black_prince Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Nu are ce face cu aia ...E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac ar putea face ceva....... sa polizeze de tot urechea aia sau ciotul care o mai ramas.... sa ia o placbanda groasa cam de 2-3mm si lata cam 4cm sa indoaie placbanda acolo frumos cu forma sa stea cat de lipita de carter sa dea cateva gauri de 8 sa o prinda bine si pe aia poate sa sudeze linistit o ureche care sa fie teapana...... daca schimbi carterul o sa ai probleme si cu seria................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ? Salut! DA eu am zis k vreau sa il skimb cu totul pt k nu am reusit sa remediez problemaa, a incercat cineva sa imi sudeze akolo si mai rau sa topit, insa acum nu mai conteaza asta pt. k am gasit la cnv pe net sa cumpar unul complet. Problema mea este cum o sa il skimb? Este greu de skimbat asa ceva? Kre sunt pasii kre trebuie sa ii urmez ? Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Daca vorbesti de carter dute frumos la un mecanic . nu te baga tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 este vreo diferenta intre carterul meu kre aveam racire pe liqid si altul de la un scuter identik dar kre are racire pe aer?? k nush dak o sa pot pune pompa de apa pe el? Va rog frumos sa imi raspundeti si mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 nu are nimic. Daca este acelasi carter(minareli) iti vine sigur pompa de apa! ai gasit carter cu tot cu piese pe el..sau doar carterul schelet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Am gasit doar scheletul(carcasa) si o sa trebuiask sa pun piesele de pe al meu pe acesta! De aceea am intrebat pt k a pus cel de la kre il cumpar, astazi carterul la fan curier si uitasem sa intreb ce racire are si am intrebat putin mai de vreme si knd mia zis k era pe aer mam speriat k nu se va potrivi! O sa atasez cateva poze cu cel pe care o sa il cumpar si cu scuterul meu! Rog pe cn a mai avut scuter k al meu sa imi zik dak o sa am vreo problema cu montarea noului carter Pozele sunt facute inainte sa demonteze totul de pe carter Editat Decembrie 19, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) deci primele 2 poze este scuterul tau si celelate 3 este noul carter cumparat nu? Daca este asa, se potriveste! Editat Decembrie 19, 2008 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Carterul inca nu il am . Astept sa soseasca , pozele le am de la cel kre il vinde! Editat Decembrie 19, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Brick , cand face o vizita , te poate ajuta el , bineinteles daca vrea ! Sau.. dai un PM. Editat Decembrie 19, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab) oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea te duci frumos la mecanic si ti-l face el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 prin ''piscalit'' se intelege si curatat? sau doar reglat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) inseamna ca a umblat prin el ... mai bine zis l-a dereglat Editat Decembrie 20, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 l-am reglat cum il reglam mai demult, i-am dat mai multa benzina, mai mult aer, mai putina benzina, mai putin aer... tot la fel! nu sta la relanti si merge jalnic max 50 din 80 cat poate el... zilele astea mi l-a lovit o masina in spatele scolii si nu merge mai mult de 30 oare ce o fi avand??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS eu zic ca este cuishoru ala care inchide benzina in carb,care e legat de plutitor,ca normal orice carb are supraplin,si odata ce ala nu inchide bine da pe afara,cam asa a patit un prieten de-al meu cu mbk,a mers ce a mers si sa oprit,tot dadea la peda,si ne-am trezit cu o pata mare de benzina pe jos,am desfacut carburatoru,am suflat cuishoru la-m "plimbat" inchide deschide si a mers,a pornit imediat etc,incearca asa si vezi;) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 SAlut Cum ar trebui sa porneasca un scuter proaspat segmentat?? k lam segmentat si eu pe al meu si nu vrea sa porneasca. Sa fie din benzina pt. k mai era putina pe fundeul rezervorului si aceea era de mai mult de o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ar trebuii sa porneasca dupa 3 4 pedale daca ai pus piesele corect. Incearca sa-i dai benzina in capu pistonului(desfaci bujia si ii dai oleaca de benzina cu seringa, dar nu prea mult si sa ai toba pusa daca nu o ai o sa te trezesti cu o flacara la avecaurie si poti sa aprinzi ce ai in jur..cum era sa patesc eu ) si ar trebuie sa porneasca daca inainte de segmentare pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am la xor cureaua cam slaba, cu motorul oprit eu stiu ca trebuia sa fie intinsa, dar e parca cu cativa cm mai lunga, in mers nu face figuri de niciunfel. ia doar vro 70, daca ii pun curea mai scurta s-o duce mai tare? sau pleaca la turatie mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 o sa iti fortezi cureaua si viteza nu prea castigi. pune una originala(marimea) si o sa fie totul ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am o intrebare pt voi. la un maxiscuter de 150 se poate sa mi se descarce bateria cand e oprit scuterul din cauza releului de incarcare? am descoperit ca am un consum de 1 amper cand e oprit motorul si ca nu functioneaza releul de incarcare. e coincidenta sau...?? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte. daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce. iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu. Cred ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte.daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce. iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu. Cred ca ai inteles. bateria e nou nouta. am pus-o seara si a doua zi dimineata era goala. Am adus un redresor, am incarcat-o si azi am mers la un electrician care a verificat si curentul care il consuma cu contactul oprit *(1 amper) precum si incarcarea care nu functiona. din pacate era electrician auto si nu mi-a putut spune mai multe, el zicea ca de la releul de incarcare s-ar putea sa fie problema, insa nu stiu in ce fel ar putea consuma asa mult curent . De asemenea langa baterie am 2 sigurante, cea mai mica din ele, de 7A e cea prin care trece curentul cand e oprit scuterul, daca o scot e 0 curentul. insa fara ea nu porneste scuterul. Cand se mai incalzeste il duc undeva la cineva specializat, ca azi am inghetat de frig pe el. Are rost sa ma uit pe la instalatia electrica, daca fac scurt 2 fire ar fi logic sa se descarce asa repede? Merci mult de raspuns. Editat Ianuarie 12, 2009 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 daca baterie este noua inseamna ca ai probleme cu releu de incarcare sau chiar statoru` ar putea fi de vina daca releu de incarcare este functional. inainte de toate iti recomand sa te uiti peste instalatie..poate vreun papucas este iesit sau nu face contact calumea..sau masa(de obicei firu negru) nu face contact bun cu, cadru`.Daca toate sunt la locul lor verifca releu de incarce(el poate sa fie de vina)..incearca faza cu bornele si ai sa stii daca releu de incarcare esti functional sau nu.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.