suciucfi Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter" ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs........... shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul.... porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigh7ang3l Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ... 1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ? 2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat ! Editat Octombrie 2, 2008 de nigh7ang3l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ... 1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ? 2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat ! Verifica cablul de frana..poate atinge ceva. La orice chinezarie carenele sunt varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Bir nana,am luat scuteru de la service nu mergea la capac maxima,am ajusn acasa,am urmat sfaturile si am marit debitul la carburator si am marit jiglerul cu bormasina.Consuma cam mult da merita.Singura problema e ca intra in turatie maxima dupa 20km/h,cred ca voi comanda un carburator nou si set variator nou. Continuand aceasta idee,cine ma poate ajuta cu aceste piese,carburator de 15x1 si set variator+curea kevlar ?Sunt din Constanta! cu bormasina???? ?????? tu esti nebun......... mai sta la relantii??????? cat consuma????????? faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........ shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............ porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........ vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) cu bormasina???? ?????? tu esti nebun......... mai sta la relantii??????? cat consuma????????? faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........ shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............ hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........ vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema....... MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul Nimeni nu stie , sau nu are cumva un manual de service pt. MBK BOOSTER NG , sau YAMAHA SPY ca sa pricep si eu exact cum arata pinioanele din transmisie(tot ansamblu defapt)ca eu nici acuma nu am rezolvat problema mea cu roate de pe spate care se incalzeste. Editat Octombrie 2, 2008 de suciucfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 am gasit problema la runneru meu filtru de aer de vreo 2-3 saptamani m-am dus la mecanic sa il curat si mi l-a dat cu ceva "solutie speciala" si acuma am vazut ca buretele era lipicios si nu mai tragea aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 am gasit problema la runneru meu filtru de aer de vreo 2-3 saptamani m-am dus la mecanic sa il curat si mi l-a dat cu ceva "solutie speciala" si acuma am vazut ca buretele era lipicios si nu mai tragea aer Nu ai incercat sa mergi fara filtru de aer inainte? Bine ca ai rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Nu ai incercat sa mergi fara filtru de aer inainte? Bine ca ai rezolvat problema! nici nu mi-a trecut prin gand sa fie filtru de aer pentru ca mecanicu mi l-a dat cu o solutie speciala si a zis ca repede nu mai am treaba cu filtru...... azi pun unu nou multumesc celor ce mi-au raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy_cr90 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 SAl! Am si eu o problema cu scuterul meu, marca generic xor: mi s-a stricat o piesa de la transmisie nu stiu exact cum se numeste dar o sa pun o poza. Imi poate spune cineva de unde o pot cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 SAl! Am si eu o problema cu scuterul meu, marca generic xor: mi s-a stricat o piesa de la transmisie nu stiu exact cum se numeste dar o sa pun o poza. Imi poate spune cineva de unde o pot cumpara? shi pt ce ti-o trebe ??????????? scooteru merge shi fara..... chestia aia are rolul de a racii variatoarele...........poti merge linistit shi fara..... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... pai are 11.000 asa este aerox de 101cc pe aer problema e cand dau la max aceleratiia cu motorul inhcalzit scartiee tare la ambreaj motorul trage parca ma tine cineva si se tureaza taree sa fie cureaua dar acuma am schimabato sau ambreajul Editat Octombrie 5, 2008 de cionea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 pai are 11.000 asa este aerox de 101cc pe aer problema e cand dau la max aceleratiia cu motorul inhcalzit scartiee tare la ambreaj motorul trage parca ma tine cineva si se tureaza taree sa fie cureaua dar acuma am schimabato sau ambreajul schimba ambreiajul de pe spate si vezi daca mai scartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda. Bafta! io ma refeream k nu prea ii mare branza daca is rupte palele de racire. da na ce sa zic........