LONCIN-18A Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Face cineva carene din fibra, mai bune ca cele din plastic,cu urechi de prindere mai rezistente? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salut, vreau sa cumpar un cilindru , cu tot cu chiuloasa, costa 270 de roni NUMAI CA sunt made in Taiwan.Ce parere aveti de piesele astea facute poate "pe vapor".. ati avut , v-au tinut? Omul de la magazin a spus ca daca fac rodajul cum trebuie, poate duce destul de mult.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut, vreau sa cumpar un cilindru , cu tot cu chiuloasa, costa 270 de roni NUMAI CA sunt made in Taiwan.Ce parere aveti de piesele astea facute poate "pe vapor".. ati avut , v-au tinut? Omul de la magazin a spus ca daca fac rodajul cum trebuie, poate duce destul de mult.Multumesc Despre ce motoscuter e vorba? pune si tu o poza ca nu se supara nimeni. Se poate ca omul de la magazin sa aiba si el dreptate. Daca rodajul si exploatarea se face in normele prevazute de producator piesele motorului pot rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Am un motoscuter Peugeot Rapido50, si am o problema la el. II dau pedala si porneste dar nu sta la relanti mai mult de 15 secunde, daca incerc sa accelerez moare, ce sa fie oare defect.eu mam gandit, sa fie semeringurile.ce pareri aveti si voi?? Editat Februarie 5, 2012 de Ulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Am un motoscuter Peugeot Rapido50, si am o problema la el. II dau pedala si porneste dar nu sta la relanti mai mult de 15 secunde, daca incerc sa accelerez moare, ce sa fie oare defect.eu mam gandit, sa fie semeringurile.ce pareri aveti si voi?? carburatorul cum e? ai umblat la el? curatat...spalat. Vezi ca are 2 surubele unul de aer si unul de benzina jonglezi din ele pana tine relantiul asa cum vrei tu, daca nu raspunde la reglaje atunci se poate sa fie si semeringurile de vina, etansarea in general. spor. Editat Februarie 5, 2012 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Multumesc de sfat, dar am gasit HIBA. Nu avea Masa la motor. Acuma merge bricu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Despre ce motoscuter e vorba? pune si tu o poza ca nu se supara nimeni. Se poate ca omul de la magazin sa aiba si el dreptate. Daca rodajul si exploatarea se face in normele prevazute de producator piesele motorului pot rezista. Este o gilera rcr, de 49 cc. Setul ce costa 270 de ron nu se potrivea si a trebuit sa cumpar unul de 400 de ron.. de data asta, vanzatorul a spus ca e original dar nu cred... Am montat setul, dar mobra are niste probleme.Cateodata porneste dupa 3-4 pedale, cateodata trebuie impinsa, dupa ce porneste, cand se tureaza , cand nu se tureaza .. in momentul in care se tureaza bine si o bag in viteza, nu mai are putere , cred ca merge cu 5 km /h.Carburatorul este curatat si reglat,filtrul de aer este curatat, toba nu este infundata.Sa fie de la compresie toata treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Este o gilera rcr, de 49 cc. Setul ce costa 270 de ron nu se potrivea si a trebuit sa cumpar unul de 400 de ron.. de data asta, vanzatorul a spus ca e original dar nu cred... Am montat setul, dar mobra are niste probleme.Cateodata porneste dupa 3-4 pedale, cateodata trebuie impinsa, dupa ce porneste, cand se tureaza , cand nu se tureaza .. in momentul in care se tureaza bine si o bag in viteza, nu mai are putere , cred ca merge cu 5 km /h.Carburatorul este curatat si reglat,filtrul de aer este curatat, toba nu este infundata.Sa fie de la compresie toata treaba ? Da se poate sa fie si de la compresie, daca ai pus cilindru nou si pe el ai montat pistonul si segmentii vechi (piese care deja au uzura si neconforme cu diametrul noului cilindru) Daca ai pus cilindru+piston+segmenti noi atunci e de la montaj defectuos trage aer si pe altundeva decat pe admisie (etansarea). bafta la surubarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Setul a fost nou. Ieri am mers cu gandu sa o repar .. dar tot n-am reusit.Tineam bricheta deasupra vasului pentru antigel si ieseau flacari ca din toba dupa asta am desfacut cilindrul.In toba era tot antigelul ce l-am bagat, era amestecat cu benzina, pe piston era antigel, locul din cilindru pe unde isi trage benzina era cu antigel iar garnitura de vine pusa pe prezoane era franjuri.Am pus totul inapoi si in loc de garnitura aia am bagat silicon rosu dar tot sufla prin recipientul pentru antigel.Asa trebuie? sau va trebui sa desfac iarasi chiuloasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 pai nu merge silicon, fa o garnitura din clincherit sau carton, vezi la rubrica service. nu are voie sa arunce compresie in antigel. nu gasesti nici un mecanic sa te ajute? treci la profil localitatea, poate se gaseste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Setul a fost nou. Ieri am mers cu gandu sa o repar .. dar tot n-am reusit.Tineam bricheta deasupra vasului pentru antigel si ieseau flacari ca din toba dupa asta am desfacut cilindrul.In toba era tot antigelul ce l-am bagat, era amestecat cu benzina, pe piston era antigel, locul din cilindru pe unde isi trage benzina era cu antigel iar garnitura de vine pusa pe prezoane era franjuri.Am pus totul inapoi si in loc de garnitura aia am bagat silicon rosu dar tot sufla prin recipientul pentru antigel.Asa trebuie? sau va trebui sa desfac iarasi chiuloasa ? e cam grava situatia la tine, am zis eu ca e din etansare (montaj defectuos) antigelul nu trebuie sa se amestece cu nici un lichid mai putin cu benzina, recomandat- pune o garnitura noua.....nu te apuca sa cioplesti tu una din nu stiu ce hartie, poti da si cu silicon dar trebuie sa ai mare grija sa nu pui in exces (o pelicula fina) ca o sa astupe orificiile prin care circula lichidul de racire si atunci o sa calezi motorul. da trebuie sa demontezi iarasi si sa montezi la loc cu mare grija si atentie ca altfel o sa te plimbi cu adidasi, piulitele de pe prezoane le strangi treptat si todeauna in x opusa una celeilalte cate putin nu pana la capat ca atunci degeaba bagi garnitura noua. