corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la Vespa mea ... 1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! ) 2. cand plec foarte, f, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 am descoperiat astazi 2 probleme la Vespa mea ... 1. nu se aprinde stopul cand pun frana de fata. (sincer nici nu stiu dak ar treb, u tell me! ) 2. cand plec foarte, f, usor de pe loc imi trepideaza ghidonul si are un joc care nu se simte in mers. daca plec normal sau mai rpd nu se simte. de la ce ar putea sa fie ?! Nai treaba cu trepidatzia...si eu am un vespa ..tot aja face cand o ia foarte incet de pe loc La mine nici daca apas frana de spate nu se aprinde...trebuie sa m uit poate ii becu ars sau poate nu face contact la maneta de frana .. P.S. trepideaza deoarece motoru fiind la o turatie mica variatorul incearca sa ridice cureaua =>trepidati daca gresesc va rog sa ma corectatzi! asta e doar la turatii mcii ale motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Nai treaba cu trepidatzia...si eu am un vespa ..tot aja face cand o ia foarte incet de pe loc La mine nici daca apas frana de spate nu se aprinde...trebuie sa m uit poate ii becu ars sau poate nu face contact la maneta de frana .. P.S. trepideaza deoarece motoru fiind la o turatie mica variatorul incearca sa ridice cureaua =>trepidati daca gresesc va rog sa ma corectatzi! asta e doar la turatii mcii ale motorului pe langa trepidatzii are si are un joc ... nu stiu ce sa zic... in alta oridine de idei ... cu inca cativa baietzi incerc sa infiintez primul club vespa din rom. da mi un add pe mess pls si intra si pe topicul Club Vespa. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Da, la orice semn de franare stopul trebuie sa se aprinda. Verifica senzorul de la maneta de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Ce la Vespa i pa senzor Nu-i pa contact normal ca si la majoritatea scuterelor? P.S. Dak i pa contact, atunci ala i problema...si eu am avut problema ca numa cand trageam frana fatza mergea ...am schimbat contactu si mergea si spatele...dar acum iar nu merge, sti naiba ce are... Contactul m-a costat 15 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Greseala mea...senzor adica ma refeream la chestia aia care "simte" na, face masa cand pui frana Contact sau cum vrei sa-i zici. Poate sa fi plouat si sa fi intrat apa acolo, a ruginit si nu mai face masa, cum se intampla la butonul meu de semnalizare care a oxidat...vreo idee unde gasesc butoane de bord ptr sr50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 am si eu un vespa et2 50cc ..merge fain ..demaraj fff bun o ia cu scartaiala cu 2 p el .. mie imi consuma cam mult scade serios acu7 de benzina dak merg ku acceleratia in blana 3 km ..de la jumate la un sfert aproape...cand merg ku acceleratia la jumate merge normal ...oare nu`i bun indicatoru de benzina ? odata ma pus 2l de benzina ..abia k o miscat oleak acu` ... acu cu cateva sapt in urma am pus 4l de benzina m`am plimbat prin orash cu acceleratia la jumate ..spre seara am vz k acu imi arata ca nu mai am deloc benzina(la limita) ..am plecat la peco am pus 2 litrii si imi arata jumate dew rezervor(indicatoru` nu`i bun nuh?) ....ajutatima ...deja ma dispera!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) am un prieten cu vespa si intra in ea vreo 9-10 litrii de la full la jumate scade greu si de la jumate la 0 scade mai repede , asa mi'a zis ...poate asta e problema Editat Noiembrie 15, 2007 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Sau mai simplu...astepti sa se termine benzina din rezervor, apoi bagi 3 litri si mergi cu el in conditii normale si cand ti se termina vezi cat ai mers cu 3 litri de benzina si caculezi consumu...si aici iti raspunzi singur la intrebare dak de vina i indicatoru' sau papa cam mult scuterul... cius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 ideea cu cei 3 litri nu e chiar cea mai buna/eficienta consumul se face asa: se face plinul, se parcurg fix 100 de km si se face plinul din nou. cantitatea de benzina ce ai bagat-o in rezervor reprezinta consumul tau la 100 de km. poti sa-l calculezi la drum in oras, in afara, samd bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 am un prieten cu vespa si intra in ea vreo 9-10 litrii de la full la jumate scade greu si de la jumate la 0 scade mai repede , asa mi'a zis ...poate asta e problema io unu cred ca e inveres ... cel putin asa am auzit pe la toti pr mei kre au skoter ! mie de la Full la juma' imi scade repde ... dupaia mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Hmm.. eu