Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu are ce face cu aia ...

E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred

Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac

 

 

 

ar putea face ceva.......

 

sa polizeze de tot urechea aia sau ciotul care o mai ramas....

sa ia o placbanda groasa cam de 2-3mm si lata cam 4cm sa indoaie placbanda acolo frumos cu forma sa stea cat de lipita de carter sa dea cateva gauri de 8 sa o prinda bine si pe aia poate sa sudeze linistit o ureche care sa fie teapana......

 

daca schimbi carterul o sa ai probleme si cu seria................ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ?

Salut!

DA eu am zis k vreau sa il skimb cu totul pt k nu am reusit sa remediez problemaa, a incercat cineva sa imi sudeze akolo si mai rau sa topit, insa acum nu mai conteaza asta pt. k am gasit la cnv pe net sa cumpar unul complet.

Problema mea este cum o sa il skimb? Este greu de skimbat asa ceva? Kre sunt pasii kre trebuie sa ii urmez ?

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit doar scheletul(carcasa) si o sa trebuiask sa pun piesele de pe al meu pe acesta!

De aceea am intrebat pt k a pus cel de la kre il cumpar, astazi carterul la fan curier si uitasem sa intreb ce racire are si am intrebat putin mai de vreme si knd mia zis k era pe aer mam speriat k nu se va potrivi!

O sa atasez cateva poze cu cel pe care o sa il cumpar si cu scuterul meu!

Rog pe cn a mai avut scuter k al meu sa imi zik dak o sa am vreo problema cu montarea noului carter

Pozele sunt facute inainte sa demonteze totul de pe carter

post-41684-1229708436_thumb.jpg

post-41684-1229708448_thumb.jpg

post-41684-1229708459_thumb.jpg

post-41684-1229708466_thumb.jpg

post-41684-1229708472_thumb.jpg

Editat de lukas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)

oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)

oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea

 

te duci frumos la mecanic si ti-l face el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am reglat cum il reglam mai demult, i-am dat mai multa benzina, mai mult aer, mai putina benzina, mai putin aer...

tot la fel!

nu sta la relanti si merge jalnic max 50 din 80 cat poate el...

zilele astea mi l-a lovit o masina in spatele scolii si nu merge mai mult de 30 :laugh: :D :(

oare ce o fi avand???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS

eu zic ca este cuishoru ala care inchide benzina in carb,care e legat de plutitor,ca normal orice carb are supraplin,si odata ce ala nu inchide bine da pe afara,cam asa a patit un prieten de-al meu cu mbk,a mers ce a mers si sa oprit,tot dadea la peda,si ne-am trezit cu o pata mare de benzina pe jos,am desfacut carburatoru,am suflat cuishoru la-m "plimbat" inchide deschide si a mers,a pornit imediat etc,incearca asa si vezi;) bafta :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SAlut

Cum ar trebui sa porneasca un scuter proaspat segmentat?? k lam segmentat si eu pe al meu si nu vrea sa porneasca. Sa fie din benzina pt. k mai era putina pe fundeul rezervorului si aceea era de mai mult de o luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebuii sa porneasca dupa 3 4 pedale daca ai pus piesele corect. Incearca sa-i dai benzina in capu pistonului(desfaci bujia si ii dai oleaca de benzina cu seringa, dar nu prea mult si sa ai toba pusa daca nu o ai o sa te trezesti cu o flacara la avecaurie si poti sa aprinzi ce ai in jur..cum era sa patesc eu :o ) si ar trebuie sa porneasca daca inainte de segmentare pornea. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am la xor cureaua cam slaba, cu motorul oprit eu stiu ca trebuia sa fie intinsa, dar e parca cu cativa cm mai lunga, in mers nu face figuri de niciunfel. ia doar vro 70, daca ii pun curea mai scurta s-o duce mai tare? sau pleaca la turatie mai mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare pt voi. la un maxiscuter de 150 se poate sa mi se descarce bateria cand e oprit scuterul din cauza releului de incarcare? am descoperit ca am un consum de 1 amper cand e oprit motorul si ca nu functioneaza releul de incarcare. e coincidenta sau...??

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte.

daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce.

iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu.

 

Cred ca ai inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte.

daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce.

iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu.

 

Cred ca ai inteles.

bateria e nou nouta. am pus-o seara si a doua zi dimineata era goala. Am adus un redresor, am incarcat-o si azi am mers la un electrician care a verificat si curentul care il consuma cu contactul oprit *(1 amper) precum si incarcarea care nu functiona. din pacate era electrician auto si nu mi-a putut spune mai multe, el zicea ca de la releul de incarcare s-ar putea sa fie problema, insa nu stiu in ce fel ar putea consuma asa mult curent . De asemenea langa baterie am 2 sigurante, cea mai mica din ele, de 7A e cea prin care trece curentul cand e oprit scuterul, daca o scot e 0 curentul. insa fara ea nu porneste scuterul.

Cand se mai incalzeste il duc undeva la cineva specializat, ca azi am inghetat de frig pe el.

Are rost sa ma uit pe la instalatia electrica, daca fac scurt 2 fire ar fi logic sa se descarce asa repede?

 

Merci mult de raspuns.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca baterie este noua inseamna ca ai probleme cu releu de incarcare sau chiar statoru` ar putea fi de vina daca releu de incarcare este functional.

inainte de toate iti recomand sa te uiti peste instalatie..poate vreun papucas este iesit sau nu face contact calumea..sau masa(de obicei firu negru) nu face contact bun cu, cadru`.Daca toate sunt la locul lor verifca releu de incarce(el poate sa fie de vina)..incearca faza cu bornele si ai sa stii daca releu de incarcare esti functional sau nu.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...