Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care ma ajuta cu montarea unei alarme la un scuter aprilia sr 50???

Eventual unde gasesc firele care trebuie...ms. Am schema de la alarma dar nu o am pe cea de la scuter(deocamdata).

la noi in bz e un baiat care repara si monteaza alarme. el e la fac in buc si in cursu saptamani te poate ajuta. nr tel 0727881292 sorin.

Link to comment
Share on other sites

Sallz all !! Poate ma ajuta si pe mine cineva ca am intrat in disperare!!

Am o aprilia sr 49 (scuter) si tre sa refac cilindru prin bucsare am intzeles de la service-ul unde o am lasata doar ca mi se spune ca nu exista nimeni in bucuresti care sa faca asa ceva decat o firma cu care lucreaza ei iar aia ma tzin pe loc de vreo 2 saptamani ca cica nu au chef ....timp si nu mai stiu cate motive oricum de platit am platit in avans toata lucrarea vreo 4.5 mil lei.

Ma gsaiti la id de mess crazy_boss99 dau o cola rece :peace:

Edited by crazy_boss99
Link to comment
Share on other sites

Fratilor ... am si eu o problema am un malaguti f12 mi-sa rupt cablu de la vitezometru ....unde pot sa gasesc un cablu ?? asfalt uscat !! :peace:

 

nu stiu dak gasesti... si mie mi s-a rupt mai demult, si am pus unu de dacie pe care l-am scurtat (am pus deasta pt ca era numai 15 lei :wave: )

Link to comment
Share on other sites

....timp si nu mai stiu cate motive oricum de platit am platit in avans toata lucrarea vreo 4.5 mil lei.

Ma gsaiti la id de mess crazy_boss99 dau o cola rece :ok:

De banii astia iti luai un set motor nou :peace: :wave:

incearca la motor unu in buc pe langa palat. e reprezentanta malagutti acolo. poate gasesti acolo ce iti trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Buna. Am un Piaggio nrg si am o problema cu el.Telescopul fata pe dreapta tot timpul mi se innegreste pt. ca scapa ulei pe la simering.Intrebare catre voi:daca schimb simeringuri+garnituri se rezolva problema?si unde as putea cumpara tot ce am nevoie sa nu mai scape ulei?Mentionez ca nu a fost accidentat,distorsionat,lovit telescopul.

post-14641-1165781251_thumb.jpg

Edited by piaggio
Link to comment
Share on other sites

Buna. Am un Piaggio nrg si am o problema cu el.Telescopul fata pe dreapta tot timpul mi se innegreste pt. ca scapa ulei pe la simering.Intrebare catre voi:daca schimb simeringuri+garnituri se rezolva problema?si unde as putea cumpara tot ce am nevoie sa nu mai scape ulei?Mentionez ca nu a fost accidentat,distorsionat,lovit telescopul.

de la Paneuro...piese de schimb piaggio vespa gilera

Link to comment
Share on other sites

Fratilor ... am si eu o problema am un malaguti f12 mi-sa rupt cablu de la vitezometru ....unde pot sa gasesc un cablu ?? asfalt uscat !! :bow:

 

 

shio am unu la fel f12 2003 cu display digital ... nam gasit nicaieri cablu dasta inclusiv la motor1 ... singura sansa ar fi sa ne aduca cineva din italia ... daca gasesti zimi si mie ... ca in romania nu gasesti sigur

 

ps - io tocmai am bulit filetul de la bujie ... maine dimineatza desfac chiuloasa shi il duc la bucshat ... ati mai facut asa ceva ? ... probleme ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salz!cum scot un surub care mi so rupt inauntru unde era infiletat pls help me .......vas fii recunoscator :finger:

 

Dai gaura cu un burghiu mai mic decat surubul si va iesi.Din mana greu poti sa-l faci ,trebuie fixata piesa si gaurit cu masina prinsa si el in suport.Atentie sa nu-ti fuga burghiul,si sa distrugi filetul.

