daddyf12 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ce sa ma fac? am montat carburatorul la loc , am bagat benzina si am asteptat sa se scurga in el.Dau la pedala si tot imi uda bujia. am dat mai putina benzina din carburator si tot o uda. Am incercat cu mai multe bujii si le uda pe toate. Nu porneste nici cum! Ce ma fac? De la muzicuta nu e..ca e buna punei niste benzina cu seringa in cap la piston poate asa reusesti sa il pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cred ca nu are destul aer :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Servicescooter Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Reparatii scootere Satu Mare 0751813153!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Care puteti sa imi spuneti si mie ce furtune trebuie sa bag in gaurile alea doua din partea care intra in motor de se vede in poza? E dellorto 21, are 2 tevi laterale cred ca sunt pt apa, una pentru benzina. banuiesc ca o gaura e pt furtunu de ulei si o gaura e pentru al doilea furtun de la benzina care duce la pompa de vaacum, ca la aerox am 2 furtune ce vin de la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 haide-ti ma nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) SALUT! aseara m-am bagat la un service personal pe scuteru meu (generic xor 4s). schimb ulei motor ok. schimb ulei transmisie ok. am desfacut shi capacu de la transmisie,da am tras ca bou de capac shi a ieshit kick startu ( juma de roata aia dintzata) de la locu ei! acu ce naiba sa fac? am pus kick startu asha la loc de vrajeala, da nu mai merge. oricum, nu-l folosesc. rotizta aia zimtzata are un arc shi arcu ala a sarit. nu mai tzine contra. sa ma chinui sa pun totul la loc sau sa-l scot? daca scot de tot kick startu( scuter 4s) are ceva? dereglez ceva cumva? am scos uleiu de transmisie shi am pus un tub de asha ceva! e bine sau nu? are 125ml,a intrat tot-tot,nu a dat nimic pe afara Editat Iunie 13, 2009 de spit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 SALUT! aseara m-am bagat la un service personal pe scuteru meu (generic xor 4s). schimb ulei motor ok. schimb ulei transmisie ok. am desfacut shi capacu de la transmisie,da am tras ca bou de capac shi a ieshit kick startu ( juma de roata aia dintzata) de la locu ei! acu ce naiba sa fac? am pus kick startu asha la loc de vrajeala, da nu mai merge. oricum, nu-l folosesc. rotizta aia zimtzata are un arc shi arcu ala a sarit. nu mai tzine contra. sa ma chinui sa pun totul la loc sau sa-l scot? daca scot de tot kick startu( scuter 4s) are ceva? dereglez ceva cumva? am scos uleiu de transmisie shi am pus un tub de asha ceva! e bine sau nu? are 125ml,a intrat tot-tot,nu a dat nimic pe afara din cate vad eu ala e tratament nu uleiul propriuzis, poate sa meraga , da poate nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 am o nelamurire...vreau sa mi pun un set de 70 cc pe un malaguti f 12 AC(racit cu aer)..daca ii schimb motorul trebuie sa schimb si ambielajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 am o nelamurire...vreau sa mi pun un set de 70 cc pe un malaguti f 12 AC(racit cu aer)..daca ii schimb motorul trebuie sa schimb si ambielajul? daca ambileajul e in stare buna, nu, dar daca e stricat tre sa-l schimbi si pe ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 daca ambileajul e in stare buna, nu, dar daca e stricat tre sa-l schimbi si pe ala.... i as pune set de 70 sau 80..dar ma tem ca o sa consume foarte mult...o sa ma mai gandesc...daca ii pun set de 80 si nu mai schimb nimic(toba,ambreiaj,variator)...tot ar trebui sa fuge mai mult fata de motorul de 49..nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 i as pune set de 70 sau 80..dar ma tem ca o sa consume foarte mult...o sa ma mai gandesc...daca ii pun set de 80 si nu mai schimb nimic(toba,ambreiaj,variator)...tot ar trebui sa fuge mai mult fata de motorul de 49..nu? nu e chiar asa cum crezi tu ca ar trebui sa fie, consumul al reglezi din carburator ai mai ridici cuiul o liniuta (e necesar )sau schimbi carburatorul cu unul pt cubajul cilindrului care al pui si da o sa-ti consume putin mai mult dar nu exagerat...si cu fuga tot la fel e ,daca schimbi capacitatea cilindrica nu e neaparat sa si fuga mai repede ca si inainte tre sa-i schimbi si variatorul altfel o sa ai numai o diferenta de putere ,o sa cari mai mult la aceeiasi viteza ca si inainte ,deci daca tea-i gandit sa-i schimbi cilindrul de 49 cu unul 70cc sau 80cc e necesar sa ai schimbi si sistemul de distiributie a cuplului la roata (variator, ambreiaj,curea, role) sau schimbi tot motorul cu tot sistemul intreg cu unul mai mare si atunci o sa fii multumit si eviti si bataile de cap cu atatea socoteli.