vladut_ab Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 sall miam cumpar si io o toba giannelli si nus multumit cum merge la carburator ca sa nu se inece cand accelerez tre sa strnag surubelul de la aer la maxim si nu trage ca inainte adik pleak greu de tot.nuj ce naiba are sau poate ii ca la toba mio zis ala ca are o saiba deaia fix la teava cum intra la motor ii o saiba acolo si o zis ca sa io dau jos da nuj dak ii de la aia pls help me Iata nijte poze : daca se tureaza in gol inseamna ca tre sa schimbi ambreiaju (puterea motorului e prea mare si ambreiaju nu apuca sa cupleze). daca suna ca si cum ar muri, e posibil sa fie de vina filtrul de aer (admisia si evacuarea sunt calculate unele in functie de altele). totusi, inainte de a pune un filtru sportiv mai bine consulti un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 ofofof ! ce usor e sa vorbesti ,explica-i omului si cum sa desfaca piulita aia fiindca nu-i chiar asa de simplu.din pacate nici eu nu stiu Ai dreptate , uitasem. Ai nevoie de un prieten , o dalta si un ciocan. Pui prietenul sa tina frana de spate apasata(ca sa ramana roata blocata) , apoi pui dalta pe marginea piulitei si dai cu ciocanul,ii trebuie cateva socuri ca sa se desfaca , deoarece ea se strange singura in mers ( ar trebui ) Si piulita de sub capac tot cu dalta trebuie stransa. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Ai dreptate , uitasem. Ai nevoie de un prieten , o dalta si un ciocan. Pui prietenul sa tina frana de spate apasata(ca sa ramana roata blocata) , apoi pui dalta pe marginea piulitei si dai cu ciocanul,ii trebuie cateva socuri ca sa se desfaca , deoarece ea se strange singura in mers ( ar trebui ) Si piulita de sub capac tot cu dalta trebuie stransa. bafta! decat dalta si ciocan mai bine te duci la o vulcanizare, si ti-l desface cu pistol cu aer comprimat....nice and easy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Cine stie de ce nu imi merge ceasu de apa ? , ala de arata cat de calda este apa . Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 verifica termometrul si electricitatea la bord Pls PLS PLS PLS PLS PLS PLS PLS AJUTOR AM un Suzuki address si ieri m-am dat cu el cam 20 de km si acum nu mai porneste am schimbat bujia am verificat daca da scantei si era in regula datimi si mie niste explicatii ce ar putea fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 lacika chiar daca esti disperat nu mai posta si tu asa peste tot si cu caractere de 20 si cat or fi ele. Daca da scanteie, verifica compresia din piston, vezi daca e bujia uda, vezi daca se misca roata din spate (sa nu fie blocat ceva la transmisie), vezi filtru de aer sa fie bagat bine, sa nu fie ceva infundat pe la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 ok ok ok ms ms bujia este uda roata din spate nu se in varte dor putin ca nu porneste motoru cred ca e infundat carburatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 cand e rece, scuterul meu porneste dupa 22312342132412341242 pedale ) , ce poate avea ? bujia e noua, nu o uda.... compresie parca e.... si cand porneste ... merge cateva secunde si se opreste, parca se ineaca. vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Strange things happen. Cat timp aveam toba sport montata pornea dintr-o pedala, chiar daca afara erau -10 grade. Acum, de cand am pus toba stock, porneste mult mai greu. Ar avea careva vreo explicatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 S a obisnuit cu aia sport ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigNC Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 SALUT Am si eu o APRILIA RS 50 care porneste impecabil, dar nu se tureaza mai mult de 3 - 4 mii de ture. Am verificat carburatorul, esapamentul e gol (am scos tot - dar asta e o mare prostie), compresia e buna ................. Stie cineva ca sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 SALUT Am si eu o APRILIA RS 50 care porneste impecabil, dar nu se tureaza mai mult de 3 - 4 mii de ture. Am verificat carburatorul, esapamentul e gol (am scos tot - dar asta e o mare prostie), compresia e buna ................. Stie cineva ca sa ii fac? salut in primul rand vreau sa te intreb....ai umblat la reglajul de aer? ce fel de benzina ii dai? dak nu ai umblat la astea...iti dau un sfat mic schimba-i bujia....garantez 1005 ca o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 BigNC exact aceiasi problema am avut si eu!!! Si am desfacut carburatoru, l-am curatat, am suflat prin jiglore si l-am pus la loc. si tot asa am desfacut si variatorul am rearanjat rolele, si acuma merge perfect. Incearca si tu caci poate o sa dea rezultate! Multa bafta si salutari cu halogenu'! --- Mesaj completat în 27 Jul 2007 21:01 -------------Sa va intreb ceva... Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc. Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil. Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii. Salutari cu halogenu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Sa va intreb ceva... Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc. Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil. Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii. Salutari cu halogenu trebuie schimbat si cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 don' juan...la 100 ron nu stiu cat de bun e...iti recomand sa-ti iei de la firme recunoscute. Segmentii vrei sa zici la 35 ron, aia mai merg, sunt importanti dar nu prea conteaza firma...daca ai bani merita sa-ti iei un set de 70 cc, dar tot mai fiabil si mai bun mi se pare unul de 50, stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 BigNC exact aceiasi problema am avut si eu!!! Si am desfacut carburatoru, l-am curatat, am suflat prin jiglore si l-am pus la loc. si tot asa am desfacut si variatorul am rearanjat rolele, si acuma merge perfect. Incearca si tu caci poate o sa dea rezultate! Multa bafta si salutari cu halogenu'! <small>--- Mesaj completat în 27 Jul 2007 21:01 -------------</small><br/>Sa va intreb ceva... Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc. Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil. Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii. Salutari cu halogenu segmenti la 350 ron? sunt din aur placati cu platina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 35 ron am vrut sa zic . Dar era clar.No bine atunci! O sa-mi pun un kit de 70cc cand o sa mai strang ceva bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 ce noroc , M-au oprit 2 masini rutiere , si 2 comunitari , Sa vada daca am furat scuteru , l-am impins 7 km .. P.S , Aveam toate actele de la scuter la mn , si asigurarea , si certificatu de la primarie , si factura de cumparare , si buletinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 ce noroc , M-au oprit 2 masini rutiere , si 2 comunitari , Sa vada daca am furat scuteru , l-am impins 7 km .. P.S , Aveam toate actele de la scuter la mn , si asigurarea , si certificatu de la primarie , si factura de cumparare , si buletinu era si de asteptat la ce fel arata.. ..de fapt,stai...si a mea arata la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bestflorin Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Am si eu un scuter Yamaha MBK Forte. Cand e motorul rece are super demaraj, iar cand se incalzeste, dupa ce merg vreo 15-20 min cu el are un demaraj de 2 lei. Top speedul e acelasi si cu motorul rece si incalzit. Stie cineva ce are si ce pot sa ii fac sa isi pastreze demarajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Stie cineva care este reglajul standard la cele 2 jiglere(aer si benzina cred) de la carburator? Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 care ai idee de unde gasesc becuri 12v 35w cu trei contacte pe cercul ala de la baza>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bestflorin Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Daca e vorba de bec cu doua faze atunci ar trebui sa gasestei pe la o benzinarie. Incearca la Petrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Ca tot veni vorba de becuri...stie cineva cum se numeste tipul de becuri folosit pe SR? sunt becuri cu mufa nu cu contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Stie cineva care este reglajul standard la cele 2 jiglere(aer si benzina cred) de la carburator? Asfalt uscat!! cele dua jiglere sunt unu de aer si unu de relanti. alte jglere nu sunt! la aer e 2 ture jmate si la relanti e dupa preferinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.