EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Daca ai nevoie de ambreaj am yo MALLOSI 100 ron neg. GiovaNNi_blue9....0744969357. Malossi fly clutch sau delta clutch ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul.... 1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze???? 2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti? 3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Pana la urma unde a disparut postul cu reglarea carburatorului-aer-si cui,ca nu il mai gasesc nicaieri. In carburator la scuter exista un cui cu o siguranta ,care are vreo 5 trepte unde se poate muta acea siguranta.Un de e bine sa fie mutat si care este efectul.Eu l-am avut la a 3-a de jos acum o am la a 5-a nivel de jos in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) raspubde cineva si la postul meu de mai sus ala cu pozele pls:X Editat Aprilie 29, 2009 de daddyf12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul.... 1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze???? 2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti? 1. Da,am tot f12 si de curand mi-am montat ambreiaj sport iar cel stock era exact in starea in care e al tau,si patina putin la deal sa zic dar oricum eu nu am urcat cn stie ce pante asa ca nu pot spune 100% sigur 2.Acea saiba e limitarea intr-adevar, nu lasa variatorul sa ruleze pe intreaga lui cursa si din acest motiv cureaua nu urca la maxim. 3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate.. Daca zici ca ai 2 tocite e clar ca ai nevoie de role noi,sincer iti recomand rolele de tip stock adica de 6gr(dimensiunile sunt 15x12 ca sa stii ce sa iti cumperi),deoarece ele iti ofera viteza si demaraj optim(cu acest gramaj standard ai performante optime asa cum a fost gandit de fabricanti)daca vrei mai multa viteza ia de 7gr dar sincer nu iti recomand pe scuter stock,pune tu de 6gr si ai sa vezi diferenta pt ca tu acum avand 2 uzate normal ca nu iti merge cum trebuie=>nu ai nevoie de role pt viteza=>6gr 15x12 good luck Editat Aprilie 30, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc. saiba aia sa stii ca nu e limitare...sa nu o scoti ca iti face joc la fulia aia de racire las-o acolo ca degeaba o scoti..eu am scos-o si mergea la fel..am pus-o la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Ok, iti multumesc pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Malossi fly clutch sau delta clutch ? crek e fly...uite poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Nu stie nimeni codul de la rulmentul de la roata din fata partea aceea unde ii discu de frana, aprilia sr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
style92 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 cine stie ce trebuie sa tin contra ca sa pot scoate fulia de la variator ?? sau mai bine incerc la o vulcanizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) cine stie ce trebuie sa tin contra ca sa pot scoate fulia de la variator ?? sau mai bine incerc la o vulcanizare ? eu am tinut contra cu un imbus...il bagi pe aia unde is rolele nuj cum sa explic....il desfaci usor asa am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock Editat Mai 2, 2009 de daddyf12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock nu cred ca poti sa il faci pe lant si da , exsista scutere din fabrica cu transmisie pe lant : Derbi GP1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
style92 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 eu am tinut contra cu un imbus...il bagi pe aia unde is rolele nuj cum sa explic....il desfaci usor asa am sa incerc si asa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 am sa incerc si asa !! Te duci frumos la o vulcanizare sau altundeva unde gasesti pistol pneumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Te duci frumos la o vulcanizare sau altundeva unde gasesti pistol pneumatic. daca vrei sa-ti faci praf filetul de la ambielaj dute la vulcanizare si desfa cu pistolul pneumatic ....mai bine desfa cu un cricket si blochezi acolo cu o surubelnitza ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 eu am tinut contra cu un imbus...il bagi pe aia unde is rolele nuj cum sa explic....il desfaci usor asa am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock e foarte fain scuterul ala..ma intreb cat ar costa unul sh:-? am sa incerc si asa !! imi zici daca ai reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Nu stie nimeni codul de la rulmentul de la roata din fata partea aceea unde ii discu de frana, aprilia sr? Schimba-i pe amn2 chiar daca unul e bun.2 rulmenti de alternator de dacie iti trebuie. Trust ME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 am un scuter Huatian de 50cc in 4t si 3cp. am facut 2500 de km cu el pana acuma,de obicei merg cu viteza constanta 45-50 si am observat ca consuma cu ceva mai multa benzina decat la inceput mai demult am masurat ca la 3 litri am facut cam 110 km cu el iar acuma doar 95.. vreau sa spun ca uleiul lam schimbat de cateva zile si tot atata consuma, care poate fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 regleaza carbu, schimba bujia, poate iti curge pe undeva benzina. Porneste usor? poti sa-i mia reglezi si supapele inca odata. Fum nu scoate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) e reglat la turatie mica si nu scoate fum,nu curge benzina , are garantie si nu prea am voie sa umblu prin el, cred ca o sa schimb si uleiul la cutie de viteze poate a merge mai finut Editat Mai 6, 2009 de n33dw33d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 daca vrei sa-ti faci praf filetul de la ambielaj dute la vulcanizare si desfa cu pistolul pneumatic ....mai bine desfa cu un cricket si blochezi acolo cu o surubelnitza ceva... am desfacut de sute de ori variatorul cu pistol pneumatic...problema nu ar fi la desfacere ci la strangere cand il poti ruga sa il stranga pe cea mai mica treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salutare. s-a imbolnavit motoru . l-am spalat si am mers un km, dupaia, s-a oprit. cand apas pe buton sa porneasca, invarte electromotoru dar nu se intampla nimic. la pedala nu porneste. Ceva indrumari va rog? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 am rezvolvat problema cu bujia era , nam umblat la ea de vreo 2000km,era murdara, am curatato bine am curatat si flitru de aer putin iar acuma merge muuult mai sanatos ! trage mult mai bine si suna altfel, daca as fi stiut mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.