EVO MOTORS.RO Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Si eu as vrea sa aflu , daca stie cineva. Dau un premiu daca ne vom intalni vro data. Am aflat , pentru cine il intereseaza o sa zic aici cum se rezolva problema functionarii unei instalatii xenon pe scuter. Pe circuitul de la faza scurta spre xenon se adauga un condensator care va mentine puterea de 12v constanta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Eu asa imi fac reglarile si merge scuterul ffff bine si are un consum maxim de 4 l in oras si 3 in afara,la capatul bujiei culoarea e standard,deci nu am amestec nici bogat nici prea sarac...fiecare stie procedeurile lui si confunzi un carburator simplu de scuter cu unul mai complicat (de dacie) nu confund nimic, tot ce am zis se referea la un carburator simplu de scooter. acestea sunt si ele diferite si trebuie sa shtii cu ce ai de a face p.s. fiecare cu reglajul lui, ai dreptate. al meu consuma 3,6 litri la drum lung la viteza 100- 110km/h cu cilindru racing. in orash nu am avut ocazia sa masor exact, dar oricum sub 4 litri Editat Iulie 14, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsr Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Am aflat , pentru cine il intereseaza o sa zic aici cum se rezolva problema functionarii unei instalatii xenon pe scuter. Pe circuitul de la faza scurta spre xenon se adauga un condensator care va mentine puterea de 12v constanta. Bafta! tre sa dai o bere sorine:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Eu la scuterul meu am doar faza scurta. Cum pun xenon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) faza scurta , pai.. ai 2 becuri din cate stiu eu nu ? Iti iei 2 instalatii de xenon. Pentru tipul de bec ce il ai tu pe scuter. Si pe langa astea 2 instalatii mergi la electrician si ii spui sa iti pun un condensator pentru a mentine puterea de 12v in xenon. Pentru ca daca tu stii , la scutere , curentul este alternativ. Daca vrei , contacteaza-ma si vbim pe messenger , pot sa iti aduc chiar eu instalatii xenon. Daca imi afli ce bec ai tu pe scuter. Y!M : rqk_hack ( scrie acolo la mesaj cand dai add , ca esti de pe motociclism ) @ vladSr : Da man , las ca ne vedem noi intr-o zi )) Editat Iulie 14, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 ma ce sa fac la scuteru meu ca nu intra in a 3a ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 izbestel de un gard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 izbestel de un gard II dau variatoru jos sa ii curat rolele ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 am o problema cu scuteru de ceva timp nu vrea sa "schimbe a 2'a" pleaca turat pana la 20 si pe urma abia abia se cacaie pana la 60 dupa care trage iar...sa fie de la ambreaj? am pus alt ulei (castrol 2t) se poate sa fie de la asta? sau se duce setu :-?? habar nam astept ajutor mersi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 sal..cum sa reglez si eu carb meu delloro de 17,5 motor de 49 sa am un consum cat mai mic..imi ia undeva la 4,5 acum ( ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Am si eu o mare problema si v-as ruga frumos sa ma ajutati . Anul trecut mi-am luat un piaggio nrg power dd din 2007 usor avariat , am dat 1000 euroi pe el si pe toamna m-a lasat setul , i-am pus kit de 75 cu care speram sa zburde (m-a costat 600 ron) si din pacate nu s-a simtit nimic . Acum vine si problema : de la un timp nu a mai vrut sa porneasca dimineata si am observat ca nu are scanteie la bujie . Pana la bobina de inductie are 3 fire din care pe unul sigur vine curent asa ca am banuit ca-i bobina si am facut o "scamatorie" (si va rog sa nu radeti) am incalzit bobina cu bricheta si a pornit . Acum nu stiu daca a pornit caci am incalzit-o dar eu asa cred . Dupa ce porneste prima oara nu mai am probleme toata ziua (daca nu-l las sa se raceasca de tot) . Am fost la service sa cumpar o bobina si cand am aflat cat costa m-am blocat 470 ron . As vrea sa va intreb voi ce parere aveti caci nu am chef sa mai bag niciun leu in troaca asta . Sunt cele mai jalnice scutere , poate chiar mai proaste si scumpe decat orice chinezarie . Astept orice sfat , idee . VA MULTUMESC ! PS Ca sa ma duc cu el la service