black_prince Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 salut baieti, sunt nou pe forum si as dori o parere si o solutionare din partea voastra. am un malaguti f15 80cm3 din 2004, ma duceam intr o dimineata inspre scoala, totul era normal dar dintr o data mi se opreste motorul in mers cum l as fi oprit de la cheie. ajung acasama uit la bujie era uda desi nu cred ca se poate uda din mers, o usuc o pun la loc si ii dau cateva pedale dar la un moment dat pedala se blocheaza. apelez la un prieten care imi spune sa invart de axul ala de pe langa variator, il desfac il invart pedala iar functioneaza. verific bujia daca are scanteie, aceasta nu mai avea scanteie si surpriza mai dau 2 pedale si se blocheaza iar pedala de pornire dupa care nu am mai putut sa o deblochez pur si simplu "cu mana".aceasta este intreaga povestire:( mersi anticipat poi din cele scrise poate sa aiba mai multe....... pedala ti-sa mai blocat? esti sigur k bujia ii ok??? ulei mai aveai?? zgomote ciudate??mers din ce in ce mai prost si dup aia deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 si la mine are 3 nivele cuiu pontou(parca asa i se spune ,era pe mijloc)acuma lam pus pe ala de jos si de la 4,5 l a ajuns undeva la 3-3,5 sefule zimi si mie unde se afla cuiul ala pontou sa il cobor si eu..unde il gasesc..ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 fratiolor am carburator exact de asta...unde gasesc cuiul ala pontou sa il cobor mai jos...desenati pe imagine va rog..ca sa imi dau seama ...ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Ala nu e cui pontou...cuiu pontou e la plutitor, in incaperea neagra de plastic, ala nu se regleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Ala nu e cui pontou...cuiu pontou e la plutitor, in incaperea neagra de plastic, ala nu se regleaza. dar zi mi te rog unde e ala care se regleaza...este cumva ala unde se termina cablul de acceleratie? aici se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizzyk Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) pai bujia am schimbat o si nu mai facea scanteie cu bujia veche dar nici cu asta noua, pedala a ramas blocata si tot asa nu s a mai blocat niciodata ambielajul e schimbat apropo de 3 sapt cred, ulei i am pus acum 1 sapt 500 gr si nu, nu am avut probleme de genul zgomote in mers:) Editat Mai 30, 2009 de dizzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin? pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 ala e...cel mai sus ca sa consume cel mai putin, nu garantez ca o sa si mearga bine motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 si la mine ii sus si merge foarte bine motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 am dat cateva ture(vreo 2 km) si motorul merge foarte bine...sper sa scada consumul macar la 4 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Un sfat, innainte de a poliza bucsa, luati fuliile variatorului si unitile pe bucsa -apoi puneti cureaua intre ele si intindeti.o, daca nu coboara mult intre fulii, atunci mai polizati din bucsa, altfel, daca intra mult intre ele, renuntati la polizat ca nu va urca mai sus niciodata- nu mai are cum ca se unesc fuliile cand e turat suficient. Cautati curele mai late si ve.ti vedea diferenta aceea de juma de cm (de la variator pe care nu o urca cureaua) cat conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 vreau si eu sa stiu o chestie. am dat la pedala la scuterul meu ceva mai dur si in mers se auzea ceva zgomot ciudat la pedala. apoi nu mai urca la loc...trebuia sa o trag. in mod normal urca putin inapoi. exista un fel de arc acolo? am impresia ca s-a rupt. cum pot rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 vreau si eu sa stiu o chestie. am dat la pedala la scuterul meu ceva mai dur si in mers se auzea ceva zgomot ciudat la pedala.apoi nu mai urca la loc...trebuia sa o trag. in mod normal urca putin inapoi. exista un fel de arc acolo? am impresia ca s-a rupt. cum pot rezolva? poate a sarit arcul...sau so fi desfacut ceva acolo..da capacu jos si vezi exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda Editat Mai 31, 2009 de n33dw33d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Cine are un magnetou pentru un scuter Derby Hunter, de 49cm, sau un site de unde sa fac comanda -stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaguti Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am incercat google translate si orice imi gaseste la cuvantul "fulie" nu este corespunzator. Sigur acea chestie cu zimti din poza se numeste fulie ? mersi oricum incearca cu : Starting ring help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda ori trage prea mult aer prin filtru ori prea putin... trebuie sa mergi la un service daca nu te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 imi consuma in jur de 3.25 acum..fata de 6 tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 imi consuma in jur de 3.25 acum..fata de 6 tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin? pls help uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul). EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ? mai multe detalii pls. 1. NU AVEA DELOC???? cum asa? 2. ce fel de carb de 17 ai. mai exact modelul. 3. ce set motor ai 4. ce jiclor este montata acum? 5. ce ac ai pus acum? A21? 6. cand se inneaca? la mersul in gol sau cand deskizi brusc gazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Uite , ca am ajuns sa postez si aici , din pacate de data asta cu o problema privind scuterul meu. Am masurat cu ajutorul unui aparat de masura circuitul fazei scurte si fazei lungi , amandoua imi rezultau undeva la 2-3 Volti. Iar normal ar trebui sa bage mult mai mult. Imi poate spune cineva ce probleme ar putea fi ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/ e logic : amestecul sarac in combustibil are o mai mare putere decat cel bogat. se explica prin prezenta suficienta a aerului pentru arderea totala a combustibilului. in schimb la cel sarac caldura degajata este mult mai mare si este o limita pina la care putem saraci amestecul, mai departe nu e SAFE. si anume fenomenul de topire a bujiilor se cauzeaza amestecului sarac. avantajul amestecului bogat este faptul ca motorul se unge mai bine, nu merge "pe uscat". iar ceea de ce vorbesti tu : "se incalzea de nu mai avea putere" se explica astfel: motorul rece necesita un amestec mai bogat fata de motorul cald. cit timp era rece amestecul era OK. odata ce se incalzea avea surplus de combustibil si pentru o ardere buna a cantitatii date de benzina nu ii ajungea aer. => scade puterea (deoarece nu se arde tot ce intra) => consuma mult pentru ca arunca benzina ne arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.