pwr Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare, O intrebare legata de consumul de combustibil. Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km . Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ? Cheers, -pwr P.S. E delimitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare, O intrebare legata de consumul de combustibil. Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km . Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ? Cheers, -pwr P.S. E delimitat. ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l. Eu as sugera asa-l lasi asa. Nu i-ai facut modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pwr Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l.Eu as sugera asa-l lasi asa. Nu i-ai facut modificari? In afara de scos limitorul din CVT, nu. M-am gandit si eu ca ar putea fi setul motor, dar nu ma asteptam sa se simta "oboseala" pana pe la 10.000 Km... . Cheers, -pwr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Dimineața nu porneÂşte la pedală. Dau Âşi 20 pedale dar degeaba. Apăs pe buton Âşi în 4-5 secunde porneÂşte. După ce s-a încălzit, în timpul zilei porneÂşte fără probleme la pedală sau buton din prima încercare. Menționez că pentru a porni țin accelerat cam la 20% Âşi imediat după ce a pornit îl las la ralanti. Doar aÂşa porneÂşte. AÂşa trebuia să țin Âşi în timpul verii. În rest, după ce-a pornit nu sunt probleme, merge bine. Probleme mai apar dacă-l las o săptămână nepornit. Atunci porneÂşte greu Âşi de la buton. Dau cam 5 reprize de 5 secunde (cu pauză între ele) la automat până să pornească. Filtrul de aer e curat, benzină are, bujia e ok, baterie are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Dimineața nu porneÂşte la pedală. Dau Âşi 20 pedale dar degeaba.Apăs pe buton Âşi în 4-5 secunde porneÂşte. După ce s-a încălzit, în timpul zilei porneÂşte fără probleme la pedală sau buton din prima încercare. Menționez că pentru a porni țin accelerat cam la 20% Âşi imediat după ce a pornit îl las la ralanti. Doar aÂşa porneÂşte. AÂşa trebuia să țin Âşi în timpul verii. În rest, după ce-a pornit nu sunt probleme, merge bine. Probleme mai apar dacă-l las o săptămână nepornit. Atunci porneÂşte greu Âşi de la buton. Dau cam 5 reprize de 5 secunde (cu pauză între ele) la automat până să pornească. Filtrul de aer e curat, benzină are, bujia e ok, baterie are. Din cate tin eu minte ai un Peugeut V-clic,motor in 4T.Cred ca ar trebuie reglate supapele(tachetii). Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) depinde cum mergi si ce ulei,benzina pui. Eu la ovetto mbk am facut 20.000 cu setu original(forjeala numai la maxim si cu 2) Ulei semi-sintetic sau mineral si benzina 95 de la pretom . Nu prea am compresie acum..porneeste la 3 4 pedala dimineata si la automat in timpul zilei cand are el chef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) pai lasand deoparte setul original de segmenti care trebuie schimbat pe la 5000km, un set nou ar trebui sa te tzina cam 20mii. daca ii dai ulei bun. dar sunt multe scutere care au vazut si mai multi km cu aceias segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 si eu am rex e la fel vclic (qm50qt-6)nici al meu nu porneste la pedala decat cand temp scade de la 12 grade in jos sau cand e fff cald la 2 min dupa ce l-am oprit chestia asta o face de cand l-am cumparat cand e racoare o ia din maxim 2 pedale la buton o ia bine cand e fff frig ma mai chinui de mai multe ori socul automat se opreste dupa 30-40 sec si cand e frig rau nu ajunge si se opreste nu pot atinge acceleratia cand e frig ca se ineaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 sal ... fratilor vreau si eu o explicatie pt problema care am avut`o ... o problema care n`o inteleg de aia 3 luni am stat pe bara..... ce legatura are electromotoru cu inecatul motorului ???? acuma 3 luni mi`a crapat un magnet in electromotor si l`am dat jos si am curatat si carb... cand sa pun carb la loc ...fara electromotor.... numai vroia sa mearga calumea, se tot ineca am incercat toate variantele de reglaj ale carb si nimic ...pana acuma 2 zile cand din greseala am obs ca firul care intra in electromotor (masa) statea pe chiulasa si scuteru se tura normal si nu se mai ineca si mergea perfect, dupa aia am dat la o parte firul sa numai aiba contact cu motoru si iar se ineca.... ieri am laut alt electromotor si acuma scuteru mere bine ..dar nu inteleg ce leg are firu ala cu motoru ...e chiar aiurea ...electromotoru doar invarte bendixu cand apesi pe buton atata tot .