Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul....

 

 

 

1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti?

 

 

 

 

3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate..

post-47393-1241006771_thumb.jpg

post-47393-1241006791_thumb.jpg

post-47393-1241006848_thumb.jpg

post-47393-1241006867_thumb.jpg

post-47393-1241006884_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma unde a disparut postul cu reglarea carburatorului-aer-si cui,ca nu il mai gasesc nicaieri.

In carburator la scuter exista un cui cu o siguranta ,care are vreo 5 trepte unde se poate muta acea siguranta.Un de e bine sa fie mutat si care este efectul.Eu l-am avut la a 3-a de jos acum o am la a 5-a nivel de jos in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul....

 

 

 

1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti?

 

1. Da,am tot f12 si de curand mi-am montat ambreiaj sport iar cel stock era exact in starea in care e al tau,si patina putin la deal sa zic dar oricum eu nu am urcat cn stie ce pante asa ca nu pot spune 100% sigur

2.Acea saiba e limitarea intr-adevar, nu lasa variatorul sa ruleze pe intreaga lui cursa si din acest motiv cureaua nu urca la maxim.

 

 

 

 

3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate..

Daca zici ca ai 2 tocite e clar ca ai nevoie de role noi,sincer iti recomand rolele de tip stock adica de 6gr(dimensiunile sunt 15x12 ca sa stii ce sa iti cumperi),deoarece ele iti ofera viteza si demaraj optim(cu acest gramaj standard ai performante optime asa cum a fost gandit de fabricanti)daca vrei mai multa viteza ia de 7gr dar sincer nu iti recomand pe scuter stock,pune tu de 6gr si ai sa vezi diferenta pt ca tu acum avand 2 uzate normal ca nu iti merge cum trebuie=>nu ai nevoie de role pt viteza=>6gr 15x12 good luck

Editat de M@TRIX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc.

 

 

 

saiba aia sa stii ca nu e limitare...sa nu o scoti ca iti face joc la fulia aia de racire las-o acolo ca degeaba o scoti..eu am scos-o si mergea la fel..am pus-o la loc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie ce trebuie sa tin contra ca sa pot scoate fulia de la variator ?? sau mai bine incerc la o vulcanizare ? :baldy:

 

 

 

eu am tinut contra cu un imbus...il bagi pe aia unde is rolele nuj cum sa explic....il desfaci usor asa

 

 

 

am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock

Editat de daddyf12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock

 

 

nu cred ca poti sa il faci pe lant

 

si da , exsista scutere din fabrica cu transmisie pe lant : Derbi GP1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci frumos la o vulcanizare sau altundeva unde gasesti pistol pneumatic.

 

 

daca vrei sa-ti faci praf filetul de la ambielaj dute la vulcanizare si desfa cu pistolul pneumatic ....mai bine desfa cu un cricket si blochezi acolo cu o surubelnitza ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am tinut contra cu un imbus...il bagi pe aia unde is rolele nuj cum sa explic....il desfaci usor asa

 

 

 

am si eu o intrebare..se poate modifica un scuter sa-i pui transmisie pe lant?? sau exista vreun astfel de scuter stock

 

 

 

 

e foarte fain scuterul ala..ma intreb cat ar costa unul sh:-?

 

am sa incerc si asa !!

 

 

 

imi zici daca ai reusit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie nimeni codul de la rulmentul de la roata din fata partea aceea unde ii discu de frana, aprilia sr? :baldy:

Schimba-i pe amn2 chiar daca unul e bun.2 rulmenti de alternator de dacie iti trebuie. :wacko: Trust ME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un scuter Huatian de 50cc in 4t si 3cp. am facut 2500 de km cu el pana acuma,de obicei merg cu viteza constanta 45-50 si am observat ca consuma cu ceva mai multa benzina decat la inceput :moto: mai demult am masurat ca la 3 litri am facut cam 110 km cu el iar acuma doar 95.. vreau sa spun ca uleiul lam schimbat de cateva zile si tot atata consuma, care poate fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e reglat la turatie mica si nu scoate fum,nu curge benzina , are garantie si nu prea am voie sa umblu prin el, cred ca o sa schimb si uleiul la cutie de viteze poate a merge mai finut

Editat de n33dw33d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa-ti faci praf filetul de la ambielaj dute la vulcanizare si desfa cu pistolul pneumatic ....mai bine desfa cu un cricket si blochezi acolo cu o surubelnitza ceva...

am desfacut de sute de ori variatorul cu pistol pneumatic...problema nu ar fi la desfacere ci la strangere cand il poti ruga sa il stranga pe cea mai mica treapta. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. s-a imbolnavit motoru . :moto: l-am spalat si am mers un km, dupaia, s-a oprit. cand apas pe buton sa porneasca, invarte electromotoru dar nu se intampla nimic. la pedala nu porneste. Ceva indrumari va rog? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezvolvat problema :wacko: cu bujia era , nam umblat la ea de vreo 2000km,era murdara, am curatato bine am curatat si flitru de aer putin iar acuma merge muuult mai sanatos ! trage mult mai bine si suna altfel, daca as fi stiut mai repede... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...