Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

carburatoru este curatat...rezervoru curatat...hmm la mine nu trage nici unde e chestia aia mica de intra furtunasu pe ia.....am dat jos carburatoru si am tinut mana sa vad daca atunci trage.atunci trage...dar cand pun carb nu mai trage:(

 

Salut. Daca e reglat bine (reglajul de iarna este diferit de cel de vara) atunci este posibil sa ai filtrul de benzina infundat. L-ai verificat ... ma rog, asta daca are scuterul tau filtru de benzina...

 

Daca are unele filtre de benzina contin carton inauntru si daca la un momentdat ai mers pe drojdie si a apucat sa traga ceva apa (la romani de obicei exista destula apa in benzina) e cam nasol pentru ca trebuie schimbat sau uscat intr-un fel sau altul. La fel cum s-a mai spus este foarte posibil sa fie din membrana, posibil sa aiba unul sau mai multi pori pe care sa nu-l vezi cu ochiul liber :lol: Mult succes!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :P :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

Am un scuter Peugeot SV 50 si am urmatoarea problema:

- are o chestie care atunci cind dau sa porneasca, trb sa cupleze o roata, care la rindu ei invirte motorul. Cred ca e bendix (nu ma pricep prea bine), dar o ajut cu mina sa cupleze.

- cind bendix-u cupleaza, invirte motorul, si da din sa porneasca si nu poate.

Cind invirt manual, cred ca atunci cind pistonul ajunge intr-o pozitie, da sa scoate gaze.

Sper ca m-am facut inteles :blink:

Va multumesc ptr atentie si astept pareri si opinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara.

Am un scuter Peugeot SV 50 si am urmatoarea problema:

- are o chestie care atunci cind dau sa porneasca, trb sa cupleze o roata, care la rindu ei invirte motorul. Cred ca e bendix (nu ma pricep prea bine), dar o ajut cu mina sa cupleze.

- cind bendix-u cupleaza, invirte motorul, si da din sa porneasca si nu poate.

Cind invirt manual, cred ca atunci cind pistonul ajunge intr-o pozitie, da sa scoate gaze.

Sper ca m-am facut inteles :friends:

Va multumesc ptr atentie si astept pareri si opinii.

Sa inteleg ca nu-ti pornesti si-ti da explozia pe toba, deci cu pistonul jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu in ce pozitie se afla pistonul, dar cred ca se afla jos. La mina se misca destul de dificil si nu opune rezistenta constanta (in hopuri).

 

e normal sa nu opuna rezistenta constanta daca invarti la mana axul motor...atunci cand opune rezistenta face compresia...cu cat este mai greu de invartit cu atat este factorul de compresie mai mare (bine,exceptand faptul sa ai o alta problema mecanica)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu in ce pozitie se afla pistonul, dar cred ca se afla jos. La mina se misca destul de dificil si nu opune rezistenta constanta (in hopuri).

Cum a zis si dezkreator, e normal sa ai compresie doar cand urca pistonul. Daca iti da rateuri in loc sa porneasca, adica sa pufaie pe toba, verifica scanteia, eventual incearca cu alta bujie, verifica bobina si in ultima chestie, verifica in partea cu racirea(in spatele pompei de apa sau a ventilatorului), la magnetou, sa nu se fi strambat pana de pe ambielaj cat sa ai joc la volanta si sa-ti dea informatia prea tarziu la CDI.

Daca nu te pricepi, iti recomand sa te duci la un service, ca pana la urma aia macar te rezolva rapid.

 

 

 

Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis si dezkreator, e normal sa ai compresie doar cand urca pistonul. Daca iti da rateuri in loc sa porneasca, adica sa pufaie pe toba, verifica scanteia, eventual incearca cu alta bujie, verifica bobina si in ultima chestie, verifica in partea cu racirea(in spatele pompei de apa sau a ventilatorului), la magnetou, sa nu se fi strambat pana de pe ambielaj cat sa ai joc la volanta si sa-ti dea informatia prea tarziu la CDI.

Daca nu te pricepi, iti recomand sa te duci la un service, ca pana la urma aia macar te rezolva rapid.

Bafta! :friends:

O sa incerc sa ma uit la bujie, si daca nu-i dat de cap, ma duc la cei ce se ocupa cu asa ceva, si au si timp :friends:

Va dau de stire ce s-a mai intimplat cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti baieti haideti sa va spun ceva...am fost azi la scuter sa dau jos niste plastice si sa scot carburatorul. M-am chinuit grav sa ajung la el...a trebuit sa dau toate plasticele jos din spate + bauliera. In sfarsit...am scos furtunul de bezina (mai gros) a curs putina benzina ce era pe conducta si returul (mai subtire)-jiglorul pentru tur e mai mare si mai larg nu? - socul si acceleratia si intrarea in motor. Cand am ajuns la alea din spate...sunt 3: 1 de ulei si 2 cred eu de apa. Faza e ca am desfacut unul si a tasnit...apa cu antigel. Ce naiba legatura are racirea cu carburatorul? Ca asta nu am inteles...si sa-l dau jos golesc toata apa din instalatie (oricum vroiam sa fac asta) nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush care i sistemul dar am mai vazut scutere care au in carburator 2 furtunase care fac parte din sistemul de racire....nush o fi pt ca sa incalzeasca carburatorul sau nu stiu ce sistem este. Yamaha aerox am vazut ca are, intreabal pe mdanut ca la el am vazut astfel de sistem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica-mare problema...

