crisU Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Am si eu un "test" pt voi..pe mine ma roade rau ca am ramas fara obiectu' de antrenament la "uiliuri" Scuteru meu mergea fara efort pe o roata. Intr-o zi frumos mi-am pus curea noua ca era cam jerpelita aia veche si era si ingustata..si i-am pus si niste role mai usoare . Acum probleeemaaa...nu mai pot sa il ridic p o roata..nu mai pleaca de pe loc turat cum pleca (era violent inainte de schimbare)..in rest cand intra in ture intra in forta (de la ~15 kmh)..dar vreau de la plecarea de pe loc sa fie tot forta Mentionez ca am arculete albastre la ambreiaj ca daia mergea asa violent..dar acu si cu rolele mai grele (vechi) puse la loc dar curea noua..nu mai pleaca asa pacat ca nu am cureaua veche...o puneam si pe aia la loc..poate era de la aia..ce sa zic. Poate stiti careva sa rezolv misterul asta, ca acum abia daca mai fac o broscuta chinuindu-ma, inainte era parfum il tineam cativa metri p o roata (sunt inca la inceput ) eu o sa incerc inca ceva..sa pun si alte curele..poate gasesc si una uzata sa vad...sau poate trebuie alta dimensiune la curea... Poate v-ati lovit si voi de aceasta problema, astept pareri Multumesc pt atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enth3os Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Aceeasi problema o am si eu.E din cauza rolelor.Daca ai role prea grele,nu merge,iti trebuie ceva de genu 3-3,5g.Iti trebuie si un nou carburator,cu debit mai mare,sa primeasca mai multa benzina motorul la turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Aceeasi problema o am si eu.E din cauza rolelor.Daca ai role prea grele,nu merge,iti trebuie ceva de genu 3-3,5g.Iti trebuie si un nou carburator,cu debit mai mare,sa primeasca mai multa benzina motorul la turatii mici. alo ??? nu a schimbat decat cureaua shi rolele de unde incepi tu cu carburatorul????????/ ar fi shi aia o varianta ii adevarat ..... fa ce iti zic : Ia cureaua in mana dute shi cumpara una mai ingusta putin ..... aprox 5mm (depinde cat ii de lata....) vezi lungimea shi trapezul sa fie la fel k shi cealalta (aia care ai aruncat-o ) si asta ar putea fi o cauza ........ asigurate ca ai montat variatorul cum trebuie.... NU unge rolele cu vaselina (normal cei de la polini cand iti cumperi alt set de role iti dau un mic tub cu un fel de vaselina care este mult mai subtire ) eventual cu ceva ulei ....fin (de masina de cusut , de instrument, etc.) sper k ai inteles shi sper sa te descurci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) Cine ma poate ajuta.Am dat carterul jos,cred ca este extenuat un rulment la ambelaj sau chiar mai multe si nu stiu sa desfac carteru in doua.Repet totul este dezmembrat(piulite,role,sigurante...tot ce e pe axul central)trebuie sa fortez ca sa-l "rup" in doua,sa bat?...cred ca nu imi recomandati.Am observat ca este silicon intre carcase(rosu) probabil trebuie sa fortez putin mai tare,ca de fortat am fortat.O sa revin si cu poze daca este nevoie. Editat Noiembrie 18, 2008 de alexanderhausen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 alo ??? nu a schimbat decat cureaua shi rolele de unde incepi tu cu carburatorul????????/ ar fi shi aia o varianta ii adevarat ..... fa ce iti zic : Ia cureaua in mana dute shi cumpara una mai ingusta putin ..... aprox 5mm (depinde cat ii de lata....) vezi lungimea shi trapezul sa fie la fel k shi cealalta (aia care ai aruncat-o ) si asta ar putea fi o cauza ........ asigurate ca ai montat variatorul cum trebuie.... NU unge rolele cu vaselina (normal cei de la polini cand iti cumperi alt set de role iti dau un mic tub cu un fel de vaselina care este mult mai subtire ) eventual cu ceva ulei ....fin (de masina de cusut , de instrument, etc.) sper k ai inteles shi sper sa te descurci.... Am rezolvat problema, e foarte simplu...trebuie o saiba mai lata la variator..mi-a schimbat-o si pe aia atunci si din cauza ei nu mergea cum voiam..Acum demareaza cum vreau dar am pierdut ceva din top speed. Curea mai ingusta nu exista..cel putin nu malossi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Cine ma poate