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 sal ... fratilor vreau si eu o explicatie pt problema care am avut`o ... o problema care n`o inteleg de aia 3 luni am stat pe bara..... ce legatura are electromotoru cu inecatul motorului ???? acuma 3 luni mi`a crapat un magnet in electromotor si l`am dat jos si am curatat si carb... cand sa pun carb la loc ...fara electromotor.... numai vroia sa mearga calumea, se tot ineca am incercat toate variantele de reglaj ale carb si nimic ...pana acuma 2 zile cand din greseala am obs ca firul care intra in electromotor (masa) statea pe chiulasa si scuteru se tura normal si nu se mai ineca si mergea perfect, dupa aia am dat la o parte firul sa numai aiba contact cu motoru si iar se ineca.... ieri am laut alt electromotor si acuma scuteru mere bine ..dar nu inteleg ce leg are firu ala cu motoru ...e chiar aiurea ...electromotoru doar invarte bendixu cand apesi pe buton atata tot .... Nu facea masa contact... Caile necunoscute ale chinezariilor Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 pai lasand deoparte setul original de segmenti care trebuie schimbat pe la 5000km, un set nou ar trebui sa te tzina cam 20mii. daca ii dai ulei bun. dar sunt multe scutere care au vazut si mai multi km cu aceias segmenti. omule vorbesti serios????? ???? vad ca esti specialist nu gluma.......... vezi sa nu iti cada relantiu in baia de ulei.. Nu facea masa contact... Caile necunoscute ale chinezariilor Bafta! adika nu aveai masa (-) cum trebea sa fie pe cadru shi poate bobina de inductie (la fel k la multe motoare) are (-) de pe cadru.................. deci iti dadea scanteie din ""hasti in pasti"" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am si eu o mica problema la gilera mea....cand e pe picior,ghidonu merge normal,dar cand ma urc pe el,merge ff greu....ce ar trebui schimbat?ceva rulment?era sa iau cateva trante din cauza ghidonului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am si eu o mica problema la gilera mea....cand e pe picior,ghidonu merge normal,dar cand ma urc pe el,merge ff greu....ce ar trebui schimbat?ceva rulment?era sa iau cateva trante din cauza ghidonului... ii ceva normal sa mearga asa sau probabil ti moale roata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 nu face asta inainte.....merge fff greu!!!! merge greu si cand am viteza deci nui aia.....are ceva rulment? asa imi zici ca e ceva normal,parca ma dau cu scuteru de 2 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 nu face asta inainte.....merge fff greu!!!! merge greu si cand am viteza deci nui aia.....are ceva rulment? asa imi zici ca e ceva normal,parca ma dau cu scuteru de 2 zile vezi k poate ti sau spart bilele de sus de la cuveti.................shi de aia sa mearga asa greu incearca sa strangi umpic furca vezi daca are joc ............... mai dane detali nu cumva iti este stramba furca...........?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 nu are cum sa fie stramba...ca nu am picat cu el,gropi mari nu am luat....cum adica sa strang furca?nu am mai avut probleme cu furca deci nu prea stiu...nu am vazut nicio bila sparta,erau in regula.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Salut! vreau sa imi schimb oala de la ambreiaj si arculetele tot de la el. ce avantaje ai dak arculetele ambreiajului sunt moi/tari, care sunt mai bune pt viteza/demaraj?? Asfalt Uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Ce se întâmplă dacă? 1. Pun o curea cu circumferința mai mare/mică? Malossi notează circumferința cu litera C - să înțelegeți la ce mă refer. 2. Pun o curea mai lată/îngustă? Ce efect au dimensiunile curelei asupra vitezei maxime Âşi asupra raportului de transmisie? Când spun mai lată, mă refer la o curea puțin mai lată, nu la una care să nu încapă. La fel, circumferința mai mare, înseamnă puțin mai mare, nu una care să patineze mereu. AÂştept cu nerăbdare un răspuns. Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salut! vreau sa imi schimb oala de la ambreiaj si arculetele tot de la el.ce avantaje ai dak arculetele ambreiajului sunt moi/tari, care sunt mai bune pt viteza/demaraj?? Asfalt Uscat!! Chiar nu se ofera nimeni sa imi raspunda si mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 M-ar interesa si pe mine sa imi pun o toba noua la f15. ce imi puteti recomanda? exista si ceva tobe genul "silencer"? sa se auda mai placut drujba ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Chiar nu se ofera nimeni sa imi raspunda si mie? arculete tari=demaraj mai tare arculete moi=demaraj mai moale deoarece cupleaza la turatii mici. Viteza este aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 nu face asta inainte.....merge fff greu!!!! merge greu si cand am viteza deci nui aia.....are ceva rulment? asa imi zici ca e ceva normal,parca ma dau cu scuteru de 2 zile Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? cat am ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Salut am un malaguti f12 lc si i-am cumparat o muzicuta sport RMS dar nu am idee exact cum se monteaza,stiu ca vine in locul celei stock dar vad ca ce-a stock are si o iesire care face legatura cu,carburatorul.Ce fac?; las asa intrarea aia in carburator dupa ce pun muzicuta sport sau o obturez cu cva...?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? Nu mai fa pe duru mah.. gilerica stai naiba in banca ta ... on:mere mai greu ca ii nu stiu ce forta mah si in mers in curbe io ma aplec cu scuteru intr-o parte nu misc din ghidon decat cand merg incet de tot Editat Noiembrie 11, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.