iReal Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 am si io o intrebare !! cam cati km. rezista un kit de 70 ?? minim si maaxim ? nu vreau sa dau banii sa merg 2-3000 cu kitu si sa se duca dracu astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 am si io o intrebare !! cam cati km. rezista un kit de 70 ?? minim si maaxim ? nu vreau sa dau banii sa merg 2-3000 cu kitu si sa se duca dracu astept raspuns depinde ce firma e si daca il folosesti de curse scuterul si no sa te tie mult dar daca i dai benzina buna ulei bun si nul folostestii de curse sau sal turezi tare asa te tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 (editat) in general un kit de 70 malossi ( ca stiu ca ai zis pe alte topicuri ca malossi vrei sa-ti iei ) tine 10.000-15.000 km .. cu benzina si ulei bun. Apropo , ca sa te tina mai mult.. ai putea sa iti iei niste ulei .. nu chiar de-ala bun bun bun.. si sa mai pui in benzina in rezervor.. sa aiba ungerea mai buna, fiindca pompa de ulei este reglata pe setul de 50 cc si e posibil sa nu-i dea destul ulei. Ia-l fara nici o retinere , merita toti banii un set de 70 , dar ai grija la forje pentru ca daca il ai full stock , scuteru o sa apara uzuri la unele piese si o sa trebuiasca inlocuite tot cu unele tuning pentru ca daca o sa pui stock nu prea o sa faca fata,dar la fiecare piesa tuning o sa ai un "+". PS : Daca incepi sa iti tunezi scuterul , o sa trebuiasca sa tot bagi bani in el.Asa am patit eu , ti-o spun din proprie experienta. Chiar acum mai strang niste bani ca sa mai pun ceva tuning pe scuterul meu . Bafta! Editat Octombrie 27, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 ...Salut am si eu un Gilera Runner din 2004......si nush ce are de merge numa 75....plm.....am cdi nou,demarou nou,role bune,variator bun,ambreiaj bun,recent segmentat,cica setu ii bun si mai tine cam 6000de km,carb. de 17,5,am toba sito plus,si probleme am numa ca mi se misca axu de la ambreiaj si imi bate in rulmentii de pe cutia de la transmisie....atata...nush ce ar putea fii altceva......vreau si eu niste pareri........ .................Altceva........Daca imi pun o alta toba dar nu dinaia sport..oare cum va merge????si daca imi schimb arcu si arculetele de la ambreiaj?????Ms mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 arcurile de ambreiaj nu au un rost chiar asa de important. Si daca pui o alta toba , "dar nu dinaia sport" o sa mearga si mai slab. Faptul ca ai CDI nou , role bune , variator si ambreiaj bun nu ajuta la nimic , tot stock is ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazdra rider Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salut, am un Peugeot jet force tsdi care nu porneste...stie cineva,care are s-au a avut aceasta problema ce trebuie sa-i fac?? l-am dus la Daperom de 2 ori si tot nu merge... nu au o treaba aia cica "e stricat calculatorul" a fost mai simplu sa spuna asta... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 sorin daca imi zici si diferenta care o sa o simt cu un kit de 70 ,role de 6 si toba sport (gianelli) esti profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 sorin daca imi zici si diferenta care o sa o simt cu un kit de 70 ,role de 6 si toba sport (gianelli) esti profesor O sa fie diferenta ca intre first bike tornado si yamaha aerox Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 ...Salut am si eu un Gilera Runner din 2004......si nush ce are de merge numa 75....plm.....am cdi nou,demarou nou,role bune,variator bun,ambreiaj bun,recent segmentat,cica setu ii bun si mai tine cam 6000de km,carb. de 17,5,am toba sito plus,si probleme am numa ca mi se misca axu de la ambreiaj si imi bate in rulmentii de pe cutia de la transmisie....atata...nush ce ar putea fii altceva......vreau si eu niste pareri.........................Altceva........Daca imi pun o alta toba dar nu dinaia sport..oare cum va merge????si daca imi schimb arcu si arculetele de la ambreiaj?????Ms mult..... ...Haideti ma nu imi rasp nimeni........:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 si probleme am numa ca mi se misca axu de la ambreiaj normal n-ar avea voie sa joace cred ca ambielajul ii problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salut!imi poate spune cineva de unde cumpar set motor (cil+pist+seg) pentru un scuter peugeot ludix? multam. www.niba-scutere.