Rolly Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Vreau sa-mi iau si eu doua halogene pentru sr....daca imi spune si mie cineva de ce putere sa-mi iau becurile sa mearga in conditii bune (sa nu-mi manance prea mult curentul din alternator) i-as fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 35W. Da ce fel de halogene trebuie sa cautam pt. SR? Ca sunt si ele pe diferite socluri. Din ce'am vazut prin manualul de intretinere sunt becuri cu mufa ca in poza de mai jos.(becul notat cu 2 se gaseste in ambele lupe ale 50'ului) Cum mama dra***ui se numeste tipu' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 (editat) 35W. Da ce fel de halogene trebuie sa cautam pt. SR? Ca sunt si ele pe diferite socluri. Din ce'am vazut prin manualul de intretinere sunt becuri cu mufa ca in poza de mai jos.(becul notat cu 2 se gaseste in ambele lupe ale 50'ului) Cum mama dra***ui se numeste tipu' asta? Uitate dak nui bec de proiector deala de ceata cum ii la logan ca asa am io la masina Editat August 5, 2007 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Aoleu crettz...tu ai si pozitie si faza nu? Eu am doar faza, la mine becurile sunt normale, ca alea de dacie, cu prinderea prin papuc. Ma intereseaza doar puterea, ele originale sunt de 15W nu? Mi se pare totusi cam mult de 35... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Nu tata si eu tot faza. Poza e pt modelul de 125/150 care are pozitie, faza scurta, faza lunga, iar becul nr.2 e de faza scurta pe care o avem si noi. In poze e cu mufa si mi'a mai zis cineva pana sa ma documentez ca tot cu mufa ar fi. Cel mai simplu ar fi sa desfac si sa ma uit, da "spintec" atata scuter doar sa'l vad? offf Din cate ai vazut si tu in magazine si benzinarii halogene sunt de 55/60W, greu mai gasesti de 35W care banuiesc ca e cea mai mica valoare la becuri mari. Insa sigur duce magnetou 35, sa nu fie peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 (editat) 35W. Da ce fel de halogene trebuie sa cautam pt. SR? Ca sunt si ele pe diferite socluri. Din ce'am vazut prin manualul de intretinere sunt becuri cu mufa ca in poza de mai jos.(becul notat cu 2 se gaseste in ambele lupe ale 50'ului) Cum mama dra***ui se numeste tipu' asta? alea sunt becuri de proiector io la runner am halogene ceva de genu aluia din poza dar sunt la fel ca la tine au un fir si o mufa in capat si habar nu am unde o sa gasesc Editat August 5, 2007 de robbyvl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Salut, va rog sa-mi spuneti cum trebuie pozitionat la montare pistonul in cilindru ? Locul de imbinare a segmentilor trebuie orientat catre admisie sau catre evacuare ? Oricum nu are decit doua pozitii dar nu stiu care din ele este cea corecta. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felipe67 Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 salutare....am si eu un piaggio nrg din 2003 si de cand l'am luat numai probleme a avut. cred k din cauza k are 40000km . sa trecem peste asta. )knd l'am luat nu mergea pompa de apa. nu avea rotita dintre pompa de apa si cea de ulei. am pus rotita am pus cureaua...acum am crapat motoru' in 2 sa ii schimb rulmentii de la ambielaj. am gasit si daia. problema e alta. daca stiti pompa de apa la nrg se afla in interiorul motorului. pompa e buna nu are nimik, in schimb semeringul pompei este praf. vreau sa imi spuneti si mie daca gasesc doar semeringul separat si unde. inca ceva. nu am terminat . semeringurile de la ambielaj...is praf de asemenea....vreau sa le schimb...am obs k unu e mai mare si unu e mai mic. daca stiti unde as putea sa gasesc v'as fi recunoscator...sa ma gandesc ce mai are scuteru... parca nu mai are nimik....aaa....ba da....electromotorul se invarte invers si nu imi arunca bendixu...am pus firele in toate modurile posibile...degeaba...ma gandesc k e de la bobinaj. si....mi'a sarit arcu de la peda...nu s'a rupt...cum pot sa'l pun k mi'a scos peri albi cat m'am chinuit CAM LUNGA LISTA DAR ASTA E.....ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 salutare....am si eu un piaggio nrg din 2003 si de cand l'am luat numai probleme a avut. cred k din cauza k are 40000km . sa trecem peste asta. )knd l'am luat nu mergea pompa de apa. nu avea rotita dintre pompa de apa si cea de ulei. am pus rotita am pus cureaua...acum am crapat motoru' in 2 sa ii schimb rulmentii de la ambielaj. am gasit si daia. problema e alta. daca stiti pompa de apa la nrg se afla in interiorul motorului. pompa e buna nu are nimik, in schimb semeringul pompei este praf. vreau sa imi spuneti si mie daca gasesc doar semeringul separat si unde. inca ceva. nu am terminat . semeringurile de la ambielaj...is praf de asemenea....vreau sa le schimb...am obs k unu e mai mare si unu e mai mic. daca stiti unde as putea sa gasesc v'as fi recunoscator...sa ma gandesc ce mai are scuteru... parca nu mai are nimik....aaa....ba da....electromotorul se invarte invers si nu imi arunca bendixu...am pus firele in toate modurile posibile...degeaba...ma gandesc k e de la bobinaj. si....mi'a sarit arcu de la peda...nu s'a rupt...cum pot sa'l pun k mi'a scos peri albi cat m'am chinuit CAM LUNGA LISTA DAR ASTA E.....ASFALT USCAT Daca esti din Bucuresti poti sa incerci pe Titulescu (cum mergi dinspre guvern spre Basarab, dupa stopul de la Dr. Felix, imediat dupa Golden Blitz pe dreapta) la PanEuro (dealer oficial de Piaggio) sau la service-ul lor care e situat pe fundatura din dreapta bulevardului Cantemir situata imediat dupa trecerea de pietoni cu semnal galben intermitent (cum mergi spre Parcul Tineretului, ultima trecere de pietoni inainte de intersectia de la parc). Pentru mai multe detalii suna-l pe Ciprian Neculai (asta e seful de la service) la 0724561013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felipe67 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Daca esti din Bucuresti poti sa incerci pe Titulescu (cum mergi dinspre guvern spre Basarab, dupa stopul de la Dr. Felix, imediat dupa Golden Blitz pe dreapta) la PanEuro (dealer oficial de Piaggio) sau la service-ul lor care e situat pe fundatura din dreapta bulevardului Cantemir situata imediat dupa trecerea de pietoni cu semnal galben intermitent (cum mergi spre Parcul Tineretului, ultima trecere de pietoni inainte de intersectia de la parc). Pentru mai multe detalii suna-l pe Ciprian Neculai (asta e seful de la service) la 0724561013 Multumesc mult...azi mi'am luat tot setul de reparatie de la pompa de apa...am dat 80 de ron p el de la moped 91 daca ati auzit d el ... sau de la kiss motors reprezentanta piaggio din ploiesti k eu de acolo is mc moolt...mai am de luat rulmenti de ambielaj....dar aia ii iau de la SKF o firma specializata de rulmenti te pierzi in depozitu' lor maine ma apuc de el daca imi iau rulmentii mc inca o data .... mai ramane acum electromotoru si ce mai e p aclo scris mai sus k am uitat ce am mai scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Avetzi idee imi poate face RCA pe un talon de italia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 am trintit un scuter piagio zip 100 si nu mai imi ramane pornita decat daca o accelerez daca las acceleratia se opreste motoru ce sa intamplat oare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladone-Aprilia Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut baieti.M-am uitat recent pe net pe un forum Aprilia si am vazut ca cureaua de transmisie trebuie schimbata dupa 8000km.Acum am la el 9300 si cureaua imi scartaie putin cand plec,aproape ca nici nu se aude asa tare.Daca voi schimba cureaua e posibil ca scuterul sa mearga mai bine?Sau sa mearga tot la fel ca pana acum. Alta chestie e despre ulei,ce ulei ar trebui sa folosesc la SR ca sa tina motorul cat mai mult,sa nu il f*t cu tot felul de porcarii.Si la transmisie ce tip de ulei trebuie sa folosesc acolo unde e capacelul ala langa roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Sal!Am desfacut capacu ala de ii pedala de pornire si am vazut la variatorul din fata ca unde sta curea cand pleaca ca ii o saiba mai lata pe care sta cureaua cand ii jos la variator si am impresia ca aia ii limitare si de accea va cer ajutoru sami spuneti dak aia