OVK Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 eu am reusit singur.e greu sa bagi un surub la rotile alea dintate sa le blochezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 da jos piesa 1 si nu va fi nici o problema garantat. Asa e. Multumesc mult pentru sfat. Am dat azi piesa 1, a.k.a. limitatorul, jos si merge cu 70 km/h Intr-o vale am prins chiar vreo 85 km/h(era inclinata rau valea aia ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diesel GL Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 care ma ajuta cu montarea unei alarme la un scuter aprilia sr 50??? Eventual unde gasesc firele care trebuie...ms. Am schema de la alarma dar nu o am pe cea de la scuter(deocamdata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Noiembrie 29, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2006 care ma ajuta cu montarea unei alarme la un scuter aprilia sr 50??? Eventual unde gasesc firele care trebuie...ms. Am schema de la alarma dar nu o am pe cea de la scuter(deocamdata). la noi in bz e un baiat care repara si monteaza alarme. el e la fac in buc si in cursu saptamani te poate ajuta. nr tel 0727881292 sorin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_boss99 Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) Sallz all !! Poate ma ajuta si pe mine cineva ca am intrat in disperare!! Am o aprilia sr 49 (scuter) si tre sa refac cilindru prin bucsare am intzeles de la service-ul unde o am lasata doar ca mi se spune ca nu exista nimeni in bucuresti care sa faca asa ceva decat o firma cu care lucreaza ei iar aia ma tzin pe loc de vreo 2 saptamani ca cica nu au chef ....timp si nu mai stiu cate motive oricum de platit am platit in avans toata lucrarea vreo 4.5 mil lei. Ma gsaiti la id de mess crazy_boss99 dau o cola rece Editat Decembrie 3, 2006 de crazy_boss99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikky Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 ....timp si nu mai stiu cate motive oricum de platit am platit in avans toata lucrarea vreo 4.5 mil lei. Ma gsaiti la id de mess crazy_boss99 dau o cola rece De banii astia iti luai un set motor nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LETo F12 Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Fratilor ... am si eu o problema am un malaguti f12 mi-sa rupt cablu de la vitezometru ....unde pot sa gasesc un cablu ?? asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Fratilor ... am si eu o problema am un malaguti f12 mi-sa rupt cablu de la vitezometru ....unde pot sa gasesc un cablu ?? asfalt uscat !! nu stiu dak gasesti... si mie mi s-a rupt mai demult, si am pus unu de dacie pe care l-am scurtat (am pus deasta pt ca era numai 15 lei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Decembrie 5, 2006 Autor Share Postat Decembrie 5, 2006 ....timp si nu mai stiu cate motive oricum de platit am platit in avans toata lucrarea vreo 4.5 mil lei. Ma gsaiti la id de mess crazy_boss99 dau o cola rece De banii astia iti luai un set motor nou incearca la motor unu in buc pe langa palat. e reprezentanta malagutti acolo. poate gasesti acolo ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 (editat) Buna. Am un Piaggio nrg si am o problema cu el.Telescopul fata pe dreapta tot timpul mi se innegreste pt. ca scapa ulei pe la simering.Intrebare catre voi:daca schimb simeringuri+garnituri se rezolva problema?si unde as putea cumpara tot ce am nevoie sa nu mai scape ulei?Mentionez ca nu a fost accidentat,distorsionat,lovit telescopul. Editat Decembrie 10, 2006 de piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
<Urban Rangers>Tibi Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Buna. Am un Piaggio nrg si am o problema cu el.Telescopul fata pe dreapta tot timpul mi se innegreste pt. ca scapa ulei pe la simering.Intrebare catre voi:daca schimb simeringuri+garnituri se rezolva problema?si unde as putea cumpara tot ce am nevoie sa nu mai scape ulei?Mentionez ca nu a fost accidentat,distorsionat,lovit telescopul. de la Paneuro...piese de schimb piaggio vespa gilera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Fratilor ... am si eu o problema am un malaguti f12 mi-sa rupt cablu de la vitezometru ....unde pot sa gasesc un cablu ?? asfalt uscat !! shio am unu la fel f12 2003 cu display digital ... nam gasit nicaieri cablu dasta inclusiv la motor1 ... singura sansa ar fi sa ne aduca cineva din italia ... daca gasesti zimi si mie ... ca in romania nu gasesti sigur ps - io tocmai am bulit filetul de la bujie ... maine dimineatza desfac chiuloasa shi il duc la bucshat ... ati mai facut asa ceva ? ... probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 @Urban Rangers Dar Paneuro mai exista?La Tg.Mures Paneuro care avea showroom Piaggio a dat faliment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 nu are absolut nimic daca bucsezi chiuloasa,daca face meseriasu treaba buna!!............