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 normal n-ar avea voie sa joace cred ca ambielajul ii problema Ce ambielaj????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Ce ambielaj????? scuze....acuma am vazut ce ai scris ..... nush dc eu m-am gandit la variator scuze inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salut...cum reglez si eu un carburator...am un sr si merge ca uin....cum se regleaza cel mai bine,motoru e marit,de 80 cmc si carburatoru e de 12,trebuie mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Intrebare: Care pot fi cauzele nefunctionarii semnalizatoarelor? Bateria e nou-nouta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Intrebare:Care pot fi cauzele nefunctionarii semnalizatoarelor? Bateria e nou-nouta. releul de semnalizare sau arse becurile ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 (editat) Salut cum se skimba lichidul de racire la un aprilia sr 50??,k nu am mai facut asta pana acum. acesta este scuterul Editat Noiembrie 1, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Unde este releul la un Piaggio NRG MC3? Am desfacut tot scuterul , a ramas doar scheletul si tot nu l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Unde este releul la un Piaggio NRG MC3?Am desfacut tot scuterul , a ramas doar scheletul si tot nu l-am gasit. este unul mic cu 2 sau 3 fire care intra in el. daca nu il gasesti...si ai numa un singur releu(intra mai multe fire in ele) atuncea el este de vina. ce scuter ai ? 2T sau 4T? Salut cum se skimba lichidul de racire la un aprilia sr 50??,k nu am mai facut asta pana acum.acesta este scuterul foarte simplu. dai drumu la lichid(in partea dreapta-unde`i magnetou-ai 2 furtune..scoti unu si il lasi sa curga) apoi sus langa claxon ai un bidonash.. desfaci capacu si torini lichidu nou. 50%-50% apa si antigel. Torni intr-o sticla de 2l..1l de apa distilata si 1l de antigel. Cred ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 ce scuter ai ? 2T sau 4T? 2T Inca o intrebare: pe bord sunt aprinse mereu cele 2 leduri cu semnul uleiului si cu semnul benzinei, desi benzina este si uleiul a fost schimbat nu de mult. Sau asa tre sa fie? Ca in rest totul functioneaza ok pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 2T Inca o intrebare: pe bord sunt aprinse mereu cele 2 leduri cu semnul uleiului si cu semnul benzinei, desi benzina este si uleiul a fost schimbat nu de mult. Sau asa tre sa fie? Ca in rest totul functioneaza ok pe bord. de schimbat ai schimbat uleiul....dar ai mai completat ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok?? Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok??Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! creca da. Cel mai bine fa o proba cu alt variator si vezi daca mai exista trepidatiile alea. Am schimbat ambreiajul si tot imi scartaie ceve pe la transmisie.Ce ar pute fi ? Ma gandeam ca rolele ar fi..am pus de 5gr si tot asa.Variatorul ar putea sa fie devina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 creca da. Cel mai bine fa o proba cu alt variator si vezi daca mai exista trepidatiile alea. Am schimbat ambreiajul si tot imi scartaie ceve pe la transmisie.Ce ar pute fi ? Ma gandeam ca rolele ar fi..am pus de 5gr si tot asa.Variatorul ar putea sa fie devina? Cureaua Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok??Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! Nu o fi din cutie de la pinioane :-? poate ai vreun dinte rupt sau io stiu..poate nai ulei verifica si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Cureaua cureaua are 19.000 de km. Nu am schimbat-o de cand ii scuteru. Am sa schimb cureaua sa vad daca mai face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.