n33dw33d Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda Editat Mai 31, 2009 de n33dw33d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Cine are un magnetou pentru un scuter Derby Hunter, de 49cm, sau un site de unde sa fac comanda -stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaguti Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am incercat google translate si orice imi gaseste la cuvantul "fulie" nu este corespunzator. Sigur acea chestie cu zimti din poza se numeste fulie ? mersi oricum incearca cu : Starting ring help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda ori trage prea mult aer prin filtru ori prea putin... trebuie sa mergi la un service daca nu te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 imi consuma in jur de 3.25 acum..fata de 6 tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 imi consuma in jur de 3.25 acum..fata de 6 tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin? pls help uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul). EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ? mai multe detalii pls. 1. NU AVEA DELOC???? cum asa? 2. ce fel de carb de 17 ai. mai exact modelul. 3. ce set motor ai 4. ce jiclor este montata acum? 5. ce ac ai pus acum? A21? 6. cand se inneaca? la mersul in gol sau cand deskizi brusc gazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Uite , ca am ajuns sa postez si aici , din pacate de data asta cu o problema privind scuterul meu. Am masurat cu ajutorul unui aparat de masura circuitul fazei scurte si fazei lungi , amandoua imi rezultau undeva la 2-3 Volti. Iar normal ar trebui sa bage mult mai mult. Imi poate spune cineva ce probleme ar putea fi ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/ e logic : amestecul sarac in combustibil are o mai mare putere decat cel bogat. se explica prin prezenta suficienta a aerului pentru arderea totala a combustibilului. in schimb la cel sarac caldura degajata este mult mai mare si este o limita pina la care putem saraci amestecul, mai departe nu e SAFE. si anume fenomenul de topire a bujiilor se cauzeaza amestecului sarac. avantajul amestecului bogat este faptul ca motorul se unge mai bine, nu merge "pe uscat". iar ceea de ce vorbesti tu : "se incalzea de nu mai avea putere" se explica astfel: motorul rece necesita un amestec mai bogat fata de motorul cald. cit timp era rece amestecul era OK. odata ce se incalzea avea surplus de combustibil si pentru o ardere buna a cantitatii date de benzina nu ii ajungea aer. => scade puterea (deoarece nu se arde tot ce intra) => consuma mult pentru ca arunca benzina ne arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68 Da ala e CDI.Dar nu are cum sa fie limitat la 68 .Scuterele se limiteaza din fabrica la 45km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Mai bine taci .. Editat Iunie 3, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 cine si dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 imi curge benzina din caruburator in filtrul de aer. si blocheaza admisia de aer cauzand oprirea motorului? de ce tot curge benzina acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 cine si dc?:D Giovanni ala.. n-are o treaba cu scuterele si s-a gandit sa deschida gura :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 imi curge benzina din caruburator in filtrul de aer. si blocheaza admisia de aer cauzand oprirea motorului? de ce tot curge benzina acolo? e prea mare nivelul de benzina din carburator... dute la un mecanic sa il faca mai mic si eu am pati la fel..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Giovanni ala.. n-are o treaba cu scuterele si s-a gandit sa deschida gura :| Daca esti asa mare cunoscator, de ce nu imi spui si mie cu ce am gresit? Sau de ce nu raspunzi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 mersi david am rezolvat si cu ocazia asta am invatat sa mesteresc eu carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mersi david am rezolvat si cu ocazia asta am invatat sa mesteresc eu carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM Sal.E de rau, e dus ambielaju si rulmentii .Te va costa cam 300 ron toata operatia . PS:Sa nu mai circuli asa ca se poate largi carterul si va si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Salut, Am Grand Dink-ul in service si pe lista de necesitati scrie urmatoarele: Garnitura cartere - 8E Garnitura capar cartere - 8E Piston - 45E Bolt - 12E Segmenti - 65E Supapa admisie - 25E Supapa evacuare - 50E Semering supape - 15E Garnitura chiulasa - 45E Garnitura cilindru - 10E Total - 280E sau 265E depinde de dealer Am gasit pe net asta la 340 de euro. Intrebarile sunt urmatoarele: - de ce kitul ala de 300 e mai ieftin decat cel de 250? Ati auzit ceva de Naraku? - am vazut ceva "ceramic" mentionat p-acolo... care-s riscurile? - cam cat as putea castiga la putere cu aceasta modificare? e o diferenta de pret de aproape 200 de euro; m-astept la vreo 5-6 cai in plus, sunt realistice asteptarile mele? - daca fac modificarea asta e obligatoriu sa modific carburator, filtru de aer, ambreiaj, ambielaj etc? Daca vrei sa scrii "da-i foc, pentru ca n-are rost sa bagi atat in ea" abtine-te; m-am hotarat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM ce ambielaj maa..e doar rulmentul gata..nu te mai da cu el..dulal service sau dak stii schimbai.. 2 ore de lucru .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.