socky_06 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 sunt posesorul unui piaggio nrg mc3 si doresc sa achizitionez o toba sport daca cumva avetzi sa-mi zicetzi o recomandare un pretz sau daca cumva avetzi careva ceva de vanzare pentru piaggio nrg mc3 anuntati-ma la idu socky_06@yahoo.com multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 stie cineva ce jigler ii recomandat la setul de 80 ? ( eu am jigler de 100 si nu prea imi place cum merge motorul la turatie mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 stie cineva ce jigler ii recomandat la setul de 80 ? ( eu am jigler de 100 si nu prea imi place cum merge motorul la turatie mica) Salut,pe 70 stiu ca maxim e cam 80...recomand incercat cu 75..in sus,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 am un aerox 100cc ion28_ung: si dupa ce se incalzeste mortorul merge ff greu ion28_ung: si se blcheaza ion28_ung: se opreste ion28_ung: i da pedala si merge iarasi set nou ulei are i bag direct in benzina se se incalzeste ff tare mirose a ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Tu vorbeste romaneste? Incearca sa scrii sa intelegem si noi ce vrei. OT: Rodaj ai facut? Carburatorul ai reglat? daca sa incalzeste tare verifica toba sa nu fie infundata si regleaza carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%. Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru. La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea. Sfaturi- solutii? Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%. Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru. La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea. Sfaturi- solutii? Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc. Bine ai venit si cat mai muli km fara probeme. Si eu am Ovetto MBK, identic ca Neos-ul tau iar diferenta dintre ele este doar de nume. Ce ai reglat tu acolo, ai reglat aeru care intra in amestec si nu jiglerul, el este alta mancare de peste Carburatorul se regleaza in felul urmator: - se fac cateva ture pentru a incalzi motorul si a-l aduce la temperatura optima de functionare - se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti - se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara - din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura. - se regleaza la loc ralantiul din surubul lui - se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti. Limitatorul din toba ai scos? Ia vezi daca nu ai o teava sudata pe toba sau un obturator in galerie(dai toba jos sa vezi). Acela de langa baterie este releul de pornire. CDI si nu CID este acela cu 4 fire de care zici tu, iar ala cu 2 fire sunt firele pentru socul electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Merci men pt ajutor -scuze de confuzie, galeria la toba nu are obturator, poate are in ea limitator,, si inca ceva socul il are mecanic nu electronic, ieri am observat ca daca trec de 50/h se simte o vibratie care dispare daca ajung la 55/h. Nu mai lamurit cu firul de la cdi care trebuie scos, atasa-i niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 poza 1.1: acela este releul de incarcare poza 1.2 este un condensator poza 2: releu de pornire CDI il gasesti in partea dreapta sub carena(unde-i rezervorul de ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 L-am gasit, am citit ca trebuie scos fir rosu -- eu am portocaliu, sa fie asta?? ies din cdi firele portocaliu, negru care au mufa comuna, fir alb cu rosu, negru cu alb, vinos,galben cu rosu. Mbk tau ce viteza prinde si cat consuma, azi fusei la lucru - la 15km la dus consuma aprox450ml dar la intors lua 750ml de voie... off ti-am zis ca are toane, carb e reglat exact cum ai zis, nu stiu ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 De CDI nu stiu sa iti zic, nu am auzit de firul rosu care trebuie deconectat. Poate ai citit pe vreun topic de delimitare CDI 4t, in nici un caz 2T. Limitare la 2t in CDI nu este(mai ales modele vechi). Al meu consuma cam 3.0-3 si ceva(20.000km am facut cu el, setu original) si se duce 80 pe drum drept. Acum am schimbat pistonul si segmentii(in rodaj acum) si cand termin rodajul iti zic cat consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Ok men, cand am timp mai ard toba, poate ajung la Craiova sa iau role noi, skimb cureaua ca am luat-o noua si e mai mare cu 1cm, sa vad poate aduce la adevar si a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Am avut,si o mai am,o problema a tras o saptamana,greu scuteru,am tot curatat filtru de aer,carburatorul,si parca mergea o jumatate de ora dupa ce l-am curatit si gata,din nou.Ieri,am iesit cu scuteru la o plimbare,a mers aprox o jumatate de ora perfect,si dupa aia treptat tragea tot mai greu.dupa inca o jumatate de ora,viteza maxima a fost 40 turat maxim,a dat 2-3 rateuri s-a oprit,si nu a mai pornit(apropo,am auzit ceva frecand,sau ca si cum ai scapa apa pe foc,in fine ceva de genu)sa fie oare cureaua larga?mi s-a parut ca i-a a frecat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 aia asa e ea cand scuterul e oprit. Daca ai auzit 2-3 rateuri e clar, au sarit segmentii...in cel mai bun caz trebuie unii noi. In cel mai rau, set nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) mersi rolly,sa speram ca sunt doar segmentii,cineva mi-a zis sa vad furtunasul acela de la filtru de aer daca nu are fisuri,ala nu lam vazut da lam vazut pe asta,oare nu asta poate fi cauza?totusi scuteru nu a fost fortat deloc,nus vitezoman,doar atat ca drumu nui foarte bun Editat Aprilie 9, 2009 de ReSpeCT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Asta crapa dupa o vreme...nu cred insa ca intra aerul pe-acolo. Daca intra isi trage aer fals - prea mult. Poate fi o cauza a uzarii segmentilor in ideea ca ti-a tras aer impur cu pietricele, au ajuns in cilindru si de-acolo...la revedere. Dar daca era de-aici nu se auzeau pocniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce amestec trebuie sa fac de ulei-benzina pt un set de 70?are cineva idee?mi-am schimbat pistonul cu tot cu segmenti,am curatat si carburatorul,si rezervorul de benzina si cel de ulei...deci eu zic ca pompa de ulei trebuie lasata sa se amorseze pana sa imi bag furtunasul in carburator.Dar pt asta trebuie sa pornesc scuterul,si as vrea sa stiu ce amestec se foloseste ca sa bag direct benzina cu ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc.. Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune. /index.php?showtopic=341018 Editat Aprilie 10, 2009 de alexanderhausen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 salutare. are ceva daca pun rolele amestecate? gen 3 de 10 g... 3 de 7 grame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 da, risti sa descentrezi variatorul. Pune 6role de aceeasi greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva? daca erai din Craiova sigur gaseai, un coleg are un scuteras tot de 48cm si a gasit segmenti la targul Romanesti, cat de originali sunt nu mai conteaza ( eu am al 2 set luat de acolo ) prinde 70/h cu el. Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc.. Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. ia vezi aprinderea, daca poti sa faci rost de alta sa o probezi, tot ca tine alt coleg de'al meu are o chinezerie in rate luata, dupa 2 luni facea exact ca al tau, a pus alta si e brici si acum fa asa si revino cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune./index.php?showtopic=341018 iti spun din experienta proprie, am patit-o si eu asa, totul era ca la carte dar nu pornea decat cu benzina in capul pistonului si tinea pana o consuma, sa trec la subiect, pune-i benzina in camera, baga bujia arsa (sa fie cat mai calda) si porneste motorul --- vezi daca iasa combustibil pe la semeringuri, daca nu alta e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.