 

azi am pornit scuteru... a pornit cam greu... i-am bagat niste benzina mai veche (poate de 5 luni) si am plecat sa ma plimb... nu merg 1 km ca se opreste scuteru...am dat sa il pornesc (vreo 20 pedale) si a luat-o...dar acum nu mai porneste decat daca-i bag benzina in bot, si daca se termina se opreste...am verificat bujia (am incercat cu 3 bujii), am verificat compresia (totul OK) , am verificat pompa de benzina (merge)...ce poate sa fie? singurele la care nu m-am uitat sunt: muzicuta si carburatorul...(carb. pare a fi ok)

 

please reply me :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,ma ajutati si pe mn cu un lucru?eu tot am cautat niste sceme cu tobe de esapament pt scutere , ceva ce sa faca scuterul sa urle, sa aiba un sunet unic, idea asta mia venit cand mi sa desfacut toba, si nu mai state fixa pe evacuare, si sunetul scos a fost grozav, inspira puete,desi cu toba asa, scadea puterea motorului :friends: ,

 

deci nu imi dati si mie ceva sheme pentru tobe care sa sune tare, da nu reduca puterea motorului ? id mes : iceman_tunings :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica-mare problema...

 

azi am pornit scuteru... a pornit cam greu... i-am bagat niste benzina mai veche (poate de 5 luni) si am plecat sa ma plimb... nu merg 1 km ca se opreste scuteru...am dat sa il pornesc (vreo 20 pedale) si a luat-o...dar acum nu mai porneste decat daca-i bag benzina in bot, si daca se termina se opreste...am verificat bujia (am incercat cu 3 bujii), am verificat compresia (totul OK) , am verificat pompa de benzina (merge)...ce poate sa fie? singurele la care nu m-am uitat sunt: muzicuta si carburatorul...(carb. pare a fi ok)

 

please reply me :wink:

Daca merge motorul cu injectie de benzina, nu e de la bujie, ci de la alimentare(verifica admisia), posibil sa se fi infundat filtrul de benzina sau sa ai mizerie in carb...

 

 

Care ma lamureste si pe mine cu niste role? 15x12 sau 18x14 conteaza? Am un Piaggio Zip Fast Rider si as vrea niste role....si nu prea stiu ce sa fac! Multumesc

Vezi ce dimensiuni se potrivesc pentru variatorul scuterului tau. Din ce am vazut pe net, la variatorul original intra role de 16x13

 

 

salut ,ma ajutati si pe mn cu un lucru?eu tot am cautat niste sceme cu tobe de esapament pt scutere , ceva ce sa faca scuterul sa urle, sa aiba un sunet unic, idea asta mia venit cand mi sa desfacut toba, si nu mai state fixa pe evacuare, si sunetul scos a fost grozav, inspira puete,desi cu toba asa, scadea puterea motorului :friends: ,

 

deci nu imi dati si mie ceva sheme pentru tobe care sa sune tare, da nu reduca puterea motorului ? id mes : iceman_tunings :P

Toba sport, si dai jos silencer-ul :rock: Ar mai merge sa-i dai o mica gaura in zona unde e mai umflata, dar nu recomand. Desigur merge sa tai toba si s-o golesti de site iar apoi sa ti-o sudeze cineva cu autogenul.

 

 

 

Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge motorul cu injectie de benzina, nu e de la bujie, ci de la alimentare(verifica admisia), posibil sa se fi infundat filtrul de benzina sau sa ai mizerie in carb...

benzina ii vine ca am scos furtunu ....la inceput si eu am zis la fel ca s-o fi stricat pompa de benzina (are pompa nu e prin cadere) dar vine....nu e cumva de la muzicuta??

 

a si la cate pedale am dat , revine greu pedala... cred ca tre sa o ung

 

 

:friends: :friends: :rock: :P :wink: :blbl:

Editat de redeye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu....am un Zip Fast Rider din 96......si nu prea stiu

Pai daca nu a fost schimbat nimic la transmisie, dimensiunea rolelor e 16x13. Gramajul nu sunt sigur dar cred ca 7 sau 8 grame.

 

 

 

Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scooterul meu a ajuns la 6000km si vreau sa ii fac o curatare generala.

1. Ca sa curat carburatorul, cum trebuie sa pocedez? il dau jos si il bag in solutie de curatat sau mai demontez ceva pe la el ? jiglerele pe unde le gasesc ca sa le dau jos sa le curat?

2. Unde gasesc sa cumpar oil flush ?

3. Mi se pare ca mi sau cam inmuiat telescoapele. Unde as putea sa le duc sa mi le reumple ? scule am detoate, se poate schimba uleiul in telescoape de mine? ce cantitate trebuie sa pun ?

Inafara de schimbat uleiul din motor, schimbat filtrul de aer, schimbat bujia, schimbat uleiu din motor si verificat placutele de frana si sabotii, la ce ar trebui sa ma mai uit ? ? ?

Unde gasesc sa iau niste furtune de benzina? ale mele sau cam crapat de la frig si ma gandesc sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE(kiko @ Jan 27 2008, 09:31 AM)

 

Sincer nu stiu....am un Zip Fast Rider din 96......si nu prea stiu

 

Pai daca nu a fost schimbat nimic la transmisie, dimensiunea rolelor e 16x13. Gramajul nu sunt sigur dar cred ca 7 sau 8 grame.

 

Intrebare! Daca iau role de alta dimensiune....intra acol in nuca aia s-au cum dracu ii zice? Sa nu ma mai chinuiesc sa dau jos aia. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE(kiko @ Jan 27 2008, 09:31 AM)

 

Sincer nu stiu....am un Zip Fast Rider din 96......si nu prea stiu

 

Pai daca nu a fost schimbat nimic la transmisie, dimensiunea rolelor e 16x13. Gramajul nu sunt sigur dar cred ca 7 sau 8 grame.

 

Intrebare! Daca iau role de alta dimensiune....intra acol in nuca aia s-au cum dracu ii zice? Sa nu ma mai chinuiesc sa dau jos aia. Mersi

Ti-am trimis PM :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...