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 salz!cum scot un surub care mi so rupt inauntru unde era infiletat pls help me .......vas fii recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 salz!cum scot un surub care mi so rupt inauntru unde era infiletat pls help me .......vas fii recunoscator Dai gaura cu un burghiu mai mic decat surubul si va iesi.Din mana greu poti sa-l faci ,trebuie fixata piesa si gaurit cu masina prinsa si el in suport.Atentie sa nu-ti fuga burghiul,si sa distrugi filetul. Sarbatori fericite tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 (editat) Am incercat cu un burghiu mic sai fac un plus si sal scot cu surubelnita da nu mere ca fuge burgiu l.................... tu cum zici sa fie burghiu umpic mai mic decat surubu???? ms oricum Sarbatori Fericite Editat Decembrie 26, 2006 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Salutare la toata lumea! Am mers azi sa vad un DNA, insa spre dezamagirea mea are unul din telescoapele furcii o tenta indoit...se poate remedia cumva? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Salutare la toata lumea! Am mers azi sa vad un DNA, insa spre dezamagirea mea are unul din telescoapele furcii o tenta indoit...se poate remedia cumva? Multumesc anticipat! da... schimbate ... din cate am auzit nu se pot indrepta perfect... si daca nu sunt perfect drepte o curga uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 am observat de ieri că are momente când trag de accelerație Âşi nu primeÂşte benzină...de la ce să fie?cablu de la accelerație sau carburatorul?să încerc să curat carburatorul?să schimb filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Incearca sa cureti carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 mersi,se pare ca era doar benzina proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 mersi,se pare ca era doar benzina proasta. Sal. Vezi poate trebuie schimbat sau macar curatat filtrul de benzina, daca are scuterul tau asa ceva. De exemplu, exista filtre de benzina la care materialul filtrant este dintr-un fel de carton. Daca printr-ul astfel de filtru intra apa (din benzina) ... ADIO! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_aprilia Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 cn ma poate ajuta si pe mn am un scuter si nu mai da scanteie la bujie kre k din kuza k ramas blocata pornirea din buton timp de 5 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 Salutare, Din cate am citit pana acum aici nici un post nu ma ajuta sa imi rezolv problema la scuter si asa ca m-am gandit sa ma bag si eu in seama. Problema sta in felul urmator: De cand am cumparat runnerul fiind mai nou (an fabricatie 2003) m-am gandit ca nu o sa am niciodata probleme dar nu a fost asa. In primul rand dupa 1 luna ma remarcat faptul ca aveam un consum exagerat ( prox 7 - 8 litri la 100Km ) nu am mai rezistat si am inceput sa intreb in stanga si in dreapta ce se poate face. Pana la urma am mers la un service carburatoare (in Brasov ,uzina2 Carfil sau ceva de genu pt cunoscatori) unde am dat jos carburatorul l-au curatat baietii de acolo si mi-au zis ca orificiile pe unde carburatorul isi trage aerul erau infundate iar "cuiul pontou"(cel care e legat de cablul de acceleratie si are 3 sau 4 nivele) era la maxim adica pe consum mare. Asta e tot ce am inteles de la ei la momentul respectiv. Dupa cateva modificari ale nivelului respectivului "cui" spun ei ca este rezolvat dar o alta problema ce aparea si mi-au spus ca e normala: in momentul in care rasuceam maneta de acceleratie pe la un anumit nivel ( cam 40-45 km/h ) se "taia" acceleratia sau ceva de genu murea motorul dar daca reveneam la pozitia anterioara isi revenea. Ma multumesc cu atat gandind ca poate consumul va scadea si il las asa. Acum dupa cateva zile constat ca nu mai porneste la cheie si asta m-a nemultumit fiind nevoit sa il pornesc de la pedala (kickstart). Consumul recunosc a scazut semnificativ el inca e limitat si merge bine 45-50 dar eu cum tot l-am pornit la pedala si acolo au aparut probleme. Inaite cand apasam pedala brusc revenea singura inapoi(in cazurile cand motorul imi murea la semafor nu pornea decat la 10 pedale ). De la o vreme nu mai revine singura trebuie ajutata cu piciorul si scoate un sunet ciudat ca si cum ar freca metal pe metal. Fiind iarna l-am pornit mai rar iar acum vreau din nou sa il folosesc tinand cont de vremea de afara. Am mare nevoie de sfaturile voastre eventual un mecanic bun care sa ma ajute sa il si delimitez cu ocazia asta(am gasit metoda dar e mai sigur cu un profesionist langa tine). Eu fiind din Brasov cred ca exista cineva de incredere la care ati apelat si ati fost multumiti de servicii si acum as avea si eu nevoie de acel ajutor. Va multumesc pentru rabdare, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.