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVU Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Attached Image: 2011-06-20 19.38.11.jpgSalut baieti, am un Runner de 49 de prin 2001 2002, nu mai stiu exact, tre sa ma uit prin acte, care si-a dat duhul saracu. Ideea este ca imi trebuie tot motorul, ori pe bucati (ambielaj, set motor, bendix) sau sa cumpar un motor intreg sh. Pentru varianta cu schimbat piese am gasit piese unguresti care nu stiu cat sunt de bune. Asa ca va rog sa imi dati niste sfaturi cam ce merita sa fac: refacut motor (de unde cumpar piese bune),schimbat motor cu totu(poate stiti pe cineva care vinde), vandut asa cum este...etc... Nu ma grabesc, vreau sa-l repar la primavara dar vreau sa imi fac niste calcule, pe cat posibil sa ies ieftin dar cu piese bune. Multumesc anticipat. Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Atunci am sa cumpar un set de garnituri... Chiuloasa o strang treptat in mai multe zile?la sfarsit trebuie sa fie stransa la maxim?Multumesc de sfaturi Editat Februarie 29, 2012 de robike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Atunci am sa cumpar un set de garnituri... Chiuloasa o strang treptat in mai multe zile?la sfarsit trebuie sa fie stransa la maxim?Multumesc de sfaturi OK ft bine faci cu gerniturile, in ceea ce priveste chiulasa nu e nevoie sa stai mai multe zile sa strangi la ea. Pui chiulasa pe pozitie te asiguri ca se aseaza bine pe cilindru si garnitura ,infiletezi piulitele pe prezoane la mana pana ce ajunge la chiulasa, verifici sa nu joace in vreo parte pe cilindru si incepi sa strangi piulitele cu cheia cate o jumatate de tura fiecare, in X adica urmatoarea piulita la care incepi sa strangi sa fie opusa celei pe care tocmai ai strans-o. Cand am zis treptat m-am referit la faptul ca sa strangi fiecare piulita cate putin, normal ca trebuie stransa la maxim, apreciezi si tu cam la ce forta fost stransa inainte. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Am un scuter Peugeot Vivacity din 2001 si mi-sa rupt cureaua. Pe ea scrie 11 729 171 00 Inrebarea mea este: Unde gasesc curea buna la un pret rezonabil ? PS: Am cautat pe net si gasesc numai alte dimensiuni. Ajutati-ma cu un link M-am prins 171 inseamna 17,1mm. Problema e ca gasesc numai 17,5 sau 17,7. S-or potrivi ??? Editat Martie 1, 2012 de SorinSenior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Salut.E greu de schimbat pompa de apa la un Gilera DNA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @SorinSenior : incearca la scuter-centre @Coco : da,este greu....trebuie desfacut motorul in 2 (pompa este pe langa ambielaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 tot in probleme o tin ...Am reusit sa etansez chiuloasa, nu mai sufla pe la antigel dar s-a rupt ceva din ansamblul schimbatorului de viteze.Practic, el schimba vitezele.Puteti sa-mi spuneti cum se numeste?Multumesc http://imageshack.us/photo/my-images/542/20120302204348.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 tot in probleme o tin ...Am reusit sa etansez chiuloasa, nu mai sufla pe la antigel dar s-a rupt ceva din ansamblul schimbatorului de viteze.Practic, el schimba vitezele.Puteti sa-mi spuneti cum se numeste?Multumesc http://imageshack.us/photo/my-images/542/20120302204348.jpg/ In manualul de service poate gasesti cum se numaste piesa, dupa cum se vede in poza se poate suda daca vrei s-o sudezi daca nu.....una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) salutare baieti!! ajutatima sa ajut un prieten.. are o Honda dio..si de la o vreme cam nu prea mai merge bine..cind se incalzeste motoru si vrei sa pleci din loc nu se tureaza cind accelerezi.. noi ne-am gindit ca de vina ar fi socu(are soc electronic...) ne intereseaza o schema electronica a acelui soc...sau principiul de functionare.. astept raspunsuri de la cine se pricepe Editat Martie 9, 2012 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 sau toba infundata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 posibil... dar de ce face doar la cald? parerea mea e ca daca ar fi toba tot aceleas simtome arfi si la rece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Salut.E greu de schimbat pompa de apa la un Gilera DNA ? Daca nu ai mai desfacut motorul in 2 nici odata...mai bine dute la un mecanic sa umble la pompa de apa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am avut si eu toba infundata si asa facea. statea la relanti dar nu se tura. nu scotea pe evacuare nimic.cand era rece parca mergea,apoi murea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) E posibil sa mai gasesc pentru o Honda SH150 o axa cu came ??? Sau pot sa o repar pe a mea ?Se poate incarca cu sudura ? multumesc anticipat Editat Martie 15, 2012 de Denis TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.