 

Sarbatori fericite tuturor

Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu un burghiu mic sai fac un plus si sal scot cu surubelnita da nu mere :finger: ca fuge burgiu l.................... tu cum zici sa fie burghiu umpic mai mic decat surubu???? ms oricum Sarbatori Fericite

Edited by mdanut
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea! Am mers azi sa vad un DNA, insa spre dezamagirea mea are unul din telescoapele furcii o tenta indoit...se poate remedia cumva?

 

Multumesc anticipat! :crack:

 

post-13602-1168091297_thumb.jpg

 

da... schimbate ... :crack:

din cate am auzit nu se pot indrepta perfect... si daca nu sunt perfect drepte o curga uleiul...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am observat de ieri că are momente când trag de accelerație Âşi nu primeÂşte benzină...de la ce să fie?cablu de la accelerație sau carburatorul?să încerc să curat carburatorul?să schimb filtrul de aer?

Link to comment
Share on other sites

mersi,se pare ca era doar benzina proasta.

 

Sal. Vezi poate trebuie schimbat sau macar curatat filtrul de benzina, daca are scuterul tau asa ceva. De exemplu, exista filtre de benzina la care materialul filtrant este dintr-un fel de carton. Daca printr-ul astfel de filtru intra apa (din benzina) ... ADIO! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Din cate am citit pana acum aici nici un post nu ma ajuta sa imi rezolv problema la scuter si asa ca m-am gandit sa ma bag si eu in seama.

 

Problema sta in felul urmator:

 

De cand am cumparat runnerul fiind mai nou (an fabricatie 2003) m-am gandit ca nu o sa am niciodata probleme dar nu a fost asa. In primul rand dupa 1 luna ma remarcat faptul ca aveam un consum exagerat ( prox 7 - 8 litri la 100Km ) nu am mai rezistat si am inceput sa intreb in stanga si in dreapta ce se poate face. Pana la urma am mers la un service carburatoare (in Brasov ,uzina2 Carfil sau ceva de genu pt cunoscatori) unde am dat jos carburatorul l-au curatat baietii de acolo si mi-au zis ca orificiile pe unde carburatorul isi trage aerul erau infundate iar "cuiul pontou"(cel care e legat de cablul de acceleratie si are 3 sau 4 nivele) era la maxim adica pe consum mare. Asta e tot ce am inteles de la ei la momentul respectiv. Dupa cateva modificari ale nivelului respectivului "cui" spun ei ca este rezolvat dar o alta problema ce aparea si mi-au spus ca e normala: in momentul in care rasuceam maneta de acceleratie pe la un anumit nivel ( cam 40-45 km/h ) se "taia" acceleratia sau ceva de genu murea motorul dar daca reveneam la pozitia anterioara isi revenea. Ma multumesc cu atat gandind ca poate consumul va scadea si il las asa. Acum dupa cateva zile constat ca nu mai porneste la cheie si asta m-a nemultumit fiind nevoit sa il pornesc de la pedala (kickstart). Consumul recunosc a scazut semnificativ el inca e limitat si merge bine 45-50 dar eu cum tot l-am pornit la pedala si acolo au aparut probleme. Inaite cand apasam pedala brusc revenea singura inapoi(in cazurile cand motorul imi murea la semafor nu pornea decat la 10 pedale :cheers: ). De la o vreme nu mai revine singura trebuie ajutata cu piciorul si scoate un sunet ciudat ca si cum ar freca metal pe metal. Fiind iarna l-am pornit mai rar iar acum vreau din nou sa il folosesc tinand cont de vremea de afara.

 

Am mare nevoie de sfaturile voastre eventual un mecanic bun care sa ma ajute sa il si delimitez cu ocazia asta(am gasit metoda dar e mai sigur cu un profesionist langa tine). Eu fiind din Brasov cred ca exista cineva de incredere la care ati apelat si ati fost multumiti de servicii si acum as avea si eu nevoie de acel ajutor.

 

Va multumesc pentru rabdare, Ciprian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...