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 intrebare de 3 puncte daca pun filtru sport , in cutie , nu conic ..afecteaza cu ceva conduita motorului sau merge lafel si schimba daor sunetul? mai tre ceva reglaje pe urma? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) am rezolvat...trebuie filtru conic pentru sunet...merita investitia de ~800 mi pt sunet ? ps. am toba leo vince , si suna foarte puternic...dar pe inalte Editat Iunie 15, 2009 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Daca se aude pe bass cred ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leftercodrutgug Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Buna ziua! As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! Buna ziua! As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! Buna ziua! As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Fratilor vreau sa pun motor mai mare..de 70 cc...dar ziceti mi pot sa pun fara sa schimb si chiuloasa? adica sa maresc diametrul chiuloasei stock:-? Si eu sa cumpar numai pistonul si segmantii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Fratilor vreau sa pun motor mai mare..de 70 cc...dar ziceti mi pot sa pun fara sa schimb si chiuloasa? adica sa maresc diametrul chiuloasei stock:-? Si eu sa cumpar numai pistonul si segmantii N-ai nici o sansa sa faci asa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Fratilor vreau sa pun motor mai mare..de 70 cc...dar ziceti mi pot sa pun fara sa schimb si chiuloasa? adica sa maresc diametrul chiuloasei stock:-? Si eu sa cumpar numai pistonul si segmantii nu merge trebuie sa cumperi tot setul motor cilindru, piston, chiuloasa.... Buna ziua!As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! Buna ziua! As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! Buna ziua! As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta!!Am un Rieju RS2, model nou , am facut vreo 1000 de km cu ea!Motorul porneste, merge la relanti, dar cand accelerea moare mototrul.Daca tin socu apasat se tureaza mai inalt dar, se intampla similar si motorul moare! Chiar nu stiu ce are....Ma gandeam ca este de vina benzina...Am schimbat penzina tot nimic.... As fi curios daca ar stii cineva unde are limitator aces tip de "drisca" pt k sincer nu-s multumit deloc de ea k prinde doar 55km/h! Astept un raspuns!Multumesc! curata filtrul de aer.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leftercodrutgug Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 am verificat filtrul..e ok...are aceleasi simptome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 am verificat filtrul..e ok...are aceleasi simptome atunci incearca sa il pornesti fara filtru si sa il accelerezi daca nu merge nici asa e din carburato e dereglat , dute la cineva sa til regleze.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Care puteti sa imi spuneti si mie ce furtune trebuie sa bag in gaurile alea doua din partea care intra in motor de se vede in poza? E dellorto 21, are 2 tevi laterale cred ca sunt pt apa, una pentru benzina. banuiesc ca o gaura e pt furtunu de ulei si o gaura e pentru al doilea furtun de la benzina care duce la pompa de vaacum, ca la aerox am 2 furtune ce vin de la rezervor. nu stie nimeni ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 sa vedeti ce am fauct...tot pe forum aici am auzit..la razvy cred...am carburator de 17.5..si de cand il am consuma cam mult in jur de 4...prima data am pus un jiglor de pe un carburator de 12..dar mai mult de 50 nu prindea...am pus jiglorul vechi insa am pus in el 2 lite ca sa micsoreze debitul de benzina..ce ziceti o sa mi consume mai putin?(jiglerul este de 96 acum dupa ce am pus litele cred ca e de 70)...pot strica ceva daca am facut treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salutare scuteristi, din nou am o probleme la mbk (yamaha) meu, anume ca atunci urc un o rampa sau un deal ceva, motorul pierde din putere, automat scade si viteza, mai sa se opreasca, dar nu moare ci urca usor usor ca ai batrani... cam ce ar putea avea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salutare scuteristi, din nou am o probleme la mbk (yamaha) meu, anume ca atunci urc un o rampa sau un deal ceva, motorul pierde din putere, automat scade si viteza, mai sa se opreasca, dar nu moare ci urca usor usor ca ai batrani... cam ce ar putea avea??? sal...cred ca pierzi din compresie...segmentii in ce stare sunt?exact asa pateam si eu apoi l am segmentat si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salutare scuteristi, din nou am o probleme la mbk (yamaha) meu, anume ca atunci urc un o rampa sau un deal ceva, motorul pierde din putere, automat scade si viteza, mai sa se opreasca, dar nu moare ci urca usor usor ca ai batrani... cam ce ar putea avea??? ce vechime are scuterul? ani...km parcursi...??? vezi la carburator mai regleaza-l si tu din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.