ii sa stiu dak sa o scot..mentionez ca scuterul merea cam 70 km/h si in panta se ducea 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut baieti.M-am uitat recent pe net pe un forum Aprilia si am vazut ca cureaua de transmisie trebuie schimbata dupa 8000km.Acum am la el 9300 si cureaua imi scartaie putin cand plec,aproape ca nici nu se aude asa tare.Daca voi schimba cureaua e posibil ca scuterul sa mearga mai bine?Sau sa mearga tot la fel ca pana acum. Alta chestie e despre ulei,ce ulei ar trebui sa folosesc la SR ca sa tina motorul cat mai mult,sa nu il f*t cu tot felul de porcarii.Si la transmisie ce tip de ulei trebuie sa folosesc acolo unde e capacelul ala langa roata. ulei de transmisie adica 75w90 sau 80w90...tre sa pui cantitate fixa,scrie pe carter sau in carte cat tre sa pui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! Asa imi face si mie =))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Asa imi face si mie =))))))) Bine ai venit in "clan"! Si sa inteleg k nu ai aflat ink care e cauza nuh?Yo i-am pus si ulei mai scump la 50lei/l,am incerkt mai multe feluri de benzina insa tot asa face . Astept in continuare sfatul unuia care se pricepe la lucruri d-astea,insa cred k o sa ajung sa ii schimb segmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
db10zar Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 vezi daca se incalzeste variatorul si ambreiajul , daca da asta poate fi o cauza a problemei"incins sa nu poti sa pui mana pe el" . --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:00 -------------apropo succes SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) nu sunt sigur , dar din cate am citit pe aici , Se inginge motorul , si se dilata segmenti . Nu mai face bine compresia , si trage mult mai greu de la relanti P.S Asa aveam eu la ex aprilia sr www , dar avea 32.000 de km , ''31850km sa zic..'' Cand era motorul rece , era tun . Editat August 12, 2007 de sica_sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 vezi daca se incalzeste variatorul si ambreiajul , daca da asta poate fi o cauza a problemei"incins sa nu poti sa pui mana pe el" . <small>--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:00 -------------</small><br/>apropo succes SI ASFALT USCAT La mine se incalzeste destule de tare..adik arde putin ce tre sai fac ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
db10zar Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 uitate daca mai ai palele de ventilatie la fulia de la variator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) alea le am numa una mi so rupt ...altceva nu sti ce are sau poate nam ulei acolo la transmisie si deaia se incalzeste asa ? Editat August 13, 2007 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 vezi daca se incalzeste variatorul si ambreiajul , daca da asta poate fi o cauza a problemei"incins sa nu poti sa pui mana pe el" . <small>--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 00:00 -------------</small><br/>apropo succes SI ASFALT USCAT Se incalzeste putin,nu pot sa zic ca nu,dar totusi potzi sa pui mana p el.Si daca ar fi problema de la transmisie,ce ar trebui schimbat?ambreiaj,curea,role??? nu sunt sigur , dar din cate am citit pe aici , Se inginge motorul , si se dilata segmenti . Nu mai face bine compresia , si trage mult mai greu de la relanti P.S Asa aveam eu la ex aprilia sr www , dar avea 32.000 de km , ''31850km sa zic..'' Cand era motorul rece , era tun . Mda,cred k aici e problema,pt ca cum am mai spus knd e rece motorul trage de rupe(cu scartaieturi ),iar dupa 20min abia o ia din loc de la relanti ,cel mai probabil ca se dilata segmentii si pierde compresia,km spuneai si u sica.Cred k o sa ii segmentez motoru',poate astfel o sa rezolv problema. Ms pt sfaturi,asphalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! clar!!!.. sau uzat segmentii ......... o intrebare! cum ai observat chestia asta ca nu mai trage si nu mai fuge,?.... dintro data sau de o vreme tot mai tare! ? oricum desfa motoru' si segmenteaza-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.