ajuta.Am dat carterul jos,cred ca este extenuat un rulment la ambelaj sau chiar mai multe si nu stiu sa desfac carteru in doua.Repet totul este dezmembrat(piulite,role,sigurante...tot ce e pe axul central)trebuie sa fortez ca sa-l "rup" in doua,sa bat?...cred ca nu imi recomandati.Am observat ca este silicon intre carcase(rosu) probabil trebuie sa fortez putin mai tare,ca de fortat am fortat.O sa revin si cu poze daca este nevoie. Ai desfacut si suruburile de pe partea magnetoului? Vezi ca are 8 puncte de prindere parca. Abia apoi dai usor cu un ciocan cu cap de cauciuc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 desfaci toate suruburile....(TOATE)..apoi il lovesti un pic...si se va desface ca o prna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Salut! k sa nu fac alt topic o sa zic aici problema mea! am nevoie de un cilindru de 80 pe apa pentru aprilia sr,al meu are strat mare de uzura,cine are asa cevA? cota 47 sau 47,5 parca in fine:-j astept raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Ce vrei tu e cam de la 13 milioane in sus(bine nu chinezarie). Iti sugerez un kit de 70...ala il gasesti la 5-6 milioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Salutare!Doresc o confirmare din partea voastra sau sugestie?!Am schimbat ambreiajul cu unul nou de la RMS si acum Boosterul pleaca destul de brusc de pe loc si motorul este cam turat.Sa fie din cauza arcurilor de pe ambreiaj?Daca da ,ce culoare(am inteles ca sunt pe culori) trebuie sa aiba arcurile ( banuiesc ca trebuie niste arcuri mai "moi").Se mai lasa ele in timp scurt sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Salutare!Doresc o confirmare din partea voastra sau sugestie?!Am schimbat ambreiajul cu unul nou de la RMS si acum Boosterul pleaca destul de brusc de pe loc si motorul este cam turat.Sa fie din cauza arcurilor de pe ambreiaj?Daca da ,ce culoare(am inteles ca sunt pe culori) trebuie sa aiba arcurile ( banuiesc ca trebuie niste arcuri mai "moi").Se mai lasa ele in timp scurt sau nu? asta este si schema ...pleaca mai turat pleaca mai tare logic nuh??????? nu stiu ce vrei sa ii faci dar nu are nici o treaba k ii mai turat stai linistit.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 asta este si schema ...pleaca mai turat pleaca mai tare logic nuh??????? nu stiu ce vrei sa ii faci dar nu are nici o treaba k ii mai turat stai linistit.......... eu chiar ca nu mai vreau sa-i fac nimic ,crede-ma,dar ma refeream la faptul ca pleaca cam sport ,nu ca ar fi o problema dar nu pot sa-l duc in trafic cu viteze mici,adica la viteze mici de 5-10 km/h.Sper ca am fost mai explicit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 eu chiar ca nu mai vreau sa-i fac nimic ,crede-ma,dar ma refeream la faptul ca pleaca cam sport ,nu ca ar fi o problema dar nu pot sa-l duc in trafic cu viteze mici,adica la viteze mici de 5-10 km/h.Sper ca am fost mai explicit. Accelerezi sa cupleze ambreiajul, ti gazul usor si o sa vezi ca poti merge si cu viteza mica.Totul e din incheietura Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Accelerezi sa cupleze ambreiajul, ti gazul usor si o sa vezi ca poti merge si cu viteza mica.Totul e din incheietura Bafta! zicetimi si mie care scuter este mai tare mai rezistent si mai bun la pret intre aerox si zip aeroxul are piston sgemtii cota 53 adica 120cc merge 125km/h far carbon nou curea noua vopsit recent frane brembo si carburator 21 dellorto multe altele cine stie stie piagio zip pornire la buton ingrijit motor original merge 80 asas zice baiatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 zicetimi si mie care scuter este mai tare mai rezistent si mai bun la pret intre aerox si zipaeroxul are piston sgemtii cota 53 adica 120cc merge 125km/h far carbon nou curea noua vopsit recent frane brembo si carburator 21 dellorto multe altele cine stie stie piagio zip pornire la buton ingrijit motor original merge 80 asas zice baiatul As fi fost tentat sa zic ca aeroxul dar in cazul de fata zip-ul pt. ca aeroxul asta din poza ta se vede ca nu a fost ingrijit,are o vopsea de cacao facuta in bataie de joc cu