trebuie sa inchiriez un Papuc care ma mai cost si ala 150 ron -stau la 70 km de oras si n-as vrea sa-l duc pana acolo doar ca sa constate ca-i bobina.Apropo , nu ar merge o bobina de Dacie sau altceva ? Editat Iulie 15, 2009 de johnny_danut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Hai sa iti zic un sfat prietenesc , daca tu nu ai avut grija de scuter sau cel de la care l-ai luat nu a avut grija , nici un scuter nu o sa te tina , poate sa fie facut si de cel mai mare producator de scutere din lume . Tot degeaba. Piaggio , fac motoare foarte bune , iar eu cu un motor piaggio am 10.000 km , din care jumatete iti spun , ca sunt facuti numai cu 2 persoane pe el , ceea ce inseamna uzura cam mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Aici nu-i problema ca n-am grija de el , sunt prost facute . Pai cam toti pe aici au Aprilia scarabeo si se duc cu ele si prin padure(si nu s-a stricat niciunul) iar eu nu pot sa merg cu el nici pe sosea . hai sa fim seriosi , daca incerci sa dai vina pe mine fara sa stii macar despre ce-i vorba .... Eu am cerut o parere despre ce ar putea avea nu sa-mi tii tu morala ca n-am grija de el . Unde ceilalti urca cu doi pe el eu n-am putut sa urc nici singur asa ca nu la mine-i problema , sunt concepute pentru oras nu pentru dealuri subcarpatice . Acum ca sa completez , cand porneste prima oara merge foarte turat apoi cand se mai incalzeste moare la relanti .Chiar n-are nimeni nicio idee ? PS Prima data i-am pus kit-ul de 75 la 3800 km si acum am 4400 . Am folosit numai ulei de calitate (in ultimul timp IGOL) nu a ramas fara apa sau alte chestii asa ca nu sunt eu de vina. Editat Iulie 15, 2009 de johnny_danut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am folosit numai ulei de calitate (in ultimul timp IGOL) Ulei de calitate IGOL ? . Sincer , in viata mea nu am auzit de asa ceva. Daca vrei ulei de calitate , baga Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Aprilia cu Piaggio este fix acelasi lucru , acelasi motor ! Da-i un search pe google la Piaggio si vezi cate firme detine piaggio si dupa lasa comentariile asupra faptului ca is prost facute Daca scuterele Piaggio,Aprilia,Derbi,Gilera si motocicletele Moto Guzzi sunt de proasta calitate si sunt facute prost , eu maine ma duc si imi scot la vanzare Gilera DNA-ul meu! Editat Iulie 15, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Bun , sunt fantastic de bune dar al meu nu da randament . Daca poti sa-mi dai o idee de ce , bine daca nu , eu n-am chef de contrazis pe tema ,sunt foarte suparat si gata . Am renuntat la multe ca sa-mi iau scuterul asta pentru ca inainte am avut un first bike care a fost un cosmar si acum traiesc altul cu un "GRANDE" Piaggio . Pana si mecanicul la care am fost mi-a zis ca sunt slabute . Si ti-am spus fata de Scarabeo sunt jalnice , probat de mine !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Bine ba. Mecanicul ala , daca e asa bazat pe smecheria lui ca sunt "slabute" .. nu a stiut sa ti-l repare.. sau ce face? Toti is smecheri ma frate , da habar n-au despre ce este vorba. Las-o balta. Bafta la reparat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 cine ti-a zis ca piaggio is slabute , ala numa mecanic nu ii baga-i un set nou , ulei de calitate , benzina la fel si fa-i rodajul cum trebuie si ai sa vezi ca te tine mult eventual pune-i si o bobina noua (daca zici ca nu da scanteie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Lasa ma , vinde-l si ia-ti Jing Jang de-ala sau cum dumnezeu le mai zice la chinezariile astea , nu-s bune piaggio , is de (cuvant urat) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Lasa l ma ca el pune bobina de dacie sal..cum sa reglez si eu carb meu delloro de 17,5 motor de 49 sa am un consum cat mai mic..imi ia undeva la 4,5 acum ( ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Eu am pus niste intrebari si voi m-ati luat la misto . Cam asa se intampla pe toate forumurile , "cunoscatorii" rad de prostia pufanilor (in orice domeniu) . Mai corect era sa-mi dati sfaturi , idei nu sa ma luati peste picior . Nu mai dati vina pe ulei sau intretinere ca nu asta-i cauza din care nu-mi da scanteie la bujie si in al doilea rand as vrea