biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Acum 3 saptamani am cazut cu mobra si mi s-a scurs ceva ulei. Periodic m-am uitat la nivelul uleiului pana astazi cand am vazut ca fereastra e cam goala. Nu ma de gand sa merg asa 100 de km pana la tara ca sa o bag la iernat. Maine o sa o spal cu benzina pe dedesubt sa vad daca mai imi curge ulei. Daca am ceva fisurat ce pot face ? Si inca o problema, nu stiu ce tip si model de ulei sa-i pun....Este vorba despre o Yamaha Diversion '92 am cautat pe net dar nu m-am edificat. Am atasat o poza cu furtunul din care aveam scurgerea. Am vazut ca se duce direct in motor... Voi stiti care furtun e si care e rostul lui ? Nu radeti de mine dar de abia acum incep sa invat Sper sa nu fie nimic spart, sa-i fac plinul de ulei si sa fie totul ok Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Mergi la spalatorie si spala bine pe acolo apoi il pornesti si mergi la garaj. Daca inca mai curge o sa iti dai seama instant pe unde e scurgerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Daca ai cazut este mult mai probabil sa-ti fi curs benzina din carburatoare si nu ulei. Cat timp a stat pe jos? Verifica nivelul de ulei cu motocicleta la rece, roaga pe cineva sa ti-o tina dreapta, nu pe cricul central. Furtunul ala cred ca e supraplinul de la rezervorul de benzina. Daca pui mai multa penzina la peco, iti curge pe o cnducta conectata la acel furtun, undeva sub motocicleta. Furtunurile care ies din motor se leaga la filtrul de aer si au rol de epurator. Furtunurile care atarna liber nu ies din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Mergi la spalatorie si spala bine pe acolo apoi il pornesti si mergi la garaj. Daca inca mai curge o sa iti dai seama instant pe unde e scurgerea. Pai la spalatorie o sapala aia calumea pe dedesubt ? si merge doar cu jet de apa si ce mai au ei ? Nu e mai buna benzina ? E totusi vba de ulei ..... Daca ai cazut este mult mai probabil sa-ti fi curs benzina din carburatoare si nu ulei. Cat timp a stat pe jos? Verifica nivelul de ulei cu motocicleta la rece, roaga pe cineva sa ti-o tina dreapta, nu pe cricul central. Furtunul ala cred ca e supraplinul de la rezervorul de benzina. Daca pui mai multa penzina la peco, iti curge pe o cnducta conectata la acel furtun, undeva sub motocicleta. Furtunurile care ies din motor se leaga la filtrul de aer si au rol de epurator. Furtunurile care atarna liber nu ies din motor. Nu a stat mult ca am si ridicat-o si da am verificat la rece numai ca azi am pu o pe cricul central .... o sa verific mai incolo si fara cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Daca nu a stat mult sunt sigur ca era benzina. Daca ai trantit-o pe asfalt si a curs benzina, sa stii ca benzina dizolva asfaltul si face o pata neagra neagra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Daca nu a stat mult sunt sigur ca era benzina. Daca ai trantit-o pe asfalt si a curs benzina, sa stii ca benzina dizolva asfaltul si face o pata neagra neagra... Eu am pus degetul in pata aia si era destul de gros amestecul si de aceea intind sa cred ca e ulei. Wtv, daca e vba de benzina, de ce de atunci mi se tot aprinde martorul de ulei ? si mai mult, nu mai vad ulei in fereastra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Pentru ca ai prea putin ulei si nu are presiunea care trebuie ca sa unga ce are de uns. Pune ulei la nivel si apoi meri la spalatorie. Da, iese numa de la spalatorie, nu trebuie sa freci tu cu carpa si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Eu am pus degetul in pata aia si era destul de gros amestecul si de aceea intind sa cred ca e ulei. Wtv, daca e vba de benzina, de ce de atunci mi se tot aprinde martorul de ulei ? si mai mult, nu mai vad ulei in fereastra ? Am facut doar o presupunere. Daca ai verificat si a curs ulei, atunci trebuie sa ii verifici nivelul. Martorul de ulei cand e aprins? In timp ce motorul functioneaza? Demonteaza si filtrul de aer si vezi sa nu ai ulei si acolo. Daca a curs ulei a curs pe la un epurator. Editat Noiembrie 2, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Am facut doar o presupunere. Daca ai verificat si a curs ulei, atunci trebuie sa ii verifici nivelul. Martorul de ulei cand e aprins? In timp ce motorul