sprayu,arata a scuter care ascunde multe,pe cand zipul pare a fi fost f ingrijit are vopsea originala, nu e zgariat deci zip-ul ar fi in cazul asta.Oricum ca idee un yamaha aerox este mult mai performant si mai bun decat un piaggio zip, dar in cazul tau zip-ul e primu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 si eu as alege zip'ul am avut si eu unul si am fost multumit de el...singurul dezavantaj ii consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 si eu as alege zip'ul am avut si eu unul si am fost multumit de el...singurul dezavantaj ii consumul vopseu nu e cu spray si asa ceva vopsit numai are nimnei sunt carene de pe easpyparts la comnda si inca ceva cand te vede o fata cu zip si aerox la care merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 (editat) Zip din prima ! Nu te uiti oleaca la jafu ala de Aerox , daca vrei si te intereseaza , iti pot da un link al unui prieten din galati care e si el aici pe forum cu un SR cu motor de 120cc , oleaca mai ingrijit si cu acte Da-mi pm sau scrie aici. Editat Noiembrie 29, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 vopseu nu e cu spray si asa ceva vopsit numai are nimnei sunt carene de pe easpyparts la comnda si inca ceva cand te vede o fata cu zip si aerox la care merge Ba daca tu esti fixat pe rahatu ala de aerox dc ai mai intrebat aici pe forum:-? Ia-l si ai sa plangi pe langa el=)) are carene de pe easyparts:)),pui botu la toate vrajelile a?)niste carene de pe easyparts pt aerox is mai scumpe decat tot cadavru ala de scuter din poza=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 (editat) vopseu nu e cu spray si asa ceva vopsit numai are nimnei sunt carene de pe easpyparts la comnda si inca ceva cand te vede o fata cu zip si aerox la care merge da e super aeroxul,e colantat bine.... cred ca are si toba sport dupa cate vad din poze....sau nu. presupun ca nu are cablu de km dar scuterul fuge 125km/h... --------------- trage si tu concluziile mai departe. Editat Noiembrie 29, 2008 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 presupun ca nu are cablu de km dar scuterul fuge 125km/h... dar ... de pret nu vorbeste nimeni ? cat costa ? pe aeroxu ala mai mult de 15 mil ... nu as da .... poate sa ia si 125 km/h ... asa cum zice sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 vopseu nu e cu spray si asa ceva vopsit numai are nimnei sunt carene de pe easpyparts la comnda si inca ceva cand te vede o fata cu zip si aerox la care merge ce atitudine ......... mama tu ai ceva in cap ????????????? poi dc nu mergi la niste ciorditori shi iti cumperi R1 din 2008 la 1000-2000euro care ii luat de prin IT si sa vezi ce o sa vina fetele la tine daca asta iti doresti ............. dar in caz ca in doua zile vrei sa il ajungi pe Rossi o sa vina si alti la tine la spital (asta intr-un caz bun) k sa vezi mentalitate de ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 pana la urma intrebarea asta trebuia pusa la discutii intre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Cionea...esti un...NIMIC. Frate tu ne faci comunitatea de ras. Daca vrei sa impresionezi fete ori le impresionezi cu P**A ori cu o casa, o piscina, masina si un avion, in nici un caz cu un jeg de scuter. Daca de-aia iti iei mai bine impusca-te. Daca ai fi langa mine te-as bate pana ti-ar iesi toate basinile din cap. Din partea mea poti sa-ti iei un monociclu cu motor de 125253423 cai putere ca sa fi jmecher. Ia sa vezi ce o sa impresionezi fetele fara emisfera dreapta a creierului dupa ce se spoieste de drum cand umblii doar cu gel pe post de protectie pe aeroxul tau care merge cu 125 km/h. Si sti ce e chiar pacat? Poate o sa mai iei cu tine si o proasta care nu stie de ce esti in stare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 O problema am si eu : Nu am mai pornit scuterul de mult si amu nu mai porneste deloc.Am pus la bateria de la masina am incercat de multe ori si tot degeaba.Parca stiam ca trebuia ceva de genu sa dau capacu jos de la pedala sa invart cu bormasina sau ce sa fac ? :-S :-S.E un scuter in 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.