cu un rezervor merg aprox 200 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radukusb Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 sal.....am o aprilia rally de 50 si as vrea sa imi cumpar capacele de la semnalizarile din fata (sper k am zis bine) ...daca are cineva sau pot comanda de undeva...pls.... salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Hmmm...logic ca de la full la jumate scade mai greu...daca nu bagi in bani si in litri ci in full, se face supraplin rezervorul(la mine e un litru jumate peste senzor cand e ochi) si de-aia ti se pare ca e scade mai greu atunci, senzorul stas pe full mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 cred ca`m rezolvat problema ...de vina crek ii indicatoru de benzina ..la 4 litrii imi arata 0 ..iar faza cu consumunu n`am facut`o inca ca o fost frig aicea ..o nins o sa o fac cat de curand plinu` si o sa vad cat o sa`mi consume la 100 km ....ms mult de informatii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 sal.....am o aprilia rally de 50 si as vrea sa imi cumpar capacele de la semnalizarile din fata (sper k am zis bine) ...daca are cineva sau pot comanda de undeva...pls.... salutari sfatul meu ar fi sa mergi in autovit in vitan, asta daca esti din Bucuresti , sa cauti standul 58 ( mi se pare) e un tip acolo super ok, oricum intrebi si la intrare care este standul de piese pentru scutere, si cum ziceam tipul are preturi super bune. eu zic sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 sal...stie careva de unde pot sa iau si yo sabotii pt ambreaj la scuter?...sau stiti pe cienva care reconditioneaza si imi poate bate un nou ferodo?de preferat in apropiere d eploiesti...mentionez ca scuterul meu este de 125....multumesc anticipat(am atasat si o poza sa vedeti mai bine despre ce este vb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 cum trebuie sa pregatesti un scuter gopop de iarna? ca poate mai merg si iarna asta, cam cat sa stau sa incalzesc motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 cum trebuie sa pregatesti un scuter gopop de iarna? ca poate mai merg si iarna asta, cam cat sa stau sa incalzesc motorul? Pai stai si tu 10-15 minute inainte sa pleci cu el la drum,in felul acesta,protejezi motorul,si nu ti se va opri cand opresti la semafor(dau exemplu).In caz ca nu porneste incalzesti bujia putin la aragaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 @cavaleru: incalzesti motorul, 5 minute. ideea e ca trebuie sa incepi sa-ti cunosti motorul, sa stii la ce turatie merge el in mod normal la relanti. tu il vei lasa sa se incalzeasca, pana merge la o turatie la relanti normala. motorul cand e rece, isi creste turatia, datorita shockului automat. pe masura ce ce se incalzeste motorul, turatia va scadea. ok? @baietii: nu iti incarca ferodoul, pt ca sunt sanse f mari sa se rupa si iti distrugi ambreiajul. evitati aceste solutii, pe care de obicei le fac oamenii cu un buget redus, dar ajung intr-un final sa cheltuie mai multi bani decat costa piesa noua. sa stii ca un ambreiaj stoc te costa f putin. vorbeste cu cei de la scuter service ca te ajuta ei fara probleme. bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 are ceva pt motor daca il pornesc si plec direct la drum fara sa`l incalzesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 da. indiferent de tipul motorului, dar in mod special la cele in 2t, daca pui motorul in sarcina fara sa ajunga la temperatura lui de functionare, risti sa il calezi sau (cel mai probabil) risti o uzura accentuata (prematura) a pieselor in miscare. (piston, segmenti, bolturi, cuzineti, role, etc, etc) inca o data, cele in 4 t sunt mai permisive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 si cam cat timp ar trebuie sa stea la relanti? 5 min ii destul? aa...dak il porneshti si pleci la drum(ma refer cand ii faci rodaju`) nu se va cala? intrebare de baraj:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 si cam cat timp ar trebuie sa stea la relanti? 5 min ii destul? aa...dak il porneshti si pleci la drum(ma refer cand ii faci rodaju`) nu se va cala? intrebare de baraj:P cred ca sunt destule 5 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) hyosung rally sf 50 m'ar interesa si pe mine un chit de 80 :| in final , prinde 60 , am mers in paralel cu cineva , se pare ca am eroare pe bord ce kit s'ar potrivi pt al meu ? sau unde ma interesez si cam la ce pret ma arunca cu sau fara toba schimbata a da ...si cata viteza castig ? merita investitia ? Editat Noiembrie 21, 2007 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.