sa-si dea cu parerea doar cei care au NRG si care i-au si facut proba pe o panta mai serioasa , altfel vorbiti din auzite . Poate nu-i de vina motorul ca nu trage cum trebuie (la ses merge si cu 70 la ora) poate transmisia nu este facuta pentru panta si transmisia poate varia de la un model la altul . In sfarsit, daca nu vreti sa ma ajutati (sau poate nu stiti) macar va rog sa nu ma mai suparati pentru ca am renuntat la multe pentru scuterul asta si acum sta pe cric . O zi buna ! PS Pentru mine bobina de inductie inseamna aproape un salariu , voi ati da un salariu pe o amarata de piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Aprilia cu Piaggio este fix acelasi lucru , acelasi motor ! Da-i un search pe google la Piaggio si vezi cate firme detine piaggio si dupa lasa comentariile asupra faptului ca is prost facute Pai in primul rand scarabeo are 60 kg si NRG are aproape 100 , rotile si transmisia difera . Eu am vrut sa subliniez ca SCARABEO ESTE NET SUPERIOR NRG IN CAZUL UTILIZARII IN ZONE CU PANTA MAI MARE . Chiar nu puteti sa intelegeti ca eu am facut proba asta si nu vorbesc din pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Eu am pus niste intrebari si voi m-ati luat la misto . Cam asa se intampla pe toate forumurile , "cunoscatorii" rad de prostia pufanilor (in orice domeniu) . Mai corect era sa-mi dati sfaturi , idei nu sa ma luati peste picior . Nu mai dati vina pe ulei sau intretinere ca nu asta-i cauza din care nu-mi da scanteie la bujie si in al doilea rand as vrea sa-si dea cu parerea doar cei care au NRG si care i-au si facut proba pe o panta mai serioasa , altfel vorbiti din auzite . Poate nu-i de vina motorul ca nu trage cum trebuie (la ses merge si cu 70 la ora) poate transmisia nu este facuta pentru panta si transmisia poate varia de la un model la altul . In sfarsit, daca nu vreti sa ma ajutati (sau poate nu stiti) macar va rog sa nu ma mai suparati pentru ca am renuntat la multe pentru scuterul asta si acum sta pe cric . O zi buna ! PS Pentru mine bobina de inductie inseamna aproape un salariu , voi ati da un salariu pe o amarata de piesa? aaa m-am carat cu mai multe NRG-uri si credema sunt bune au acelasi motor instalatie electrica cu inca cateva modele piagio si cateva gilera....... sunt bune nu au nici o problema din fabricatie si tre sa mearga de sa rupa mai ales cu setu de 75 asa am inteles k ti-ai pus........nush din ce an e dar apropo se poate rezolva orice problema ar avea ..... si o bobina de inductie nu ii un salar doar daca ai salariul mai mic de 100ron................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Sal, toata lumea se vaieta ca nu le merg scuterele, nici al meu nu merge cum trebuie dar daca am vazut ca nu se poate l.am lasat in voia lui, dar i.am redus consumul (de ce sa.mi consume 4% cu max 65 cand il fac sa ia 60 cu 2%). Azi luai permisul ,B' si trec pe masina care trece de 100/h si nu moare la deal ca mbk meu. -Aviz amatorilor care vror viteza si cai putere la deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) Va salut. Am o nedumerire legata de ambreiajul aeroxului meu. Am vrut sa schimb arcul mare din ambreiaj. Am ajuns la garaj dupa vreo 30 min de mers, ambreiajul frigea ca naiba, l-am lasat sa se raceasca cateva minute bune, si inca era cald. Ma apuc sa il desfac, ii strang fuliile cu mana sa il pot scoate de pe ax cu cureaua pusa si il desfac. Pun un arcul original de aerox, ies la o tura cu el si observ ca scuterul nu mai are viata cu arcul stock (arcul de pe el este unul galben, asa l-am luat). Incerc sa pun arcul galben inapoi, reusesc sa il comprim , pun piulita mare, si surpriza a fost cand am incercat sa il strang iarasi cu mana sa pot pune cureaua. Cu greu am reusit. Este posibil ca arcul sa isi piarda duritatea atunci cand este cald? Sa fie obosit?! Mai ales ca am observat o diferenta mare in modul cum cupleaza atunci cand este cald/rece. Cand este cald ambreiajul, variatorul pare ca "invinge" mai usor fuliile lui. Am role de 7gr, arc mare galben, arculetele de saboti stock. In configuratia asta merge cel mai bine. Va sunt recunoscator daca imi raspundeti . Editat Iulie 18, 2009 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.