, bateria e cam obosita; da acu cand vad ca nu exista JAWA mai scumpa de 600$ ma cam oftic.

La partea cu lasatu-n drum nu cred ca ni-am castigat dreptul de a-mi da cu parerea la doar cei 1500km pe care i-am facut pana acum.

 

Am si eu o intrebare pt cunoscatori: - Cam cat ar trebui sa ia o JAWA ca a mea nu sare de 125-130km nici s-o bati. Ca io cand am vazut 180 in bord imi cam faceam sperante ca sare de150.

Editat de Mktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe.. Acum e adevarat ca ai dat cam prea multi bani pe ea insa daca este in stare buna si are aprinderea electronica poate te salveaza de la investitii si in timp iti vei scoate banii.

Cat despre viteza... Nu te stresa ca desi km de la bord arata 180 nu vei merge mai rapid decat acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

buna copii,sunt bunu.dau si eu oreplica tirzie la problema pusa de tinaru.din cauza unei nenorocite de jawa 350 din 1989 care ma lasa cind mi-era lumea mai draga ,am cumparat mai intii o Suzuki GS 500 E din 1993 si mai apoi o Honda x4 ca sa ma satur de motociclete.Nu m-am saturat ba chiar mi s-a deschis apetitul la motoare mai rau.Aiasta am patit eu cu Jawa 350 .Va salut.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu o JAWA acu 2 saptamani, da atunci nu prea stiam cum merg preturile la JAWE si am dat 700$ pe ia. Adevaru ca are si aprindere electronica.motor si aspect impecabil,cume noi, bateria e cam obosita; da acu cand vad ca nu exista JAWA mai scumpa de 600$ ma cam oftic.

La partea cu lasatu-n drum nu cred ca ni-am castigat dreptul de a-mi da cu parerea la doar cei 1500km pe care i-am facut pana acum.

 

Am si eu o intrebare pt cunoscatori: - Cam cat ar trebui sa ia o JAWA ca a mea nu sare de 125-130km nici s-o bati. Ca io cand am vazut 180 in bord imi cam faceam sperante ca sare de150.

pai si dacia 1300 are 180 pe bord si daca ajungi la 130 cu ea esti norocos.deh,ce vrei,reclama!mai mult de 125-130 km/h real nu mere decat cu nitro.Glumeam!e totusi un motor conceput acum 55 de ani!in treptele mici in schimb e destul de nervoasa!o scula doar ptr. cunoscatori.toti ceilalti sa-si ia ETZ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene... cum dezgroapa lumea topicuri de acum 4 ani :moto:

ista-i un lucru bun :cheers: decat sa incepem mereu topicuri aiurea, asta e bine :moto:

so, ma interesa si pe mine o jucarie dasta, si am vaz ce a zis axa mai devreme(acu aproximativ 3-4 ani :eek: )...nu m-ar deranja sa surubaresc, da ma sperie rau platinile alea 2 :D ale req platini...motorul la ce viteza ajunge?din cate stiu e 2t deci tine la "rupere" daca ai ulei bun la cutiuta si se simte chiar bine ca se raceste repejor :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

1-50 kmh, 2-80 kmh, 3-120, 4-145. pe ceas. real cred ca doar 1 si 2 :cheers: in oras nu schimbam mai mult de a doua decat rar, nu aveam nevoie, are repriza super pt. acceleratie de la 50 la 80 in a doua. la 50 kmh e in zona verde a turometrului in treapta a doua deci merge si bine! :eek: fiabila daca e facuta cu cap. la motor nu stiu cine a facut-o dar a facut-o bine (a mea era de la brandu) si nu i-am facut decat o segmentare in vreo 15.000 de km (aproximativ) si aia doar de plictiseala! in schimb numai ulei bun i-am pus, cele mai proaste uleiuri de amestec au fost castrol super tt si repsol standard. minerale, in rest doar sintetice. in cutie ori pennzoil full-syn 75w140 ori liqui-moly 80sau805w90 gl5. super motoras. nu mi-a fost niciodata frica sa plec cu ea chiar si fara sa-i fac vreo revizie! :D pacat ca are centrul de greutate cam sus si nu se preteaza prea mult la curbe! :angry: platinile sa nu te sperie daca vrei sa iei una. la reglezi la 500 km sau dai 151 de euro si iti iei o aprindere electronica special pt. ea. mie in afara la 80-90 in general (mai trageam de ea si pana sus, la 140-145 pe ceas in depasiri dar scurt) imi lua maxim 4 pe campie, minim 3.5. pe platini. la munte consumul crestea cu cel mult jumate de litru.

 

are si 2 lucruri nasoale, unul mai important si unul care depinde de gusturi sa zic.. cel mai nasol este oala mare de ambreiaj, se rupe si agatza ambreiajul cam nasol, altfel nu scapa. celalalt este zgomotul care vine de la role. chiar daca sunt bune ele au un zgomot specific. ce sa zic, per total pt. cineva care are nevoie de un motor care sa tina la drum lung si sa consume putin si nu prea are bani... e super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ,fratzilor, pentru care se pricepe un pic la mecanica nu e o enigmea de nedescifrat,eu cred ca orice motociclist ar fi nu bine, ce, RECOMANDAT sa aiba cunostintze de mecanica

Am gasit saptamana asta pe net o adresa care ne poate fi de folos ,tinand cont ca si yo am cumparat o JAWA de 350 638 nu demult!

Un pic de engleza,niste scule, si documentatia de pe net m-au ajutat destul de mult tinand cont de faptul ca nu prea am pe cine intreba in d'ale reparatului la motoare

http://myweb.tiscali.co.uk/sadiez/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ,fratzilor, pentru care se pricepe un pic la mecanica nu e o enigmea de nedescifrat,eu cred ca orice motociclist ar fi nu bine, ce, RECOMANDAT sa aiba cunostintze de mecanica

Am gasit saptamana asta pe net o adresa care ne poate fi de folos ,tinand cont ca si yo am cumparat o JAWA de 350 638 nu demult!

Un pic de engleza,niste scule, si documentatia de pe net m-au ajutat destul de mult tinand cont de faptul ca nu prea am pe cine intreba in d'ale reparatului la motoare

http://myweb.tiscali.co.uk/sadiez/

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb lui easy rider....ia un preten mecanic, ca ai sa ai nevoie :cheers:

ai sa vezi ca in ceva vreme de stat si mesterit cu el la motor, ai sa ajungi tu mecanic, si are sa te ia pe tine un preten sa ajunga si el la randu-i....cred ca e pe bune faza :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si yo o problema....am avut probleme..k ambreaju'...lam dat jos pe al ei...si iam pus de cz250 sport...ak vreau sa iau unu' nou de jawa...mai precis oala mica...alta....am o bataie pe spisotnu' stang..ma termina...tre sa i schimb boltu'...este greu...???si de unde iau si eu unu'..???mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si yo o problema....am avut probleme..k ambreaju'...lam dat jos pe al ei...si iam pus de cz250 sport...ak vreau sa iau unu' nou de jawa...mai precis oala mica...alta....am o bataie pe spisotnu' stang..ma termina...tre sa i schimb boltu'...este greu...???si de unde iau si eu unu'..???mersi

 

 

oala iei de la gaspar

 

nu e greu de schimbat boltul, ai grija cand il scoti sa nu imprastii rolele prin carter... pui o carpa ceva sa nu cada inauntru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...