Sari la conținut

Postări Recomandate

aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter"

 

ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs...........

shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) :)

 

 

 

 

verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm

motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... :D

 

 

 

 

 

depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul....

 

 

porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ...

 

1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ?

 

2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat !

Editat de nigh7ang3l
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ...

 

1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ?

 

2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat !

Verifica cablul de frana..poate atinge ceva.

La orice chinezarie carenele sunt varza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bir nana,am luat scuteru de la service nu mergea la capac maxima,am ajusn acasa,am urmat sfaturile si am marit debitul la carburator si am marit jiglerul cu bormasina.Consuma cam mult da merita.Singura problema e ca intra in turatie maxima dupa 20km/h,cred ca voi comanda un carburator nou si set variator nou.

 

Continuand aceasta idee,cine ma poate ajuta cu aceste piese,carburator de 15x1 si set variator+curea kevlar ?Sunt din Constanta!

 

 

cu bormasina???? :) ?????? tu esti nebun......... :) mai sta la relantii??????? cat consuma?????????

 

faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........

shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............

 

porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei

 

 

hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........

 

vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce

la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu bormasina???? :) ?????? tu esti nebun......... :) mai sta la relantii??????? cat consuma?????????

 

faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........

shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............

 

 

 

 

hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........

 

vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce

la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema.......

 

MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul

 

MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul

 

 

Nimeni nu stie , sau nu are cumva un manual de service pt. MBK BOOSTER NG , sau YAMAHA SPY ca sa pricep si eu exact cum arata pinioanele din transmisie(tot ansamblu defapt)ca eu nici acuma nu am rezolvat problema mea cu roate de pe spate care se incalzeste.

Editat de suciucfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit problema la runneru meu

 

filtru de aer :rock:

 

de vreo 2-3 saptamani m-am dus la mecanic sa il curat si mi l-a dat cu ceva "solutie speciala" si acuma am vazut ca buretele era lipicios si nu mai tragea aer :rock:

Nu ai incercat sa mergi fara filtru de aer inainte?

 

Bine ca ai rezolvat problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai incercat sa mergi fara filtru de aer inainte?

 

Bine ca ai rezolvat problema!

 

nici nu mi-a trecut prin gand sa fie filtru de aer pentru ca mecanicu mi l-a dat cu o solutie speciala si a zis ca repede nu mai am treaba cu filtru......

azi pun unu nou :rock:

 

multumesc celor ce mi-au raspuns :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl! Am si eu o problema cu scuterul meu, marca generic xor: mi s-a stricat o piesa de la transmisie nu stiu exact cum se numeste dar o sa pun o poza. Imi poate spune cineva de unde o pot cumpara?

 

 

 

post-42897-1223126160_thumb.jpg

 

 

shi pt ce ti-o trebe ??????????? scooteru merge shi fara..... chestia aia are rolul de a racii variatoarele...........poti merge linistit shi fara..... :rock: ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia :rock:

Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda.

 

 

Bafta! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm

motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... :rock:

pai are 11.000 asa este aerox de 101cc pe aer problema e cand dau la max aceleratiia cu motorul inhcalzit scartiee tare la ambreaj motorul trage parca ma tine cineva si se tureaza taree sa fie cureaua dar acuma am schimabato sau ambreajul

Editat de cionea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are 11.000 asa este aerox de 101cc pe aer problema e cand dau la max aceleratiia cu motorul inhcalzit scartiee tare la ambreaj motorul trage parca ma tine cineva si se tureaza taree sa fie cureaua dar acuma am schimabato sau ambreajul

 

schimba ambreiajul de pe spate si vezi daca mai scartie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia :P

Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda.

 

 

Bafta! :rock:

 

io ma refeream k nu prea ii mare branza daca is rupte palele de racire.

da na ce sa zic........... :rock: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, la xor are palele de racire pe fulia exterioara a variatorului. Deci prin urmare, fara piesa aia nu functioneaza transmisia :P

Daca ne spui si de unde esti, ne-ar fi mai usor sa te ajutam cu un magazin. Mai poti incerca pe net, sa dai comanda.