functioneaza? Demonteaza si filtrul de aer si vezi sa nu ai ulei si acolo. Daca a curs ulei a curs pe la un epurator. Martorul se aprinde cand plec cu mobra si sta aprins cam 2 km pana se incalzeste calumea pe urma nu se mai aprinde ....Ok, am sa demontez si filtrul de aer si o sa verific...Daca e ulei acolo pot sa il curat sau e musai sa il schimb ? Pentru ca ai prea putin ulei si nu are presiunea care trebuie ca sa unga ce are de uns. Pune ulei la nivel si apoi meri la spalatorie. Da, iese numa de la spalatorie, nu trebuie sa freci tu cu carpa si benzina am bagat la cap, multumesc. Problema mea e ca nu stiu ce ulei are in ea pt ca eu o am de 2 luni si nu stiu daca e ok sa completez cu alt tip de ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Martorul se aprinde cand plec cu mobra si sta aprins cam 2 km pana se incalzeste calumea pe urma nu se mai aprinde Asta nu e deloc bine. Nu trebuia sa mergi deloc cu motocicleta atat timp cat aveai becul de presiune de ulei aprins. Acel bec trebuie sa se stinga imediat dupa ce ai pornit motorul si sta aprins atat timp cat ai contactul pus si motorul oprit. Completeaza-ti uleiul si verifica-ti periodic nivelul. Sper sa nu-ti fie afectati cuzinetii dar ai sanse mari. De curiozitate, cat de mare era pata de ulei pe care a lasat-o motocicleta cazuta daca zici ca nu a stat mult pe jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 E ok Poti completa cu ce vrei tu, nu o sa se faca frisca din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Asta nu e deloc bine. Nu trebuia sa mergi deloc cu motocicleta atat timp cat aveai becul de presiune de ulei aprins. Acel bec trebuie sa se stinga imediat dupa ce ai pornit motorul si sta aprins atat timp cat ai contactul pus si motorul oprit. Completeaza-ti uleiul si verifica-ti periodic nivelul. Sper sa nu-ti fie afectati cuzinetii dar ai sanse mari. De curiozitate, cat de mare era pata de ulei pe care a lasat-o motocicleta cazuta daca zici ca nu a stat mult pe jos? Ma...a stat cateva minute sa zicem intre 3 si 5 pana m am ridicat, mi am recuperat adidasul si am gasit cetatean sa ma ajute sa o ridic Pata na nu stiu .......nu era nici lac dar nici putina Ok, acum o sa dau un google sa vad si eu ce sunt aia cuzineti, cat costa si cum se pot inlocui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 5 minute e mult si sigur ti-a curs ulei. Cand ai zis ca n-a stat mult m-am gandit ca ai ridicat-o in mai putin de 30 de secunde. Trebuia sa verifici imediat ce ai pornit-o atunci, daca ai suficient ulei in baie. Becul de avertizare de aia exista in bord. Daca nu se stinge, opresti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Asta e nu am ce sa mai fac acum .... o sa fac rost de vreo 300 de ml de ulei moca ( sper sa fie de ajuns ), o voi spala si voi vedea pe urma daca mai curge ori ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 2, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Ok, acum o sa dau un google sa vad si eu ce sunt aia cuzineti, cat costa si cum se pot inlocui Avand in vedere vastele tale cunostinte, ma gandesc ca nu te apuci sa ti-i schimbi tu, in caz ca necesita asta.. Editat Noiembrie 2, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Avand in vedere vastele tale cunostinte, ma gandesc ca nu te apuci sa ti-i schimbi tu, in caz ca necesita asta.. clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Ai rabdare cu cuzinetii si alte alea...ai pus o poza in care nu se vede mare lucru,nu ai spus in ce ai dat ,cum ai cazut...de obicei mobrele cand le lasi intr o parte se opresc...in carburatoare exista un CUI PONTOU care e legat de plutitorul care da nivelul in carburatoare,benzina in ulei intra doar daca cuiul pontou ramane blocat si tine plutitorul in sus de aici benzina in baia de ulei,automat trebe sa faci schimb de ulei sau sa verifici fiecare carburator in parte daca o ramas acel cui pe ,,blocat,,.La tine se pare ca exista o fisura in baia de ulei ,motorul cand e pornit dezvolta o oarecare presiune in baie pt a ridica uleiul in rampa cu axele cu came si nu numai...daca ti s o aprins becul la ulei,acela rosu obligatoriu nu mai exista ulei in baie si sonda recunoste acel lucru...NU MAI LASA MOTORUL SA FUNCTIONEZE DACA ACEL BEC STA APRINS!De aici poti sa distrugi tot ansamblul