EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Avoortatulle mai termina :-J abia tzi in mana ghidonul asa ca taci draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 ba mai vazut tu pe mine ? MA CUNOSTI ce gtm comentezi atata? nu vezi ce prost e ? el zice ca isi da seama in mers ca el da de ghidon in mers face stanga dreapta de ghidon in mers.. lasa-ne frate nu vezi ca esti singuru care se cearta pe-aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Ce am marcat in poza cu rosu e locul ala de legatura intre admisie si carburator.Acolo nu stiu eu ce sa fac dupa ce pun admisia sport:las intrarea aia in carburator libera sau o infund cu cva sau:-/ ala e colierul care strange carburatorul ,.......... dak vrei doar sa schimbi muzicuta nu tre sa umbli acolo crc mere shi fara sa mai dai carburatoru jos...... doar desfa alea 4 suruburi care prind galeria de admisie (gatlejul ala de la Carb pana pe motor ) scoti muzicuta o inlocuiesti cu aialalta shi gata ....... sper k am intels ce ai vrut tu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) ala e colierul care strange carburatorul ,.......... dak vrei doar sa schimbi muzicuta nu tre sa umbli acolo crc mere shi fara sa mai dai carburatoru jos...... doar desfa alea 4 suruburi care prind galeria de admisie (gatlejul ala de la Carb pana pe motor ) scoti muzicuta o inlocuiesti cu aialalta shi gata ....... sper k am intels ce ai vrut tu.... Frate ms ca ti-ai da silinta sa dai un raspuns,dar nu's retardat,stiu ca ala e colierul,stiu ca nu trebe sa dau nici un carburator jos eu DOAR INTREB CE DRACU FAC CU INTRAREA AIA IN CARBURATOR,DUPA CE VOI PUNE MUZICUTA SPORT CARE NU AM CUM SA O CONECTEZ SI CU CARBURATORUL.DECI las acea intrare in carburator a vechii admisii libera sau o OBTUREZ CU CEVA DUPA MONTAREA CELEI SPORT DESIGUR.MS. Astept niste raspunsuri concrete si scrise IN LIMBA ROMANA.MS Editat Noiembrie 14, 2008 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 bah sorin dna i fi tu ceva mesia?mai bine tineti gura!in fata calcului toti au **** mare....asa ca nu prea impresionezi pe nimeni....chear nu am chef sa ma cert cu copii ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Frate ms ca ti-ai da silinta sa dai un raspuns,dar nu's retardat,stiu ca ala e colierul,stiu ca nu trebe sa dau nici un carburator jos eu DOAR INTREB CE DRACU FAC CU INTRAREA AIA IN CARBURATOR,DUPA CE VOI PUNE MUZICUTA SPORT CARE NU AM CUM SA O CONECTEZ SI CU CARBURATORUL.DECI las acea intrare in carburator a vechii admisii libera sau o OBTUREZ CU CEVA DUPA MONTAREA CELEI SPORT DESIGUR.MS. Astept niste raspunsuri concrete si scrise IN LIMBA ROMANA.MS oi fi io prost shi nu te inteleg dar nustiu despre ce intrare tot vorbesti...... incercati voi sa il ajutati pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 oi fi io prost shi nu te inteleg dar nustiu despre ce intrare tot vorbesti...... incercati voi sa il ajutati pls. nici eu nu prea inteleg . nu inteleg nici ce zice ca ar trebui sa astupe ... pana la urma doar schimba o piesa cu alta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 nici eu nu prea inteleg . nu inteleg nici ce zice ca ar trebui sa astupe ... pana la urma doar schimba o piesa cu alta ... Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w scuze k iti zik dar la cat vad k sti nu te-as sfatui sa te pui singur sa faci operatiunea..........iarta-ma dar asta e adevarul........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 scuze k iti zik dar la cat vad k sti nu te-as sfatui sa te pui singur sa faci operatiunea..........iarta-ma dar asta e adevarul........ adevarul e ca sunteti degeaba,mai bine nu mai spuneti nimic, ca m-am lamurit complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w Daca astupi la carburator gaura cum face legatura carburatorul cu motorul ? sau ai 2 gauri la carburator sau la motor, asta cred ca nu intelege nimeni, da detali ce ai tu acolo ce fel de carburator ai, cum sa astupi pe unde intra benzina in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Daca astupi la carburator gaura cum face legatura carburatorul cu motorul ? sau ai 2 gauri la carburator sau la motor, asta cred ca nu intelege nimeni, da detali ce ai tu acolo ce fel de carburator ai, cum sa astupi pe unde intra benzina in motor ? Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 am si eu o problema .. nu i-am mai pus ulei in rezervor .. (nu mi-a functionat becul de ulei) si cred ca mi s-a calat motorul.treaba s-a intampla asa:.. mergeam cu el .. s-a auzit un trosc si s-a oprit incet,adica nu s-a infranat deloc.a doua zi i-am dat jos variatorul si erau sarite de pe locul lor toate rolele,bujia nu mai dadea deloc scanteie,le-am rezolvat,insa tot nu porneste.ce ma sfatuiti ? sa ii schimb tot motorul ? .. daca da ... pe la ce pret ajunge si unde gasesc unul de 75cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. omule muzicuta ii piesa diferita de gatlejul de la carburator.............. muzicuta doar muzicuta o schimbi shi gata gatlejul il lasi tot ala........... cata minte tre sa ai k sa crezi k motorul iti mai merge daca tu ii astupi alimentarea ........ aku nustiu ca sti k vad k multi mecanici exista pe aci............ pt atata tu ai dat de nestiinta daca te punea cineva sa schimbi setul ce faceai??????????? stinta multa stinta huh ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. Cat de cat am inteles eu, dar daca astupi intrarea de la carburator adica iesirea cum iti baga benzina in motor, trebuie motorul sa fie legat de carburator e logic, inseamna ca nu se potrivestea cea sport nu e ptr minarelii. Nu ai ce astupa admisea sport cum o fi trebuie sa fie la fel ca cea stok ca alfel nu se potriveste si mai rau caz nu o iti mearga bine, nu stiu ce vrei sa faci, vrei sa faci modificari fizice ? nu prea ai cum daca astupi iesirea de la carburator ce rol mai are carburatorul, el baga benzina ulei si aer amestecat cu rost si baga cat trebuie, fara carburator nu iti merge nimic poate sa fie admisia sport dar are nevoie de carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 am si eu o problema .. nu i-am mai pus ulei in rezervor .. (nu mi-a functionat becul de ulei) si cred ca mi s-a calat motorul.treaba s-a intampla asa:.. mergeam cu el .. s-a auzit un trosc si s-a oprit incet,adica nu s-a infranat deloc.a doua zi i-am dat jos variatorul si erau sarite de pe locul lor toate rolele,bujia nu mai dadea deloc scanteie,le-am rezolvat,insa tot nu porneste.ce ma sfatuiti ? sa ii schimb tot motorul ? .. daca da ... pe la ce pret ajunge si unde gasesc unul de 75cmc. vezi daca ai compresie........... daca ai scanteie tot timpu sau doar cnd vrea el .. verifica alimentarea.... mai dane detali...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 carburatorul l-am mai avut odata infundat .. acum vre-o 2 luni .. l-am curatat,mi-a mers . compresie nu stiu cum sa verific ... dupa cum se aude .. cred ca nu am .. adica nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca,se aude doar cum isi face cursa pistonu pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 adevarul e ca sunteti degeaba,mai bine nu mai spuneti nimic, ca m-am lamurit complet. Adevarul e ca mai bine te duci in (cuvant urat) mea la service si nu ne mai jignesti gratuit! Hai jet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Bah Vladule,explicai metoda cu dalta si ciocanu,ca service'ul e scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Ce am marcat in poza cu rosu e locul ala de legatura intre admisie si carburator.Acolo nu stiu eu ce sa fac dupa ce pun admisia sport:las intrarea aia in carburator libera sau o infund cu cva sau:-/ eu zic : spanzura---tee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 salut.am si eu un malaguti fifty cu 4 viteze.si nu stiu de ce dupa ce se incalzeste motoru nu merge mai mult de 30.iar cand e rece merge cam 60 dar in viteza a 2 a cam da rateuri merge parca se ineaca de la 6000 de turatii in sus.oare o fi de la carburator,toba?sau ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 am si eu o mica problema la gilera mea....cand e pe picior,ghidonu merge normal,dar cand ma urc pe el,merge ff greu....ce ar trebui schimbat?ceva rulment?era sa iau cateva trante din cauza ghidonului... am rezolvat cu ghidonu,lam desfacut un pic,l-am uns si merge f bne.Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 carburatorul l-am mai avut odata infundat .. acum vre-o 2 luni .. l-am curatat,mi-a mers . compresie nu stiu cum sa verific ... dupa cum se aude .. cred ca nu am .. adica nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca,se aude doar cum isi face cursa pistonu pe cilindru. iti explic io asta asa mai simplu crc nu ai manometru sa verifici deci iti zic metoda clasica dai jos bujia , pui degetul mare pe gaura unde se pune bujia shi pui pe cineva sa dea la pedala......trebuie sa simti ca aeul iti iasa pe langa deget shi se auude k shi un pufait sau un tusit...... (ai grija sa nu fie contactul pus..........k s-ar putea sa te curentezi daca ii si fisa pe acolo....dar ti-am zis daca e contactul pe oprit nu ai treaba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 multumesc frumos .. o sa incerc ..eu momentan stau in bucuresti, dar scuterul il am la tara .. merg peste 2 saptamani deabia .. revin cu detalii daca am reusit sau nu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.