bac Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Setul are 4luni, compresie Buna, variatorul are 2luni, cureaua e buna, la carburator e ok, la drum drept nu are nici o problema, zbarnaie, dar nu.mi dau seama ce are la deal, parca ma trage cineva innapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Setul are 4luni, compresie Buna, variatorul are 2luni, cureaua e buna, la carburator e ok, la drum drept nu are nici o problema, zbarnaie, dar nu.mi dau seama ce are la deal, parca ma trage cineva innapoi. schimba muzicuta am mai descoperit azi ceva la scuterasul meu...am dat jos toba si acolo unde se prinde toba(pe chiuloasa) nu am gaura de evacuare rodtunda cum ar trebui sa fie...sa fie asta limitarea ce ziceti? a mai intalnit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) schimba muzicuta am mai descoperit azi ceva la scuterasul meu...am dat jos toba si acolo unde se prinde toba(pe chiuloasa) nu am gaura de evacuare rodtunda cum ar trebui sa fie...sa fie asta limitarea ce ziceti? a mai intalnit cineva? Asa au seturile de 50cc stock. Editat Iunie 19, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Asa au seturile de 50cc stock. ok ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Care ati mai desfacut ambreiajul , imi spuneti si mie cum ati reusit ? E strans ca dreq As vrea sa il dau jos sa schimb arculetele ( alea 3 mici ) ca sa plece turat , pt ca are un lef de "lag" din cauza tobei. Am cumparat un set de arculete albastre, or fi mai tari ca cele stock ? Asta ar fi rezolvarea problemei ? Sau trebuie sa fac altceva ? Multumesc anticipat pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Care ati mai desfacut ambreiajul , imi spuneti si mie cum ati reusit ? E strans ca dreq As vrea sa il dau jos sa schimb arculetele ( alea 3 mici ) ca sa plece turat , pt ca are un lef de "lag" din cauza tobei. Am cumparat un set de arculete albastre, or fi mai tari ca cele stock ? Asta ar fi rezolvarea problemei ? Sau trebuie sa fac altceva ? Multumesc anticipat pt raspunsuri Iti trebuie asa ceva ( http://www.1001case.ro/Constructii-Scule_s...14__p91437.html ) . Sau poti sa mergi la vulcanizare il desfaci acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 daca iti cumperi dinala iti trebuie si un compresor cu vro 10 atm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Sa zicem ca il desfac ambreiajul la vulcanizare ... undeva. E buna "solutia" problemei ? Asta trebuie sa fac ? Sa schimb arculetele alea mici ? Acum e stock sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Sa zicem ca il desfac ambreiajul la vulcanizare ... undeva.E buna "solutia" problemei ? Asta trebuie sa fac ? Sa schimb arculetele alea mici ? Acum e stock sigur. cele mai tari arculete sunt cele rosii..sunt in 3 spire da eu nu am reusit sa le pun.nu se pot intinde deloc..voi cum le puneti?este vreo smecherie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 cele mai tari arculete sunt cele rosii..sunt in 3 spire da eu nu am reusit sa le pun.nu se pot intinde deloc..voi cum le puneti?este vreo smecherie? Ai o clasificare in functie de culori ? Posteaza-o aici , pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Ai o clasificare in functie de culori ?Posteaza-o aici , pls. Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr. Iti trebuie asa ceva ( http://www.1001case.ro/Constructii-Scule_s...14__p91437.html ) .Sau poti sa mergi la vulcanizare il desfaci acolo. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos. Editat Iunie 20, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 eu cand am desfacut ambreiajul l-am pus pe un prieten sa stea pe scuter si sa tina frana de spate , si eu am desfacut ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr. Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h. Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ? Precizez ca acum am pe el setul "albastru". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ? Precizez ca acum am pe el setul "albastru". Aici am discutat pe mess, nu mai are rost sa postez toate detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 daca iti cumperi dinala iti trebuie si un compresor cu vro 10 atm. Nu neaparat,am avut eu unul electric. Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos. Iar te bagi ma cu mine in seama? Poate iti trebuie un cal in loc de motor. Oricum esti pe langa.Dute si da-ti glont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ? Precizez ca acum am pe el setul "albastru". ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici ) ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici )ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze Nu am zis sa decupleze la 70km/h. Am zis ca de la o viteza de 70 ( am dat ca exemplu ) sa nu ramana cuplat aproape pana opresc . Editat Iunie 21, 2009 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 cele mai tari arculete sunt cele rosii..sunt in 3 spire da eu nu am reusit sa le pun.nu se pot intinde deloc..voi cum le puneti?este vreo smecherie? http://malossi.com/Archivio_Files/MONTAGGIO/7311234.pdf pe pagina 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Pe ambreiajul stock , am reusit eu , cu o sarma , cu tata , m-am chinuit cam o ora sa le pun .. dar nu mi-a placut deloc. Cupla sus in draci. Acum o sa ma duc duminica sa imi iau niste arcuri galbene sau albe.. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos. Maaan , aprinde becu fratee , exista scule speciale de desfacut ambreiaju,variatorul si magnetoul , eu am acasa si merita toti banii , in 10 min imi schimb un set de role . Daca vreti sa va arat cum arata pe net sculele astea speciale , ziceti aici si va arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 cum va curatati voi tobele?Parca am mai vazut undeva dar nu mai gasesc.cine ma ajuta si pe mine cu toti pasii pe care trebuie sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 o bagi pe foc . Faci rost de un cauciuc, il aprinzi,pui toba pe el,astepti sa arda tot cauciucul,o lasi la racit toba,dupa aia o bati cu ceva si ai sa vezi cum iti cad niste bucati negre din ea. Pe urma o vopsesti daca vrei si apoi o montezi pe scuter bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 ok.ms.da am mai auzit pe cineva care a curatat-o cu soda caustica parca.care metoda e mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 /index.php?showtopic=337685 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 sal am un aprilia sr 50 are arc mare spate rosu variator malossi cu role de 6,5gr si se tureaza de se sparge si mai mult de 70nu merge dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 care sunt simptomele cand incepe sa te lase ambreaju ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.