 

 

Bafta! :rock:

 

 

pai nu functioneaza fara aia deoarece cureaua este prinsa intre aia si variator......eu sunt din cluj si chiar m-ar ajuta sa-mi spuneti ceva magazine de specialitate sau magazine online....ms mult

 

io ma refeream k nu prea ii mare branza daca is rupte palele de racire.

da na ce sa zic........... :rock: :blbl:

da nu is rupte doar palele de racire ii uzata in mijloc si juca foarte tare , axul p care se pune nu are nimica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu functioneaza fara aia deoarece cureaua este prinsa intre aia si variator......eu sunt din cluj si chiar m-ar ajuta sa-mi spuneti ceva magazine de specialitate sau magazine online....ms mult

 

 

da nu is rupte doar palele de racire ii uzata in mijloc si juca foarte tare , axul p care se pune nu are nimica.

 

 

poi nu o sa o gasesti neaparat dupa marca motorului ia-o in mana shi plimbate prin piata .........

.cam toate chinezariile sunt la fel...din pct de vedere tehnik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi in timp ce ma plimbam cu scuterul constat ca las in spate un fum imens si cand ma uit la toba acel fum iesea din catalizator dar nu pe teava ci pe marginile catalizatorului, cand il desfac constat ca buretele acela era putin mai mult ars, intrebarea mea este cu ce se poate inlocui acel burete sau daca merge sa ii mai fac ceva?precizez ca toba e Giannelli Silencers ca cea din poza

post-35637-1223218811_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar se pot absorbipiesele rupte de la transmisie in motor???????? k am gasit piesele rupte aproape p toate celelalte probabil le-am pierdut cand am deschis capacul de la tansmisie...... da oricum o sa dau cu aspiratorul p la transmisie

Cred ca glumesti! Nu te lua ma dupa aia care au postat, nu au cum sa ajunga fragmente din transmisie in motor! Doar cureti la transmisie toata pilitura si gata.

 

 

Bafta! :rock:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar se pot absorbipiesele rupte de la transmisie in motor???????? k am gasit piesele rupte aproape p toate celelalte probabil le-am pierdut cand am deschis capacul de la tansmisie...... da oricum o sa dau cu aspiratorul p la transmisie

 

stai linistit unde sau rupt acolo or ramas............ numa k poate sau imprastiat si pe la mecanismul de la pornirea electrica (coroana pe care cupleaza rotita de la electromotor) care la unele scootere se afla in spatele variatorului.........nush sigur daca si la tn ii asa.........uita-te vezi tu......... :rock: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi in timp ce ma plimbam cu scuterul constat ca las in spate un fum imens si cand ma uit la toba acel fum iesea din catalizator dar nu pe teava ci pe marginile catalizatorului, cand il desfac constat ca buretele acela era putin mai mult ars, intrebarea mea este cu ce se poate inlocui acel burete sau daca merge sa ii mai fac ceva?precizez ca toba e Giannelli Silencers ca cea din poza

post-35637-1223218811_thumb.jpg

 

Incearca cu fibra de sticla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....am un gilera runner 50 si nu prea imi place cum pleaca de pe loc.....cand plec de pe loc si ii dau blana merge usor pana la 15km/h si dupaia o ia dintr-o data.ce pot ca sa ii fac sa plece dintr-o data cand ii dau blana ca si scuterele de obicei????Si ce poate fii stricat daca mi se misca axu pe care vine ambreiaju???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....am un gilera runner 50 si nu prea imi place cum pleaca de pe loc.....cand plec de pe loc si ii dau blana merge usor pana la 15km/h si dupaia o ia dintr-o data.ce pot ca sa ii fac sa plece dintr-o data cand ii dau blana ca si scuterele de obicei????Si ce poate fii stricat daca mi se misca axu pe care vine ambreiaju???

schimba variatorul si vezi daca mai merge asa.

 

Asa am patit eu.Am polizat variatorul ..demaraj nu aveam deloc iar viteza.. maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...