Sari la conținut

Postări Recomandate

help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 :D , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda

Editat de n33dw33d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am incercat google translate si orice imi gaseste la cuvantul "fulie" nu este corespunzator. Sigur acea chestie cu zimti din poza se numeste fulie ? mersi oricum

incearca cu : Starting ring

 

help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 :cheers: , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda

ori trage prea mult aer prin filtru ori prea putin... trebuie sa mergi la un service daca nu te descurci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin?

 

pls help

 

uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul).

 

 

 

 

 

EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ?

 

mai multe detalii pls.

 

1. NU AVEA DELOC???? :cheers: cum asa?

2. ce fel de carb de 17 ai. mai exact modelul.

3. ce set motor ai

4. ce jiclor este montata acum?

5. ce ac ai pus acum? A21?

6. cand se inneaca? la mersul in gol sau cand deskizi brusc gazul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite , ca am ajuns sa postez si aici , din pacate de data asta cu o problema privind scuterul meu.

 

Am masurat cu ajutorul unui aparat de masura circuitul fazei scurte si fazei lungi , amandoua imi rezultau undeva la 2-3 Volti. Iar normal ar trebui sa bage mult mai mult.

 

Imi poate spune cineva ce probleme ar putea fi ?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/

 

e logic : amestecul sarac in combustibil are o mai mare putere decat cel bogat. se explica prin prezenta suficienta a aerului pentru arderea totala a combustibilului. in schimb la cel sarac caldura degajata este mult mai mare si este o limita pina la care putem saraci amestecul, mai departe nu e SAFE. si anume fenomenul de topire a bujiilor se cauzeaza amestecului sarac. avantajul amestecului bogat este faptul ca motorul se unge mai bine, nu merge "pe uscat".

iar ceea de ce vorbesti tu : "se incalzea de nu mai avea putere" se explica astfel:

motorul rece necesita un amestec mai bogat fata de motorul cald. cit timp era rece amestecul era OK. odata ce se incalzea avea surplus de combustibil si pentru o ardere buna a cantitatii date de benzina nu ii ajungea aer. => scade puterea (deoarece nu se arde tot ce intra) => consuma mult pentru ca arunca benzina ne arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68

 

 

Da ala e CDI.Dar nu are cum sa fie limitat la 68 :cheers: .Scuterele se limiteaza din fabrica la 45km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi curge benzina din caruburator in filtrul de aer. si blocheaza admisia de aer cauzand oprirea motorului? de ce tot curge benzina acolo?

e prea mare nivelul de benzina din carburator...:D dute la un mecanic sa il faca mai mic si eu am pati la fel.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare

 

care ar putea fi problema? :D

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare

 

care ar putea fi problema? :blink:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM

 

 

Sal.E de rau, e dus ambielaju si rulmentii :D .Te va costa cam 300 ron toata operatia :D .

PS:Sa nu mai circuli asa ca se poate largi carterul si va si mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

 

Am Grand Dink-ul in service si pe lista de necesitati scrie urmatoarele:

Garnitura cartere - 8E

Garnitura capar cartere - 8E

Piston - 45E

Bolt - 12E

Segmenti - 65E

Supapa admisie - 25E

Supapa evacuare - 50E

Semering supape - 15E

Garnitura chiulasa - 45E

Garnitura cilindru - 10E

Total - 280E sau 265E depinde de dealer

 

Am gasit pe net asta la 340 de euro.

Intrebarile sunt urmatoarele:

- de ce kitul ala de 300 e mai ieftin decat cel de 250? Ati auzit ceva de Naraku?

- am vazut ceva "ceramic" mentionat p-acolo... care-s riscurile?

- cam cat as putea castiga la putere cu aceasta modificare? e o diferenta de pret de aproape 200 de euro; m-astept la vreo 5-6 cai in plus, sunt realistice asteptarile mele?

- daca fac modificarea asta e obligatoriu sa modific carburator, filtru de aer, ambreiaj, ambielaj etc?

 

Daca vrei sa scrii "da-i foc, pentru ca n-are rost sa bagi atat in ea" abtine-te; m-am hotarat deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare

 

care ar putea fi problema? :D

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM

ce ambielaj maa..e doar rulmentul gata..nu te mai da cu el..dulal service sau dak stii schimbai.. 2 ore de lucru ..:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...