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy_cr90 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda. Bafta! pai nu functioneaza fara aia deoarece cureaua este prinsa intre aia si variator......eu sunt din cluj si chiar m-ar ajuta sa-mi spuneti ceva magazine de specialitate sau magazine online....ms mult io ma refeream k nu prea ii mare branza daca is rupte palele de racire. da na ce sa zic........... da nu is rupte doar palele de racire ii uzata in mijloc si juca foarte tare , axul p care se pune nu are nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 pai nu functioneaza fara aia deoarece cureaua este prinsa intre aia si variator......eu sunt din cluj si chiar m-ar ajuta sa-mi spuneti ceva magazine de specialitate sau magazine online....ms mult da nu is rupte doar palele de racire ii uzata in mijloc si juca foarte tare , axul p care se pune nu are nimica. poi nu o sa o gasesti neaparat dupa marca motorului ia-o in mana shi plimbate prin piata ......... .cam toate chinezariile sunt la fel...din pct de vedere tehnik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy_cr90 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 da chiar se pot absorbipiesele rupte de la transmisie in motor???????? k am gasit piesele rupte aproape p toate celelalte probabil le-am pierdut cand am deschis capacul de la tansmisie...... da oricum o sa dau cu aspiratorul p la transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 azi in timp ce ma plimbam cu scuterul constat ca las in spate un fum imens si cand ma uit la toba acel fum iesea din catalizator dar nu pe teava ci pe marginile catalizatorului, cand il desfac constat ca buretele acela era putin mai mult ars, intrebarea mea este cu ce se poate inlocui acel burete sau daca merge sa ii mai fac ceva?precizez ca toba e Giannelli Silencers ca cea din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) da chiar se pot absorbipiesele rupte de la transmisie in motor???????? k am gasit piesele rupte aproape p toate celelalte probabil le-am pierdut cand am deschis capacul de la tansmisie...... da oricum o sa dau cu aspiratorul p la transmisie Cred ca glumesti! Nu te lua ma dupa aia care au postat, nu au cum sa ajunga fragmente din transmisie in motor! Doar cureti la transmisie toata pilitura si gata. Bafta! Editat Octombrie 5, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 da chiar se pot absorbipiesele rupte de la transmisie in motor???????? k am gasit piesele rupte aproape p toate celelalte probabil le-am pierdut cand am deschis capacul de la tansmisie...... da oricum o sa dau cu aspiratorul p la transmisie stai linistit unde sau rupt acolo or ramas............ numa k poate sau imprastiat si pe la mecanismul de la pornirea electrica (coroana pe care cupleaza rotita de la electromotor) care la unele scootere se afla in spatele variatorului.........nush sigur daca si la tn ii asa.........uita-te vezi tu......... :rock: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 azi in timp ce ma plimbam cu scuterul constat ca las in spate un fum imens si cand ma uit la toba acel fum iesea din catalizator dar nu pe teava ci pe marginile catalizatorului, cand il desfac constat ca buretele acela era putin mai mult ars, intrebarea mea este cu ce se poate inlocui acel burete sau daca merge sa ii mai fac ceva?precizez ca toba e Giannelli Silencers ca cea din poza Incearca cu fibra de sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Salut....am un gilera runner 50 si nu prea imi place cum pleaca de pe loc.....cand plec de pe loc si ii dau blana merge usor pana la 15km/h si dupaia o ia dintr-o data.ce pot ca sa ii fac sa plece dintr-o data cand ii dau blana ca si scuterele de obicei????Si ce poate fii stricat daca mi se misca axu pe care vine ambreiaju??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Salut....am un gilera runner 50 si nu prea imi place cum pleaca de pe loc.....cand plec de pe loc si ii dau blana merge usor pana la 15km/h si dupaia o ia dintr-o data.ce pot ca sa ii fac sa plece dintr-o data cand ii dau blana ca si scuterele de obicei????Si ce poate fii stricat daca mi se misca axu pe care vine ambreiaju??? schimba variatorul si vezi daca mai merge asa. Asa am patit eu.Am polizat variatorul ..demaraj nu aveam deloc iar viteza.. maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 cat prindea???al meu prinde 80 rar,de cele mai multe ori 75 si chiar un pic peste....am carb de 17,5 si toba sito plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salutare tuturor! am si eu o problema,nu stiu ce are de scuterul meu nu vrea sa mai ia mai mult de 70:( de la 110 cat prindea... ce poate sa fie? pls am nevoie urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.