interior al motorului,segmenti,cuzineti de arbore si palier ,camasi ale cilindrilor intr un cuvant faci motorul varza!Eu zic sa iei mobra frumusel pe o platforma si sa cauti un meserias adevarat intr ale mobrelor,daca ai fisura in baie scapi mai usor ,o sudura de specialitate si poti sa mai mergi asa cu ea mult si bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Inca un aspect cu care sunt nelamurit. Actualmente iti mai curge ulei din motor? Adica gasesti pata de ulei sub motocicleta, acolo unde o tii parcata? Editat Noiembrie 2, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Inca un aspect cu care sunt nelamurit. Actualmenteiti mai curge ulei din motor? Adica gasesti pata de ulei sub motocicleta, acolo unde o tii parcata? Nu mai curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Nu mai curge Pai ce sa mai curga daca nu mai e!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Ai rabdare cu cuzinetii si alte alea...ai pus o poza in care nu se vede mare lucru,nu ai spus in ce ai dat ,cum ai cazut...de obicei mobrele cand le lasi intr o parte se opresc...in carburatoare exista un CUI PONTOU care e legat de plutitorul care da nivelul in carburatoare,benzina in ulei intra doar daca cuiul pontou ramane blocat si tine plutitorul in sus de aici benzina in baia de ulei,automat trebe sa faci schimb de ulei sau sa verifici fiecare carburator in parte daca o ramas acel cui pe ,,blocat,,.La tine se pare ca exista o fisura in baia de ulei ,motorul cand e pornit dezvolta o oarecare presiune in baie pt a ridica uleiul in rampa cu axele cu came si nu numai...daca ti s o aprins becul la ulei,acela rosu obligatoriu nu mai exista ulei in baie si sonda recunoste acel lucru...NU MAI LASA MOTORUL SA FUNCTIONEZE DACA ACEL BEC STA APRINS!De aici poti sa distrugi tot ansamblul interior al motorului,segmenti,cuzineti de arbore si palier ,camasi ale cilindrilor intr un cuvant faci motorul varza!Eu zic sa iei mobra frumusel pe o platforma si sa cauti un meserias adevarat intr ale mobrelor,daca ai fisura in baie scapi mai usor ,o sudura de specialitate si poti sa mai mergi asa cu ea mult si bine! eram in viraj, o cocoana mi a franat in fata am franat de urgenta si cred ca mi a fugit roata spate sau probabil am bruscat ghidonul inspre dreapta ... chiar nu mai stiu...da se oprise si nu mai vroia sa porneasca pana nu a terminat de scurs prin furtunul ala m ai pus pe ganduri cu carburatoarele ca vad ca mai mult de 4000 de ture nu prea ma lasa sa o schimb cel putin pana in a 5 a :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Ai filtrul de aer imbacsit de ulei, de asta nu se tureaza motocicleta. de aia te-am si pus sa verifici cutia filtrului de aer. Nu carburatoarele au suferit la cazatura. Editat Noiembrie 2, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Da rezervorul jos si astfel identifici furtunele , un furtun vine din rezervor (este drenajul de apa prin care se scurge apa ce intra pe langa busonul de benzina) iar al 2 lea furtun iese din "airbox" este furtunul prin care se scurge benzina cand il ineci , mai exista un furtun mai gros care face legatura intre ambreiaj si airbox dar acela este aerisitorul ambreiajului. Astfel pana nu dai rezervorul jos si nu verifici toate furtunele (un colier picat , un furtun fisurat , pus gresit inapoi , etc) si airbox-ul nu o sa stii care-i cauza, eventual ia-ti un manual de reparatie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Ai filtrul de aer imbacsit de ulei, de asta nu se tureaza motocicleta. de aia te-am si pus sa verifici cutia filtrului de aer. Nu carburatoarele au suferit la cazatura. Mersi caesar, o sa verific maine filtrul si revin cu noutati Editat Noiembrie 2, 2011 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) p.s. de obicei cand mai cazi se mai anclaseaza o bujie 2 , 3 . p.s.2. furtunul din poza iese din airbox si este furtunul de drenaj a benzinei cand il ineci , daca picura pe acolo ulei nu e de bine. p.s.3. la xj-urile mai vechi pana in nush ce an , circula ulei prin carburatoare ca sa preincalzeasca benzina inainte de a ajunge in camera de ardere , cum carburatoarele comunica cu airbox-ul posibil la rasturnare sa fi intrat ulei . Editat Noiembrie 2, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.